Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

+31
Mama_1987
Thunder
Paper Crown
koNijntje
Theezakje13
Monnie
Catwoman79
maiadebij
Roos
Stuiterbal
Twellie
Muus
Fiwen
Bloem86
Pussycat
kwak
Tania
Annemie
Linda
loesje
PapillonRose
Darius
Jasmine
Susan
Liadan
pindaatje
Annie24
Printje
Floor
Aimee
Flower_L
35 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 2:32

Paper Crown schreef:
koNijntje schreef:bijten.. Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 1371890812
het begon met in mijn t-shirt bijten/erop sabbelen, maar sinds een aantal dagen bijt hij me steeds in mijn schouder en dan het liefst dat hij net een velletje tussen zijn (scherpe!) tandjes heeft. ook mijn vingers zijn favoriet, voor ik het door heb zitten ze tussen zijn kaakjes geklemd en als ik dan 'auw' zeg gaat hij lachen.. Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 394967

Was dit niet iets met affiniteit laten zien? Apenliefde? Ze willen zich zo uiten dat ze je waarderen ofzo. Ik las het eens!

Hahaha, mooi woord Laughing . Nee serieus, best een mooie gedachte. Weet je nog waar je het hebt gelezen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  koNijntje do 21 jun 2012 - 2:45

Paper Crown schreef:
koNijntje schreef:bijten.. Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 1371890812
het begon met in mijn t-shirt bijten/erop sabbelen, maar sinds een aantal dagen bijt hij me steeds in mijn schouder en dan het liefst dat hij net een velletje tussen zijn (scherpe!) tandjes heeft. ook mijn vingers zijn favoriet, voor ik het door heb zitten ze tussen zijn kaakjes geklemd en als ik dan 'auw' zeg gaat hij lachen.. Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 394967

Was dit niet iets met affiniteit laten zien? Apenliefde? Ze willen zich zo uiten dat ze je waarderen ofzo. Ik las het eens!

ahhh.. dat klinkt dan wel weer lief! I love you
hij is ook wel een kleine knuffelkont, kan helemaal in mij kruipen: heerlijk!! <3 maar dat bijten is wel iets minder fijn..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Floor do 21 jun 2012 - 3:51

freakielief schreef:Dat ie alleen (met moeite!) in slaap valt als ik er naast zit en constant zing en pruttel... De naar bed-breng-marathons (met als toppunt laatst meer dan twee uur, normaal gezien heb ik dan al opgegeven en zit ie in de draagdoek, maar ik was twee jaar getrouwd en moest en zou rustig kaasfonduen met mijn man :P) beginnen me een beetje uit te putten.
Vermoeiend is dat dan, vooral als je net wat anders hebt gepland dat 'ik breng mijn kind naar bed avond'.
Onze zoon gaat alleen maar slapen als ik hem vast hou, hij valt niet zelf in slaap, nooit al is hij nog zo moe, hou ik hem de halve dag wakker het maakt niks uit, hij valt niet zelf in slaap. Zelfs mijn man krijgt hem niet in slaap.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 3:55

Floor schreef:Onze zoon gaat alleen maar slapen als ik hem vast hou, hij valt niet zelf in slaap, nooit al is hij nog zo moe, hou ik hem de halve dag wakker het maakt niks uit, hij valt niet zelf in slaap. Zelfs mijn man krijgt hem niet in slaap.
Pfoeh, dat is al helemaal zwaar. hug Baas boven baas zullen we maar zeggen. laughcry Slaapt ie dan wel verder als je 'm in bed legt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Theezakje13 do 21 jun 2012 - 3:59

_MamaRosa_ schreef:Bij zoontje, neuspeuteren en opeten, jek! Heeft de oudste ook een tijdje gedaan, maar die is gestopt gelukkig. Bij hem krijgen we het nog niet aan het verstand helaas, en ik vind dat zo ontzettend goor!

Bij de jongste 2, werkelijk alles in de mond stoppen. En dan ook echt alles. Laatst zat er een draad in de ontlasting van de jongste, en ja, nog half uit haar poepgat, haha! En ik heb al meer gevonden in de ontlasting...En zand, takjes, alles eten ze op als ze de kans krijgen. Met mooi weer moet ik ze serieus binnen houden. Dat hebben de oudste 2 nooit gedaan, tenminste niet zo extreem.

Alles in de mond stoppen doet K ook, heel irritant...
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Floor do 21 jun 2012 - 4:18

oww ik typte het niet om baas boven baas te zijn hoor. Ik wou alleen maar zeggen dat ik het snap hoe lastig het kan zijn als hij niet 'gewoon even' wil gaan slapen.
Als hij echt goed weg is en ik kan hem neerleggen slaapt hij als ik geluk heb overdag een uurtje en 's nachts ongeveer 3/4 uurtjes maar soms moet ik daar wel een uur voor zitten zodat hij in slaap valt.
Nu heeft hij al bijna 3 nachten niet geslapen, hij krijgt boven 2 tandjes en ik denk dat het daardoor komt. Hij ligt nu voor het eerst in 3 nachten eens rustig in bed (zonder tussendoor de hele tijd te snikken). Ik ben benieuwd hoe lang nog want hij ligt nu 30 minuten in bed (daar heb ik dan wel 2 uur over gedaan hahaha voordat hij sliep, en mijn man soms maar vragen 'wat heb je allemaal gedaan vandaag?'...ehm)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 5:40

Weet ik Floor, was ook maar een grapje.smile Dat lijkt me behoorlijk pittig zoals jij het beschrijft. Verder als ie wakker is wel een vrolijk mannetje?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  maiadebij do 21 jun 2012 - 6:31

Bij N hadden we dat ook het eerste jaar, dat vreselijk lastige in slaap vallen. En hij werd van het minste of geringste weer wakker. Maar nu slaapt hij hartstikke goed, dus meiden... het komt goed! (maar is wel dodelijk vermoeiend, én frustrerend als je er middenin zit)

N huilt en stampvoet héél snel. Als even iets niet lukt, niet gaat hoe hij het in gedachten heeft of niet mag dan begint hij meteen te schreeuwen en huilen en boos te springen. Ook kan hij ein-de-loos doorgaan over iets, hij is dan niet af te leiden met een grapje oid en gaat maar door tot het bittere eind pale

Ook als J iets in haar kop heeft dan heeft ze het niet in haar kont. Lopen wij bijvoorbeeld een andere kant op en wilt zij niet meer, dan loopt ze stoïseins door en kijkt niet op of om. Ziet er wel heel schattig uit hoor zo'n eigenwijs klein meisje.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Mama_1987 do 21 jun 2012 - 6:32

Aimee schreef:Luuk valt alleen in slaap met een stofzuiger aan, of met zijn CD met stofzuiger geluiden aan. Dat is best lastig als je eens bij iemand anders bent. Het staat zo gek om elke keer te vragen 'mag ik héél even je stofzuiger lenen?' Laughing

Onze zoon ook toen hij kleiner was! Nu gelukkig nog maar af en toe. Ik heb bij visite ook weleens om te stofzuiger moeten vragen Very Happy
Mama_1987
Mama_1987
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 197
Punten : 302
Registratiedatum : 26-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Pussycat do 21 jun 2012 - 8:07

Mama_1987 schreef:
Aimee schreef:Luuk valt alleen in slaap met een stofzuiger aan, of met zijn CD met stofzuiger geluiden aan. Dat is best lastig als je eens bij iemand anders bent. Het staat zo gek om elke keer te vragen 'mag ik héél even je stofzuiger lenen?' Laughing

Onze zoon ook toen hij kleiner was! Nu gelukkig nog maar af en toe. Ik heb bij visite ook weleens om te stofzuiger moeten vragen Very Happy

Haha dit vind ik echt grappig.
Kom maar bij mij op visite hoor ik duw je zo een stofzuiger in je handen Laughing
Als je dan wel even heen en weer wilt blijven lopen....

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Viva do 21 jun 2012 - 8:14

Momenteel al de vragen die ze steeds stelt.
Mama, waaaaaaarom dit, waaaaaarom dat.
Ze heeft dat woord ondekt sinds ik zwanger ben, lijkt het wel.
En ik word er soms zó gek van.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Océane do 21 jun 2012 - 8:19

Nagelbijten... Dat doet ze echt al zo lang, dat krijg ik er echt niet uit. Vreselijk vind ik het van die afgekloven vingernageltjes...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Parisienne do 21 jun 2012 - 8:39

N.'s nieuwe stopwoordje zou ik wel graag af willen leren: saai. Inclusief handen onder haar hoofd, wegdraaiende ogen en een diepe zucht: "Mama, saaai!" Rolling Eyes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 9:09

Parisienne schreef:N.'s nieuwe stopwoordje zou ik wel graag af willen leren: saai. Inclusief handen onder haar hoofd, wegdraaiende ogen en een diepe zucht: "Mama, saaai!" Rolling Eyes



lol! ik zie het helemaal voor me

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 9:10

koNijntje schreef:bijten.. Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 1371890812
het begon met in mijn t-shirt bijten/erop sabbelen, maar sinds een aantal dagen bijt hij me steeds in mijn schouder en dan het liefst dat hij net een velletje tussen zijn (scherpe!) tandjes heeft. ook mijn vingers zijn favoriet, voor ik het door heb zitten ze tussen zijn kaakjes geklemd en als ik dan 'auw' zeg gaat hij lachen.. Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 394967



Als mijn zoontje mijn vingers te pakken heeft dan wordt er ook flink in gebeten. Nogal pijnlijk met die tandjes. Dus die krijgt hij ook bijna niet. Ik merk nu af en toe ook wel eens dat hij dat bij mijn schouder probeert te doen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Bloempjuh23 do 21 jun 2012 - 9:14

Dochter: Mama?

Ik reageer niet vlug genoeg volgens mevrouw.
Vervolgens:

Dochter: Mamaaaaaaa (schreeuwend)

Maar dan ook echt na 2 seconden ofzo.
Sstt.. ik doe vaak fluisterend: Wat is er?

En dan is het geschreeuw weer over.

Maar ooooooooo zooooooooooo irritant!!

Bloempjuh23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 167
Punten : 193
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  koNijntje do 21 jun 2012 - 9:28

Lotje schreef:
koNijntje schreef:bijten.. Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 1371890812
het begon met in mijn t-shirt bijten/erop sabbelen, maar sinds een aantal dagen bijt hij me steeds in mijn schouder en dan het liefst dat hij net een velletje tussen zijn (scherpe!) tandjes heeft. ook mijn vingers zijn favoriet, voor ik het door heb zitten ze tussen zijn kaakjes geklemd en als ik dan 'auw' zeg gaat hij lachen.. Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 394967



Als mijn zoontje mijn vingers te pakken heeft dan wordt er ook flink in gebeten. Nogal pijnlijk met die tandjes. Dus die krijgt hij ook bijna niet. Ik merk nu af en toe ook wel eens dat hij dat bij mijn schouder probeert te doen haha.

hoe oud is jou zoontje? zal het een fase zijn? (maar als het is omdat hij mij lief vind mag het natuurlijk niet over gaan laughcry )
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast do 21 jun 2012 - 9:47

koNijntje schreef:
Lotje schreef:
koNijntje schreef:bijten.. Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 1371890812
het begon met in mijn t-shirt bijten/erop sabbelen, maar sinds een aantal dagen bijt hij me steeds in mijn schouder en dan het liefst dat hij net een velletje tussen zijn (scherpe!) tandjes heeft. ook mijn vingers zijn favoriet, voor ik het door heb zitten ze tussen zijn kaakjes geklemd en als ik dan 'auw' zeg gaat hij lachen.. Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 394967



Als mijn zoontje mijn vingers te pakken heeft dan wordt er ook flink in gebeten. Nogal pijnlijk met die tandjes. Dus die krijgt hij ook bijna niet. Ik merk nu af en toe ook wel eens dat hij dat bij mijn schouder probeert te doen haha.

hoe oud is jou zoontje? zal het een fase zijn? (maar als het is omdat hij mij lief vind mag het natuurlijk niet over gaan Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 394967 )
Begin volgende maand wordt hij 11 maanden, met ondertussen alweer een heel eigen willetje

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Tania do 21 jun 2012 - 11:11

Oh wat hij ook wel mag afleren is het sabbelen op z'n knuffel. Dat doet hij sinds hij geen speen meer heeft. Die dingen stinken zo vreselijk na een nachtje pale

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... - Pagina 4 Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum