Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

+52
Sjaantje
Marin
Stuiterbal
Zininzon
Snoes
Steep
Roza
Caribbeanlover
Suus
Atelier Madame
Muisz
Stoplicht
Tazz
mezzoforte
JustMeDaan
PrimaBella
Creabea_28
Annemoontje
TNMN
Gympie
Antibes
Liz
Minx
Chocoholic
Lejow
Inge
slaatje
Ibbeltje
Happinaz
Puggle
Muis
Bazinga
Sushi
Pien
Issa
LDJ
Oasis
Zwerver
Aagje!
Elin
Kowalski
Alex
Ariel-le
Pussycat
Rumble
Mizz_S
Zora
snoezel
RYW
Tania
Caroow
June
56 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  June vr 22 jun 2012 - 6:22

Burgemeesters, ik weet even niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, dus ik zie het wel als het verplaatst wordt.

Hallo allemaal,

Wellicht hebben meerdere mensen vandaag het topic gelezen waarin staat dat een vriendin van Pippa is opgelicht en dan ook nog via dit forum. Dat kan natuurlijk overal gebeuren, maar ik vond dit nogal een schrijnend verhaal, waardoor ik graag een handje wil helpen en in dat topic kwam al naar voren dat anderen er ook zo over dachten.

De vriendin van Pippa is alleenstaande moeder en heeft vier kinderen. Ze dacht dat ze voor 75 euro een bon had gekocht waarmee ze een paar dagen lekker met de kinderen naar Slagharen kon. Ze gingen niet op vakantie, dus hartstikke fijn dat die mogelijkheid er nog was. Nu blijkt helaas dat de betreffende bon aan meerdere personen is verkocht en daar gaat Slagharen natuurlijk niet mee akkoord. Dit betekent dat ze het geld kwijt is van de bon, 75 euro, maar dat ze daarnaast ook nog 150 euro aan Slagharen moet betalen. De kinderen hadden namelijk al te horen gekregen dat ze zouden gaan en dan afzeggen is wel echt heel pijnlijk Help een alleenstaande moeder met vier kinderen 1270000679.

Helaas heeft ze het niet zo breed en ik vind het extra pijnlijk dat ze nu alsnog vrij veel geld kwijt is aan een vakantie. Als deze aanbieding er niet was geweest, hadden de kindjes zich natuurlijk ook niet hoeven verheugen op een uitje, want dan had ze het nooit gedaan. Het is nu eenmaal zo en ze zullen vast een paar geweldige dagen hebben, maar ik kan persoonlijk wel wat geld missen om het financieel wat draaglijker te maken.

Als jij het ook ziet zitten om haar te helpen, stuur dan een PM naar Pippa en dan kun je naar haar geld overmaken. Al is het maar een euro, we zijn met veel, dus het moet ons vast lukken om de nare bijsmaak weg te halen die nu aan de vakantie zit. Voel je ook niet verplicht, maar als het jou net zo geraakt heeft als mij, stuur Pippa dan een PM!

Alvast hartstikke bedankt!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Caroow vr 22 jun 2012 - 6:30

Wat een leuk forum hebben we toch, dat dit soort acties (en dan bedoel ik het geld inzamelen, niet Heartbeats acie nerd) gedaan worden. Ik heb Pippa een pm gestuurd smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  June vr 22 jun 2012 - 6:31

Ik vond het ook heel lief dat ik ineens van alle kanten gewaarschuwd werd, omdat ik in een ander verkooptopic van Heartbeat gereageerd had.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 6:31

Embarassed Te lief. Ik ga die vriendin héél erg blij maken hiermee... I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 6:35

Wat verschrikkelijk gaar!

Is het ook bewezen dat Heartbeat de orginele code had? En niet toevallig zelf de kaart heeft gekocht van een ander via bv Marktplaats, die het aan meerdere personen heeft verkocht?

Ondanks dat ik ontzettend graag iets zou bijdragen, momenteel heb ik echt het geld niet. Misschien dat ik achteraf iets kan doen? Niet op dit moment, maar later?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Tania vr 22 jun 2012 - 6:38

Wat een k*tstreek zeg.

Ik wil wel meedoen, ik zal pippa vanavond een pm sturen.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 6:47

Maura schreef:Wat verschrikkelijk gaar!

Is het ook bewezen dat Heartbeat de orginele code had? En niet toevallig zelf de kaart heeft gekocht van een ander via bv Marktplaats, die het aan meerdere personen heeft verkocht?

Ondanks dat ik ontzettend graag iets zou bijdragen, momenteel heb ik echt het geld niet. Misschien dat ik achteraf iets kan doen? Niet op dit moment, maar later?

Het zou kunnen, maar Slagharen wist ook namen te benoemen van de eerste boeker etc, ik weet eigenlijk zeker dat zij degene is die het gekocht heeft via vakantieveilingen. Lieve Maura, voel je totaal niet verplicht, echt niet... smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  RYW vr 22 jun 2012 - 6:49

Ik heb je ook een PM gestuurd, Pippa. Ik snap niets van het heartbeat-verhaal, maar ik vind het sneu voor die kids dus ik help wel, al heb ik niet veel te missen.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  snoezel vr 22 jun 2012 - 6:55

Ik heb dit berichtje ook even op de (besloten) groep op facebook gezet voor de yesmama's...
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 6:55

Duidelijk verhaal, Pippa. Wat een rotstreek! Cry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Zora vr 22 jun 2012 - 7:09

Ik heb je ook gepm'd. Altijd mooi om iets te kunnen doen met dit soort acties smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Mizz_S vr 22 jun 2012 - 7:17

Wanneer willen ze gaan? Want ik heb hier nog kortingsbonnen liggen voor 50% korting op slagharen! Alleen die zijn nog maar 1 week geldig... Maar mochten ze hier iets aan hebben dan kan ik ze eventueel wel opsturen!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:21

Mizz_S schreef:Wanneer willen ze gaan? Want ik heb hier nog kortingsbonnen liggen voor 50% korting op slagharen! Alleen die zijn nog maar 1 week geldig... Maar mochten ze hier iets aan hebben dan kan ik ze eventueel wel opsturen!

Het gaat om 11 Juli, daarvoor hebben ze helaas geen vakantie en kunnen ze sowieso niet weg, wel onwijs lief van je!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Mizz_S vr 22 jun 2012 - 7:22

Ok, dat is jammer. Ik had deze bonnen overigens van de Zeeman (echt al maanden geleden), maar die hebben wel vaker van dit soort acties, dus misschien een idee om even in de gaten te houden!
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:23

Ik stuur je ook even een PM Pippa. Heb het topic even terug gezocht en kan daar echt boos om worden. Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Rumble vr 22 jun 2012 - 7:34

Ik wil ook wel iets bijdragen, Pippa, al heb ik het zelf ook niet zo breed, dit vind ik gewoon echt te sneu. Help een alleenstaande moeder met vier kinderen 1371890812
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 7:39

Jullie zijn zo lief, ik word echt overspoeld met PM's voor mijn rekeningnummer Embarassed Ik ga het nog even geheimhouden voor haar (als dat lukt) & dan gaat ze enorm verrast zijn! Net als ik :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Pussycat vr 22 jun 2012 - 8:12

Wow wat een bizar verhaal.
Heb al aardig wat terug gelezen maar nog niet alles... :shock:

Zou het zelf echt super tof vinden om zo geholpen te worden, daarom wil ik ook wat bijdragen.
Dus pippa ik stuur je een pm.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Ariel-le vr 22 jun 2012 - 8:16

Sinds het oude forum gestopt is wel hier mee gelezen maar nooit een account aangemaakt. Maar vind dit zo'n rare situatie voor de vriendin van Pippa en Pippa zelf dat ik er een hebt aangemaakt.

Ik ga haar een pb sturen want draag ook graag wat bij. Ik heb niet veel maar iedere euro helpt zullen we maar zeggen.

Ariel-le
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 4
Punten : 14
Registratiedatum : 22-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast vr 22 jun 2012 - 8:29

Ik hoop dat je vriendin zo schadeloos gesteld kan worden, want dit verdient niemand.

Ik weet hoe het is om de ontvangende partij van zoveel forumliefde te zijn dus dat gun ik een ander ook...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Alex vr 22 jun 2012 - 8:43

Wat een superlieve actie! Ik weet nog hoe blij ik was toen forummers voor mij geld hij elkaar legden en daarom doe ik hieraan graag mee. Pippa, ik stuur je later vandaag een pm (of je mag mij gelijk je rekeningnummer pm'en Very Happy )
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Kowalski vr 22 jun 2012 - 8:46

Jeetje zeg! Ik had er nog niks van meegekregen, maar wat een stelletje @%&$^*#$&!!! Evil or Very Mad

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het als student ook niet zo breed heb, maar zou een paar euro ook al helpen? Dat heb ik er natuurlijk wel voor over!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Elin vr 22 jun 2012 - 8:47

Jemig, wat een bizar verhaal :O Ik ga je ook een pm sturen Pippa!
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Aagje! vr 22 jun 2012 - 8:51

Wat een ontzettend lieve actie na zo een rot streek!

Ik zou het onwijs lief vinden als dit voor mij gedaan zou worden, ik denk iedereen wel! Daarom ga ik ook een pm sturen pippa!!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Zwerver vr 22 jun 2012 - 8:55

Kowalski schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het als student ook niet zo breed heb, maar zou een paar euro ook al helpen? Dat heb ik er natuurlijk wel voor over!
Same here!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum