Het 17 dagen dieet
+42
Novalee
M@niek
Mama_1987
Coco
Antibes
Ringling
Cheesegirl
Gympie
Mida4you
Tiana
Aziraphale
Discordia
Error
xxDila
Marin
litllejoy
Lavendel
VanillaRose
Rose
Takkie
kippiee
Nala
Sayuri
Rouge
lyke
Kowalski
SoGood
Feline
Ariel-le
Pussycat
Poubelle
minoessepoes
Pannetoet
Arwyn
Lenster
Reeza
Atelier Madame
Steep
Ooh La La!
Inge
Sugarfall
Bay
46 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Het 17 dagen dieet
Goed bezig allemaal. Ik heb gister gekozen voor een dagje crackers en noten, anders houden mijn darmen er mee op.
Vandaag:
O water met citroensap
Kwark met banaan en kaneel
Toen gaan zwemmen
T appel
L groente omelet
Ik eet straks nog volle yoghurt en voor de avond weet ik het nog niet. Heel veel groentes in huis. Denk dat ik zo wat vis ga halen.
Vandaag:
O water met citroensap
Kwark met banaan en kaneel
Toen gaan zwemmen
T appel
L groente omelet
Ik eet straks nog volle yoghurt en voor de avond weet ik het nog niet. Heel veel groentes in huis. Denk dat ik zo wat vis ga halen.
Gast- Gast
Goed bezig dames! Hopelijk kunnen we allemaal strak in onze bikini's
Ik heb een voorfoto gemaakt, hoop over een week een positieve tussendoorfoto te kunnen maken, dan zien jullie dat wel verschijnen.
Mijn eetlijstje voor vandaag:
O: Yoghurt met aardbeien, water met citroen
T: Appel
L: Broccoli en wortels met pangasiusfilet
T: Optimel yoghurt Maracuja
A: Groenteomelet
Ik heb een voorfoto gemaakt, hoop over een week een positieve tussendoorfoto te kunnen maken, dan zien jullie dat wel verschijnen.
Mijn eetlijstje voor vandaag:
O: Yoghurt met aardbeien, water met citroen
T: Appel
L: Broccoli en wortels met pangasiusfilet
T: Optimel yoghurt Maracuja
A: Groenteomelet
Gast- Gast
Ik heb intussen wel besloten dat ik het exacte dieet niet ga volgen. Dat wordt me te zwaar, ik was vandaag al best duizelig en heb dus ook drie crackers gegeten voor de lunch. En dan dat stomme weegschaal-gedoe (zie bikinik-klaar-topic) er bij, en dan ga ik er te veel mee bezig zijn. Maar ik zie toch wel verschil qua lichaam en ik voel me verder wel heel goed, dus dan haal ik handige tips wel uit het dieet, maar volg het niet volledig.
Vandaag tot nu toe gegeten:
O: Water met citroensap, bakje fruit
T: Gedroogde cranberries
L: Drie crackers met light roomkaas en bosui
T: Banaan en water met citroensap
Maar vanavond eet ik bij m'n schoonouders dus dan kan ik ook niet koolhydraatvrij eten.
Smikkell, jij eet dus ook gewoon crackers af en toe. Wat voor eet jij? Ik had nu gewoon knackebrod, maar ik vind die Waldkorn crackers zo lekker.
Chipp, da's die gezonde yoghurt toch? Eet je echt broccoli voor de lunch? Gestoomd ofzo?
Vandaag tot nu toe gegeten:
O: Water met citroensap, bakje fruit
T: Gedroogde cranberries
L: Drie crackers met light roomkaas en bosui
T: Banaan en water met citroensap
Maar vanavond eet ik bij m'n schoonouders dus dan kan ik ook niet koolhydraatvrij eten.
Smikkell, jij eet dus ook gewoon crackers af en toe. Wat voor eet jij? Ik had nu gewoon knackebrod, maar ik vind die Waldkorn crackers zo lekker.
Chipp, da's die gezonde yoghurt toch? Eet je echt broccoli voor de lunch? Gestoomd ofzo?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, dat is die yoghurt die Punk'd heeft uitgezocht en tot beste heeft verkozen. Grootste voordeel, hij is nog lekker ook
Ik eet inderdaad broccoli voor de lunch, maar dan gewokt. 's Avonds eet ik dan wat lichter.
Dat weegschaalverhaal las ik, vervelend zeg! Ik zou daar ook helemaal gefrustreerd van worden! Mooi dat het goed gaat, ik ga dit denk ook geen 17 dagen volhouden. Waarschijnlijk stap ik al eerder over op fase 2. Ik merk nu al wel dat een dag met weinig koolhydraten goed is voor mijn lichaam. Mijn buik lijkt wel 5 kilo lichter en ik heb veel energie. Gisteravond met het naar bed gaan was mijn buik gewoon rustig en niet hele verhalen aan het ophangen.
Natuurlijk heb ik wel zin in brood, suikers (chocola!!), maar dat is meer omdat ik het gewoon heel lekker vind. Ik heb niet een hongergevoel.
Ik eet inderdaad broccoli voor de lunch, maar dan gewokt. 's Avonds eet ik dan wat lichter.
Dat weegschaalverhaal las ik, vervelend zeg! Ik zou daar ook helemaal gefrustreerd van worden! Mooi dat het goed gaat, ik ga dit denk ook geen 17 dagen volhouden. Waarschijnlijk stap ik al eerder over op fase 2. Ik merk nu al wel dat een dag met weinig koolhydraten goed is voor mijn lichaam. Mijn buik lijkt wel 5 kilo lichter en ik heb veel energie. Gisteravond met het naar bed gaan was mijn buik gewoon rustig en niet hele verhalen aan het ophangen.
Natuurlijk heb ik wel zin in brood, suikers (chocola!!), maar dat is meer omdat ik het gewoon heel lekker vind. Ik heb niet een hongergevoel.
Gast- Gast
Echt zo'n dieet om een paar maanden wat slanker te zijn. Daarna kom je toch weer vanzelf aan.
Discordia- Prater
- Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12
Marin, soms volkerencrackers en soms spelt. Ik hou me ook niet echt aan dit dieet hoor. Ik let alleen wel op tijden van koolhydraten.
Gast- Gast
Ik ben ook jaloers op jullie! 2,4 kilo is echt veel hoor! Ik zelf zit inmiddels op dag 5 en ben nu 1,4 kilo kwijt. Ik zie het nog niet echt aan mezelf, behalve dat m'n buik platter lijkt. Ik heb gisteren die aubergine uit de oven gemaakt en dat is echt een aanrader, was erg lekker! Ik probeer het boek zoveel mogelijk te volgen maar soms wissel ik dagen omdat het beter uitkomt.
Mijn eetlijstje:
O: warm water met citroen, gekookt ei, griekse yoghurt met aardbeien
T: sinaasappel
L: salade met ei, tomaat, komkommer, rucola, klein beetje feta, en wat aardbeien
T: griekse yoghurt met kaneel
D: Broccoli/wortels met pangafilet
Hoop dat ik me in kan houden vanavond heb namelijk lekkere trek, en m'n vriend wil al de hele tijd paprikachips
Mijn eetlijstje:
O: warm water met citroen, gekookt ei, griekse yoghurt met aardbeien
T: sinaasappel
L: salade met ei, tomaat, komkommer, rucola, klein beetje feta, en wat aardbeien
T: griekse yoghurt met kaneel
D: Broccoli/wortels met pangafilet
Hoop dat ik me in kan houden vanavond heb namelijk lekkere trek, en m'n vriend wil al de hele tijd paprikachips
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi meiden!
Hier ben ik ook weer even..
Ik heb het boek terug gebracht omdat ik zelf ook wel ongeveer weet wat 17 dagen zonder koolhydraten is In ieder geval heb ik dit vandaag gegeten:
Ontbijt: Yoghurt met verse aardbeien
Tussendoor: Appel
Lunch: Pistoletje met sla en kipkerrie
Tussendoor: Plakje ontbijtkoek
Avondeten: Salade » veldsla, stukje mango+ananas, kalkoenreepjes, zonnebloemnoten en iets olie
Ik ben van plan om sochtens iets van eieren en/of yoghurt te eten, smiddags een salade en als avondeten groente en vlees.. Dat lijkt nog heel veel op de dagmenu's in het boek..
Ik heb het boek terug gebracht omdat ik zelf ook wel ongeveer weet wat 17 dagen zonder koolhydraten is In ieder geval heb ik dit vandaag gegeten:
Avondeten: Salade » veldsla, stukje mango+ananas, kalkoenreepjes, zonnebloemnoten en iets olie
Ik ben van plan om sochtens iets van eieren en/of yoghurt te eten, smiddags een salade en als avondeten groente en vlees.. Dat lijkt nog heel veel op de dagmenu's in het boek..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik_zelf_87 schreef:Hoi meiden!
Weet je zeker dat je weet wat 17 dagen zonder koolhydraten is?
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Ik_zelf_87 schreef:Hoi meiden!
Gast- Gast
Kowalski schreef:Ik_zelf_87 schreef:Hoi meiden!
Verder, het gaat toch niet alleen om de eerste 17 dagen zonder koolhydraten? In het boek kun je juist de andere fases goed vinden..
Gast- Gast
Hoe gaat het bij jullie? Ik ben vooral verslaafd aan koude groene thee met citroen, verse munt en ijsblokjes . Baal ervan dat ik alleen maar slechte dingen wil eten! Ben in staat nu een pizza in de oven te gooien, terwijl ik net wakker ben
Gast- Gast
Ik zit al 2,5 dag op zelfde gewicht, maar vind het wel prima. Het ging ook best snel en ik eet gezond en beweeg voldoende. Daarnaast zijn er wel centimeters af.
Gast- Gast
Ow, en mijn benen lijken op benen
Laatst aangepast door Smikkell op za 14 jul 2012 - 10:03; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hier dag drie, vanochtend gelijk gebleven. Eigenlijk een goed resultaat, gezien de drankjes van afgelopen nacht
Net lekker yoghurt met aardbeien op en water met citroen.
Net lekker yoghurt met aardbeien op en water met citroen.
Gast- Gast
Ik moet feestjes vermijden!
Gister gebruncht met een carpacciosalade en als avond eten wokgroente met vis. Maar daarna nog 2 mojito's, 2 biertjes, handje chips en handje pistachenootjes..
Ik heb gelukkig geen weegschaal
Gister gebruncht met een carpacciosalade en als avond eten wokgroente met vis. Maar daarna nog 2 mojito's, 2 biertjes, handje chips en handje pistachenootjes..
Ik heb gelukkig geen weegschaal
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Haha Smikk! Dat zijn zeker te weten benen! Wat waren het eerst dan?
Feline nee joh, je gaat toch zeker geen feestjes mijden?
Kowalski- Ratel
Hompen!Kowalski schreef:Haha Smikk! Dat zijn zeker te weten benen! Wat waren het eerst dan?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hompen!Kowalski schreef:Haha Smikk! Dat zijn zeker te weten benen! Wat waren het eerst dan?
Kowalski- Ratel
Vanaf gisterenavond tot nu gezondigd, morgenochtend maar even kijken wat de schade is ... Voel me er verder goed bij(dat wil zeggen niet schuldig) , weer de volle kracht om weer verder te gaan. Ik begin dan maar gewoon weer op dag 1...
Hoe gaat het bij jullie??
Hoe gaat het bij jullie??
Gast- Gast
Ben vandaag begonnen, samen met mijn vriend! Hij mag wel een kilo of 5 kwijt voor een gezonder gewicht en ik wil ook nog wel een kilo of 4 eraf. Gisteren samen alle boodschappen gehaald en vandaag is heel goed gegaan. We hebben net samen rauwkost gesnackt met zelfgemaakte tzatziki
Als avondeten iets nieuws van AH uitgeprobeerd, was echt superlekker! Ik eet geen vlees dus we zullen veel vis eten de komende dagen, en vega roerbakstukjes.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=346166&rq=tilapia+auberginepuree&sr_type=recipe
Als avondeten iets nieuws van AH uitgeprobeerd, was echt superlekker! Ik eet geen vlees dus we zullen veel vis eten de komende dagen, en vega roerbakstukjes.
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=346166&rq=tilapia+auberginepuree&sr_type=recipe
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Smikkell schreef:Doet een dansje om de weegschaal.....
Gaat het goed?
Ik ben een paar ons aangekomen maar dat is mijn eigen fout en ik vind het erg meevallen... Straks weer 17 dagen dieet boodschappen halen en dan vervolg ik weer waar ik gebleven was.... Is nog steeds zo'n 2 kilo meer af dan dat ik een week geleden woog
Gast- Gast
Smikkell schreef:Doet een dansje om de weegschaal.....
Mijn vriend is na dag 1 al 1 kilo kwijt, ik 600 gram. Jeej!
Ik weeg nu eindelijk 61,0.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: