Wat zou je jouw kindje af willen leren.....
+31
Mama_1987
Thunder
Paper Crown
koNijntje
Theezakje13
Monnie
Catwoman79
maiadebij
Roos
Stuiterbal
Twellie
Muus
Fiwen
Bloem86
Pussycat
kwak
Tania
Annemie
Linda
loesje
PapillonRose
Darius
Jasmine
Susan
Liadan
pindaatje
Annie24
Printje
Floor
Aimee
Flower_L
35 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....
- Dat hij snot uit zijn neus in zijn mond stopt en dan zegt: Lekker!
- Meteen gefrustreerd raakt als hij zijn zin niet krijgt.
- Steeds vraagt om Danoontje na het eten.
- en iets waar hij niks aan kan doen, hij poept de hele dag door, dus hij heeft ontzettende pijn aan zijn kontje, plus dat het ons veel luiers kost.
- Meteen gefrustreerd raakt als hij zijn zin niet krijgt.
- Steeds vraagt om Danoontje na het eten.
- en iets waar hij niks aan kan doen, hij poept de hele dag door, dus hij heeft ontzettende pijn aan zijn kontje, plus dat het ons veel luiers kost.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou willen dat hij niet overal aan zit waar hij niet aan mag komen en ook gewoon amper luistert als ik er wat van zeg. En dan bedoel ik de magnetron open maken, vriezer open, kastjes open, la open, knopjes van de dvd/tv/wii enz.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
dat ze de pasta uit de pot likt, net als de appelstroop. Zodra het slot van de kastjes is zit madam met de vingers in de pasta pot.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
*
Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:kwak schreef:dat ze de pasta uit de pot likt, net als de appelstroop. Zodra het slot van de kastjes is zit madam met de vingers in de pasta pot.
Haha, Ezra probeert als hij de kans krijgt altijd zelf zijn cracker te smeren met zijn vingers, toen ik zei dat dat met een mes moest ging hij het houten mes van zijn snijfruit halen en doopte dat in z'n geheel in de chocopasta. Binnenkort gaan we hem dus leren zelf zijn cracker te smeren.
haha, ik vind het echt schattig dat hij dan een houten mes haalt!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Hahaha leuk topic
Ik zie echt grappige dingen voorbij komen sorry...
Wat zou ik af willen leren...?
Het moeilijk in slaap komen af en toe. Dan heeft ze echt ons nodig totdat ze slaapt.
Dat is echt een heel lastig iets, maar dan ook weer het enige.
Het moeilijk in slaap komen af en toe. Dan heeft ze echt ons nodig totdat ze slaapt.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:Hahaha leuk topic
Goh... dat ik die vergeten ben! Ik ben er kennelijk al zo aan gewend....
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ik zou ze graag af willen leren dat het heus niet leuk is om altijd maar de zelfde tekenfilm/ dvd te willen kijken!!
Als ze iets leuk vind moet dat namelijk 10.000x achter elkaar! En probeer je een keer wat anders op te zetten.. Nee hoor!! Op het moment word ik dus gek van: 'KONIJN'! En dat konijn is Bobo!
Als ze iets leuk vind moet dat namelijk 10.000x achter elkaar! En probeer je een keer wat anders op te zetten.. Nee hoor!! Op het moment word ik dus gek van: 'KONIJN'! En dat konijn is Bobo!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Bloem86 schreef:Ik zou ze graag af willen leren dat het heus niet leuk is om altijd maar de zelfde tekenfilm/ dvd te willen kijken!!
+1!!!!!!!!!!!!!
Bobo is vreselijk, ik word strontchagrijnig van dat konijn. En het is ook nog eens kei lelijk. Nick jr zou dat programma moeten afschaffen
WIe is het leukste konijnnnnnnnn das bobo!!
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
*
Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 9:42; in totaal 1 keer bewerkt
Susan- Lady Post-a-lot
Is dat dat blauwe konijn? Ik had daar op de basisschool een tijdschrift abonnement op.
Linda- Ratel
Linda schreef:Is dat dat blauwe konijn? Ik had daar op de basisschool een tijdschrift abonnement op.
Ja maar er zit echt iemand in zeg maar. Echt serieus....al die mensen in pakken...ik vind Toto vreselijk maar Bobo komt ook in de buurt.
Printje- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik wist niet eens dat er een tekenfilm van Bobo was. Ezra heeft wel zo'n tijdschrift van Plopsaland waar een mens in een Bobopak opstaat en dat ziet er inderdaad niet uit.
Dit wil je ook niet weten hahaha. Ik weet hoe leuk jij de poppen uit het Zandkasteel vind...deze is ook minstens zo erg.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Linda schreef:Is dat dat blauwe konijn? Ik had daar op de basisschool een tijdschrift abonnement op.
Ja maar er zit echt iemand in zeg maar. Echt serieus....al die mensen in pakken...ik vind Toto vreselijk maar Bobo komt ook in de buurt.
Nou, Toto kan ik ook niet uitstaan nee! Maar hoe verschrikkelijker ik het vind.. des te leuker I. het vind om naar te kijken!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
+1, zucht..HeartBeat schreef:Het "zijn zin door proberen te drammen".
Gast- Gast
Printje schreef:Linda schreef:Is dat dat blauwe konijn? Ik had daar op de basisschool een tijdschrift abonnement op.
Toto ken ik niet.
Hier kijken we alleen nog maar Dora en Bumba. Bumba ben ik wel een beetje beu, Dora vind ik wel leuk.
Linda- Ratel
Printje schreef:Bloem86 schreef:Ik zou ze graag af willen leren dat het heus niet leuk is om altijd maar de zelfde tekenfilm/ dvd te willen kijken!!
+1!!!!!!!!!!!!!
Bobo is vreselijk, ik word strontchagrijnig van dat konijn. En het is ook nog eens kei lelijk. Nick jr zou dat programma moeten afschaffen
WIe is het leukste konijnnnnnnnn das bobo!!
Hier is het een hele periode continu Rapunsel geweest, en nu is het Belle en het Beest... Dat was altijd mijn lievelings Disney maar nu ik hem minimaal 2-3x per dag zie/hoor is het ineens niet meer zo leuk
En 's avonds altijd hetzelfde boek voorlezen, zit nu al 3 weken 'de mooiste vis van de zee' te lezen en ik kan het boek van voor naar achter opdreunen zonder de tekst erbij hahaha. Ik probeer elke avond een ander boekje aan te smeren maar 'Nee, visjes!'. Soms verstop ik het boek gewoon, want als ze het niet kan vinden dan is 'Welterusten kleine beer' ook goed (is wel fijn een keer voor de afwisseling )
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Linda schreef:Printje schreef:Linda schreef:Is dat dat blauwe konijn? Ik had daar op de basisschool een tijdschrift abonnement op.
Toto ken ik niet.
Hier kijken we alleen nog maar Dora en Bumba. Bumba ben ik wel een beetje beu, Dora vind ik wel leuk.
Een tip: Kijk NIET naar het Zandkasteel, daarin zit die Toto, echt die stem.....zo'n irritante miepstem heb ik nog nooit gehoord hahaha. Ik zeg weg met die Toto
Printje- Lady Post-a-lot
S. vind Bobo echt he-le-maal geweldig. Ik vind het wel lief als hij iedere keer Bobo, Bobo! roept en dan danst op de begin tune
Gast- Gast
Printje schreef:
Een tip: Kijk NIET naar het Zandkasteel, daarin zit die Toto, echt die stem.....zo'n irritante miepstem heb ik nog nooit gehoord hahaha. Ik zeg weg met die Toto
Volgens mij wordt de stem van Toto ingesproken door dezelfde persoon als Boots van Dora. En Jake van de Tweenies.
Susan- Lady Post-a-lot
Dan vind ik Boots van Dora toch iets ergerPrintje schreef:Linda schreef:Printje schreef:Linda schreef:Is dat dat blauwe konijn? Ik had daar op de basisschool een tijdschrift abonnement op.
Toto ken ik niet.
Gast- Gast
Susan schreef:Printje schreef:
Volgens mij wordt de stem van Toto ingesproken door dezelfde persoon als Boots van Dora. En Jake van de Tweenies.
Ow ja die Jake was jouw grote vriend hahahaha.
Printje- Lady Post-a-lot
Ow ja Boots.. hoe kan ik die vergeten. Misschien moeten we ze allemaal vangen en ergens ver weg opsluiten haahhaha. Doooraaaa daar komt swieber AAAAAAAArg
mmm kom ik gefrustreerd over hahahahaa
mmm kom ik gefrustreerd over hahahahaa
Printje- Lady Post-a-lot
Ik zou het gedrag van J willen afleren wanneer ze haar zin niet krijgt.. Daar word ik zo moe van.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Muus schreef:Ik zou het gedrag van J willen afleren wanneer ze haar zin niet krijgt.. Daar word ik zo moe van.
En als je haar gedrag een keer precies nadoet? Ik zie dat ze al 7 jaar is, misschien werkt dat?
Dat werkt hier bij R al erg goed, al is hij vrijwel altijd snel tevreden als iets niet mag.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Wel een tweede kindje willen maar niet zwanger willen zijn
» Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje?
» Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?
» peuterspeelzaal,hoe oud was jouw kindje?
» Hoe voelt / voelde het bij jou? (2e kindje willen)
» Zijn er meiden die in 2014 willen beginnen aan een kindje?
» Moet ik maar opgeven en geen kindje meer willen? En hoe dan?
» peuterspeelzaal,hoe oud was jouw kindje?
» Hoe voelt / voelde het bij jou? (2e kindje willen)
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: