Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

+26
RYW
Joss1
Bolleke
Aimee
Lejow
tweeling
Tania
Sanne
Sylvana
PapillonRose
Steep
liesje
Poisongirl
_Lana_
Susan
Happydobby
Purpleflower
Wennes
SarahKey
SparklingEyes
Twellie
Slakje
Mamsie
Jasmine
Knillis
Printje
30 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 9:51

ons R is over het algemeen een erg makkelijk ventje. Veel mensen zeggen nu; wacht maar als nummer 2 er is..die zal heel anders zijn.

Ik vind dat nergens op slaan, misschien idd een ander karakter, zal geen twee dezelfde kinderen krijgen maar waarom zou iemand 'standaard' een makkelijk en een moeilijk kind krijgen? Vind dat zo'n stomme opmerking dat nummer 2 dan dadelijk wel heel erg lastig zal zijn...

Iemand nog meer van die bijzondere opmerkingen waar je je aan 'ergert'?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Knillis ma 11 jun 2012 - 9:55

Haha bij ons zeiden ze altijd "zo makkelijk als J. krijg je ze niet meer" ... En laat ons meisje nou nog makkelijker zijn Laughing

Wat ik irritant vind is dat mensen denken dat wij klaar zijn met kinderen krijgen, want we hebben tenslotte een jongen en een meisje, wat zou je nog meer willen?! *zucht*
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Jasmine ma 11 jun 2012 - 9:57

"Wacht maar tot ze ouder is"

Dat vind ik ook zo'n erge. J. is ook ontzettend lief en makkelijk. Kennelijk gaan mensen er vanuit dat ze nog wel zal transformeren in een klein opstandig peutertje ofzo.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:00

hahaha gelukkig ishet herkenbaar..

R heeft (even afkloppen) ook totaal geen last van peuterdriftbuien. Wacht maar af zeggen mensen dan dat komt vast nog wel...misschien ook wel maar in mijn ogen hoeft dat niet...


MvJ; er is dus nog hoop;) we zeggen ook altijd voor de grap, hij/zij mag precies als R zijn alleen hebben we een verbetering gemaakt in het avondeten en het slapen soms.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Mamsie ma 11 jun 2012 - 10:09

Hier roepen mensen standaard Aaaah of oeioei of beginnen te lachen als ik vertel dat ik 3 jongens heb.

Hier ging het trouwens wel op. De 1e is de makkelijkste.
We noemen onze jongens wel eens Erg, Erger en Ergst! Alleen denk ik dat de middelste toch de ergste is.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Slakje ma 11 jun 2012 - 10:14

Mijn schoonouders zeggen dat ook steeds. Ik erger me er echt aan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:16

hahahaha erg he Slakje. Mijn moeder zei ook; nou dat is echt totale onzin hoor. Ik zie het wel, maar irriteer me echt dood dat zoveel mensen dat zeggen. Ik ken persoonlijk ook genoeg tweede kinderen die echt wel ook erg makkelijk zijn net als grotere broer/zus.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Knillis ma 11 jun 2012 - 10:16

Inmiddels zit hij wel behoorlijk in de peuterpuberteit en zitten er echt wel dagen bij dat er geen land met hem te bezeilen is, maar wij hebben het echt erg makkelijk met hem als ik anderen zo hoor Very Happy En mijn dochtertje vindt alles prima en hobbelt vrolijk mee, echt een heel vrolijk en makkelijk ding! Dus het kan inderdaad nog alle kanten op (ik hou mijn hart vast voor een eventuele derde ooit, nog makkelijker kan niet Very Happy )!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 10:17

Ik vind dat mensen tegenwoordig sowieso snel van die domme opmerkingen hebben die nergens op slaan.

Ik kan zo even geen voorbeeld noemen, maar als zoiets gebeurt dan kan ik me daar echt aan ergeren en moet ik me af en toe inhouden om er niks op te zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:19

Dat vind ik trouwens ook Lotje. Ik kan zo ook 123 niets noemen maar je hoort eht idd geregeld.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Slakje ma 11 jun 2012 - 10:24

Of "Amai, al zo jong kinderen. Dat is moeilijk zeker?"
Niet moeilijker als bij andere ouders, hoor...

&

"Je verpest je jeugd."
Mens, ik zal zelf toch wel bepalen of ik m'n jeugd verpest of niet.

Al die opmerkingen gerelateerd aan jong kinderen krijgen vind ik compleet uit de lucht gegrepen. Alsof je standaard een slechte moeder bent, je kind geen kansen kan geven, je het heel slecht/moeilijk hebt, ...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 10:28

Slakje schreef:Of "Amai, al zo jong kinderen. Dat is moeilijk zeker?"
Niet moeilijker als bij andere ouders, hoor...

&

"Je verpest je jeugd."
Mens, ik zal zelf toch wel bepalen of ik m'n jeugd verpest of niet.

Al die opmerkingen gerelateerd aan jong kinderen krijgen vind ik compleet uit de lucht gegrepen. Alsof je standaard een slechte moeder bent, je kind geen kansen kan geven, je het heel slecht/moeilijk hebt, ...
Dat is ook net zo stom als mensen die je aankijken, zo van heb jij al een kind. Net alsof ik nog een tiener ben. Dan zie je ze denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Twellie ma 11 jun 2012 - 10:36

Mijn schoonmoeder zei ook letterlijk hetzelfde als wat jij noemt in de openingspost, Printje. En mijn dochters hebben een paar heel erge (totaal onopgevoede) neefjes en nichtjes en ze zegt ook steeds: 'Wacht maar af, zo worden ze bij jou ook nog.' Nou nee, want daar ben ik zelf ook nog bij. Heel naar, die opmerkingen die uitgaan van het negatieve.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Printje ma 11 jun 2012 - 10:41

Tuinstoel; en 'klopte' het bij jou?

Ik heb ook zoiets van ik ben er zelf ok nog bij hoor. Ik vind mezelf niet zozeer streng maar ben wel erg duidelijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Twellie ma 11 jun 2012 - 11:02

Het klopte hier niet, ze lijken qua karakter / temperament op elkaar. Dus mijn tweede dochter is ook erg makkelijk. Alleen mag ze wel eens beginnen met doorslapen, haha! Heeft ze al wel eventjes gedaan, maanden terug, maar nu niet meer. Maar dat is mijn enige 'klacht', voor de rest is het een vrolijk, makkelijk meisje.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  SparklingEyes ma 11 jun 2012 - 18:06

MvJ schreef:Haha bij ons zeiden ze altijd "zo makkelijk als J. krijg je ze niet meer" ... En laat ons meisje nou nog makkelijker zijn Laughing

Wat ik irritant vind is dat mensen denken dat wij klaar zijn met kinderen krijgen, want we hebben tenslotte een jongen en een meisje, wat zou je nog meer willen?! *zucht*

Ik irriteer me er aan dan mensen steeds roepen: en wanneer komt de volgende???

Wij hebben juist twee jongens en mensen zijn er van overtuigd dat we doorgaan tot er een meisje bij komt. Wtf?!?!

Er komt echt geen kind meer bij, het is klaar, compleet.

Waar bemoeien mensen zich toch mee!?
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 18:11

Ik krijg van heel veel mensen te horen: je wilt nu zeker wel een meisje he?

Alsof ik niet blij zou zijn met 2 jongens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  SarahKey ma 11 jun 2012 - 18:43

Slakje schreef:Mijn schoonouders zeggen dat ook steeds. Ik erger me er echt aan.

Hier ook zo. Ik zeg wel eens, zou er zo wel 10 willen hebben als ze allemaal net zo makkelijk worden als Siem. Zeggen zij: nou de tweede valt altijd tegen dan.

Ach wie weet is dat ook wel zo maar vind het knap dat ze in de toekomst kunnen kijken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Wennes ma 11 jun 2012 - 18:48

Doordat deze zwangerschap weer zo pittig is als de eerste krijg ik regelmatig te horen, nou als je dat van tevoren had geweten had je het vast niet gedaan. Ik geef hier meestal geen antwoord op of zeg, maar goed dat je niet alles van tevoren weet.

Of dat we vertelden dat we een jongen erbij kregen dat ze dan zeiden, had je toch niet liever een meisje gehad?
Dan zeg ik dat we blij zijn dat we een kindje mogen krijgen en hopen dat het gezond is. Natuurlijk had ik het leuk gevonden om jurkjes te kopen en staartjes te maken, maar als dit ventje net zo lief is als onze B dan ben ik de gelukkigste moeder op aarde.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 19:36

Ik krijg zovaak de opmerking: ideaal, 2 in 1 keer, ben je 'gelijk klaar'



confused

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Gast ma 11 jun 2012 - 19:49

Stofzuiger schreef:Ik krijg zovaak de opmerking: ideaal, 2 in 1 keer, ben je 'gelijk klaar'



confused
Stofzuiger, het is toch algemeen bekend dat niemand meer dan twee kinderen wil? Rolling Eyes Tsss.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Purpleflower ma 11 jun 2012 - 19:52

"zo ze is al 1,5 jaar, dus wel tijd voor numer 2!"

Hallo!, mogen wij dat zelf bepalen..
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Happydobby ma 11 jun 2012 - 19:53

Printje schreef:ons R is over het algemeen een erg makkelijk ventje. Veel mensen zeggen nu; wacht maar als nummer 2 er is..die zal heel anders zijn.

Dat zeggen mijn ouders wel, ik was makkelijk en mijn zusje was lastig (veel huilen en een erge puber)
Maar het hoeft helemaal niet natuurlijk.

Hier vragen veel mensen wanneer de 2de komt, en of ik hoop op een meisje, is een meisje dan leuker dan een jongen
Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. 878948377

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  SarahKey ma 11 jun 2012 - 19:53

Purpleflower schreef:"zo ze is al 1,5 jaar, dus wel tijd voor numer 2!"

Hallo!, mogen wij dat zelf bepalen..

Ja dan hoor je toch op zijn vroegst al bevallen te zijn van een tweede, weet je toch wel! Wink
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Susan ma 11 jun 2012 - 20:04

*


Laatst aangepast door Susan op zo 16 sep 2012 - 9:59; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik vind dit zo'n stomme opmerking.. Empty Re: Ik vind dit zo'n stomme opmerking..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum