Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

+70
Sorrento
Toet
Mermaid
SoGood
Raven
_Lacey_
Ooh La La!
Barbabella
Lavendel
Kowalski
minoessepoes
blondje1313
Melis_je
Discordia
TukTuk
Twellie
Jerry
Zora
luisa
rapa nui
Highway
Rapunzel
Feline
Truttebol
Aardbei
Lejow
Poubelle
Tyrael
Lenthe
June
Minx
Bubbelicious
Snoes
Mees
Siem
SuperGrover
Jasmine
Gympie
TNMN
Bliss
Marin
Cheesegirl
Caro
Caribbeanlover
Paper Crown
Pomodori
Blond
Sterre
ellibre
MaiMai
M@niek
Sugarfall
Phileine
Caresses
Susan
Esperanza
Rush
Sanne
MAS
Pandora
VeryCherry
Zwerver
Bazinga
Kaboutertje
Rumble
Sweet Sylvana
RYW
Sushi
Liz
Pompoen
74 plaatsers

Pagina 4 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:23

Caribbeanlover schreef:
Jolicious schreef:Het woordje 'nomnomnom' inderdaad. Vreselijk.

Dat is geen woord.

Haat het als mensen ''helemaal'' voor zowat alles zeggen zo van ''helemaal leuk''. Is ''leuk'' alleen niet duidelijk genoeg als je wat leuk vind?

Wat is het dan als het geen woord is? Een smiley?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen di 12 jun 2012 - 21:23

Jolicious schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jolicious schreef:Het woordje 'nomnomnom' inderdaad. Vreselijk.

Dat is geen woord.

Haat het als mensen ''helemaal'' voor zowat alles zeggen zo van ''helemaal leuk''. Is ''leuk'' alleen niet duidelijk genoeg als je wat leuk vind?

Wat is het dan als het geen woord is? Een smiley?

Nee je snapt het niet het is een 'geenwoord' PUNT!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  VeryCherry di 12 jun 2012 - 21:26

Een tante van me had de irritante neiging om bij ex-vriendjes te vragen "En, hoe gaat het met *woonplaats*? als ze bedoelde hoe het ging met de jongen in kwestie. Sterk staaltje onoprechte interesse.


Laatst aangepast door VeryCherry op di 12 jun 2012 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Paper Crown di 12 jun 2012 - 21:27

Jolicious schreef:
2CKC2 schreef:'Koekoek' echt, moordneigingen krijg ik ervan! Wij hebben hele leuke buren en ze kwamen voetbal kijken zaterdag, roepen ze om de beurt, 'Ja helemaal koekoek..'

''Zwangere vrouw pleegt moord met knuppel om het woordje 'koekoek'''

Nou, precies! Echt vreselijk!

Ik heb een collega die bij iedere naam van elke collega zegt: 'Konradius..' Collega heet Konrad, Remieus.. collega heet Remi. Zo irritant!

Oh en, Debbie van Beautyscene zegt vaak jouw in plaats van je. Ze denkt ook serieus dat dat zo hoort maar dat is niet zo.
Hier wat voorbeelden:
'Je kunt geen vloeibare producten in verpakkingen groter dan 100 ml
meenemen in jouw handbagage. Dat betekent dus ook het flesje water en/of
een fles parfum niet meer.'

'Nog even op een rijtje, wat mag je meenemen in jouw handbagage:'

'die tas/zak moet je apart door de scanner laten gaan bij de controle,
zorg dus dat deze bovenop in jouw trolley of tas ligt, hij moet er nl.
snel uitkunnen'

'Je kunt het product twee keer per dag plaatselijk gebruiken onder jouw dag- of nachtverzorging.'

'Op zoek naar een crème die je zowel overdag als ‘s nachts kunt gebruiken? De 24 uur intensief hydraterende gelcrème (EUR
10,90 / nu tijdelijk EUR 6,50 - 50 ml) voor de normale en gemengde huid
zorgt voor een langdurige hydratatie van de huid, maakt deze steviger
en trekt enorm snel in zodat je weer verder kunt gaan met jouw routine.'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:28

тыквашка schreef:
Jolicious schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jolicious schreef:Het woordje 'nomnomnom' inderdaad. Vreselijk.

Dat is geen woord.

Haat het als mensen ''helemaal'' voor zowat alles zeggen zo van ''helemaal leuk''. Is ''leuk'' alleen niet duidelijk genoeg als je wat leuk vind?

Wat is het dan als het geen woord is? Een smiley?

Nee je snapt het niet het is een 'geenwoord' PUNT!

'een aaneenschakeling van letters'

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:30

Eens even kijken wat de van Dale zegt:

woord (het; o; meervoud: woorden)

1groep van spraakklanken met een eigen betekenis; (bij uitbreiding) het gesprokene: de daad bij het woord voegen doen wat men heeft aangekondigd, beloofd; het woord voeren spreken, m.n. in het openbaar; een gedachte onder woorden brengen uitdrukken; een goed woord(je) voor iemand doen in zijn voordeel spreken; iemand te woord staan hem gelegenheid geven iets te zeggen; geen goed woord voor iets overhebben het zeer afkeuren; woorden krijgen met iemand ruzie2belofte, erewoord: (zijn) woord houden

3de Bijbel: Gods Woord

Een groep van spraakklanken met een eigen betekenis dus.Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen di 12 jun 2012 - 21:31

CKC, dat jouw zeggen is niet per definitie fout hoor, het is op zich volgens mij gewoon taalkundig juist. Alleen legt ze, waarschijnlijk onbedoeld, nu de nadruk op iets wat ze niet bedoeld, het is namelijk wel duidelijk dat het niet over iemand anders handbagage gaat maar over je eigen handbagage dus in dat geval is het woord 'jouw' inderdaad niet helemaal nodig. Maar het is niet fout.

Ik zat trouwens gisteren voetbal te kijken, mensen kinderen daar kwamen een hoop foute gezegdes en van die 'hekelwoorden' langs!!

't is vaak dat ze dan proberen netjes te praten of moeilijke woorden te gebruiken en dat slaat dan juist net de verkeerde kant op.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bazinga di 12 jun 2012 - 21:32

Ik vind nomnomnom wel leuk Very Happy Zet 't altijd op m'n FB als ik naar de Japanner ga.. Ik houd van Japans, nomnomnom Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Paper Crown di 12 jun 2012 - 21:33

Pompoen, volgens mij kan je in alle vormen waar zij 'jouw' in gebruikt onnodig! Ik vind het echt heel storend!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen di 12 jun 2012 - 21:33

Ja ik vind nomnomnom ook leuk! Maar wel meer voor facebooktaal dan voor serieuzere dingen of voor gesproken taal.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:33

Oooh al die management termen.....'even parkeren', 'eigenaarschap', 'aangeven' en als topper: 'out of the box'. Serieus, bij ons is er een ontspanningscommissie (al een feest an sich...not) en die hebben dit jaar als thema out of the box denken en bij élke vergadering komen ze weer aan met een domme voorstelling waarin dingen uit doosjes komen en in doosjes zitten enz. Mega irritant!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  VeryCherry di 12 jun 2012 - 21:34

Charlie schreef:Oooh al die management termen.....'even parkeren', 'eigenaarschap', 'aangeven' en als topper: 'out of the box'. Serieus, bij ons is er een ontspanningscommissie (al een feest an sich...not) en die hebben dit jaar als thema out of the box denken en bij élke vergadering komen ze weer aan met een domme voorstelling waarin dingen uit doosjes komen en in doosjes zitten enz. Mega irritant!

Arme jij!
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen di 12 jun 2012 - 21:34

2CKC2 schreef:Pompoen, volgens mij kan je in alle vormen waar zij 'jouw' in gebruikt onnodig! Ik vind het echt heel storend!

Neem aan dat je bedoeld dat álle vormen waar ze 'jouw' in gebruikt onnodig zijn? Razz
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:34

VeryCherry schreef:
Charlie schreef:Oooh al die management termen.....'even parkeren', 'eigenaarschap', 'aangeven' en als topper: 'out of the box'. Serieus, bij ons is er een ontspanningscommissie (al een feest an sich...not) en die hebben dit jaar als thema out of the box denken en bij élke vergadering komen ze weer aan met een domme voorstelling waarin dingen uit doosjes komen en in doosjes zitten enz. Mega irritant!

Arme jij!

Ach, ik ben lekker met verlof Very Happy .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Paper Crown di 12 jun 2012 - 21:36

тыквашка schreef:
2CKC2 schreef:Pompoen, volgens mij kan je in alle vormen waar zij 'jouw' in gebruikt onnodig! Ik vind het echt heel storend!

Neem aan dat je bedoeld dat álle vormen waar ze 'jouw' in gebruikt onnodig zijn? Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 1578173417

O, shit! Ja dat bedoel ik. Zo, zou ik door mijn 'hormoontjes' (haha rotwoord!) niet meer kunnen spellen of een proper zinsopmaak maken? Hm, proper ook zo'n likmevisie woord.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bazinga di 12 jun 2012 - 21:37

тыквашка schreef:Ja ik vind nomnomnom ook leuk! Maar wel meer voor facebooktaal dan voor serieuzere dingen of voor gesproken taal.

Haha ik heb ook nog nooit tijdens m'n werk gezegd 'Okee jongens, eetze nomnomnom!' of zo Very Happy Maar wel op FB of als ik eenmaal bij de Japanner zit met vrienden, dat k zeg 'Ah had hier in de hele dag al zin in, nomnom!' Maar ja, ik spoor ook niet eigenlijk, gelukkig weet k nog m'n gekkigheid te kunnen blokkeren op m'n werk..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Caresses di 12 jun 2012 - 21:47

Jop schreef:
тыквашка schreef:Ja ik vind nomnomnom ook leuk! Maar wel meer voor facebooktaal dan voor serieuzere dingen of voor gesproken taal.

Haha ik heb ook nog nooit tijdens m'n werk gezegd 'Okee jongens, eetze nomnomnom!' of zo Very Happy Maar wel op FB of als ik eenmaal bij de Japanner zit met vrienden, dat k zeg 'Ah had hier in de hele dag al zin in, nomnom!' Maar ja, ik spoor ook niet eigenlijk, gelukkig weet k nog m'n gekkigheid te kunnen blokkeren op m'n werk..


Haha, hier moest ik om lachen, zie het al helemaal voor me Laughing

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:47

Oh wat ik ook stom vindt is als mijn baas zegt: domme vragen bestaan niet.

Écht wel Yes .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 22:01

2CKC2 schreef:

O, shit! Ja dat bedoel ik. Zo, zou ik door mijn 'hormoontjes' (haha rotwoord!) niet meer kunnen spellen of een proper zinsopmaak maken? Hm, proper ook zo'n likmevisie woord.
Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Caresses di 12 jun 2012 - 22:11

Consuminderen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rush di 12 jun 2012 - 22:17

It's me schreef:
2CKC2 schreef:

O, shit! Ja dat bedoel ik. Zo, zou ik door mijn 'hormoontjes' (haha rotwoord!) niet meer kunnen spellen of een proper zinsopmaak maken? Hm, proper ook zo'n likmevisie woord.
Laughing
Hahahaha, ik heb ook gelachen!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Caro di 12 jun 2012 - 22:20

Nomnomnom vind ik echt té dom voor woorden. Sorry voor de mensen die het gebruiken! Het is geen persoonlijke aanval, maar je máákt dat geluid niet eens als je iets lekker vindt ;-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rush di 12 jun 2012 - 22:21

Caro schreef:Nomnomnom vind ik echt té dom voor woorden. Sorry voor de mensen die het gebruiken! Het is geen persoonlijke aanval, maar je máákt dat geluid niet eens als je iets lekker vindt ;-).
Die hond uit de reclame wel hoor, dat hoor je toch! Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 3711883763
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Cheesegirl di 12 jun 2012 - 22:25

Koperbak. Regelmatig zeggen klanten dit als ze een klein tasje/bakje hebben met daarin kleingeld. Ik: "Heeft u er misschien 15 cent bij?", Klant: "Ik zal even kijk in mijn koperbak". Evil or Very Mad
En dan ook echt elke dag weer....
Cheesegirl
Cheesegirl
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bazinga di 12 jun 2012 - 22:30

Caro schreef:Nomnomnom vind ik echt té dom voor woorden. Sorry voor de mensen die het gebruiken! Het is geen persoonlijke aanval, maar je máákt dat geluid niet eens als je iets lekker vindt ;-).

't Geeft niet, hoor Very Happy Ik moet altijd zo om mezelf lachen als ik omnomnom zeg haha. Nu dus ook Very Happy Ik kan helemaal in een deuk liggen om woorden en nomnomnom is geweldig!
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 4 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 11 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum