KletsTopic
+27
Bazinga
Roza
Zwerver
Snoes
Feline
Oasis
_Lacey_
June
Gympie
Tiana
Burn
Rose
Lejow
Lavendel
Happydobby
Pompoen
Jasmine
Suus
Rush
schuddebuikje
VeryCherry
Alex
Kowalski
Carra
Jade
Stuiterbal
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: KletsTopic
Ja, denk het ook, dan komt het nóg mooier tot z'n recht. En ik ben ook nog blij dat ik een kleinere maat heb dan ik dacht. Maakt m'n dag weer goed
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Oeh Lily, nu is je ticker wel eeeerg groot hoor!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Welkom op de Bibaboe, welkom op de Bibaboe, welkom op de Bibaboe, op de Bibaboe, op de Bibaboe, op de Bibaboe, de Bibaboerderij....
Zit nu in mijn hoofd
Zit nu in mijn hoofd
Gast- Gast
Trouwens, wat een ramp om bij de Hennes een bh de vinden waarvan je de bandjes zoals een halter kan doen zeg
Ik koop die altijd bij de Hünkemoller.VeryCherry schreef:Trouwens, wat een ramp om bij de Hennes een bh de vinden waarvan je de bandjes zoals een halter kan doen zeg
Snoes- Lady Post-a-lot
Ah dan kijk ik daar morgen nog even, helemaal niet aan gedacht. De Hennes is hier trouwens een verschrikking. Werkelijk alles hangt door elkaar en als je een bh pakt valt de rest van de rekken af.
Hier is het ook een verschrikking, kom er niet graag, terwijl het in andere dorpen/steden dan toch wel weer ordelijk is.
Ik heb al verschillende bh's in verschillende kleuren gekocht bij de Hünkemoller.
Ik heb al verschillende bh's in verschillende kleuren gekocht bij de Hünkemoller.
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik koop mijn BH`s altijd bij de Livera, bij de Hunkemuller slaag ik nooit. En ja ik vind m`n ticker ook erg groot even kijken of ik `m een maatje kleiner kan maken.
Gast- Gast
Hmmm dan toch morgen nog is kijken
Middag!
Was ik even gtst terug aan he kijken, loopt die tv vast en doet hij niets meer. Zelfs niet uit ofzo.. Rot ding..
Was ik even gtst terug aan he kijken, loopt die tv vast en doet hij niets meer. Zelfs niet uit ofzo.. Rot ding..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
we hebben zo'n kastje. Straks is het verkeerd en sloop ik het..Lily schreef:keer stekker eruit trekken en opnieuw erin.
Burn- Lady Post-a-lot
M'n paps belde net of ik met hem mee wil naar de condoleance van de man van zijn nichtje. Ik ken die mensen helemaal niet. En ik heb geen flauw idee wat ik aan moet. Help!!
Jawel, een touch screen knopje. Maar ook die werkt niet..
Burn- Lady Post-a-lot
dan zou ik alleen meegaan om je vader te steunen. Lastig is dat altijd.. ehhhhhh.. Gewoon wat netjes. Zwart heb je welVeryCherry schreef:M'n paps belde net of ik met hem mee wil naar de condoleance van de man van zijn nichtje. Ik ken die mensen helemaal niet. En ik heb geen flauw idee wat ik aan moet. Help!!
Burn- Lady Post-a-lot
hmm beetje dubbel omdat je heel die mensen niet kent maar voor je paps zou ik dan meegaan, en inderdaad gewoon iets simpel zwarts.
Burn, ik zou dan denk ik toch de stekker er een keer uittrekken, alsie helemaal niks meer doen is dat denk ik nog de enige optie.
Burn, ik zou dan denk ik toch de stekker er een keer uittrekken, alsie helemaal niks meer doen is dat denk ik nog de enige optie.
Gast- Gast
Burn schreef:dan zou ik alleen meegaan om je vader te steunen. Lastig is dat altijd.. ehhhhhh.. Gewoon wat netjes. Zwart heb je welVeryCherry schreef:M'n paps belde net of ik met hem mee wil naar de condoleance van de man van zijn nichtje. Ik ken die mensen helemaal niet. En ik heb geen flauw idee wat ik aan moet. Help!!
Ik ga inderdaad voor hem mee ja, hij zal zelf wel strak in pak ga. Zal ik een zwarte kokerrok aantrekken met een mooi shirtje en m'n zwarte veterplateaupumps?
Burn schreef:we hebben zo'n kastje. Straks is het verkeerd en sloop ik het..Lily schreef:keer stekker eruit trekken en opnieuw erin.
Daar kan je niet zo snel iets aan slopen hoor. Gewoon stekker er uit halen, hij zal wel even tijd nodig hebben om opnieuw op te starten
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Mijn moeder moet werken morgen, en mijn paps is er heel erg van ontdaan. Was een man van pas 45 en hij heeft hem vorige week nog gezien, de dag daarna is hij overleden.
Oh ja, met een panty denk ik? Gewoon een dunne zwarte.
VeryCherry schreef:Ah dan kijk ik daar morgen nog even, helemaal niet aan gedacht. De Hennes is hier trouwens een verschrikking. Werkelijk alles hangt door elkaar en als je een bh pakt valt de rest van de rekken af.
De hema heeft ook bh's die je op meerdere manieren kan dragen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Klinkt goed VC..
Burn- Lady Post-a-lot
Damn you're right!AngelNyn schreef:Burn schreef:we hebben zo'n kastje. Straks is het verkeerd en sloop ik het..Lily schreef:keer stekker eruit trekken en opnieuw erin.
Daar kan je niet zo snel iets aan slopen hoor. Gewoon stekker er uit halen, hij zal wel even tijd nodig hebben om opnieuw op te starten
Burn- Lady Post-a-lot
Hoi!
Doei!
Doei!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12