Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alleenstaande mama

2 plaatsers

Ga naar beneden

Alleenstaande mama Empty Alleenstaande mama

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 0:41

Lieve meiden,

Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik het biechtaccout hiervoor gebruik..

Ik ben heel erg verdrietig Cry Mijn man en ik gaan waarschijnlijk uit elkaar en we hebben een kleintje van ruim 4 maanden. Het ging de laatste tijd niet lekker en hebben zelfs 2 sessies bij een psycholoog gehad maar zoals het nu lijkt heeft dat niet mogen baten.

We zijn elkaar kwijt, hebben elkaar niets te vertellen en de passie is weg maar ik had er zeker nog voor willen vechten maar aan de andere kant dat hebben we al vaak gedaan en iedere keer raakt het weer in een dip.

Mijn man zit denk ik ook erg in de knoop, het is een chaos in zijn hoofd en zit nu een week bij zijn moeder om na te denken wat hij wil.

Maar hoe gaat dat met zo´n kleintje? Ik ben zelfstandig ondernemer, niet verzekerd voor arbeidsongeschiktheid en ga mijn bedrijf dan stop zetten omdat dit bij onze woning is. En ga als we echt uit elkaar gaan naar mijn ouders totdat ik zelf een huisje kan huren, maar ik weet helemaal niet hoe dat allemaal werkt.

Mijn hart breekt als ik naar dat kleintje , dit is echt niet wat ik in gedachten had. Alleenstaande mama 1371890812

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleenstaande mama Empty Re: Alleenstaande mama

Bericht  Sanne za 1 sep 2012 - 1:00

Volgens mij mag je het biechtaccount niet in andere topics gebruiken, je kunt dan beter even een nieuw account aanmaken als je anoniem wilt blijven.

Wat naar dat jullie uit elkaar gaan. Dat lijkt me heel moeilijk voor jullie. Ik heb verder geen tips voor je, maar volgens mij zijn er wel een aantal forummers die hier ervaring mee hebben en je ongetwijfeld wat meer kunnen vertellen.
Ik wil je sterkte wensen voor de komende tijd. hug

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleenstaande mama Empty Re: Alleenstaande mama

Bericht  Gast za 1 sep 2012 - 1:22

Wat een klote situatie. Was die psycholoog een relatietherapeut?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Alleenstaande mama Empty Re: Alleenstaande mama

Bericht  Burgemeester Nicky za 1 sep 2012 - 1:24

Sorry, maar het is niet de bedoeling dat je het biechtaccount hiervoor gebruikt. Je kunt het beste biechten in het desbetreffende topic, of een ander account aanmaken waar je je verhaal kwijt kan.

Sterkte, ik ga het topic sluiten zodat je de tekst nog wel kan kopieren.

Burgemeester Nicky
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2635
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alleenstaande mama Empty Re: Alleenstaande mama

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum