Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

+70
Sorrento
Toet
Mermaid
SoGood
Raven
_Lacey_
Ooh La La!
Barbabella
Lavendel
Kowalski
minoessepoes
blondje1313
Melis_je
Discordia
TukTuk
Twellie
Jerry
Zora
luisa
rapa nui
Highway
Rapunzel
Feline
Truttebol
Aardbei
Lejow
Poubelle
Tyrael
Lenthe
June
Minx
Bubbelicious
Snoes
Mees
Siem
SuperGrover
Jasmine
Gympie
TNMN
Bliss
Marin
Cheesegirl
Caro
Caribbeanlover
Paper Crown
Pomodori
Blond
Sterre
ellibre
MaiMai
M@niek
Sugarfall
Phileine
Caresses
Susan
Esperanza
Rush
Sanne
MAS
Pandora
VeryCherry
Zwerver
Bazinga
Kaboutertje
Rumble
Sweet Sylvana
RYW
Sushi
Liz
Pompoen
74 plaatsers

Pagina 1 van 19 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen di 12 jun 2012 - 10:26

Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord snappen, gesnapt, snap je, gesnopen (ok hiervan krijg ik écht kippenvel), snappie etc.

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit waar dat nou vandaan komt, soms betrap ik mezelf wel op het gebruik ervan, maar meestal vervang ik het voor het woord begrijpen.

Welke woorden vinden jullie, zonder dat je een heel duidelijke of goeie reden daar voor hebt, vreselijk? Gewoon omdat je ze echt heel lelijk vind van zichzelf bijvoorbeeld.


Laatst aangepast door тыквашка op di 12 jun 2012 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 10:27

Vrouwtje/mannetje gebruikt voor je partner, ik kan daar slecht tegen :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen di 12 jun 2012 - 10:28

Oh ja, dat vind ik ook echt erg naar, maar dat vind ik niet ongefundeerd angel. Het is een verkleinwoord en dús per definitie denigrerend nerd.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Liz di 12 jun 2012 - 10:28

Niet zozeer een woord maar mensen die me zeggen ipv mijn. Me mannetje bijv. daar gaan mijn nekharen van overeind staan.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Sushi di 12 jun 2012 - 10:29

Slip/slipje
Blouse (uitspraak: bloeze)
Flatjes (als in: ballerina's)

En mijn collega zegt vaak "weet je wat de pest is". Dat vind ik ook irritant.

Misschien schieten me zometeen nog meer woorden te binnen.
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 10:31

Ik vind het heel erg vervelend als mensen 'me' gebruiken als bezittelijk voornaamwoord.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  RYW di 12 jun 2012 - 10:33

Pippa schreef:Vrouwtje/mannetje gebruikt voor je partner, ik kan daar slecht tegen :nopompom:

Ik heb dan meer moeite met 'vriendlief' Wink

Verder krijg ik jeuk van managementkreten als 'die vraag parkeer ik even', 'we moeten out of the box denken' en 'nabranders'. Ook heb ik een collega die dingen zegt als 'desalnietteplus' en 'puik', en dat vind ik ook vreselijk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen di 12 jun 2012 - 10:33

Joan schreef:Ik vind het heel erg vervelend als mensen 'me' gebruiken als bezittelijk voornaamwoord.

Ja maar dat is ook gewoon fout, maar vind je het woord 'me' op zichzelf dan ook vreselijk lelijk?
Ik vind het woord me wanneer het goed gebruik word best ok namelijk.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen di 12 jun 2012 - 10:34

RYW schreef:
Pippa schreef:Vrouwtje/mannetje gebruikt voor je partner, ik kan daar slecht tegen :nopompom:

Ik heb dan meer moeite met 'vriendlief' Wink

Verder krijg ik jeuk van managementkreten als 'die vraag parkeer ik even', 'we moeten out of the box denken' en 'nabranders'. Ook heb ik een collega die dingen zegt als 'desalnietteplus' en 'puik', en dat vind ik ook vreselijk.

Ai!! Vriendlief heb ik persoonlijk ook nogal moeite mee en de rest van jouw uitdrukkingen zijn ook gruwelijk inderdaad!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Sweet Sylvana di 12 jun 2012 - 10:35

Kanker als in.....kankerdit...kankerdat......of waar het ook maar voor wordt gebruikt

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 10:36

RYW schreef:
Pippa schreef:Vrouwtje/mannetje gebruikt voor je partner, ik kan daar slecht tegen Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? 1270000679

Ik heb dan meer moeite met 'vriendlief' Wink

Verder krijg ik jeuk van managementkreten als 'die vraag parkeer ik even', 'we moeten out of the box denken' en 'nabranders'. Ook heb ik een collega die dingen zegt als 'desalnietteplus' en 'puik', en dat vind ik ook vreselijk.

Verschrikkelijk die kreten.
Ik heb een collega die op alles "Helder." zegt. Soms wel 4 x in 5 minuten.
Ik noem haar altijd mevrouw Helderder van Pluk en de petteflat.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Sweet Sylvana di 12 jun 2012 - 10:36

Ow sorry de reden lijkt me wel duidelijk dat had ik nog niet gelezen

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Kaboutertje di 12 jun 2012 - 10:38

Sweet Sylvana schreef:Kanker als in.....kankerdit...kankerdat......of waar het ook maar voor wordt gebruikt

Maar dit is niet ongefundeerd..
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Sweet Sylvana di 12 jun 2012 - 10:41

Kaboutertje schreef:
Sweet Sylvana schreef:Kanker als in.....kankerdit...kankerdat......of waar het ook maar voor wordt gebruikt

Maar dit is niet ongefundeerd..

Nee, in mijn berichtje zei ik al sorry Wink had alleen de topicnaam gelezen

Sweet Sylvana
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 213
Punten : 241
Registratiedatum : 04-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 10:42

In de categorie erger-je-rot:
Mijn mevrouw Helderder-collega gebruikt ook altijd suczeven / eurie & goeiemoggel.
Need I say more.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 10:44

Oh aan heel veel woorden. Enkele voorbeelden: rommelen (alsin: 'vandaag lekker een dagje vrij, lekker even rommelen in huis'), heerlijk, smikkelen, oppeuzelen, aanlengen, pukkel, nomnomnom, mjam... En zo zijn er nog veel meer woorden waar ik een hekel aan heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  RYW di 12 jun 2012 - 10:49

Rumble schreef:In de categorie erger-je-rot:
Mijn mevrouw Helderder-collega gebruikt ook altijd suczeven / eurie & goeiemoggel.
Need I say more.

Ohhhh wat tenenkrommend Wink De mijne doet goeiesmorges op z'n Jiskefets :shock:

Ik zit te wachten op de zwangerschapswoorden die altijd terugkomen Wink

En waar ik me ook schuldig aan maak: 'aangeven' als in: 'ik heb aangegeven dat ik dat niet wil'. Zo'n overkill van gehad, whatever happened to 'gezegd'?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bazinga di 12 jun 2012 - 10:52

'Eventjes'

Dat zal ik wel eventjes regelen. Dan gaan we eventjes boodschappen doen. Kun je eventjes stil zijn?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 10:55

Oh ja, de zwangerschapswoorden.
Mijn ei. Ongi. Klussen. No

Jouw collega is ook zwaar irritant met goeiesmorreges op z'n Jiskefets.

En oh ja, ik heb ook een collega die elke keer dezelfde grap maakt met iedereen die bij hem op gesprek komt in de spreekkamer. Hij brult het dan over de hele gang heen. Zelf vind hij het onwijs grappig maar iedereen heeft die grap nou al vierhonderdzesendertig keer gehoord. Dat is ook een beetje jammer.
Zijn t-shirt met Foutje. Bedankt.-tekst is trouwens nog erger maar dat terzijde.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 10:56

Aan helemaal niets.... Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 10:57

Maura schreef:Aan helemaal niets.... Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? 394967

Vast wel. Iets dieper nadenken, Maura! Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? 3079029344
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  RYW di 12 jun 2012 - 11:03

Rumble schreef:Oh ja, de zwangerschapswoorden.
Mijn ei. Ongi. Klussen. No
En natuurlijk 'wondertje'!

Jouw collega is ook zwaar irritant met goeiesmorreges op z'n Jiskefets.

En oh ja, ik heb ook een collega die elke keer dezelfde grap maakt met iedereen die bij hem op gesprek komt in de spreekkamer. Hij brult het dan over de hele gang heen. Zelf vind hij het onwijs grappig maar iedereen heeft die grap nou al vierhonderdzesendertig keer gehoord. Dat is ook een beetje jammer.
Zijn t-shirt met Foutje. Bedankt.-tekst is trouwens nog erger maar dat terzijde.

Leuke collega's heb jij, haha!

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 11:11

Ja, mocht je nog een baan zoeken met 'bijzondere' collega's..Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? 2474380249

Zo, en nu ga ik slapen. Ik parkeer dit topic even tot morgenochtend.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 11:17

Rumble schreef:
Maura schreef:Aan helemaal niets.... Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? 394967

Vast wel. Iets dieper nadenken, Maura! Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? 3079029344

Nog steeds niets.

Aanhalingstekens zijn soms wel handig om te gebruiken. Maar ach, zonder leer ik opnieuw lezen. En ik snap het wel, dus waarom zou ik daar moeilijk over doen? Heb wel wat anders te doen, zoals de perfecte sollicitatiebrief schrijven of de beste interview geven die ik in mijn leven zou kunnen geven, om de leukste baan van de wereld te krijgen (of gewoon een baan). Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Zwerver di 12 jun 2012 - 11:50

Ik krijg de kriebels van:

Wedden!?
Bluf
Ongi
Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 19 1, 2, 3 ... 10 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum