Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weight watchers

+50
Maudy
Stoplicht
Floor
Rose
Rush
xxjojootjexx
holaagirl
dr_oupy
Cheesegirl
Reeza
mzcharlotte
Juliette
ShallY
Aziraphale
girli
Cow
Tiana
JustMeDaan
Kowalski
Poubelle
Lavendel
Tiara
Ilske
Mouse10
Sarah1985
Nathalie
Funk
Antibes
Minx
Caribbeanlover
Aagje!
love
Ibbeltje
Pommes
Rovine
Rebecca
Merai
eigenwijs
Lilypie
_Blush_
Ooh La La!
CCC
ForeverLove
TukTuk
Isabel_
Arwyn
Parel
Elliot
Pandora
_Lana_
54 plaatsers

Pagina 25 van 28 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende

Ga naar beneden

Weight watchers - Pagina 25 Empty Re: Weight watchers

Bericht  Reeza za 18 mei 2013 - 1:29

Ik eet echt heel veel groenten en fruit. Sowieso 3 stuks fruit per dag, ' s avonds groenten en als ik op mn werk ben tussen de middag nog rauwkost. Dus zit op minimaal 4 per dag smile Ik heb echt een aardbeien en druiven verslaving inmiddels haha. Super dat het zo goed gaat bij je!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  mzcharlotte za 18 mei 2013 - 2:33

Ik ben 19 februari gestart met WW en heb sindsdien geen reep chocola meer in huis gehad. Tot vandaag. Wát een heerlijkheid, als je je er écht van bewust bent wat je aan het eten bent! I love you
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Reeza za 18 mei 2013 - 2:53

Mjam, chocolade! Kan het me heel goed voorstellen!

Hoe gaat het met je zwangerschap, hoe ver ben je nu? smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  mzcharlotte za 18 mei 2013 - 3:00

Lief dat je ernaar vraagt. Ik ben er niet zo mee bezig eigenlijk Embarassed en heb ook bijna geen last van symtomen (behalve moe en pijnlijke borsten, okee misschien soms ook wat emotioneler). Ik maak me daar best wel zorgen om, maar ik kan er nog niks mee omdat het nog te pril is denk ik. Ongeveer 6 weken nu.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Reeza za 18 mei 2013 - 22:22

@ MzCharlotte: Met hoeveel weken kan je een echo laten maken? Ik hoop dat het snel bevestigd kan worden en dat je gewoon geen kwaaltjes hebt! Die vrouwen zijn er natuurlijk ook genoeg smile

Hier vanmorgen op de weegschaal gestaan, weer een paar honderd gram eraf! Very Happy Zit nu op 80.2, dus volgende week onder de 80 zou toch echt moeten lukken. Ik hoop het zooo!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Reeza zo 19 mei 2013 - 21:43

Jaaaa vandaag al onder de 80! Whoop whoop! :cheering: Ben gisteren naar een festival geweest maar had van tevoren goed en gezond gegeten, dus heb daar alleen een pistolet beenhan, bakje fruit en 2 wijntjes genomen, verder water. Wilde even kijken of er schade was en nu dus (ruim) onder de 80, ben zo blij!
Zometeen weer sporten en straks naar een verjaardag, heb wel een klein stukje taart verdiend vind ik zo smile Tot zover mijn ego-bericht, maar moest het even delen :P
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  _Lana_ zo 19 mei 2013 - 22:11

@ Reeza: Wat goed!! En dat ondanks het festival! Geniet van je welverdiende taartje ;-).

@ Mzcharlotte: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je kunt trouwens in de app ook aangeven dat je zwanger bent hè, dan passen ze de punten daarop aan. Nog even geduld en je hebt een echo Very Happy.

@ Jojootje: Wat lekker, dat ga ik ook eens proberen. Ik lees het hier wel vaker, dus het moet vast lekker zijn.
Ja ik weet eigenlijk niet waarom ik het dan lastig vind om te tellen. Maar net als bijvoorbeeld met een rijkgevulde salade, dan ben ik op een gegeven moment gewoon de tel kwijt, haha en dan denk ik al snel 'laat maar'. Maar ik moet gewoon weer even goed volhouden, want dan zit ik zo weer in het ritme.

@ All: Nou ik heb het weer helemaal opgepakt en als ik de punten goed bijhoud, zit ik hopelijk snel weer in het ritme.
Ik moet alleen echt meer water drinken en ook fruit mag wel wat meer.
Meestal neem ik alleen een banaan en een appel. Maar een beetje variatie is wel goed.
Zometeen mijn flesje maar weer even vullen.

Eten jullie trouwens veel brood?
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Aagje! zo 19 mei 2013 - 23:44

Wat goed reeza!! smile

@lana: jij ook weer goed bezig!

@all: ik ben vanmorgen weer naar cursus geweest. nou ja was niet echt cursus alleen wegen. en er was 1,1 kilo af :cheering: ! Heb mijn eerste ster verdiend, er is nu sinds 29 april 3,6 kilo af! Heel fijn!
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  xxjojootjexx di 21 mei 2013 - 21:29

Yeah! 2,2 eraf in 1 week.. Veel in 1 week, dus dat zal gelijk voor het laatst zijn, maar ben iig blij met deze start.
Heb door verjaardagen wel wat van mijn weekpunten gebruikt, maar lang niet alles, plus mijn activepoints niet gebruikt. Best blij van Wink
Ik probeer vanmiddag even op jullie te reageren, nu druk, loopt een monteur hier rond voor de droger, aquarium is gisteren lek gegaan dus daar de zooi van opruimen plus de kleine banjerd ook lekker rond Wink

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  dr_oupy wo 22 mei 2013 - 6:46

Wat zijn jullie allemaal lekker bezig zeg!

Zaterdag ging ik dan uiteindelijk toch maar eens voor een zomerjas kijken. Ik pak een XL van het rek en loop naar binnen om de jas even goed te gaan passen. Enfin veelte groot, ik kon er gewoon in zwemmen. Toen een L geprobeerd, die zat iets aan de ruime kant, dus ik zat daar een beetje aan te twijfelen ook met het feit dat ik er nog ruim 10 af wil hebben. Uiteindelijk ook maar even een M geprobeerd, en die zat wat aan de strakke kant, maar heb deze toch maar meegenomen, wat voelt dat gek zeg! Zo'n klein maatje kunnen kopen. Maar ben er wel erg trots op!

Morgen weer wegen, ben benieuwd wat er vanaf is gegaan deze week. Ik gok een paar ons, zolang het er maar vanaf gaat is het goed!

Hoe gaat het bij jullie?

MzCharlotte, Gefeliciteerd met je zwangerschap!
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  xxjojootjexx wo 22 mei 2013 - 20:11

@Reeza: Zo dat is wel veel fruit/groente idd. Ik zit nu op 2 stuks fruit en groente bij het avondeten. Die rauwkost ben ik nog niet zo van, misschien moet ik dat nog leren eten.. Yo onder de 80! Wat is je lengte? Volgens mij ben je wel lang, aan je bmi ticker te zien?

@Mzcharlotte: Zo zeg al die tijd geen chocola! Daar kan ik echt niet zonder, gelukkig "mag" dat gewoon.
Heb jij in de app gegevens al aangepast dat je zwanger bent? Zit daar veel punten verschil in?

@_Lana_; Een salade is inderdaad lastig, zo met wel meer dingen, een gewoon gekookt ei kan ik steeds niet vinden, net als een gebakken ei. Dan vul ik hem maar niet in en onthou ik het zelf als 2 punten. Bij een salade zitten natuurlijk ook veel dingen die geen punten zijn, dus die hoef je dan in principe niet op te zoeken, dat scheelt weer..
Het water drinken gaat mij ook moeilijk af momenteel, dat zal wel door het weer komen, want zodra het weer warmer wordt vliegen de halve liters mij om de oren. Wat ik nu met mijzelf afspreek is dat ik pas mijn eerste tussendoortje mag als ik 1 flesje leeg heb. Daarna mag ik pas gaan lunchen als ik het 2e flesje leeg heb. Voor het tussendoortje daarna weer een flesje en voor ik naar huis ga van het werk het 4e flesje. Op werkdagen gaat dit prima, alleen op dagen dat ik vrij ben, gaat het helemaal mis Embarassed Dan drink ik echt veel te weinig water. En teveel alcohol

Ik eet 2/3 stuks brood op een dag. Soms 5 als ik weet dat het avondeten weinig punten is. Dan ontbijt ik zwaarder, om aan de punten te komen.

@Aagje, zo gaat de goede kant op!

@Dr_oupy, Whaa gaaf is dat als je een veel kleinere maat aan kunt doen he!! Dat zijn echt geniet momentjes!
Heb je al gewogen?

Hier gaat het dus lekker, soms moet ik 's avonds als ik in bed lig nog het dagboek bijwerken, lastig is dat. Verder zit ik nu redelijk in een goede flow. Zorg dat ik niet elke morgen met yoghurt ontbijt, maar het soms afwissel met brood of crackers. Het middageten lukt nog niet zo met afwisselen, net als de tussendoortjes, val steeds terug op het makkelijke. Een snack a jack en een appel. Makkelijk mee te nemen naar het werk. Thuis doe ik daar dan meer moeite voor, dan is het wel een sinaasappel ofzo, maar dat vind ik zo'n gesmeer om op het werk te doen.
Gisteravond op de sportschool gewogen. Vetpercentage daalt mooi. zit nu op 36%, is nog veel te veel, maar het daalt :cheering:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Reeza wo 22 mei 2013 - 21:14

@ Lana: Ik zeg aardbeien! Wink Ze zijn nog wel behoorlijk duur nu, maar meestal koop ik ze op de markt, 2 bakken voor 4 euro smile Ik eet niet zoveel brood, meestal 2 sneetjes per dag en dan zuurdesembrood. Ik ontbijt vaak met yoghurt of kwark en soms crackers (wasa rustiek).

@ Aagje: Gefeliciteerd! :cheering:

@ Dr Oupy: Lekker he een kleinere maat! Kleding zit ook veel mooier merk ik.

@ Jojootje: Waterballet weer opgeruimd? Toch geen schade hopelijk? Een ei staat gewoon in de app als 'ei'. Hij zegt dat dat je te kort tekens hebt ingevoerd maar dan moet je op 'volgende' oid klikken en dan staat hij er! Wink
Ik ben idd behoorlijk lang, 1m85, dus vandaar mijn bmi. Ik voel me alleen wel vaak een reus, zou daarom liever (heel) slank willen zijn, dan valt mijn lengte misschien wat minder op.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Reeza zo 26 mei 2013 - 20:19

Hoe gaat het hier met iedereen?

Ik ben de afgelopen dagen echt weer de fout in gegaan helaas. Gisteren de 'slechte dagen' afgesloten met sushi, nu ga ik er weer voor! Moet ook wel, over drie weken ga ik namelijk al op vakantie en dan moet ik in bikini silent Ga zo even shoppen voor wat zomerkleding, daar heb ik echt te weinig van. Ik durf me namelijk echt niet te vertonen in (korte) rokjes of een shortje, maar denk dat ik me er nu maar eens overheen moet zetten. We zullen zien..
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  dr_oupy zo 26 mei 2013 - 22:41

Jojootje: Wat fijn dat het vetpercentage omlaag gaat! Daar is het allemaal om te doen. Ik ga ook veel voor het makkelijke hoor, en dat terwijl ik vaak gewoon thuis ben.

Reeza: Af en toe even de fout in gaan is niet zo erg toch, zolang je daarna de draad maar weer oppakt! Shopze vandaag..

Hier ook een slecht weekend gehad, mijn ouders waren er niet dus ik had mezelf WW vrij gegeven. En ik heb er echt van genoten! Ondanks het slechte eten was ik maar 3 ons aangekomen dus dat is nog te overzien, als je weet wat ik allemaal naar binnen heb gewerkt :shock:. Vandaag ga ik er weer hard tegen aan. Zit nu ook wel lekker in een ritme, ga als het allemaal goed gaat deze week afstuderen, en dat betekend alles afronden, en ook veel stress(moet wel op letten dat ik niet ga stress eten).

Heel veel succes dames, en geniet van het lekkere zonnetje! sunny
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  dr_oupy wo 29 mei 2013 - 21:53

Hoe staat het er bij jullie voor dames?

Vanmorgen heb ik weer gewogen, en zit nog steeds op 78.6. Gelukkig ook niks aangekomen van het weekend! Deze week ga ik proberen om mijn afstudeermap in te leveren, volgens mij is hij nu zo goed als klaar, vanmiddag krijg ik de beoordeling op mijn stage, dus dat is even spannend. Morgen hopelijk goedkeuring op school en dan kan ik op voor mijn assesment.
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Reeza za 1 jun 2013 - 8:16

Hoi meiden.. Ik kom even melden dat ik (tijdelijk?) ga stoppen met Weight Watchers. Ik ben de laatste dagen ontzettend chagrijnig en depri geweest, veel eetbuien gehad en dat wil ik niet meer. Ik herken weer de eetstoornis die ik zo'n 8 jaar geleden heb gehad en daar wil ik niet in terugvallen. Alles aan de Weight Watchers staat me momenteel even tegen, ik wilde bijvoorbeeld zo graag pindakaas op mn brood maar die 3pp was dan teveel. Vervolgens ontzeg ik dat mezelf maar na een aantal dagen ben ik daar zo gefrustreerd door dat ik het toch ga eten. Vervolgens voel ik me schuldig en is mijn dieetdag 'verpest' dus dan ga ik me helemaal volvreten (2 repen chocola, crackers en nog een paar boterhammen zijn dan geen uitzondering bij mij..). Dit werkt natuurlijk helemaal niet, ik kan veel beter af en toe mezelf iets lekkers gunnen en dan heb ik ook geen eetbuien meer. Had er namelijk voor ik met WW begon al tijden geen last meer van gehad.
Dus ik ga voorlopig stoppen met punten tellen maar zal nog wel volgens het WW-principe blijven eten, gewoon gezond dus. Vind de WW-recepten namelijk super lekker dus daar ga ik zeker mee verder! Ik hoop dat ik op die manier nog wat kilo's kan afvallen, al zal dat na mijn vakantie worden.
Ik wens jullie iig heel veel succes en wie weet kom ik later weer meekletsen! hug
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Bericht  Tiana zo 2 jun 2013 - 22:24

*

Laatst aangepast door Tiana op do 5 sep 2013 - 19:28; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  mzcharlotte di 4 jun 2013 - 6:21

_Lana_ schreef:@ Mzcharlotte: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Je kunt trouwens in de app ook aangeven dat je zwanger bent hè, dan passen ze de punten daarop aan. Nog even geduld en je hebt een echo Very Happy.

De verloskundige gaf aan dat ze het geen probleem zou vinden als ik aan het einde van de zwangerschap nog op mijn huidige gewicht zit (inmiddels min 14kg!!). Hoe kan je dit aangeven in de app? Ik kan het echt nergens vinden.. Of moet je voor stabiliseren kiezen?

Hoe gaat het verder hier?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  dr_oupy do 6 jun 2013 - 0:51

Reeza, misschien is het wel even goed om even te stoppen, en je niet meer op afvallen te focussen. Zolang je maar geen kilo's meer aankomt Wink.

Stylegirl, Dat wat jij zegt over dat obsessief bezig zijn met eten, herken ik ook heel goed. Steeds maar kijken en uitrekenen hoeveel punten dat zijn, soms word ik er ook een beetje gek van.

MzCharlotte, heb je ook al op de site gekeken om het aan te passen? Sommige dingen kan ik ook niet vinden in de app. Hoe gaat het met je zwangerschap? En wat goed dat er al 14 kg af is! topper!

Hier gaat het ook niet helemaal zoals het zijn moet. Ik val niets af, daar baal ik ontzettend van. Ondanks dat ik weet dat je soms periodes stil staat. Maar om even een voorbeeld te noemen, vorige week heb ik mij echt aan de punten gehouden, en dan kom ik gewoon een paar ons aan (oké, het is niet veel maar toch!) En dan afgelopen weekend heb ik alles gegeten wat los en vast zit, en dan ben ik opeens veel lichter 78.4 (dit was maandag ochtend) (Zo licht heb ik nog niet gewogen) Ik vraag mij echt af hoe dit komt. En vanmorgen woog ik weer 79.3. Is er hier misschien iemand die een tip heeft, of een idee waar het aan zou kunnen liggen?

Jojootje hoe is het bij jou?
dr_oupy
dr_oupy
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  mzcharlotte do 6 jun 2013 - 18:00

Ik had al gegoogled en gezocht, maar ik kan het niet goed vinden. Wel dit artikel; http://www.weightwatchers.nl/util/art/index_art.aspx?tabnum=1&art_id=121751
Dat terwijl mijn verloskundige er geen probleem in ziet. Ik ga de vraag even daar op het forum stellen.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Aagje! do 6 jun 2013 - 18:19

Ik baal echt enorm. ik had er 5 kilo af, en nu door de clomid hou ik 2 kilo vocht vast! Gister de hele dag daar echt een baal dag van gehad.

@reeza: ik denk dat het inderdaad handig als je dan even stopt. Misschien heb je over een tijdje wel weer de zin en kracht om verder te gaan.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Bericht  CCC ma 24 jun 2013 - 9:22

Zijn er nog mensen actief bezig met de WW momenteel?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxjojootjexx ma 24 jun 2013 - 9:23

Ik:yes:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Lana_ ma 24 jun 2013 - 9:36

CCC schreef:Zijn er nog mensen actief bezig met de WW momenteel?

Ik, alleen op de maandagen en de dinsdagen angel.
Nee serieus, ik moet echt weer even doorzetten, want zo schiet het niet op.

Ben jij ook net weer begonnen?
Succes!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  CCC ma 24 jun 2013 - 9:43

Mooi, wat lotgenoten! smile Ik ben vanaf vandaag weer keihard aan de slag gegaan, ik ga woensdag naar de bijeenkomst even wat nieuwe kookboeken scoren en weer even voor de motivatie. Ben serieus klaar met de after borstvoedingskilo's....

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 25 van 28 Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende