KletsTopic
+27
Bazinga
Roza
Zwerver
Snoes
Feline
Oasis
_Lacey_
June
Gympie
Tiana
Burn
Rose
Lejow
Lavendel
Happydobby
Pompoen
Jasmine
Suus
Rush
schuddebuikje
VeryCherry
Alex
Kowalski
Carra
Jade
Stuiterbal
ExpressoB
31 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: KletsTopic
Megara schreef:Ik begrijp ineens waar die melding in het lijstjestopic van laatst vandaan komt. Ik snap echt niets van je verhaal Expresso.
Geen afspraak, niet afgezegd, toch moeten gaan? Eh verklaar je nader!
Omdat het wel erg belangrijk is.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Ik snap er ook niks van haha
Ik moet nog werken tot 16u, daarna mijn oma bezoeken die hier in het ziekenhuis ligt en vanavond naar de verjaardag van mijn opa.
Ik moet nog werken tot 16u, daarna mijn oma bezoeken die hier in het ziekenhuis ligt en vanavond naar de verjaardag van mijn opa.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Zucht....
owjee toch niks ergs snoes met je oma?
Expresso, ja ik vind het raar dat je elke woensdag tussen half 11 en 11u moet gaan maar nu ineens ga je al enkele weken niet meer. Hier wordt je ingepland en kom je niet ja dan worden die kosten toch in rekening gebracht omdat je toch bent ingepland.
Expresso, ja ik vind het raar dat je elke woensdag tussen half 11 en 11u moet gaan maar nu ineens ga je al enkele weken niet meer. Hier wordt je ingepland en kom je niet ja dan worden die kosten toch in rekening gebracht omdat je toch bent ingepland.
Gast- Gast
Volgens mij is ze niet ingepland, maar had ze besloten geen afspraak te maken. Ik vind alleen het "laatste moment" een beetje verwarrend!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ze is zaterdag met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, hartproblemen. Ze heeft gisteren een pacemaker gekregen, dus ze zou nu stilaan moeten opknappen.Lily schreef:owjee toch niks ergs snoes met je oma?
Snoes- Lady Post-a-lot
Nee hoor, ik word niet ingepland. Ik maakte elke week gewoon daar ter plekke een afspraak. Heb 2afspraken netjes via de mail afgezegd. Wat ik al zei; Ik moet het 'zelf' betalen, dus hoeven er geen kosten in rekening worden gebracht. De apparaten waarop ik moet fitnessen kan ik ook prima zonder zijn hulp af, dus hij zit echt niet op mij te wachten.
Het gaat met mijn darmen en ongesteldheid weer bar slecht dus ben niet in de stemming voor fitness apparatuur.
Het gaat met mijn darmen en ongesteldheid weer bar slecht dus ben niet in de stemming voor fitness apparatuur.
oke, vervelend om te horen dat het weer zo slecht gaat. En nu snap ik het denk ik
Snoes, moet ze nog lang in het ziekenhuis blijven en is er al verbetering merkbaar?
Snoes, moet ze nog lang in het ziekenhuis blijven en is er al verbetering merkbaar?
Gast- Gast
ExpressoB schreef:Zucht....
Je kan ook een poging doen om je over het algemeen iets beter te verwoorden.
Het is opbouwende kritiek, maar dat is al zo vaak gegeven.
Gast- Gast
Ze moet deze week sowieso nog blijven. De pacemaker is gisteren in de late middag pas geplaatst en heb haar rond 18u het laatst gezien. Zal het straks wel horen of ze al verbetering merkt.Lily schreef:
Snoes- Lady Post-a-lot
Megara schreef:ExpressoB schreef:Zucht....
Heb het een paar keer al uitgelegd. Ik praat gewoon normaal nederlands en gebruiken komma's en punten, hoofdletters, snap het niet hoor.
Ik kan met normaal Nederlands inclusief komma's punten en hoofdletters ook een volstrekt onbegrijpelijke tekst produceren hoor. Het gaat niet om je taalgebruik, maar om de logica van de dingen die je zegt. Dingen zijn vaak niet te rijmen of worden zo warrig geformuleerd dat gewoon niet duidelijk is wat je nu wil zeggen.ExpressoB schreef:Megara schreef:ExpressoB schreef:Zucht....
Heb het een paar keer al uitgelegd. Ik praat gewoon normaal nederlands en gebruiken komma's en punten, hoofdletters, snap het niet hoor.
Gast- Gast
Oke, duidelijk. Jammer dat er een miscommunicatie is dan
Heeeey meiden
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
hey VC, alles goed en blij met je jurkje?
Heb even vraagje, zien jullie mijn ticker nog? Ik zie namelijk alleen een rood kruisje
Heb even vraagje, zien jullie mijn ticker nog? Ik zie namelijk alleen een rood kruisje
Gast- Gast
Ik zie niks Lily!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
hmm apart, zie nu ook dat de website waar ik `m heb gemaakt gewoon weg is dan maar een nieuwe zoeken/maken.
Gast- Gast
Ik zie hem inderdaad ook niet, waar had je hem gemaakt?
Snoes- Lady Post-a-lot
Jaaaaaa, ben er waanzinnig blij mee En ik ben net even naar de anwb winkel geweest alvast voor de vakantie, hoop dingen geregeld ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
leuk jurkje VC!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Lily, de mijne komt van babybites, maar op lilypie kan je ook leuke maken!
VC, heb je het jurkje? Super!
VC, heb je het jurkje? Super!
Snoes- Lady Post-a-lot
zie de foto op FB, en gaaf jurkje zeg. Denk dat het nog veel mooier wordt met een petticoat eronder.
En ja ga wel een andere zoeken, maar bij deze vond ik ook fijn dat er elke week de ontwikkeling bij kwam te staan in het nederlands.
En ja ga wel een andere zoeken, maar bij deze vond ik ook fijn dat er elke week de ontwikkeling bij kwam te staan in het nederlands.
Laatst aangepast door Lily op wo 27 jun 2012 - 2:04; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Die gaat ze zelf makenLily schreef:zie de foto op FB, en gaaf jurkje zeg. Denk dat het nog veel mooier wordt met een petticoat eronder.
Snoes- Lady Post-a-lot
Snoes schreef:Die gaat ze zelf makenLily schreef:zie de foto op FB, en gaaf jurkje zeg. Denk dat het nog veel mooier wordt met een petticoat eronder.
weet ik
Gast- Gast
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Pagina 38 van 40
Permissies van dit forum: