Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

+31
Mama_1987
Thunder
Paper Crown
koNijntje
Theezakje13
Monnie
Catwoman79
maiadebij
Roos
Stuiterbal
Twellie
Muus
Fiwen
Bloem86
Pussycat
kwak
Tania
Annemie
Linda
loesje
PapillonRose
Darius
Jasmine
Susan
Liadan
pindaatje
Annie24
Printje
Floor
Aimee
Flower_L
35 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Flower_L wo 20 jun 2012 - 7:07

L zegt continu 'ohhhh blehh!' bij elke nies die hij hoort en neus die gesnoten wordt. Ook in openbaar dus. Maar dan trekt hij ook nog zo'n gek gezicht.


Waarvan denken jullie...hoe krijgen we dat afgeleerd?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Aimee wo 20 jun 2012 - 7:09

Luuk valt alleen in slaap met een stofzuiger aan, of met zijn CD met stofzuiger geluiden aan. Dat is best lastig als je eens bij iemand anders bent. Het staat zo gek om elke keer te vragen 'mag ik héél even je stofzuiger lenen?' Laughing
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Floor wo 20 jun 2012 - 7:11

hahaha aimee, dat lijkt me wel grappig als iemand dat hier zou vragen.
Ik zou het gekrijs wel af willen leren, hij gaat zo hard en ook zo hoog, ik en mijn man worden er beide helemaal gestoord van. Hij is nu al weer 3 uur bezig, nu zit mijn man boven, ik heb er inmiddels migraine van.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Printje wo 20 jun 2012 - 7:13

Ik zou willen dat hij beter eet en niet meteen bah roept.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:14

Het "zijn zin door proberen te drammen".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:14

het zeuren om koekjes, de hele dag en nacht door. Zelfs in haar slaapt zeurt ze om koekjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:14

Niet telkens wegrennen en protesteren ELKE keer als ik meneer aan wil kleden, zijn schoenen of zijn jas aan wil doen of zijn luier moet verschonen.
Dingen proeven voordat hij zegt dat hij iets niet lust...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:14

Rejoy. schreef:het zeuren om koekjes, de hele dag en nacht door. Zelfs in haar slaapt zeurt ze om koekjes.
En dit inderdaad. Hier is het de hele dag 'Bouter Plop koekie!!' (Kabouter Plop koekje)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:15

Zelda schreef:Niet telkens wegrennen en protesteren ELKE keer als ik meneer aan wil kleden, zijn schoenen of zijn jas aan wil doen of zijn luier moet verschonen.

Ohja! Dat is ook een goeie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Annie24 wo 20 jun 2012 - 7:15

Het open doen van de cd/dvd lade inclusief het er uit halen van alle cd doosjes waarna hij ook nog eens de cd's uit die doosjes haalt. Twisted Evil

En dat allemaal in 2 tellen terwijl ik bv even naar het toilet loop of iets uit de koelkast pak.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  pindaatje wo 20 jun 2012 - 7:16

HeartBeat schreef:Het "zijn zin door proberen te drammen".

+1

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:17

Tegen alles en iedereen zeggen: Niet kijken! Niet praten! Niet doen!
En doen alsof een vlieg d'r op wil eten. Zodra ze een vlieg ziet komt ze gillend aanrennen en roept: Ooooh neeeeeeee!!! MAMA!!!!! Een vliégje! Bah!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Liadan wo 20 jun 2012 - 7:18

Ik zou ook wel willen dat onze dochter niet bij al het warm eten roept 'dat lust ik niet'. En dat ze niet heel de dag door zegt dat ze honger heeft, terwijl ze dat niet heeft (want als ik haar dan iets te eten geef, dan eet ze er 2 happen van en dan 'hoeft ze niet meer').

En ik zou willen dat onze zoon van de knopjes van de xbox en dvdspeler afblijft, maar dat zal nog wel even duren...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gast wo 20 jun 2012 - 7:18

Watermeloen schreef:Tegen alles en iedereen zeggen: Niet kijken! Niet praten! Niet doen!
En doen alsof een vlieg d'r op wil eten. Zodra ze een vlieg ziet komt ze gillend aanrennen en roept: Ooooh neeeeeeee!!! MAMA!!!!! Een vliégje! Bah!
Ook herkenbaar, hij raakt helemaal in paniek en vliegt zowat tegen de muur op als hij een vliegje ziet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Susan wo 20 jun 2012 - 7:19

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 9:24; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Liadan wo 20 jun 2012 - 7:19

Oja en stil blijven liggen tijdens het verschonen van een poepluier zou ook fijn zijn.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Jasmine wo 20 jun 2012 - 7:21

Het met haar armen slaan/maaien als ze haar zin niet krijgt.

Hoop echt dat dit een fase is, want de laatste dagen wordt ze me toch kwaad als ze d'r zin niet krijgt. Dan begint ze echt als een dolle met haar armen om zich heen te slaan. Soms lijkt het wel alsof ze zelfs gericht op mij slaat. En hoe ze erbij komt, geen idee. Hoop niet dat dit zo blijft, want vind dit echt niet leuk Cry
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Susan wo 20 jun 2012 - 7:23

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Darius wo 20 jun 2012 - 7:26

Het zou heel fijn zijn als hier een dag voorbij gaat zonder: poepchinees, scheet, keutel en poepie.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  PapillonRose wo 20 jun 2012 - 7:31

Een hoop dingen die ik hier voorbij zie komen eigenlijk wel.. Blijven liggen met verschonen (dat gaat wisselend), op knopjes van de dvd-speler drukken, om koekjes zeuren, in de vensterbank proberen te klimmen en het dressoir aanvallen. Uiteraard mag ze dit ook allemaal niet zomaar, al blijft ze het toch proberen laughcry Gelukkig gaat er ook wel veel goed denken we dan maar, en de rest blijf ik maar consequent aangeven hoe het moet.


Laatst aangepast door PapillonRose op wo 20 jun 2012 - 7:35; in totaal 1 keer bewerkt
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  loesje wo 20 jun 2012 - 7:33

HeartBeat schreef:Het "zijn zin door proberen te drammen".

+1
en niet een heel drama gaat maken als hij een keer valt.
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Liadan wo 20 jun 2012 - 7:34

Susan schreef:
Liadan schreef:Oja en stil blijven liggen tijdens het verschonen van een poepluier zou ook fijn zijn.

Maar dat is meer aanleren.
Ok, het zou fijn zijn als hij niet zo spartelt tijdens het verschonen van een poepluier.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Susan wo 20 jun 2012 - 7:36

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 9:40; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Liadan wo 20 jun 2012 - 7:37

Susan schreef:Ik bedoel het niet om te zeiken hoor, maar dan weet ik er ook nog wel een paar, dat bedoel ik meer.
Aha, dan kwam het een beetje verkeerd op me over Wink Ik snap wat je bedoelt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Linda wo 20 jun 2012 - 7:38

M'n dochter zegt opeens overal "NEE!" op. Echt super irritant! Laughing

En ze wil steeds de boodschappentas dragen, maar die is veel te zwaar voor haar, dus dat lukt niet. Dan wordt ze dus echt heel erg driftig!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je jouw kindje af willen leren..... Empty Re: Wat zou je jouw kindje af willen leren.....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum