Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vier jij je verjaardag?

+21
Inge
Paper Crown
Error
Sjaantje
Jeanette
Winegum
PiP
kwak
Bruintje Beer
Caroow
Tyrael
Sorella
Susan
Erin
studiebol
M_as
Tazz
Lejow
VanillaRose
Fearie
Flinder
25 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 4:41

Ik ben gewoon eens nieuwsgierig hoe het er bij jullie aan toe gaat op verjaardagen. Zit iedereen in een kring en gaat er zo nu en dan een schaal met hapjes rond of doe je het compleet anders?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 4:42

Mijn familie komt langs ja en dan zitten mensen wel in een kring maar ze wisselen nogal van plek en dan staan er weer een paar op balkon te roken of in de keuken te helpen. Gewoon gezellig. Met vrienden ga ik gewoon naar de kroeg de afgelopen jaren maar ik denk dat ik dat volgend jaar niet meer doe.

Ik snap trouwens die heisa nooit zo over dat in een kring zitten. Moet je dan in een rij gaan zitten of iedereen laten staan? Dat laatse gaat hem niet worden in mijn familie...


Laatst aangepast door Zusje op za 23 jul 2011 - 4:42; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 4:42

Ik heb mijn verjaardag de afgelopen 7 jaar niet "gevierd".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 4:45

Bij verjaardagen voor familie zitten ze bij ons ook allemaal in een kring hoor. Ben het ook niet anders gewend.
Bij verjaardagen voor vrienden dan is het meer een chaotische ontploffing van mensen om het zo maar even te noemen. Veel blijven er dan slapen omdat ze van ver komen. Ook gaat daar veel meer alcohol doorheen dan op verjaardagen voor familie. Die zijn toch wat ingetogener bij ons.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Flinder za 23 jul 2011 - 4:47

Ik doe de laatste jaren vrienden en familie door elkaar. Gewoon op 1 dag en ik zie wel wie er wanneer komt. Zet een paar sta-tafels neer zodat er ook een deel kan staan. Ook maak ik meestal eten klaar zodat degenen die van ver komen kunnen blijven eten.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Fearie za 23 jul 2011 - 4:47

De familie's van mijn vriend en mij zitten vaak in de woonkamer in een kring, als 's avonds onze vrienden komen worden er sta-tafels neergezet en staat iedereen buiten of zitten er wat binnen. Eigenlijk verdeeld, dus huppel je van de ene groep naar de andere smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  VanillaRose za 23 jul 2011 - 4:56

Ik vier het de laatste jaren ook niet meer.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 4:56

Ik vind een 'kring' verjaardag altijd wel gezellig! Iedereen zit met elkaar te kletsen en wisselt continu van plek, muziek op de achtergrond, kat die er doorheen loopt te banjeren opzoek naar taart. Zo vier ik het over twee weken, er komen zo'n 25 man verdeeld over de gehele dag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Lejow za 23 jul 2011 - 4:58

Ik ben VOOR de kringverjaardagen Very Happy
Iedereen wisselt zo af en toe eens van plek en kletst gezellig met elkaar. Er komen hapjes op tafel en er gaan hapjes rond. Alleen loop ik meestal de poten uit mijn lijf om iedereen van eten en drinken te voorzien en spreek ik de gasten niet veel, maar dat vind ik nooit erg.

Voor mij nog een maand en 2 weken! (oh en niet 1 kat op zoek naar taart.. maar 2 whahaha en naar worstjes.. en kaas.. en chips... :P )
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 4:58

En overdag is het meer taart en koffie/thee, en in de avond zal het meer wijn/bier en hapjes zijn laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Lejow za 23 jul 2011 - 4:59

Pippa schreef:En overdag is het meer taart en koffie/thee, en in de avond zal het meer wijn/bier en hapjes zijn laughcry

Ja, ook +1!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 5:02

Ik vier mijn verjaardag alleen voor vrienden.
Ik zet een tafel vol met drank en hapjes, zet een statafel neer en ga in de loop van de avond rond met meer hapjes.
Moet eerlijk zeggen dat ik die kring-verjaardagen verschrikkelijk vind.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Tazz za 23 jul 2011 - 5:05

Fearie schreef:De familie's van mijn vriend en mij zitten vaak in de woonkamer in een kring, als 's avonds onze vrienden komen worden er sta-tafels neergezet en staat iedereen buiten of zitten er wat binnen. Eigenlijk verdeeld, dus huppel je van de ene groep naar de andere smile

Pippa schreef:En overdag is het meer taart en koffie/thee, en in de avond zal het meer wijn/bier en hapjes zijn

Dit dus, wij vieren het volgend weekend, en mijn man en ik vieren onze verjaardagen samen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  M_as za 23 jul 2011 - 5:16

Iedereen zit op verschillende plekken: woonkamer, eetgedeelte of onder het afdak met terrasverwarming.
En ga dan rond met hapjes inderdaad.
Bleh en ik heb een onwijs hekel aan mn eigen verjaardag, maar volgende week maandag ben ik echt weer de pineut Sad
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  studiebol za 23 jul 2011 - 5:24

Ik vier het voor vrienden en familie/buren apart. Meestal op zaterdagavond de vrienden. Dan schuif ik onze eettafel wat aan de kant daar zet ik allemaal glazen en drinken op. En ik zet meestal twee statafels neer, en is het zelf service voor drinken op de tafels staan chipjes/nootjes, de hapjes laat ik meestal 2x rond gaan en dan ben ik er al weer zat van en zet ik dat ook op tafel neer smile en dan loopt iedereen wat rond in de kamer, of staan ze buiten te roken. Maar er kan ook gezeten worden dus dat doen ook wel wat mensen.

De familie meestal op zondagmiddag, en ja dan ziet iedereen toch wel in een soort kring, meestal een misvormde kring omdat wij een L vormige woonkamer hebben Very Happy En dan is het geen self service maar schenk ik steeds voor iedereen drinken in en gaan de hapjes rond.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 5:27

Hier een 'kringverjaardag', begint meestal rond een uur of 7, op een paar eters na die eerder komen. Dan koffie/thee met koek/gebak/taart, wat ik op een grote schaal midden op tafel zet, net als koffiekan en theepot op een lichtje. Dan loop ik zo tegen half9 één keer om de koffiekan e.d. op te ruimen, de koeken e.d. zet ik op de grote tafel, voor liefhebbers en op de kleine tafel komt dan een grote schaal met worst, kaas en schaaltjes chips en nootjes e.d. Drinken pakken een groot deel van mijn gasten vaak zelf eigenlijk :P En anders loopt mam of mijn beste vriendin.

Ik bak alle koeken e.d. 's middags al, net als dat ik de worstjes e.d. snijd, hoef ik daar niet naar om te kijken, ideaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Erin za 23 jul 2011 - 8:36

Vroeger vierde we het heeeel uitgebreid met alle bijbehorende hapjes en drankjes en veeel taart haha :P . En omdat ik een zomer kind ben werd er vaak gebarbecued. Tegenwoordig ben ik niet meer zo van het vieren van mijn verjaardag. Al dat geregel en gedoe. Ik vind het wel best zo :P
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:54

Ik ben geen verjaardagsmens laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:55

Niet. smile

Dit jaar heb ik ervoor gekozen om mijn verjaardag niet te vieren. Mijn vader en zijn vrouw zullen heus langskomen. Net als voorgaande jaren. Maar niet meer zo uitgebreid voor vrienden e.d.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Susan za 23 jul 2011 - 8:57

Ik ben dit jaar op mijn verjaardag met mijn ouders, man en onze kinderen naar een indoorspeeltuin geweest, dat soort dingen vind ik wel leuk, maar ik heb er niet meer echt behoefte aan om het groot te vieren, dat heb ik dus ook niet gedaan. Eigenlijk vind ik mijn eigen verjaardag niet zo boeiend.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:59

Ik heb dit jaar mijn verjaardag voor het eerst echt gevierd hoe ik het wilde..
Ik zag er prachtig uit, huis was opgeruimd en netjes en ik voelde me geweldig. (Bijna) alle mensen die ik graag om me heen wilde hebben waren er en ik was helemaal hyper van de positieve energie.
Heerlijk zo'n verjaardag!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 8:59

Susan schreef:Ik ben dit jaar op mijn verjaardag met mijn ouders, man en onze kinderen naar een indoorspeeltuin geweest, dat soort dingen vind ik wel leuk, maar ik heb er niet meer echt behoefte aan om het groot te vieren, dat heb ik dus ook niet gedaan. Eigenlijk vind ik mijn eigen verjaardag niet zo boeiend.

Hier precies hetzelfde. De laatste 5 jaar vier ik mijn eigen verjaardag niet meer, die van mijn vriend vieren we ook niet meer. We gaan altijd iets leuks doen, zoals naar een binnen speeltuin/dierentuin/pannekoeken huis etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:00

Voor degenen die hun verjaardag niet vieren, hoezo niet?
Ik ben echt nog een klein kind met m'n verjaardag, heb al zoveel voorpret bij het voorbereiden en ik vind het een goede reden om een feestje te geven!
En cadeautjes te krijgen :P

Edit: Mijn ouders vierden hun verjaardagen nooit echt, maar sinds een paar jaar wel.
In korte tijd waren 3 kennissen van hun overleden en vanaf toen zeiden ze 'Het leven moet je vieren.'
En daar kan ik me wel heel goed in vinden!


Laatst aangepast door Princess op za 23 jul 2011 - 9:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Lejow za 23 jul 2011 - 9:01

Princess schreef:Voor degenen die hun verjaardag niet vieren, hoezo niet?
Ik ben echt nog een klein kind met m'n verjaardag, heb al zoveel voorpret bij het voorbereiden en ik vind het een goede reden om een feestje te geven!
En cadeautjes te krijgen :P

Oehhh +1
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast za 23 jul 2011 - 9:02

Ik ben ook net een klein kind met mijn verjaardag, ik ben zelfs al zenuwachtig dagen van te voren Very Happy ik ben gewoon nooit volwassen geworden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum