Foute opmerking
+20
Kaboutertje
Caroow
Sneeuwvlok
Minx
TGR
Feline
Angela_1986
Carra
Jezzie
_Muppit
bolus26
Vanillivi
Jeanette
_Lacey_
Burn
RYW
Isis
Elsje
Marin
Sushi
24 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Foute opmerking
Ik was gisteravond bij vrienden. Toen ik wegging (uurtje of twaalf) maakte een vriendin een "grapje". Ze zei: "Nou Suus, als je straks verkracht wordt door een neger, gewoon meewerken hoor, hahaha."
Ik vond dat zo'n rare, belachelijke opmerking. Ik ben er niet op ingegaan, maar daar heb ik nu wel spijt van. Ik sta er echt van te kijken dat mensen zulke opmerkingen maken. Het n-woord vind ik al niks en grapjes over verkrachtingen vind ik echt misselijkmakend...
Welke foute opmerkingen heb jij gehoord (de laatste tijd)?
Ik vond dat zo'n rare, belachelijke opmerking. Ik ben er niet op ingegaan, maar daar heb ik nu wel spijt van. Ik sta er echt van te kijken dat mensen zulke opmerkingen maken. Het n-woord vind ik al niks en grapjes over verkrachtingen vind ik echt misselijkmakend...
Welke foute opmerkingen heb jij gehoord (de laatste tijd)?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Foute opmerking
He wat een rare opmerking. Zie er ook geen vorm van grapje in.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
dat vind ik wel heel raar en ook niet kunnen.
Elsje- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1283
Registratiedatum : 26-11-10
Joy_ schreef:He wat een rare opmerking. Zie er ook geen vorm van grapje in.
Nee, ik ook niet. Zij vond het blijkbaar hilarisch want ze lachte heel hard. Echt bizar...
Sushi- Kletskop
Had het betrekking op iets waarover jullie daarvoor hadden gepraat? Ik probeer het me voor te stellen dat die opmerking zo uit het niets komt, dat is een beetje raar. Maar dan nog, ik zou er geen aanstoot aan nemen. Misschien omdat ik hier in makkelijk ben.
Foute opmerking van de week: mijn hoge baas over een collega; "met haar mening hoeven we geen rekening te houden want eigenlijk is zij binnen een paar jaar op pensioen en dan hebben we daar geen last meer van". Bah, stomme *****
Foute opmerking van de week: mijn hoge baas over een collega; "met haar mening hoeven we geen rekening te houden want eigenlijk is zij binnen een paar jaar op pensioen en dan hebben we daar geen last meer van". Bah, stomme *****
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Nou vind dat ook wel misselijkmakend. Vraag me zelfs af hoe ze daar nou bij komt?
Ik heb niet echt hele foute opmerkingen, maar ik heb wel een paar van die irritante kinderachtige mannelijke collega's. Nou vroeg zo'n mannelijke collega wat ik van het weekend ging doen en toen vertelde ik o.a. dat mijn man moest werken het gehele weekend. En toen kreeg ik wel een flauwe opmerking terug van:" Ow dan zou ik allang een andere vent gezocht hebben en één die heel rijk is in ieder geval." Slaat nergens op, ze hebben wel vaker van die flauwe opmerkingen, wat je ook zegt, het is nooit goed zeg maar.
Ik heb niet echt hele foute opmerkingen, maar ik heb wel een paar van die irritante kinderachtige mannelijke collega's. Nou vroeg zo'n mannelijke collega wat ik van het weekend ging doen en toen vertelde ik o.a. dat mijn man moest werken het gehele weekend. En toen kreeg ik wel een flauwe opmerking terug van:" Ow dan zou ik allang een andere vent gezocht hebben en één die heel rijk is in ieder geval." Slaat nergens op, ze hebben wel vaker van die flauwe opmerkingen, wat je ook zegt, het is nooit goed zeg maar.
Gast- Gast
Belachelijke opmerking. Ik kan er ook de lol niet van inzien. Echt smakeloos.
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Isis schreef:Had het betrekking op iets waarover jullie daarvoor hadden gepraat? Ik probeer het me voor te stellen dat die opmerking zo uit het niets komt, dat is een beetje raar. Maar dan nog, ik zou er geen aanstoot aan nemen. Misschien omdat ik hier in makkelijk ben.
Nee, we hebben het nergens over gehad waardoor zij die opmerking gemaakt zou kunnen hebben. Het enige dat een andere vriendin zei voordat ik wegging: "Doe je voorzichtig Suus?" Dat zegt ze altijd en ze vraagt me ook altijd of ik even sms als ik thuis ben, dat doe ik ook bij haar. Maar ik vind dat geen aanleiding om een "grapje" over verkrachting te maken.
Die opmerking van jouw baas vind ik ook belachelijk overigens.
Sommige mensen denken echt dat ze alles maar kunnen zeggen.
Sushi- Kletskop
Hm, nu probeer ik er mij een voorstelling van te maken (compleet met het lachen er na) en dan denk ik ja, erg stomme opmerking. Is die vriendin vaker "de leukste thuis"?
Isis- Fluisteraar
- Aantal berichten : 338
Punten : 363
Registratiedatum : 25-12-10
Burn, je gaat toch niet weer een relatie met hem aan hè!
Ehhh.. Pardon!
Ehhh.. Pardon!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Vage opmerking Suuske.
Zo'n zelfde soort opmerking heb ik ook eens naar mijn hoofd gekregen:
"Als je straks verkracht wordt, moet je er vooral van genieten."
Op dat moment was ik gewoon te perplex om een weerwoord te geven.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Nee, helemaal niet zo. Ze wil wel vaak de aandacht en heeft het veel over wat zij meemaakt (vooral over haar werk), maar ze is niet echt een clown/lolbroek of zo.Isis schreef:Hm, nu probeer ik er mij een voorstelling van te maken (compleet met het lachen er na) en dan denk ik ja, erg stomme opmerking. Is die vriendin vaker "de leukste thuis"?
Sushi- Kletskop
Gadverdamme, wat gestoord dat iemand dat zegt. Van verkrachting kan je niet genieten. Misselijkmakend dat iemand zoiets zegt._Lacey_ schreef:Vage opmerking Suuske.
Sushi- Kletskop
Suuske schreef:Gadverdamme, wat gestoord dat iemand dat zegt. Van verkrachting kan je niet genieten. Misselijkmakend dat iemand zoiets zegt._Lacey_ schreef:Vage opmerking Suuske.
+1
Wat een misselijkmakende opmerking. Ik zie er totaal niks grappigs in.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was een week of 3 geleden met mijn moeder in een schoenenwinkel toen we een bekende van mijn moeder tegen kwamen.
Aangezien ik netjes opgevoed ben stel ik me keurig voor, waarna die mevrouw met haar hand over mijn buik wrijft en tegen mijn moeder zegt: "Wat zie ik nu! Wordt je oma?!"
Er is net 8 kilo af, mevrouw....
En nee, ik ben dus niet zwanger...
Aangezien ik netjes opgevoed ben stel ik me keurig voor, waarna die mevrouw met haar hand over mijn buik wrijft en tegen mijn moeder zegt: "Wat zie ik nu! Wordt je oma?!"
Er is net 8 kilo af, mevrouw....
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Vriendinnen die zulke opmerkingen maken, zouden mijn vriendinnen niet zijn als ik eerlijk ben. Ik vind het bijzonder sneu als iemand zulke zogenaamd grappige opmerkingen maakt.
Gast- Gast
stomme opmerkingen
gisteren vroeg iemand aan mij waarom mijn zusje en ik wel normaal zijn terwijl mn broer gehandicapt is. Had hij misschien een andere vader?
vond het vooral een hele domme opmerking,ze bedoelde het echt serieus.
gisteren vroeg iemand aan mij waarom mijn zusje en ik wel normaal zijn terwijl mn broer gehandicapt is. Had hij misschien een andere vader?
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wat een opmerkingen...
Op 't werk kreeg ik van de week twee stomme opmerkingen.
De eerste was: Jij bent toch alleen maar een weekendhulp?
Uhh, ja ik ben weekendhulp, maar ik ben net zo hard nodig als jullie!
Daarna was ik bij een mevrouw op de kamer die graag naar het toilet wilde. Toen ik de verzorging belde kreeg ik een keiharde nee! Sorry, ben medicijnen aan het delen ik heb nu geen tijd. Ze moet maar na het eten gaan!
Dan begin ik al te steigeren!
Op 't werk kreeg ik van de week twee stomme opmerkingen.
De eerste was: Jij bent toch alleen maar een weekendhulp?
Uhh, ja ik ben weekendhulp, maar ik ben net zo hard nodig als jullie!
Daarna was ik bij een mevrouw op de kamer die graag naar het toilet wilde. Toen ik de verzorging belde kreeg ik een keiharde nee! Sorry, ben medicijnen aan het delen ik heb nu geen tijd. Ze moet maar na het eten gaan!
Dan begin ik al te steigeren!
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Wat een rare opmerkingen allemaal!
Laats op mijn werk vroeg een vader van een kind hoe oud ik was.
Dus ik zei dat ik 22 was.
Zegt hij 'Oh ik dacht dat je 18 was'
Vond ik niet leuk om te horen!
Laats op mijn werk vroeg een vader van een kind hoe oud ik was.
Dus ik zei dat ik 22 was.
Zegt hij 'Oh ik dacht dat je 18 was'
Vond ik niet leuk om te horen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Nou ja, zeg wat belachelijk. Wat een nare opmerking. Vind hem echt misselijk.
Hier niet echt hele stomme. Hoewel, mijn neef vroeg me gisteren of ik nog steeds in het buitenland stage loop. Mijn antwoord: Eeeh...ja, 10 jaar geleden voor 12 weken....
Hier niet echt hele stomme. Hoewel, mijn neef vroeg me gisteren of ik nog steeds in het buitenland stage loop. Mijn antwoord: Eeeh...ja, 10 jaar geleden voor 12 weken....
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
bolus26 schreef:stomme opmerkingen
Damn! Sorry dat ik het zeg, maar vind het een aardig gestoorde opmerking van die diegene!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
vond t ook! gelukkig niet iemand die ik vaak spreek of tegen kom!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: