Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 23 van 28 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 23 Empty Re: Weight watchers

Bericht  mzcharlotte do 2 mei 2013 - 5:53

Hoe is het eigenlijk met Juliette?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Reeza do 2 mei 2013 - 6:23

He dr_oupy, wij wegen bijna even veel! Ik 80.9 vanmorgen (yeah weer op het gewicht waar het mis was gegaan). Ik wil dus naar 78 kg en daarna misschien 75 kg.

Gisteravond een uur gewandeld en zometeen naar de sportschool, even de optimel chocoladevla er af trainen smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Aagje! do 2 mei 2013 - 19:52

@dr_oupy: ja cursus was wel goed eigenlijk! Was behoorlijk nerveus, en had naderhand ook echt hoofdpijn van de spanning haha.... ik en mijn grote groepen angst Laughing . Maar ik denk dat dit wel wat voor mij is. Eerst op de weegschaal en daarna nog even een babbeltje over valkuilen en tips enzo. Die dan elke week weer een ander onderwerp hebben.
Moet wel zeggen dat ik nu voor a.s. maandag wel druk voel, omdat ik daar dus echt niet wil staan en horen dat ik niets ben afgevallen haha...

wauw jij bent ook echt al veel afgevallen zeg!!! ontzettend knap!

@mzcharlotte: wauw! goed bezig!!!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  mzcharlotte za 4 mei 2013 - 20:27

Jij gaat ook lekker Reeza! Vooral doorzetten nu. Ik raak elke week meer gemotiveerd zo voelt het wel. Vandaag weer 1,9 kilo minder. Het gaat me eigenlijk alleen een beetje te hard want ik zit elke keer boven een kilo, ook als ik het totaal niet verwacht.

@ Aagje: Ja die cursus is best spannend. Je wilt toch presteren zeg maar, ook al heb je er niet altijd evenveel invloed op. Maar een goede coach geeft goede steun, ook als het een week even wat minder is gegaan. Het belangrijkste is in elk geval doorzetten. Ik heb rond de 5/6 weken een echte dip gehad, mijn lichaam wist het even niet meer. Er ging niet veel af, maar belangrijker; het kwam er niet bij. Dus ik heb volgehouden en voila het gaat nu echt als een trein.

Ik weet niet wat jij aan beweging doet, maar ik vind de pedometer van de WW ook echt een uitkomst. Ik was op zakenreis en kon dus niet sporten. Had wel die pedometer in mijn broekzak en aan het einde van de dag bleek ik dus gewoon 7 actieve punten te hebben verdiend (dat geeft die van de WW aan) van het vele lopen. Ik had 'm in de aktie voor een tientje gekocht.

Ik vind WW heel interessant dus ik verdiep me ook best wel in wat dingen. Mocht je ergens niet uitkomen en je twijfelt aan je coach (om wat voor reden dan ook), gooi het gewoon in de groep. Op de site hebben ze trouwens ook een forum, ik lees zelf vooral de peiler 'weight watchers online'. Als je wat support nodig hebt, gooi je daar gewoon een nieuw topic open en je krijgt geheid wat reacties waar je wat mee kunt.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  xxjojootjexx za 4 mei 2013 - 21:12

Oké twijfel ten top.
Ik deed Cambridge, maar heb er geen geld meer voor.
Nu zit ik erover te denken om ww te gaan doen, maar ook dat kost geld en weet niet of het echt wat voor mij is.
Wie overtuigt mij?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Elliot zo 5 mei 2013 - 19:03

Meiden, met het schaamrood op m'n kaken kom ik me weer melden. Ik ben in januari begonnen met Weight Watchers, startgewicht was 87,6 kg. Het ging super goed maar niet echt snel, en twee weken geleden woog ik 78,6 kg. Toen ging ik op vakantie en kwamen er allerlei rare dagen tussendoor en inmiddels zit ik weer op 80,9 Sad 2,3 kg aangekomen in twee weken! Echt zo gênant, ik heb me gewoon vol zitten vreten.

Nu dus weer streng aan de slag en deze week ook extra veel sporten om zo snel mogelijk weer onder de 80 te zitten. Ik heb in mijn app als streefgewicht 75 kg ingevuld, maar uiteindelijk wil ik onder de 70 uitkomen.

Meteen mijn eetlijstje voor vandaag:

Ontbijt:
2 rijsttafels rijstwafels dus, haha! met 30+ kaas
Gekookt ei
Kop thee

Lunch:
1 bruine boterham met appelstroop
1 bruine boterham met rosbief
Schaaltje rauwkost

Tussendoor:
Een halve meloen

Diner:
Weet ik nog niet, ik heb sperzieboontjes, kipfiletblokjes, gehakt, paprika, komkommer en bietjes in de koelkast liggen. Ik ga zo even op de site van WW recepten zoeken, dat gaat niet zo makkelijk via de app.

Tussendoor:
Schaaltje magere yoghurt met aardbeien

Ik mag trouwens 30 punten per dag maar dat vind ik nog best wel veel! Ik zit meestal rond de 27.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Reeza zo 5 mei 2013 - 19:58

He Elliot! Goed dat je weer aan de bak gaat! Maar ook heerlijk om van je vakantie te genieten toch? Moet wel kunnen vind ik..

@ xxjojootjexx: Ik vind het lastig om te zeggen of het iets voor jou kan zijn.. Misschien gewoon proberen? Je hebt nu een aanbieding, 45 euro voor 3 maanden. Hoef je geen inschrijfkosten te betalen. Is de moeite waard toch?

Ik heb een beetje een baaldag. Zit nog steeds op mn 'oude' gewicht, maar doe zo mn best! Vorige week 2 keer gesport en gisteren ruim 30 km gefietst en nada op de weegschaal! Cry
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Elliot zo 5 mei 2013 - 20:15

Reeza, ik heb gister nog bij Obese gehoord dat dat ook kan komen omdat je dan spiermassa kweekt. Dus dat je inderdaad qua kilo's niet afvalt, maar dat je vetpercentage wel afneemt. Maar ik kan me goed voorstellen dat het heel frustrerend is! Ik had ook zo'n periode, dat ik echt 1 of 2 ons per week afviel. Dan baal je echt! Sad

Jojootje, ik vind het ook lastig te zeggen. Ik moet wel zeggen dat Weightwatchers een stuk verantwoorder en gezonder is dan Cambridge, dus in dat opzicht is het zeker een aanrader. Geen enge bijwerkingen want je krijgt gewoon voldoende voedingsstoffen binnen. Maar het gaat natuurlijk wel een stuk minder snel. Wat ik ideaal vind is dat je gewoon elke dag wel kunt eten waar je trek in hebt, als je maar binnen je punten blijft. Dus als je echt heel erg zin hebt in een koekje, dan kun je dat compenseren en is het niet meteen een enorme zonde. Ik zou het gewoon even proberen, ik vind het ideaal.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza zo 5 mei 2013 - 20:47

Ik heb gisteren ook Obese gekeken dus had het ook gehoord. Maar ik merk ook nog niet echt iets aan mn kleding, dus daarom denk ik niet dat dat bij mij het geval is helaas..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Caribbeanlover zo 5 mei 2013 - 20:57

Meiden, het is vandaan anti dieetdag.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Bericht  xxjojootjexx zo 5 mei 2013 - 21:09

Hoelang moesten jullie wennen aan het tellen? En waar moet ik aan denken qua daglijstje wat ik "mag" eten?
maw hoe ziet jullie gemiddelde dag eruit?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Reeza zo 5 mei 2013 - 21:14

Mijn 'gemiddelde' dag:

Ontbijt: 250 gr optimel kwark + 2 eetlepels muesli + frambozen
Tussendoor: Wasa sport+ cracker en fruit
Lunch: 2 boterhammen met mager beleg en rauwkost
Tussemdoor: 150 gr optimel yoghurt + fruit
Diner: WW recept van ongeveer 10 pp of aardappels/groente/mager vlees of kip

Oja, ik mag 32 pp per dag. Het tellen vind ik heel makkelijk omdat ik dat via de app op mijn mobiel doe.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  _Lana_ zo 5 mei 2013 - 21:28

Elliot schreef:Meiden, met het schaamrood op m'n kaken kom ik me weer melden.

Ik ook! Embarassed Voor de 3e keer!

Sommigen vinden eetlijstjes helemaal niets, maar ik vind het juist heel leuk om te lezen en zo kom je nog eens op ideeën. En het is een stok achter de deur. Want ja opschrijven dat je iedere dag chocolade eet, is natuurlijk niet de bedoeling.

Wat vinden jullie daarvan?

Ik heb net ontbeten met 2 beschuitjes met smeerkaas. We hebben helaas geen brood in huis, dat moeten we zo even halen.
Ik ben ook even totaal inspiratieloos, wat betreft lekker en gezond eten.
Straks maar weer eens kijken in het receptenboek van de WW.

@ Jojootje: Ik denk dat WW zeker wel wat voor je kan zijn. En als je in de cursus een boekje haalt en 1 week gratis online WW doet. Weet je hoeveel punten je mag hebben, weet je ongeveer hoe het werkt en kost het je alleen het boodschappenboekje. Hier staan alle producten in en hoeveel punten het is.
Het punten tellen went wel heel snel vind ik. Alleen het volhouden is hier het probleem Wink.

@ Reeza: Balen zeg dat het niet zo snel meer gaat, terwijl je wel zo je best doet. Het kan inderdaad door het sporten komen en ik heb ook wel eens gehoord dat je dan eens een dagje wat meer moet eten en dat er op die manier iets getriggerd wordt.
Succes!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  xxjojootjexx zo 5 mei 2013 - 21:52

Ik denk dat ik het maar gewoon ga doen.
Ik moet toch iets, als ik geen stok heb, dan laat ik alles los en ga ik weer ongezond eten, ik ken mijzelf.
Maar nu nog niet, ik ga woensdag op vakantie, natuurlijk zal ik opletten. Maar waar ik voorheen in de ochtend en tussen de middag een shake of soep had, ga ik de vakantie gewoon eten. Ga op de motor en dan heb ik veel energie nodig.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Elliot zo 5 mei 2013 - 21:56

Lana, ik vind eetlijstjes ook wel fijn om te zien. Dan krijg je een beetje een idee over een 'normale' dagindeling qua voedsel. En om inspiratie op te doen is het ook heel fijn.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza zo 5 mei 2013 - 22:03

Ik heb wat tips qua WW-recepten die ik gemaakt heb en super lekker zijn:

- Kokosvis
- Rozemarijnkip met mangocouscous
- Bloemkoolcurry
- Penne met tomaat-notenpesto

Over het algemeen zijn de recepten niet moeilijk te maken en super lekker. Wel vind ik de porties rijst/couscous/pasta altijd klein, maar misschien is dat wel de oorzaak van mijn extra kilo's haha.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Elliot zo 5 mei 2013 - 22:07

Ik vond de kip Tikka masala ook erg lekker van WW!
Ik vind alleen die website qua recepten zoeken heel onhandig werken, of ligt dat aan mij?

Iemand trouwens nog een tip voor een gezond recept met de ingredienten die ik in de koelkast heb liggen (zie eerdere post). Ik kom er maar niet uit..
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  xxjojootjexx zo 5 mei 2013 - 22:09

Met sperzieboontjes en kip zou ik sajoer boontjes of rode/groene curry maken. Met een beetje rijst erbij.
Al weet ik niet hoe dat in je punten schema past vandaag...

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rush zo 5 mei 2013 - 22:33

Misschien een beetje een rare vraag, maar overal online kan je die puntenschema`s vinden. Waarom zou je dan nog betalen voor WW?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Elliot zo 5 mei 2013 - 22:36

Omdat je dan een 'op maat gemaakt' advies krijgt, en gebruik kan maken van de app om zo de punten te tellen. smile

Jojootje, sajoer boontjes zat ik ook aan te denken, zal zo eens uitrekenen hoeveel punten dat zijn. En anders gaf June nog de tip (in een ander topic) om een gevulde paprika te doen, ook erg lekker smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Rush zo 5 mei 2013 - 23:04

Okay, dan heb ik nog een vraag. Er staat dat iedereen onder de 80kilo 29 punten mag gebruiken. Wat zou zo iemand dan nog aan 'op maat gemaakt' advies hebben? Ik ben gewoon nieuwsgierig wat dat betalen nou voor extra`s geeft.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  _Lana_ zo 5 mei 2013 - 23:23

Rush schreef:Okay, dan heb ik nog een vraag. Er staat dat iedereen onder de 80kilo 29 punten mag gebruiken. Wat zou zo iemand dan nog aan 'op maat gemaakt' advies hebben? Ik ben gewoon nieuwsgierig wat dat betalen nou voor extra`s geeft.

Volgens mij is dat niet zo hoor. Je hebt wel een minimum aantal punten.
Verder is het afhankelijk van je gewicht en lengte.
Maar je zou het ook zonder online abonnement kunnen doen hoor, dan kost het inderdaad niets.

@ Elliott: Ik vind het ook altijd erg leuk om te lezen en ook voor de variatie.

@ All: Maken jullie de avond ervoor altijd al een schemaatje voor de volgende dag?
Ik deed dat wel altijd, zo weet ik een beetje wat ik ook qua avondeten kan nemen enzo.

En hoe doen jullie dat met olijfolie bijv? Wij eten vanavond gebakken aardappels, hoeveel olie reken ik dan?
En met vlees? Als ik in 3 EL olijfolie bak, hoef ik toch geen 3 EL te rekenen? Want er blijft ook wat in de pan achter.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Rush zo 5 mei 2013 - 23:37

_Lana_ schreef:
Rush schreef:Okay, dan heb ik nog een vraag. Er staat dat iedereen onder de 80kilo 29 punten mag gebruiken. Wat zou zo iemand dan nog aan 'op maat gemaakt' advies hebben? Ik ben gewoon nieuwsgierig wat dat betalen nou voor extra`s geeft.

Volgens mij is dat niet zo hoor. Je hebt wel een minimum aantal punten.
Verder is het afhankelijk van je gewicht en lengte.
Maar je zou het ook zonder online abonnement kunnen doen hoor, dan kost het inderdaad niets.
Ja dat dacht ik dus ook. Beetje onvolledig dus. Laughing

Maar goed, wie weet waag ik me er ooit eens aan.!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot ma 6 mei 2013 - 0:39

Rush, ik vind het ook fijn om gewoon via de app mijn punten te kunnen tellen, recepten te kunnen zoeken en artikelen te kunnen lezen. En je punten zijn ook afhankelijk van lengte en leeftijd, niet alleen van je gewicht. smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  dr_oupy ma 6 mei 2013 - 4:11

Hallo,

Allemaal van het mooie weer aan het genieten?

Elliot, Goed dat je weer aan de bak gaat, veel succes! Ik zag dat jij als ontbijt een gekookt ei hebt neergezet. Ik kan die alleen niet vinden in de punten lijst? zoek ik verkeerd, want ik kan namelijk alleen en broodje ei geloof ik vinden.

Reeza, Zolang het er niet bij komt is het goed toch! Zou best kunnen dat je spiermassa aankomt, en vetmassa afvalt, spieren zijn natuurlijk zwaarder. Meet je ook je omvang? daaraan zou je wel kunnen zien of je vetmassa afvalt.

Rush, Geen rare vraag hoor, ik heb het zelf ook een tijdje gedaan met die lijsten, maar toch merkte ik dat ik daarmee veel minder motivatie had. Alles moest ik met pen en papier uit gaan zitten rekenen, dat vond ik veel te veel werk. Met de app zoek je gewoon de producten op, je vult de hoeveelheid in en klaar ben je, het is dus ook wat gemakzucht van mijn kant. Ook vind ik het bij de app heel makkelijk dat je ook gewoon andere producten even kunt bereken hoeveel punten erin zitten met de calculator.

_Lana_, Ik vul eigenlijk zodra ik weet wat we gaan eten het avond eten in, zo weet ik gewoon wat ik overdag nog kan eten. Meestal plannen we dit een week vooruit, dus dan vul ik het gelijk in op de app, lekker makkelijk hoef je in de ochtend alleen maar even te kijken hoeveel ruimte je die dag nog hebt voor de andere eetmomenten.
Ik vul eigenlijk olijfolie en dat soort dingen niet in, lijkt mij ook niet zo heel belangrijk om dat in te vullen, het is zo'n kleine hoeveelheid en je kiest al voor de goede vet soort. Als je nou zou bakken in een blok boter dan zou ik dat wel invullen. Ook wanneer ik patat ofzo eet, vergeet ik vaak de ketchup in te vullen, maar satésaus daar in tegen vul ik wel in.

Hier een redelijk slecht weekend gehad, met veel ongezond eten. Maar al met al niets aangekomen daarvan! Deze week ga ik weer flink tegen aan.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud