Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

+52
Sjaantje
Marin
Stuiterbal
Zininzon
Snoes
Steep
Roza
Caribbeanlover
Suus
Atelier Madame
Muisz
Stoplicht
Tazz
mezzoforte
JustMeDaan
PrimaBella
Creabea_28
Annemoontje
TNMN
Gympie
Antibes
Liz
Minx
Chocoholic
Lejow
Inge
slaatje
Ibbeltje
Happinaz
Puggle
Muis
Bazinga
Sushi
Pien
Issa
LDJ
Oasis
Zwerver
Aagje!
Elin
Kowalski
Alex
Ariel-le
Pussycat
Rumble
Mizz_S
Zora
snoezel
RYW
Tania
Caroow
June
56 plaatsers

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Suus ma 25 jun 2012 - 3:44

Ik wil ook nog wel meedoen Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Caribbeanlover ma 25 jun 2012 - 4:02

Op het werk liggen bij mij kortingsbonnen voor Walibi. Is dat wat? Sorry ga geen geld geven aan vreemden.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 4:04

Pippa schreef:Ik moet van mijn vriend als dank een uber meeting voor alle forummers die meedoen organiseren Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781



Jaaa leuk! Ik heb het geld net overgemaakt smile Ben ook wel erg benieuwd naar de stand van zaken nu! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Stoplicht ma 25 jun 2012 - 4:21

Mijn donatie is ook over gemaakt!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Kowalski ma 25 jun 2012 - 4:23

Zoey schreef:
Pippa schreef:Ik moet van mijn vriend als dank een uber meeting voor alle forummers die meedoen organiseren Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781



Jaaa leuk! Ik heb het geld net overgemaakt Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 561177 Ben ook wel erg benieuwd naar de stand van zaken nu! Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 561177

+1!

En dat zou wel tof zijn Pippa! Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 6:46

Er is een hoop bij, maar kan nu niet uitrekenen, ik moet namelijk nu weg! Maar, ga vanavond of morgen updaten geven van het geweldige bedrag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Roza ma 25 jun 2012 - 6:51

Mag ik nog meedoen? Lees het nu pas...

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Suus ma 25 jun 2012 - 6:54

Kowalski schreef:
Zoey schreef:
Pippa schreef:Ik moet van mijn vriend als dank een uber meeting voor alle forummers die meedoen organiseren Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781



Jaaa leuk! Ik heb het geld net overgemaakt Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 561177 Ben ook wel erg benieuwd naar de stand van zaken nu! Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 561177

+1!

En dat zou wel tof zijn Pippa! Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 3079029344
Jaaa, leuk! Very Happy Maar ik moet eerst het geld maar eens overmaken Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 7:17

Ik had toch nog even thuis, dus toch even gekeken Laughing

De stand tot nu toe:

42 mensen..... met een waarde van €240!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Kowalski ma 25 jun 2012 - 7:17

Pippa schreef:Ik had toch nog even thuis, dus toch even gekeken Laughing

De stand tot nu toe:

42 mensen..... met een waarde van €240!!!

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781 Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781 Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Tania ma 25 jun 2012 - 7:18

Wat hebben we toch veel lieve mensen op het forum :cheering:

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 7:18

Jeetje wat een bedrag! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 7:20

Ik heb mijn vriendin vertelt wat er geregeld is voor haar (zonder precies bedrag te noemen).... en ze is echt helemaal verrast en zo ontzettend blij smile Ik ga haar zo meteen alvast 75 euro geven, zodat ze de vakantie aan Slagharen kan betalen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Elin ma 25 jun 2012 - 7:21

Wat super leuk!! Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781
Elin
Elin
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 398
Punten : 411
Registratiedatum : 14-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  mezzoforte ma 25 jun 2012 - 7:24

Helemaal super Very Happy
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 7:26

Super Pippa! Wat een leuk forum is dit toch! Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781 Ik hoop echt dat er genoeg geld is om niet alleen de vakantie te betalen, maar ook nog de kinderen te trakteren op iets leuks/lekkers in het park!

Edit: Ohh ik zie nu het precieze bedrag pas staan, wat goed! Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781 Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781 Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781 Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 3920004554 Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 3920004554 bounce bounce bounce


Laatst aangepast door Zoey op ma 25 jun 2012 - 8:00; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Oasis ma 25 jun 2012 - 7:51

Wat een geweldig bedrag!! Ik ben echt blij dat wij dit hebben kunnen realiseren voor jouw vriendin. Dat wordt een welverdiende top vakantie met haar kleintjes! :cheering:
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Aagje! ma 25 jun 2012 - 7:55

Wauw wat een super bedrag!! Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Zwerver ma 25 jun 2012 - 8:01

Wauw super!! :cheering: :cheering:
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 8:07

Ik zie allemaal 'echte' namen staan van mensen, en ben nu echt reuze benieuwd wie wie precies is, haha! :cheering: Vooral 1 iemand in het bijzonder, waarvan ik dacht dat ze hier niet meer kwam.... Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Kowalski ma 25 jun 2012 - 8:08

Pippa schreef:Ik zie allemaal 'echte' namen staan van mensen, en ben nu echt reuze benieuwd wie wie precies is, haha! Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781 Vooral 1 iemand in het bijzonder, waarvan ik dacht dat ze hier niet meer kwam.... Laughing

Haha daar dacht ik van de week nog aan! Je stuurt natuurlijk gewoon je nr. via PM en krijgt dan random allerlei bedragen op je rekening, jij zit met veel vraagtekens nu Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Rumble ma 25 jun 2012 - 8:13

Oh haha, ik heb het net overgemaakt maar mijn forumnaam erbij gezet Laughing
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 8:14

Kowalski schreef:
Pippa schreef:Ik zie allemaal 'echte' namen staan van mensen, en ben nu echt reuze benieuwd wie wie precies is, haha! Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 281626781 Vooral 1 iemand in het bijzonder, waarvan ik dacht dat ze hier niet meer kwam.... Laughing

Haha daar dacht ik van de week nog aan! Je stuurt natuurlijk gewoon je nr. via PM en krijgt dan random allerlei bedragen op je rekening, jij zit met veel vraagtekens nu Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 3079029344

Haha inderdaad! Een deel heeft zijn forumnaam erbij gezet, en een deel ken ik... maar de rest? Spannend angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gast ma 25 jun 2012 - 8:15

Oh ik heb mijn forumnaam er niet bijgezet, maar je hebt mijn naam wel herkend toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Kowalski ma 25 jun 2012 - 8:17

Oja! Ik had er natuurlijk gewoon Kowalski bij kunnen zetten Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 394967 Nouja, maakt ook niet uit, geld is geld! Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Help een alleenstaande moeder met vier kinderen - Pagina 5 Empty Re: Help een alleenstaande moeder met vier kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum