Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

+70
Sorrento
Toet
Mermaid
SoGood
Raven
_Lacey_
Ooh La La!
Barbabella
Lavendel
Kowalski
minoessepoes
blondje1313
Melis_je
Discordia
TukTuk
Twellie
Jerry
Zora
luisa
rapa nui
Highway
Rapunzel
Feline
Truttebol
Aardbei
Lejow
Poubelle
Tyrael
Lenthe
June
Minx
Bubbelicious
Snoes
Mees
Siem
SuperGrover
Jasmine
Gympie
TNMN
Bliss
Marin
Cheesegirl
Caro
Caribbeanlover
Paper Crown
Pomodori
Blond
Sterre
ellibre
MaiMai
M@niek
Sugarfall
Phileine
Caresses
Susan
Esperanza
Rush
Sanne
MAS
Pandora
VeryCherry
Zwerver
Bazinga
Kaboutertje
Rumble
Sweet Sylvana
RYW
Sushi
Liz
Pompoen
74 plaatsers

Pagina 3 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Volgende

Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  M@niek di 12 jun 2012 - 20:44

Susan schreef:
M@niek schreef:Wat betekent nomnomnom dan?

Net zoiets als 'jam jam', dat iets lekker is.

Ah ok nog nooit van gehoord.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  MaiMai di 12 jun 2012 - 20:44

M@niek schreef: Oja klussen ipv neuken vind ik ook een beetje gek. Als ik het over klussen heb dan doe ik dat in huis.

Oh buiten huis kan het ook best leuk zijn hoor Wink
MaiMai
MaiMai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 12-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  ellibre di 12 jun 2012 - 20:44

Dropdraakje schreef:Sorry voor de zwangere dames maar ik vind ons wondertje een kriebelig woord. Begrijp dat het soms een wonder is als je moeilijk zwanger kan worden, en dat is mensen zijn goed recht maar het komt erg kriebelig over, zelfde met het woord wij zijn zwanger, uhhh is de man ook zwanger dan? Wink
Hele dikke +1!

Verder heb ik er ook een hekel aan als mensen "Alles wel?" zeggen als begroeting.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Bazinga di 12 jun 2012 - 20:46

M@niek schreef:
Susan schreef:
M@niek schreef:Wat betekent nomnomnom dan?

Net zoiets als 'jam jam', dat iets lekker is.

Ah ok nog nooit van gehoord.

Zo wordt 't bedoeld, volgens mij;

Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Sterre di 12 jun 2012 - 20:50

'Dinnetjes' 'Hallootjes'

Ik ken iemand die het allebei gebruikt Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 2441965372

En 'nokken' vind ik ook een stom woord.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Blond di 12 jun 2012 - 20:51

"Me" in plaats van "mijn". Er is hier op het forum ook iemand die zich daar aan schuldig maakt. Ik heb altijd zin om dan de juf uit te gaan hangen Laughing.

Oh en :"Weet je?". En dat dan na elke zin. Dus, "Ja, het was weer gezellig. Weet je?". Ik had een collega bij een bijbaantje die na elke zin "weet je niet" zei. Dan gingen mijn favoriete collega en ik haar nadoen als ze er niet was (Ja, ik ben me ervan bewust, kinderachtig), en dan op haar ordinaire toontje "weet je niet?" zeggen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  MaiMai di 12 jun 2012 - 20:53

Ik heb een collega en die zegt heel vaak, "ik heb nog eens niet, ...."
Het klinkt heel stom en klopt ook niet.
MaiMai
MaiMai
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 17
Punten : 17
Registratiedatum : 12-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Sugarfall di 12 jun 2012 - 20:55

Een collega gaat altijd een ''bammetje'' eten in plaats van een boterham, dat vind ik ook zo stom klinken. Je bent toch geen 4?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pompoen di 12 jun 2012 - 20:59

Sugarfall schreef:Een collega gaat altijd een ''bammetje'' eten in plaats van een boterham, dat vind ik ook zo stom klinken. Je bent toch geen 4?

Haha, dat zijn mijn fysiotherapeut laatst! Vond het ook zo suf. Ik moest ook lachen en zei: "dat is goed S. ga jij maar lekker een bammetje eten." ze had het niet eens in de gaten! laughcry
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 21:03

VeryCherry schreef:"Wat zit er in je pannetje vandaag?" Oftewel; hoe gaat het?


Haha die heb ik nog nooit gehoord maar die vind ik wel echt heel ernstig.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Sugarfall di 12 jun 2012 - 21:05

тыквашка schreef:
Sugarfall schreef:Een collega gaat altijd een ''bammetje'' eten in plaats van een boterham, dat vind ik ook zo stom klinken. Je bent toch geen 4?

Haha, dat zijn mijn fysiotherapeut laatst! Vond het ook zo suf. Ik moest ook lachen en zei: "dat is goed S. ga jij maar lekker een bammetje eten." ze had het niet eens in de gaten! Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 394967

Haha! Ja, ik vind het ook heel erg suf, en een beetje kinderachtig. Valt wel een beetje in dezelfde categorie als ''Dinnetjes''.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Pomodori di 12 jun 2012 - 21:07

Aan de woorden schijnbaar en blijkbaar. Vreselijke woorden vind ik ze.
Krijg er jeuk van als ze gebruikt worden.
Pomodori
Pomodori
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 292
Punten : 303
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rush di 12 jun 2012 - 21:07

Mijn collega zegt echt enorm vaak 'inderdaad'. Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 878948377

Inderdaad, we gingen naar de dierentuin inderdaad en toen ging Jan inderdaad naar de olifanten kijken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  VeryCherry di 12 jun 2012 - 21:09

Rumble schreef:
VeryCherry schreef:"Wat zit er in je pannetje vandaag?" Oftewel; hoe gaat het?


Haha die heb ik nog nooit gehoord maar die vind ik wel echt heel ernstig.

Toen ik in dat huis zat waar ze mijn opvoedkundige capaciteiten gingen beoordelen kwam deze elke morgen voorbij laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  M@niek di 12 jun 2012 - 21:09

Jop schreef:
M@niek schreef:
Susan schreef:
M@niek schreef:Wat betekent nomnomnom dan?

Net zoiets als 'jam jam', dat iets lekker is.

Ah ok nog nooit van gehoord.

Zo wordt 't bedoeld, volgens mij;


haha ik had al zo´n vermoeden. ik moest ook eerst aan die reclame denken. Mn dochtertje vind die hond helemaal geweldig Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 394967
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 21:12

VeryCherry schreef:
Rumble schreef:
VeryCherry schreef:"Wat zit er in je pannetje vandaag?" Oftewel; hoe gaat het?


Haha die heb ik nog nooit gehoord maar die vind ik wel echt heel ernstig.

Toen ik in dat huis zat waar ze mijn opvoedkundige capaciteiten gingen beoordelen kwam deze elke morgen voorbij Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 394967

Oh Lord.Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 394967
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Rumble di 12 jun 2012 - 21:12

Rush schreef:Mijn collega zegt echt enorm vaak 'inderdaad'. Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 878948377

Inderdaad, we gingen naar de dierentuin inderdaad en toen ging Jan inderdaad naar de olifanten kijken.

Ik heb daar inderdaad ook een hekel aan.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  VeryCherry di 12 jun 2012 - 21:13

Rumble schreef:
VeryCherry schreef:
Rumble schreef:
VeryCherry schreef:"Wat zit er in je pannetje vandaag?" Oftewel; hoe gaat het?


Haha die heb ik nog nooit gehoord maar die vind ik wel echt heel ernstig.

Toen ik in dat huis zat waar ze mijn opvoedkundige capaciteiten gingen beoordelen kwam deze elke morgen voorbij Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 394967

Oh Lord.Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 394967

Er kwamen nog meer van dat soort termen ter sprake, maar deze blijft toch wel de meest foute Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Paper Crown di 12 jun 2012 - 21:15

'Koekoek' echt, moordneigingen krijg ik ervan! Wij hebben hele leuke buren en ze kwamen voetbal kijken zaterdag, roepen ze om de beurt, 'Ja helemaal koekoek..'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:17

2CKC2 schreef:'Koekoek' echt, moordneigingen krijg ik ervan! Wij hebben hele leuke buren en ze kwamen voetbal kijken zaterdag, roepen ze om de beurt, 'Ja helemaal koekoek..'

''Zwangere vrouw pleegt moord met knuppel om het woordje 'koekoek'''

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Caribbeanlover di 12 jun 2012 - 21:17

тыквашка schreef:Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord snappen, gesnapt, snap je, gesnopen (ok hiervan krijg ik écht kippenvel), snappie etc.

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit waar dat nou vandaan komt, soms betrap ik mezelf wel op het gebruik ervan, maar meestal vervang ik het voor het woord begrijpen.

Welke woorden vinden jullie, zonder dat je een heel duidelijke of goeie reden daar voor hebt, vreselijk? Gewoon omdat je ze echt heel lelijk vind van zichzelf bijvoorbeeld.

Ik zat er laatst aan te denken aan zoiets. Ik hoor regelmatih alloctonen het volgende zeggen zoals laatst in een winkel ''wat vind je van DEZE jasje?''

Ook een oude collega die het had over ''DEZE werk'' en ''DEZE nummer''. Arghhhhh daar heb ik zo'n hekel aan zeg! Ik snap dat zij het misschien nooit goed hebben geleerd, maar de meeste gaan naar een nederlandse school dus zijn ze hier opgevoed.

Een collega van m'n man zegt ''FIJNE weekend'' waarop m'n man dan wel eens zegt ''FIJN weekend'' met de hint/bedoeling dat het dus niet zo hoort, maar die collega is eigenwijs en blijft het zeggen.

Ik kan ook niet zo goed tegen woorden als ''vriendje'' en ''vriendinnetje''. Je bent toch geen 8 meer?! Sowieso aan verkleinde woorden (hoe zeg je dat?) heb ik een hekel!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:19

2CKC2 schreef:'Koekoek' echt, moordneigingen krijg ik ervan! Wij hebben hele leuke buren en ze kwamen voetbal kijken zaterdag, roepen ze om de beurt, 'Ja helemaal koekoek..'

Dank je de koekoek Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 281626781 hahaha.

Ik vind al die zwanger-worden-termen ook echt enorm verschrikkelijk.

Verder is een collega die altijd tegen me zegt: Hoe gaat het vrouw? Dat vind ik ook stom haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:19

Het woordje 'nomnomnom' inderdaad. Vreselijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gast di 12 jun 2012 - 21:20

Caribbeanlover schreef:
тыквашка schreef:Ik heb een gruwelijke hekel aan het woord snappen, gesnapt, snap je, gesnopen (ok hiervan krijg ik écht kippenvel), snappie etc.

Ik ben er nog steeds niet helemaal uit waar dat nou vandaan komt, soms betrap ik mezelf wel op het gebruik ervan, maar meestal vervang ik het voor het woord begrijpen.

Welke woorden vinden jullie, zonder dat je een heel duidelijke of goeie reden daar voor hebt, vreselijk? Gewoon omdat je ze echt heel lelijk vind van zichzelf bijvoorbeeld.

Ik zat er laatst aan te denken aan zoiets. Ik hoor regelmatih alloctonen het volgende zeggen zoals laatst in een winkel ''wat vind je van DEZE jasje?''

Ook een oude collega die het had over ''DEZE werk'' en ''DEZE nummer''. Arghhhhh daar heb ik zo'n hekel aan zeg! Ik snap dat zij het misschien nooit goed hebben geleerd, maar de meeste gaan naar een nederlandse school dus zijn ze hier opgevoed.

Een collega van m'n man zegt ''FIJNE weekend'' waarop m'n man dan wel eens zegt ''FIJN weekend'' met de hint/bedoeling dat het dus niet zo hoort, maar die collega is eigenwijs en blijft het zeggen.

Ik kan ook niet zo goed tegen woorden als ''vriendje'' en ''vriendinnetje''. Je bent toch geen 8 meer?! Sowieso aan verkleinde woorden (hoe zeg je dat?) heb ik een hekel!

Verkleinwoordjes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Caribbeanlover di 12 jun 2012 - 21:21

Jolicious schreef:Het woordje 'nomnomnom' inderdaad. Vreselijk.

Dat is geen woord.

Haat het als mensen ''helemaal'' voor zowat alles zeggen zo van ''helemaal leuk''. Is ''leuk'' alleen niet duidelijk genoeg als je wat leuk vind?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel? - Pagina 3 Empty Re: Aan welk woord heb jij een ongefundeerde hekel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 19 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11 ... 19  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum