Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 27 van 28 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC vr 2 aug 2013 - 5:35

Wat leuk joh Stoplicht! Wat houd dat precies in als assistente? Ik heb er ook weleens aan gedacht om te solliciteren als coach bij de WW.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Stoplicht wo 7 aug 2013 - 4:11

Veelal zit ik niet alleen als assistent op de WW-cursus, maar heb ik altijd een andere assistent aan mijn zijde; dit is wel afhankelijk van de groepsgrootte hoor want met een kleine groep en ruimte kan ik het weer gemakkelijk alleen.

Iedere coach mag zelf bepalen wat hij / zij aan de assistente over laat, maar bij de cursus waar ik assisteer melden cursisten zich bij voor hun kaart waar de gegevens op staan en waar de coach het gewicht op schrijft. Ik schrijf daar de datum en het weeknr. op én evt. of ze betaald hebben indien ze per week betalen. Ook in hun eigen lidkaart schrijf ik de datum en het weeknr. op en ze moeten bij het hebben van een combipas even hun pas aan mij laten zien ( ivm geldigheid ) en tekenen voor binnenkomst.
Naast de kaartenbak ( bovenstaand verhaal ), ben ik ook beschikbaar voor de verkoop van de producten ( koekjes, chocoladerepen, boeken, etc. ) en sta ik klaar voor nieuwe inschrijvingen.
Zodra de cursus is begonnen begin ik aan een stukje administratie met betrekking tot het aantal combipas-leden op die avond, het aantal betalende weekleden, etc. Aan het einde van de cursus is er de administratie van de ' winkel '; voornamelijk verwerken hoeveel producten er weer mee terug de voorraad in gaan en de kassa tellen.

Ik vind het zelf leuk om als assistente mee te gaan naar diverse cursussen, ook omdat je een band op bouwt met de cursisten. We komen allemaal met hetzelfde doel naar de cursus en begrijpen elkaar heel goed. Tevens heb ik zelf de stok achter de deur om niet aan te willen komen want ik zie mezelf deels als het visiteplaatje voor de cursus, maar dat is wel persoonlijk vanuit mijzelf gezien.
Toevallig heb ik van de week gekeken wat de opties zijn om als coach aan de slag te gaan. Als coach moet je ten minste 2 dagdelen een cursus geven waar je zelf vervoer naar hebt. Ik meen dat ze wel een goede km-vergoeding hebben, maar het liefst wil je natuurlijk ook geen uur reizen voor je bij de plaats van de cursus bent want na de cursus moet je thuis nog het een en ander aan administratie verwerken en daar schijn je toch gemiddeld een klein uurtje mee bezig te zijn. Volgens de site van de WW verdien je als coach gemiddeld 18 tot 350 euro per cursusdagdeel, waarvan je dus sowieso 18euro hebt bij elke cursus, ook al zou je geen enkele cursist hebben. Daarnaast krijg je bonussen bij cursisten die zich aanmelden, cursisten die hun 10% behaald hebben, LTM, etc.
Als je het omrekent naar een uurtarief en kijkt wat je er mee bezig bent, zal het geen vetpot zijn maar anderzijds zie ik het weer als een extra stimulans om op gewicht te komen / blijven. De meeste coaches hebben daarnaast ook nog een vaste baan voor hun vaste inkomen.
Voorlopig blijf ik lekker assistent en is dit de stimulans voor mij! Maar wie weet in de toekomst ...

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Maudy ma 12 aug 2013 - 4:42

Nou ik heb mezelf zojuist ook maar weer aangemeld voor ww. Vorig jaar 11 kg afgevallen, maar toen helaas gestopt door mijn zwangerschap, en toen weer wat aangekomen. Gelukkig niet veel, iets van 2 kg, maar wil nu weer verder afvallen. Moet er weer even inkomen, vanaf volgende week start ik volledig. Deze week eens kijken wat ik in een telvrije week zou gebruiken.
Maudy
Maudy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 219
Punten : 207
Registratiedatum : 05-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Stoplicht di 13 aug 2013 - 23:31

Maudy, wil je een hele week telvrij gaan doen dan? Ik vind dat wel dapper en weet dat er meer mensen zijn die dit doen en daarmee dan ook nog gewoon afvallen. Zelf tel ik veel liever en zolang ik er geen behoefte aan heb, plan ik geen eens een telvrije dag in.

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC wo 14 aug 2013 - 2:01

Leuk stoplicht! Lijkt me erg leuk om te doen!

Maudy, succes! Gaat je vast lukken. Ik heb zelf nog geen telvrije dagen gedaan, ik kan daar niet zo goed mee omgaan.

Ik had vorige week even een baalweekje, was wat zwaarder door een leuk weekendje weg en daarna ongesteld geworden. Heb nu afgesproken met mezelf dat ik de weegschaal dan echt niet meer aanraak, raak dan zo gedemotiveerd. Nu weer een week verder en ben weer op de goede weg, er was deze week 1.4 kilo af. Ben dus erg blij. Nu de laatste kilo's nog!

Zijn er verder nog mensen die actief bezig zijn met WW?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Capt'n Zero wo 14 aug 2013 - 2:06


Jup, ik ben morgen een week bezig. Al word dat een uitdaging met Lowlands nerd 

Mijn zusje is iets van 13 kilo afgevallen de vorige keer en dat is ook een beetje mijn streven.
Ik wil het liefst gewoon kledingmaten af vallen, gewicht doet me niet zo veel.
Ik ben altijd al te zwaar geweest voor mijn lengte, dus dat gewicht neem ik op de koop toe.
Maar ik denk dat als er een kilo of 15 af gaat ik weer mijn oude kleren aan kan :cheering: 
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC wo 14 aug 2013 - 2:26

Goed bezig Capt'n Zero! Zou gewoon het weekend even laten voor wat het is, en daarna weer rustig aan verder gaan. Hoeveel kledingmaten wil je afvallen? Ik heb ook niet zoveel met gewicht, maar het is wel goed zichtbaar op een weegschaal. Probeer ook altijd cm's te meten zodat ik het echt zie.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Capt'n Zero wo 14 aug 2013 - 2:43


Liefst 2, ik heb nu 44 en ik zou weer naar 40-42 willen.
Er moet gewoon flink wat van mijn buik en heupen af, de rest vind ik allemaal prima.
Ik moet me vanavond al wegen omdat ik er morgen niet ben dus ben benieuwd...
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC wo 14 aug 2013 - 7:43

En Capt'n Zero? Was er wat af?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  applestar do 15 aug 2013 - 18:32

ik ben sinds vorige week zaterdag weer actief bezig! Morgen kan ik wege dus ik ben benieuwd....
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  lente vr 16 aug 2013 - 23:50

Vanmorgen heb ik me opgegeven voor de online cursus, ben benieuwd!
M'n zwangerschapskilo's zijn er wel weer af, maar ik was voor mijn doen erg zwaar toen ik zwanger werd. Dus er mag wel een kilo of 10 af haha.
Gebruiken jullie alleen recepten van WW of koken/eten jullie gewoon je eigen dingen?
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC za 17 aug 2013 - 0:58

En Applestar? Ben je al wat afgevallen?

Lente, ik heb een aantal kookboeken van de Weightwatchers en heb ook het online programma. Ik haal er soms wat vanaf en wij maken dat dan. Heb een aantal favoriete recepten die altijd wel terugkeren. Verder koken wij ook gewoon wat we lekker vinden.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Stoplicht zo 18 aug 2013 - 3:51

@ Lente : Ik eet meestal drie keer in de week een Weight Watchers recept; dit kan dan een ontbijt, lunch of diner zijn. Voor de rest eet ik echt wat ik voordat ik met de Weight Watchers al startte ook at, alleen pas ik het dan in in mijn dagbudget.
Ik heb diverse WW-kookboeken thuis, maar print ook weleens iets vanaf het internet of via de weekboekjes die ik op de cursus pak, maar die zal jij dan missen gezien je het online programma volgt. Online valt er ook genoeg lekkers te ontdekken hoor!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  FruttiTutti zo 18 aug 2013 - 7:44

Ik ga waarschijnlijk morgen avond voor een kennismaking naar een weight watchers bijeenkomst..
Ik vind het, gek genoeg, best wel spannend... maar kijk er ook wel een beetje naar uit..

Ben benieuwd...
FruttiTutti
FruttiTutti
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 358
Registratiedatum : 28-12-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  mzcharlotte zo 18 aug 2013 - 7:58

Wat leuk een nieuwe lichting Weight Watchers'! Ik kijk er eigenlijk nu al naar uit om ermee verder te gaan. Ik vind het echt een heel prettig programma. Succes meiden!
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  _Lana_ zo 18 aug 2013 - 8:15

Wat leuk dat er iets actiever geschreven wordt. Dan blijf ik ook weer wat meer schrijven smile.

Hier gaat het nog niet hoe ik het wil. Maar het begint te komen.

Wat ga je goed CCC! Al 5,1 kilo kwijt!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC zo 18 aug 2013 - 10:22

Leuk, wat nieuwe mensen erbij! smile 

Lana, ja het knopje is goed omgegaan. Kan mezelf ook weer van de bank af krijgen. Probeer nu elke vrije dag min. een halfuurtje te fietsen. En gaat lekker nu. Al heb ik dit weekend wel flink gezondigd maar moet soms kunnen natuurlijk.
Waar loop je tegenaan?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Stoplicht ma 19 aug 2013 - 2:04

Het is inderdaad altijd leuk als er wat actiever geschreven wordt in een topic, ben je zelf ook weer wat gemotiveerder ...

Hoelang doen jullie Weight Watchers inmiddels? Ik heb het 2 jaar terug gedaan en was toen flink wat afgevallen, maar toen had ik er even geen zin meer in en kreeg ik wat tegenslagen te verwerken waardoor bijna alles er weer aan zat.
Nu ben ik sinds 16 weken weer bezig en ben ik inmiddels 12,7 kilo kwijt ... Het liefst zie ik het altijd sneller gaan, maar ik houd me maar voor dat het er ook niet allemaal in één keer aan zat en wat er langzaam af gaat, blijft er vaak wel beter af.

Wat doen jullie aan beweging? De WW adviseert een half uur per dag beweging naast de evt. beweging in je werk. Nu ben ik werkloos dus die 30 minuten zou je makkelijk moeten kunnen halen, maar ik merk dat ik het niet altijd zie zitten om alleen een stuk te gaan fietsen of lopen. Ik probeer dus wekelijks wel minimaal een uur / anderhalf te bewegen als zijnde sport, maar wie weet heeft iemand nog tips voor beweging binnenshuis? Steppen op de onderste traptrede is niet mogelijk in verband de muur die er te dicht op zit en touwtje springen is nog niet heel succesvol ... Dus kom maar op met tips!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  applestar ma 19 aug 2013 - 5:19

Ik ben na 1 week 2,3 kg kwijt! Zal voornamelijk vocht zijn, maar het is natuurlijk altijd leuk dat het eraf is!

Moet eerlijk zeggen dat ik het soms nog erg lastig vind om alles netjes bij te houden en punten te tellen,! Meestal doe ik het achteraf maar dan heb ik geen goed beeld mer over mijn punten. 
Hopelijk wen ik er snel aan!

Ook heb ik even een tegenslag qua sporten want ik hem een klein scheurtje in m'n enkelband opgeslopen omdat ik simpelweg verkeerd stapte. Hoe stom! en doet nog behoorlijk veel pijn :-(
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC ma 19 aug 2013 - 6:26

Stoplicht, ik had voorheen ook veel moeite om de deur uit te gaan voor een wandeling/ fietsen of iets in die richting. Vanaf vorige week ben ik het toch gaan doen, heb mezelf een trap onder mijn kont moeten geven. Ga nu elke dag min. een halfuur fietsen of wandelen en op di. avond ga ik een uur zwemmen nu. Vorige week was ik 1.6 kilo kwijt, super dus. Merk dat mijn lichaam nu weer spiermassa aan het opbouwen is, ben alweer 0.8 kilo aangekomen. Hopen dat het na een tijdje weer naar beneden gaat dat gewicht.

Ik ben nu bezig sinds eind juni. 7 weken denk ik nu dus.

Applestar wat goed! Fijn he als er wat vanaf is, ook al zal het voornamelijk vocht zijn de eerste weken is het toch motiverend om door te gaan vind ik in het begin. Wat vervelend van je enkel joh. Volgens mij heeft dat ook een beste herstelperiode nodig Sad Sterkte!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Stoplicht ma 19 aug 2013 - 6:35

@ CCC Het is ook dat ik mijzelf er echt toe moet zetten hoor. Zwemmen zou ik ook heel graag doen, maar ik vind dat best prijzig hier en ik kan het geld nu goed anders gebruiken dus dat is keuzes maken ...

@ Appelstar Goed bezig hoor! Wat maakt het uit als het nu vocht geweest zou zijn, het is er wel mooi af! Wat ik vaak doe om mijn punten bij te houden is plannen .. Ik plan vanavond al wat ik morgenavond eet en weet dus hoeveel punten dat zijn. Vervolgens plan ik daarom heen mijn ontbijt en lunch. Wanneer je het achteraf plant kun je over je dagbudget heen zijn, eetmomenten tussendoor makkelijker vergeten, etc.
Wanneer je bijv. zelf de boodschappen en het huishouden doet, is het mss makkelijk om voor een aantal dagen je avondeten vooruit te plannen. Schrijf gewoon op een kalender of in je agenda op wat je wilt eten en plan daar de rest van je dag om heen. Echt, het werkt! Het is even een kwestie van wennen, maar als we 2 weken verder zijn weet je niet beter!

Stoplicht
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 121
Punten : 172
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  CCC ma 19 aug 2013 - 7:10

Ja is het ook hoor Stoplicht, prijzen zijn hier ook bizar vind ik. Bijna 5 euro per keer. Ik heb gelukkig een abonnement bij de sportschool en daarmee kan ik gratis zwemmen. Scheelt weer in de kosten. Binnenkort ook de sportschool maar weer een keer bezoeken. Al haal ik met het zwemmen het geld er al uit.

Applestar, ik heb nu de app die ik met alles meteen bijwerk. Maar als ik de app niet heb, ik zet hem ook stop na 25 aug. dan schrijf ik alles op een blaadje of in een schriftje. Ik schrijf alles meteen op anders vergeet ik dingen en zit ik er zo overheen. En ik plan mijn avondeten altijd in. Dan heb ik de vrije hand voor de rest van de dag.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  applestar di 20 aug 2013 - 6:38

Ik heb idd de app ook! alleen dan wil ik het nog wel eens vergeten hahaha!
Moet het mijzelf gewooon aanleren.

Baal alleen zo van mijn enkel. Was net lekker aan het sporteb maar kan nu amper werke. Had een echte baaldag vandaag maar gelukkig ben ik van al die ongezonde dingen afgebleven!
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : M.

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  _Lana_ di 20 aug 2013 - 7:00

@ Applestar: Goed bezig en meteen al 2,3 kilo kwijt. Vocht of niet, super toch? Wink

@ Stoplicht: Wat leuk dat je er zo mee bezig bent en ook assistent bij de avonden van WW. Het is inderdaad wel een goede motivatie voor je.

@ CCC; Wat goed!! Ik wil het knopje ook heeeel snel weer vinden. Nu het hier drukker is, ben ik hopelijk ook meer gemotiveerd. Dus even een schop onder mijn kont, haha.

@ All: Wat eten jullie zoal op een dag?
Ik vind het toch wel moeilijk om aan de punten te komen met alleen maar gezonde dingen. Dat is ook meteen mijn probleem trouwens. Als basis eet ik te weinig, waardoor ik juist weer ongezonde dingen pak.
Dus nu dat wegvalt, kom ik meteen niet meer zo goed aan de punten.

Qua sporten ben ik nog een beetje zoekende. Omdat ik zo'n last van mijn bekken heb ( gehad ), ben ik een beetje bang om te sporten. Okee dit klinkt als een heel slap excuus, haha, maar ik ben bang dat het weer net zo terug komt als eerst. Ik heb nu de lessen van Evy gedownload en als ik merk dat het niet gaat, wil ik gaan zwemmen.

Sowieso beweeg ik wel regelmatig. Met de kinderen loop ik op mijn vrije dagen zeker meer dan een uur, vaak zelfs 2 uur. En naar mijn werk fiets ik een half uur en in de pauze loop ik dan een rondje van een half uur.
Ik heb alleen het idee dat mijn lichaam daaraan gewend is geraakt.

Succes iedereen!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Capt'n Zero di 20 aug 2013 - 10:38

CCC schreef:En Capt'n Zero? Was er wat af?
Vorige week was er ruim 1,5 kilo af. Nu ben ik dit weekend naar Lowlands geweest en heb even tussendoor gewogen en zit nog op hetzelfde gewicht :cheering:  terwijl ik me daar niet heel erg streng aan het dieet heb gehouden natuurlijk (maar ja je loopt erg veel en je danst erg veel) dus ben blij!

Donderdag is mijn volgende weeg moment, verwacht niet veel meer er af dan vandaag maar ben blij dat het in elk geval niet meer er aan zit.
Capt'n Zero
Capt'n Zero
Prater
Prater

Aantal berichten : 501
Punten : 495
Registratiedatum : 03-03-13
Woonplaats : Noord Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 27 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 27 van 28 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum