Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

+52
Sjaantje
Marin
Stuiterbal
Zininzon
Snoes
Steep
Roza
Caribbeanlover
Suus
Atelier Madame
Muisz
Stoplicht
Tazz
mezzoforte
JustMeDaan
PrimaBella
Creabea_28
Annemoontje
TNMN
Gympie
Antibes
Liz
Minx
Chocoholic
Lejow
Inge
slaatje
Ibbeltje
Happinaz
Puggle
Muis
Bazinga
Sushi
Pien
Issa
LDJ
Oasis
Zwerver
Aagje!
Elin
Kowalski
Alex
Ariel-le
Pussycat
Rumble
Mizz_S
Zora
snoezel
RYW
Tania
Caroow
June
56 plaatsers

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  June wo 27 jun 2012 - 10:34

Pippa schreef:
Hadewijch schreef:
Pippa schreef:Welke ben jij nou Hadewijch? Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 561177

Ik heb zelfs nog euro of twintig erbij gekregen vandaag!


Ik had gezegd hoeveel ik over had gemaakt toch? Nou één van de mensen met dat bedrag Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 253468018.

Ja, dat is het probleem. Mijn inbox zat zooo vol, dat hij automatisch alle berichten heeft weggegooid, en daar zitten dus de eerste van ons bij! Boehoe Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 1270000679

Gelukkig ben je geen rechercheur Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 394967.

En ik kijk uit naar de foto, hartstikke leuk om te zien wat het hele forum voor elkaar heeft gekregen!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 10:40

Hadewijch schreef:
Pippa schreef:
Hadewijch schreef:
Pippa schreef:Welke ben jij nou Hadewijch? Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 561177

Ik heb zelfs nog euro of twintig erbij gekregen vandaag!


Ik had gezegd hoeveel ik over had gemaakt toch? Nou één van de mensen met dat bedrag Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 253468018.

Ja, dat is het probleem. Mijn inbox zat zooo vol, dat hij automatisch alle berichten heeft weggegooid, en daar zitten dus de eerste van ons bij! Boehoe Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 1270000679

Gelukkig ben je geen rechercheur Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 394967.

En ik kijk uit naar de foto, hartstikke leuk om te zien wat het hele forum voor elkaar heeft gekregen!

Haha nee, alleen hartstikke nieuwsgierig :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  June wo 27 jun 2012 - 10:42

Blij mij met mijn PM?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast wo 27 jun 2012 - 10:47

Hadewijch schreef:Blij mij met mijn PM?

Nee laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  June wo 27 jun 2012 - 10:48

Pippa schreef:
Hadewijch schreef:Blij mij met mijn PM?

Nee Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 394967

Jij bent echt by far de slechtste rechercheur en verder mag je erover doorgaan in PM Wink.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  slaatje wo 27 jun 2012 - 19:47

Door mijn hormonen krijg ik gewoon tranen in mijn ogen. Ben blij dat we met zijn allen jouw vriendin zo blij hebben kunnen maken. Ik heb trouwens wel mijn forumnaam erbij gezet :_)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Atelier Madame wo 27 jun 2012 - 20:41

Pippa schreef:Ze vindt het hééél erg lief, werd helemaal emotioneel en wilde iedereen het liefst persoonlijk bedanken! Ik heb moeten beloven een mooie foto te plaatsen die we op vakantie gaan maken met de blije gezichten van de kinderen Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 561177 Ze heeft extra zin in de vakantie nu, en heeft al bedacht dat alle kinderen een eigen bedrag krijgen om een mooi cadeau uit te zoeken in de winkeltjes daar!

De laatste keer dat ik keek zat ik op €260 Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 561177

wow geweldig Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 281626781
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 1:49

Mooie reactie van haar kant, ik (en ik denk iedereen) heb het ook graag gedaan! Hoop nogmaals dat jullie het super naar je zin gaan hebben en de kindjes een onvergetelijke vakantie kunnen geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Annemoontje do 28 jun 2012 - 2:30

Geweldig nieuws dat er zoveel is ingezameld! cheers

Ben benieuwd naar de vakantiefoto! smile
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 4:54

Ik heb er zelf nog wat bijgedaan en heb uiteindelijk 280 euro naar mijn vriendin kunnen overmaken :cheering:


Laatst aangepast door Pippa op vr 29 jun 2012 - 4:55; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Tania vr 29 jun 2012 - 4:55

Pippa schreef:Ik heb er zelf nog wat bijgedaan en heb uiteindelijk 280 euro naar mijn vriend kunnen overmaken :cheering:

En nu gaan jullie met z'n 2en een weekendje weg? Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 4:55

Tania schreef:
Pippa schreef:Ik heb er zelf nog wat bijgedaan en heb uiteindelijk 280 euro naar mijn vriend kunnen overmaken :cheering:

En nu gaan jullie met z'n 2en een weekendje weg? Laughing

Hahahahahahaha nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Alex vr 29 jun 2012 - 5:08

Tania schreef:
Pippa schreef:Ik heb er zelf nog wat bijgedaan en heb uiteindelijk 280 euro naar mijn vriend kunnen overmaken Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 281626781

En nu gaan jullie met z'n 2en een weekendje weg? Laughing

lol!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 5:15

Ik "Je bent vanaf nu 180 euro rijker"

Zij "Wauw!! Dank je wel! Ben er gewoon verlegen van.... Wat een bijzondere mensen op dat forum!

Ik "Daarom kom ik er....hahah!

Zij "Jij bent ook een bijzonder exemplaar"


Ze is er blij mee smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Rumble vr 29 jun 2012 - 5:18

Wat een lieve reactie, Pippa.I love you
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Zora vr 29 jun 2012 - 5:24

Ahhww wat superleuk voor haar zeg!!
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 5:25

Rumble schreef:Wat een lieve reactie, Pippa.I love you

Zij is ook lief I love you Ze gaat donderdag huilen denk ik, want dan krijgt ze ook een heel mooi cadeau als afscheid omdat ze als leidinggevende weggaat bij ons, wat ik geregeld heb Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Rumble vr 29 jun 2012 - 5:30

Pippa schreef:
Rumble schreef:Wat een lieve reactie, Pippa.I love you

Zij is ook lief I love you Ze gaat donderdag huilen denk ik, want dan krijgt ze ook een heel mooi cadeau als afscheid omdat ze als leidinggevende weggaat bij ons, wat ik geregeld heb Laughing

Aaawww..kun jij het wel droog houden denk je? Ik haat afscheid nemen van iemand op het werk waar ik het heel goed mee kan vinden. Cry Maar lief dat je iets leuks hebt geregeld. Wat heb je eigenlijk geregeld?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 5:39

Rumble schreef:
Pippa schreef:
Rumble schreef:Wat een lieve reactie, Pippa.I love you

Zij is ook lief I love you Ze gaat donderdag huilen denk ik, want dan krijgt ze ook een heel mooi cadeau als afscheid omdat ze als leidinggevende weggaat bij ons, wat ik geregeld heb Laughing

Aaawww..kun jij het wel droog houden denk je? Ik haat afscheid nemen van iemand op het werk waar ik het heel goed mee kan vinden. Cry Maar lief dat je iets leuks hebt geregeld. Wat heb je eigenlijk geregeld?

Nee, ik ga zeker weten huilen als zij huilt, en de rest van het team ook Rolling Eyes .... Scheelt wel dat ik haar privé sowieso 1 a 2x in de week zie, dus dat ik haar niet hoef te missen, alleen wel op het werk. Binnen een half jaar heb ik 2 nieuwe collega's (we zijn met zijn 3en),dus dat is gewoon niet leuk.

Ik heb dit voor haar gekocht (geld ingezameld met deel van de mensen van het hotel) Ze is helemaal bakfan en kookt en bakt heel vaak met haar kinderen, dus hier gaat ze héél blij mee zijn.

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 46849100h00f

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Rumble vr 29 jun 2012 - 5:51

Super zeg! Niet het huilen bedoel ik dan maar het kadootje.
Ik hoop dat ze er heel blij mee is! En sterkte donderdag. Wel fijn dat je haar privé nog spreekt natuurlijk.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 29 jun 2012 - 5:52

Rumble schreef:Super zeg! Niet het huilen bedoel ik dan maar het kadootje.
Ik hoop dat ze er heel blij mee is! En sterkte donderdag. Wel fijn dat je haar privé nog spreekt natuurlijk.

Ik zal het laten weten :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 3:03

Ik ben gisteravond laat teruggekomen en we hebben het (ondanks wat regen) ontzettend super gehad :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: Ze hebben ontzettend genoten, hadden alle aandacht met 3 volwassenen om zich heen, konden in alle attracties zo vaak als ze wilden & we zijn lekker uit eten geweest en hebben mooie souvenirs voor ze gekocht. Helaas is in de laatste 5 minuten mijn camera kapot gevallen door er een struikelde, dus ik moet nog even mijn kaartje eruit zien te krijgen, maar dan kan ik daarna wat foto's gaan showen! Van allemaal in ieder geval: Bedankt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Marin za 14 jul 2012 - 3:15

Oooh dat was dat kindje met wie je op de foto stond! Was nog even geen belletje gaan rinkelen. Leuk! Fijn dat ze genoten hebben!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 3:26

Marin schreef:Oooh dat was dat kindje met wie je op de foto stond! Was nog even geen belletje gaan rinkelen. Leuk! Fijn dat ze genoten hebben!

Klopt, dat was 1 van de 4! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast za 14 jul 2012 - 7:54

Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad en dat de kids hebben genoten! Ben benieuwd naar wat foto's, hoop dat je het kaartje uit de camera kan krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 7 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum