Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 24 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 24 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Juliette ma 6 mei 2013 - 4:44

mzcharlotte schreef:Hoe is het eigenlijk met Juliette?

Lief dat je naar me vraagt! Het gaat eigenlijk niet zo op het moment, ik ben weer 2,5 kg gegroeid. Zit op het moment even niet zo lekker in m'n vel en dan ga ik eten. Zo stom, maar ik weet van mezelf dat als ik weer een paar weken punten ga tellen dat het er zo weer af is. Ook wil ik weer is wat vaker op de fiets naar m'n werk, dat is 6 km enkele reis dus erg goed te doen.

Goed om te lezen dat jullie nog steeds zo goed bezig zijn meiden! Ik ga vanaf nu ook weer proberen te tellen.
Juliette
Juliette
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 133
Registratiedatum : 29-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Elliot ma 6 mei 2013 - 5:41

Dr_oupy, je moet zoeken op ei. Gekookt ei staat er inderdaad niet in. smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  dr_oupy ma 6 mei 2013 - 5:51

Elliot schreef:Dr_oupy, je moet zoeken op ei. Gekookt ei staat er inderdaad niet in. smile

Embarassed Wat een ei ben ik ook! Dat ik daar zelf niet op gekomen ben, ik zocht op gekookt ei, en dan staat er alleen een broodje gekookt ei voor 17 punten :shock:. Maar bedankt in ieder geval!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Aagje! ma 6 mei 2013 - 8:28

Net me eerste weeg moment gehad bij de cursus!

-1,9! :cheering:
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  Elliot ma 6 mei 2013 - 18:24

Wauw Aagje wat goed!!

Ik heb gisteravond lekker gesport en zit nu aan een stevig ontbijt. Een fruitsmoothie, een gekookt ei en een volkoren cracker met magere filet americain.

Voor vanmiddag heb ik een halve meloen bij me. Ik haal lunch op mijn werk dis ik weet nog niet precies wat ik ga nemen. Vanavond eet ik bij mijn moeder, ook een verrassing dus. Maar zij doet ook WW dus het is iig iets gezonds smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  dr_oupy di 7 mei 2013 - 5:55

Goed bezig hoor Aagje!

Klinkt als een goed ontbijt, Elliot.
Soms baal ik er wel eens van als ik voorbij zie komen wat jullie allemaal eten. Ik lust gewoon heel weinig, daardoor eet ik gewoon bijna elke dag hetzelfde, qua ontbijt en lunch. De tussendoortjes wisselen nog wel eens, maar ook dat eet ik vrij veel hetzelfde.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Reeza di 7 mei 2013 - 19:47

@ dr_oupy: Wat lust je dan allemaal niet? Misschien kan je het vervangen voor iets wat je wel lust, of ga je het toch lekker vinden als je het vaker probeert? Wel lastig inderdaad..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Reeza wo 8 mei 2013 - 6:32

Weight watchers - Pagina 24 Foto-NNIQZ4PW-D

Even met jullie delen.. Ik had een broek besteld in maat 42, maar dat is nu toch echt te groot Very Happy
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte vr 10 mei 2013 - 4:15

Wat tof Reeza! Whoop whoop Weight watchers - Pagina 24 3920004554
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Merai zo 12 mei 2013 - 1:21

Ik ben een tijdje weggeweest, ik kon het even niet opbrengen. Ik ben nog steeds lid en ik moet er maar gewoon weer aan gaan geloven! Dus bij deze meld ik mij weer in de hoop dat ik nog mee mag doen haha Wink
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Aagje! zo 12 mei 2013 - 21:01

Wauw reeza wat goed!! smile

Ik sta normaal altijd zaterdag op de weegschaal en dat dus ook afgelopen zaterdag gedaan(niet de bedoeling, maar is gewoonte geworden) geeft die -1,4 kilo aan. Dus ik helemaal blij. Ga ik er vanmorgen weer op staan omdat ik vanavond naar de WW moet, geeft hij nog maar -0,3 aan Sad en ik heb me echt heel goed aan me punten gehouden, niets extra's genomen!
Nu moet wel mijn eisprong eraan komen dus misschien hou ik wat meer vocht vast! Maar goed in ieder geval 0,3 eraf
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  dr_oupy ma 13 mei 2013 - 4:24

Wat goed Reeza! Dat zal wel heel fijn voelen? Wat ik allemaal niet lust, dat is een hele was lijst Embarassed. Nu eet ik wel vaak gewone sla, met komkommer, appel, en een eitje, en dan een heel klein beetje sla saus, dat vind ik dan nog wel lekker. Maar zoals tomaat, ui, paprika enz. Dat lust ik allemaal niet rauw. Ben nu ook wel een beetje nieuwe dingen aan het proberen, wat we normaal nooit aten, zo probeer ik maar weer wat nieuwe dingen te leren kennen.

Merai, goed dat je de draag weer oppakt.

Aagje, Dat heb ik ook vaak, kan vocht zijn maar soms heb ik ook wel last van obstipatie, en dat weegt natuurlijk ook allemaal mee. Maar goed positief bekijken er is tenminste wel wat af!

Normaal weeg ik altijd op donderdag, maar was niet thuis dus ben ik zaterdag maar even op de weegschaal gaan staan toen was er 7 kilo af. Vanmorgen was er nog maar 5.4 kilo af. Nou heb ik mij gister niet echt aan de punten gehouden dus daar kan het wel aan gelegen hebben. In ieder geval ben ik nu wel eindelijk onder de 80 kilo :cheering:
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Reeza di 14 mei 2013 - 19:47

@ Merai: Goed dat je het weer op pakt, heel veel succes!

@ Aagje: Niet treuren hoor, je cyclus kan er zeker mee te maken hebben! Ik was van het weekend ook 2 kg zwaarder, ik moest ongesteld worden. Ik was ook wel even depri maar gisteren was er alweer 2.5 kg af! Nu van het weekend pas weer wegen. Ga deze week weer drie keer naar de sportschool dus er zou toch wel weer iets af moeten gaan..

@ Dr Oupy: Lekker onder de 80 kg! Ik wil ook! Nog een halve kilo te gaan voor mij, ik ga echt uit mn dak als die 80 weg is Very Happy Die broek was inderdaad een lekker gevoel! Inmiddels maat 40 binnen en die zit perfecto, meteen 2 kleuren besteld Very Happy
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx wo 15 mei 2013 - 2:06

Ik heb mij vanmorgen aangemeld voor WW!
Vanaf begin maart tot vorige week heb ik CB gedaan, maar dat werd mij te duur. Wel 6 kilo er mee afgevallen.

Mijn punten aantal is 30 per dag.. Echt hoe kom ik er ooit aan!
Mijn eetlijstje van vandaag.
O. Yoghurt met bosvruchten, muesli, lijnzaad (4 pp)
T. Appel
L. Ei, sla, paprika, tonijn uit blik water, komkommer, 2 broodjes (10 pp)
S. 2 mini snicker (6 pp)
D. Stoofvlees, gekookte aardapelen, stoomgroente ( 8 pp)
Totaal dus 28 punt van de 30, en dat omdat ik snickers heb gehad, anders kwam ik maar op 22?!
Zoals ik er zelf naar kijk moet ik iets anders tussendoor gaan doen, maar wat?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Reeza wo 15 mei 2013 - 2:45

Gezellig dat je mee gaat doen Jojootje! Het eerste wat me al opvalt is je ontbijt, heb je dat wel goed geteld? Lijnzaad en muesli zijn namelijk allebei al 1 pp per eetlepel, of heb je van beide maar 1 eetlepel genomen? Wat ik verder doe is 's ochtends fruit nemen als tussendoortje maar ook nog iets anders (yoghurt, weight watcher reep, cracker). Dan heb je minder snel honger en is ook weer 1-2 pp. Na je avondeten zou ik ook nog gewoon een tussendoortje van rond de 2 pp nemen. Qua avondeten doe ik vaak een verzadigende portie aardappels of pasta, anders trek ik het niet want ik ga drie keer per week sporten, dus zo'n portie tikt ook aan qua punten. De WW-recepten zijn ook vaak tussen de 9-12 punten, misschien kan je daar eens naar kijken voor inspiratie?

In ieder geval heel veel succes! Heerlijk toch, dat je geen honger hoeft te lijden? Wink
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx wo 15 mei 2013 - 3:00

Ik heb idd van allebei 1 eetlepel genomen;)

De tussendoortjes van 1-2 pp kun je daar voorbeelden van geven?
Ik heb nog 2 punten over, maar heb vanavond vergadering, bij de thee zal wel een koekje zijn.. Maar wat weet ik nog niet.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Reeza wo 15 mei 2013 - 3:23

Tussendoortjes:

- 250 gr optimel kwark: 3pp
- 250 gr optimel yoghurt: 2pp
- Weight watchers reep (te koop bij de cursus of online): 2pp
- Wasa cracker (even goed kijken welke, sommige zijn 2pp): 1pp en dan met beleg kipfilet 1pp / sandwichspread 1pp / smeerkaas 20+ 1pp
- Wasa cracker met een gekookt ei: 3pp
- Bakje rauwkost (0 pp) en dan wat feta of olijven erin (1-2 pp) of een gekookt ei (2pp)
- Light mueslireep van de AH: 2pp
- 250 gr optimel chocoladevla/dubbelvla/vanillevla: 3pp

Hoop dat je hier wat aan hebt!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Reeza wo 15 mei 2013 - 20:36

Blegh ik heb gisteravond echt een vette vreetbui gehad, stuk of wat crackers met pindakaas en een stuk of wat met vlokken naar binnen gepropt Sad Ben ongesteld en ik was alleen en voelde me k*t, met dat als resultaat (en me nog k*tter voelen natuurlijk).
Probeer nu weer gewoon door te gaan, maar dat is wel moeilijk. Vriend heeft ook nog een muffin meegenomen (iets met cheesecake met blueberry en stukjes chocolade) die een vriendin van hem heeft gemaakt. Zit nu heel erg te twijfelen of ik die vanavond zal nemen. Misschien als ik ga sporten vanavond...
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx do 16 mei 2013 - 7:36

Als je je verder aan je punten houdt is het niet zon ramp toch. En je hebt niet voor niks je weekextra's..
Vandaag de 2e dag gehad en weer mijn punten niet op.. Misschien toch een cracker eten bij het ontbijt oid. Of een schepje extra muesli?
Morgen is mijn broertje jarig, dan kom ik wel aan de punten. We eten soep met broodjes, dat gaat hard met de punten. Daarna nog een gebakje natuurlijk Embarassed

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx vr 17 mei 2013 - 0:21

Ik kan wel gek wezen, maar mijn weegschaal liet vanmorgen het mooie 81,7 zien..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lana_ vr 17 mei 2013 - 10:49

Jojootje: Ik zou sowieso een schepje muesli erbij doen, bij je ontbijt. Misschien zelfs wel 2. Je mag het zelf bepalen, maar ze raden aan om als ontbijt toch echt wel rond de 6 à 7 punten te zitten.
Verder gaat het super dus?

Reeza: Ah wat balen. Ook dat je je alleen voelde. Maar zo erg heb je je toch niet laten gaan? Het is te overzien. Kom op, nu de boel weer oppakken.

All: Hier is nog veel werk aan de winkel Wink. En ik heb mijn motivatie nog niet helemaal terug eerlijk gezegd. Soms wil ik van tevoren tellen en dan wordt het ineens lastig door etentjes enz en dan tel ik maar weer niet.
Dat is niet echt de bedoeling natuurlijk.
Dus ik moet echt nog wat strenger voor mezelf zijn.

Maken julllie de weekpunten trouwens op? Of deels?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Aagje! vr 17 mei 2013 - 20:32

jojootje: ik moet per dag 39 punten, en het is gewoon even wennen, maar ik krijg ze nu wel op. Wat ik veel tussendoor eet zijn snack a jack wafels die zijn 1pp per stuk. verder heb ik ontbijt van rond de 8 punten, en bij avond eten neem ik verzadigende porties.

@reeza: oh wat balen meid dat je je zo voelde! Maar ik denk dat je er niet over in hoeft te zitten, zoals iemand hier ook al zegt heb je ook nog je week extra. Bij mij op de cursus had 3 weken geleden iemand zijn streefgewicht gehaald, ze was 13 kilo afgevallen sinds 1januari. En ze had elke week haar week extra gewoon opgemaakt!

@lana: ik maak mijn weekpunten bijna nooit op, alleen als ik echt trek heb in iets ofzo. Verder probeer ik het met mijn dagtotaal te doen. maar die is al zo ruim, dat ik dat makkelijk red. Balen dat je de motivatie kwijt bent. Dat niet invullen herken ik wel. Ik heb het ook een tijdje zo gedaan, maar nu vul ik elke dag trouw alles in! Het is ook gewoon weer even gewenning. Hoop dat je snel je motivatie weer kan vinden.

@all: Ik ben echt super gemotiveerd!! Het gaat zo goed! Maandag is het natuurlijk pinksteren, en dan is er geen cursus, maar de coach zit dan in een andere plaats hier vlakbij om te wegen, dus denk dat ik daar wel even heen ga. Ben benieuwd hoeveel er dan af is.
Waar ik alleen een beetje tegenaan loop is dat het cursus wegen normaal in de avond is, maar nu dus om 9.00 in de ochtend. Dan zal ik in verhouding nu extra afgevallen zijn omdat je in de avond toch gauw 1 kilo zwaarder weegt, maar dan valt het volgende week weer zo tegen. Of zal ik zeggen dat ze er maar een kilo bij moet rekenen, zodat het wat realistischer is? Ach ik zie het wel.... Very Happy
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lana_ vr 17 mei 2013 - 21:02

Aagje: Wat fijn dat het zo goed gaat! Je zal wel iets lichter zijn, maar dat compenseert volgende week dan wel weer. Dan val je weer wat minder af. Hoeveel ben je nu kwijt?
Je hebt gelijk hoor, als je eenmaal weer begonnen bent met tellen, gaat het veel beter. Het is echt een kwestie van gewenning.
Ik heb gewoon even een schop onder mijn kont nodig Wink.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  xxjojootjexx vr 17 mei 2013 - 21:06

Lana, je het gaat goed, gisteren wat van de wekelingen gebruikt voor het gebakje Wink
Waarom vind je het van te voren tellen lastig ivm etentjes? Kun je niet voordat je uit eten gaat bepalen hoeveel punten je wil gebruiken en aan de hand daarvan je bestelling doen?
Schop onder je kont;)

Op de site staat een artikel over tips bij uit eten gaan, heb je dat al gelezen?

Aagje: ik heb tussendoor de trek niet eens om zon hele cracker op te eten. Heb vanmorgen 5 punten ontbijt gehad, meer krijg ik niet op, wel lastig hoor. Heb 3 wasa vezel gegeten en zit stampvol.
Bij mij zit in de avond en ochtend weging ook wel 1 tot 1,5 kilo.. Je kunt wel gaan wegen, maar daar wel rekening mee houden.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx vr 17 mei 2013 - 22:57

Net weer een wasa cracker gegeten, met avocado, lekker!
Ik vond dat echt nooit lekker, maar met een beetje peper erover, jummie!

Hoeveel groene punten eten jullie op een dag? Ik denk dat ik te weinig groene punten eet namelijk..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende