KletsTopic
+27
Bazinga
Roza
Zwerver
Snoes
Feline
Oasis
_Lacey_
June
Gympie
Tiana
Burn
Rose
Lejow
Lavendel
Happydobby
Pompoen
Jasmine
Suus
Rush
schuddebuikje
VeryCherry
Alex
Kowalski
Carra
Jade
Stuiterbal
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: KletsTopic
Ik ben bezig met mijn scriptie, maar het wil niet echt vlotten. Ben zo moe en heb morgen weer ochtenddienst (gelukkig wel de laatste).
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Hey Charlie! Hoe is het?
Succes Oasis!
Succes Oasis!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Hey Charlie! Hoe is het?
Succes Oasis!
Wel wat beter, voel me wat aansterken door de ijzer die ik slik en de buik die ietsje rustiger is!
Gast- Gast
Gelukkig!
Burn- Lady Post-a-lot
Fijn dat het weer beter gaat Charlie!
Ik lig op de bank (al bijna de hele dag) Uitrusten voor morgen want dan mag ik de hele dag werken (als m'n baas niet boos wordt dat ik er weer de hele dag ben). Zal wel middernacht worden!
Ik lig op de bank (al bijna de hele dag) Uitrusten voor morgen want dan mag ik de hele dag werken (als m'n baas niet boos wordt dat ik er weer de hele dag ben). Zal wel middernacht worden!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Is het zo druk op het werk Feline?
Burn- Lady Post-a-lot
Hello!
Ik MOET naar de tandarts, dus ben nu aan het uitzoeken wat mij dit gaat kosten. Ik heb een driesterren tandartsverzekering, maar op alles wat ik zoek staat er "geen vergoeding". Of 75% vergoeding (maar die verzekering heb ik niet haha). Ik snap er niets van, want ik heb expres een topverzekering voor de tandarts genomen, omdat ik praktisch alles verzekerd wil hebben. Stomme verzekeringen....
Ik MOET naar de tandarts, dus ben nu aan het uitzoeken wat mij dit gaat kosten. Ik heb een driesterren tandartsverzekering, maar op alles wat ik zoek staat er "geen vergoeding". Of 75% vergoeding (maar die verzekering heb ik niet haha). Ik snap er niets van, want ik heb expres een topverzekering voor de tandarts genomen, omdat ik praktisch alles verzekerd wil hebben. Stomme verzekeringen....
Gast- Gast
Even navragen anders Maura
Burn- Lady Post-a-lot
Je denkt goed verzekerd te zijn, maar uiteindelijk heb je nog niks..
Maar goed, wat is het trouwens rustig op het forum! Blegh. Zijn alle vrouwen voetbal aan het kijken ofzo?
Maar goed, wat is het trouwens rustig op het forum! Blegh. Zijn alle vrouwen voetbal aan het kijken ofzo?
Gast- Gast
Ga maandag gelijk even bellen. Ze zijn heel erg vriendelijk en meedenkend bij CZ. Of althans, de mensen die ik daar aan de lijn heb mogen hebben.
En inderdaad, Yoyo. Je denkt verzekerd te zijn. Ik betaal 140 euro per maand. En eigenlijk sta ik nog met lege handen. Mijn vader zei dat ik beter naar de basis kon gaan en voor de rest dan maar sparen. Maar dat ken ik ook van mezelf. "Alles is voor, Maura" en dan blijft er op het eind nog niets over.
En het is echt te rustig op het forum.
En inderdaad, Yoyo. Je denkt verzekerd te zijn. Ik betaal 140 euro per maand. En eigenlijk sta ik nog met lege handen. Mijn vader zei dat ik beter naar de basis kon gaan en voor de rest dan maar sparen. Maar dat ken ik ook van mezelf. "Alles is voor, Maura" en dan blijft er op het eind nog niets over.
En het is echt te rustig op het forum.
Gast- Gast
Ja Burn, ik werk bij een evenementenbureau dus we hebben 's avonds vaak evenementen en dan wordt 't laat!
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Tsja, geen idee Yoyo! Ik ben de hele avond al op tablet van m'n broer aan het prutsen..
In het kader van niets beters te doen hebben..
Burn- Lady Post-a-lot
Aaaah oke! Wel rustig aan doen he!Feline schreef:Ja Burn, ik werk bij een evenementenbureau dus we hebben 's avonds vaak evenementen en dan wordt 't laat!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Tsja, geen idee Yoyo! Ik ben de hele avond al op tablet van m'n broer aan het prutsen..
Jij wou toch spannende dingen doen met Zwerver?
Gast- Gast
Ook met jou!Yoyo schreef:Burn schreef:Tsja, geen idee Yoyo! Ik ben de hele avond al op tablet van m'n broer aan het prutsen..
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Ook met jou!Yoyo schreef:Burn schreef:Tsja, geen idee Yoyo! Ik ben de hele avond al op tablet van m'n broer aan het prutsen..
Waar ben je dan schat Ik hang hier heel burgerlijk op de bank met 10 kaarsjes aan. Niks spannends dus.
Gast- Gast
Ik kreeg geen reactie van jou, haha!Yoyo schreef:Burn schreef:Ook met jou!Yoyo schreef:Burn schreef:Tsja, geen idee Yoyo! Ik ben de hele avond al op tablet van m'n broer aan het prutsen..
Waar ben je dan schat Ik hang hier heel burgerlijk op de bank met 10 kaarsjes aan. Niks spannends dus.
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Ik kreeg geen reactie van jou, haha!Yoyo schreef:Burn schreef:Ook met jou!Yoyo schreef:Burn schreef:Tsja, geen idee Yoyo! Ik ben de hele avond al op tablet van m'n broer aan het prutsen..
Oh shoot..
Gast- Gast
Ja..
Burn- Lady Post-a-lot
Goedemiddag op deze regenachtige zondag!
Burn- Lady Post-a-lot
Goedemiddag allen
Hoi Burn! Je had gister met mij mee gemoeten naar het dorpsfeest hier. Ik heb me machtig vermaakt
Hoi Burn! Je had gister met mij mee gemoeten naar het dorpsfeest hier. Ik heb me machtig vermaakt
Gast- Gast
Hahahaha, volgende keer eerder laten weten! Als je dan ook nog een bed over hebt, kom ik de volgende keer!
Burn- Lady Post-a-lot
Het tweepersoonslogeerbed staat standaard klaar, dus je kunt zelfs nog een lekkere vent meenemen
Gast- Gast
Woont er daar 1 dan? Kan er hier maar lastig 1 vinden, hahaha!
Burn- Lady Post-a-lot
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: