Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vier jij je verjaardag?

+8
Clapperdie
sterremaan
Antibes
ThinkPink
Arwyn
Rush
bolus26
SoGood
12 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  SoGood di 11 sep 2012 - 7:30

Ik ben binnenkort (alweer) jarig en mijn vriend en ik vieren het meestal samen omdat onze verjaardagen maar een paar dagen van elkaar vandaan liggen. Mijn vriend wil het weer groots uitpakken (alle vrienden op een zaterdagavond uitnodigen) en 1 dag of 2 dagen voor onze families. Nu zie ik dat eerste gedeelte eigenlijk niet zitten. Zoveel drukte en gedoe. Aan de andere kant vind ik het ook weer 'stom' om vrienden die dicht bij me staan niet uit te nodigen. Maar ja, waar leg je dan weer die grens, wie nodig je wel uit en wie niet. En wanneer, met familie of niet en met de verjaardag van mijn vriend of apart?

Middelbare school flashback. Hoe vier jij je verjaardag? 1270000679
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 7:32

Onze verjaardagen schelen een half jaar, dus dat is niet zo handig samen vieren Laughing Mijn vriend boeit het niet, en er komt wat familie, zonder dat hij ze uitnodigd, maar verder niet. Ik vind het leuk om te vieren en heb de afgelopen 2 jaar iedereen gewoon 1 dag gevierd, in de ochtend/middag met familie en later op de middag/avond met vrienden. Gewoon thuis, met een high tea smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 7:33

Ik koop een jurk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  SoGood di 11 sep 2012 - 7:34

Ik koop ook een jurk.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  bolus26 di 11 sep 2012 - 7:37

ik ben binnekort jarig en heb vrienden uitgenodigd voor de zaterdagavond en ouders,schoonouders en opa´s en oma´s voor de zondagmiddag. Meestal doe ik het op 1 dag en dan s middags familie s avonds vrienden(stuk of 16 meestal) maar dat vind ik nu met mn zwangerschap een beetje een te lange dag
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Rush di 11 sep 2012 - 7:46

Feestje voor vrienden op vrijdag of zaterdagavond en familie apart, op een andere dag..
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 7:47

Niet, dat is helemaal makkelijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Arwyn di 11 sep 2012 - 7:52

Wij vieren het samen (zit maar 2 dagen tussen de verjaardagen). Hebben ook veel dezelfde vrienden, ook handig. We nodigen die uit op een zaterdagavond, inclusief zijn en mijn broer(tje)s en andere vrienden.
Ouders en oma nodigen we uit op een andere avond/middag.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 8:17

Ik ben binnenkort weer jarig en had dit jaar geen zen om het over twee dagen uit te smeren dus zaterdagmiddag familie en 's avonds vrienden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 8:37

Sogood schreef:Ik koop ook een jurk.

:cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  ThinkPink di 11 sep 2012 - 8:40

Niet Very Happy
Ik zou het gewoon verdelen over de dag. Bijvoorbeeld 's middags een deel en 's avonds, dan ben je er in 1 dag vanaf Wink

ThinkPink
Prater
Prater

Aantal berichten : 705
Punten : 720
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Antibes di 11 sep 2012 - 8:42

Doen jullie alle vrienden bij elkaar? Want dat is meer mijn probleem, familie vier ik het sowieso niet voor. Maar ik heb heel duidelijk vrienden van de vereniging, vrienden van studie, vrienden van vroeger (nauwelijks) en een paar losse vrienden (he Leafje).. En ik heb het ooit een jaar of 4 geleden dus gewoon met (meiden) bij elkaar gedaan.. Hapjes, wijntjes, muziekje, bij mij thuis.. En het werd een ramp, mensen praatten bijna niet met elkaar, hadden elkaar weinig te zeggen, het was ongezellig, ongemakkelijk en mensen gingen vroeg naar huis.. Dat echt NOOIT weer.. pale :nopompom:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  sterremaan di 11 sep 2012 - 8:44

Ik vier mijn verjaardag in delen. Ik wilde nooit vaste tijden met het bezoek afspreken. Vond dat een verschrikkelijk idee. Maar ik ontkom er helaas niet meer aan. Dus ik vier vaak mijn datum dag met vriendinnen, en voor de familie in het weekend.

Ik heb dit jaar aan mijn vriendinnen gevraagd, om geld en een woord wat ze mij mee willen geven. En, deze wil ik in een slaven armband laten graveren, zodat ik ze altijd bij mij kan dragen. De meeste vriendinnen, vinden dit een geniaal cadeau. Ik zoek vaak iets naar waar een boodschap in of achter zit.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Clapperdie di 11 sep 2012 - 8:46

Meestal niet. Mijn vriend moet er helemaal niets van weten en met mijn verjaardag zijn we vaak op vakantie. Dit jaar niet maar twijfel nog om het te vieren.. Mijn moeder is 2 weken voor mij jarig dus vaak vier ik het een beetje met haar mee. Dan zien we ook heel de fam.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Bliss di 11 sep 2012 - 8:48

Ik heb mijn verjaardag al jaren niet echt gevierd (alleen bijv. ergens geborreld of gegeten, maar niet thuis). Over anderhalve week ben ik weer jarig en t leek me toch wel leuk om er weer eens wat aan te doen, dus ik heb nu een borrel bij mij thuis georganiseerd. Voor familie vier ik het sowieso niet meer, maar nu komen er gewoon wat vrienden bij mij thuis een wijntje/biertje drinken. Ik ben op zondag jarig en vier het gewoon 's middags, leek me wel zo handig, want sommigen moeten met de trein uit een andere stad komen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Bazinga di 11 sep 2012 - 8:56

Meestal stuur ik soort open uitnodiging 'Joh ik ben weer jarig, bier staat koud en ik ben weer aan't bakken geslagen. Gebak moet op, dus neem aanhang en kids lekker mee.' En dan zie ik 't wel. Vrienden en familie, ik gooi 't hele zooitje bij elkaar, zet bier en hapjes en taart neer en that's it Wink Iedereen is ook altijd welkom, vorig jaar kwam er een vriend van de vriend van m'n beste vriendin mee; dikke prima. 't Zijn paar drankjes extra en ik bak toch altijd genoeg bende en maak genoeg hapjes voor een weeshuis.

Dit jaar twijfel ik alleen; normaal gesproken vier ik 't in het weekend en ga ik op m'n verjaardag uit eten en naar de bioscoop met m'n vriendinnen. Nu ben ik op een zaterdag jarig en ik wil heeeel graag naar Twilight Breaking Dawn 2 die dan uitkomt, maar vind 't beetje raar om m'n verjaardag nu op zondag te vieren en weg te gaan op m'n verjaardag... Stom probleem haha.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Mizz_S di 11 sep 2012 - 20:57

In ieder geval apart voor familie en vrienden, anders past het niet en ik vind het ook niet leuk samen. Maargoed, familie is alleen mijn ouders en zus, mn man zn ouders en broers en mn oma. Andere familie doen we nooit. Die nodig ik gewoon uit op een avond in het weekend, en we hebben ze ook wel eens in 's middags gevraagd en dat ze dan mee aten. Vrienden nodig ik 's avonds uit, en afgelopen jaar hebben mn man en ik het samen gevierd voor vrienden en dat is wel goed bevallen dus ik denk dat we dat dit jaar ook zullen doen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Snoes di 11 sep 2012 - 21:02

Wij vieren het enkel voor de familie. Die laten we 's avonds op onze verjaardag komen.
Dit jaar geef ik wel een groot feest in oktober, samen met 5 andere vriendinnen die ook 25 zijn geworden. We huren een zaal af, nodigen zo'n 250 personen uit (familie, vrienden, collega's, ...), hebben een DJ ingehuurd, drank à volonté. Dit hebben we ook gedaan toen we met z'n allen 18 werden en nu nog een keer omdat we met z'n allen 25 worden/zijn geworden dit jaar.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 21:12


Ik ben volgende maand jarig en ik heb het ook nog niet echt uitgedokterd, maar waarschijnlijk is het overdag voor familie en 's avonds voor vrienden.
Mag elkaar best overlappen.

De avond er voor ga ik naar de Walibi Fright Nights dus of ik echt heel fit ben op die dag betwijfel ik, maar ach... who cares.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vier jij je verjaardag? Empty Re: Hoe vier jij je verjaardag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum