Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toch stoppen met borstvoeding?

+7
Clapperdie
Fiwen
Linda
June
_Lana_
Happydobby
Sanne
11 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Toch stoppen met borstvoeding? - Pagina 3 Empty Re: Toch stoppen met borstvoeding?

Bericht  Sanne wo 13 jun 2012 - 0:52

De LK had de gentiaan juist geadviseerd, omdat huisartsen wel vaker geen Nystatine meer willen voorschrijven. Volgens haar is de spruw met gentiaan meestal binnen een dag of 5 weg. De gentiaan is bestaat uit inkt (1%), een heel klein beetje alcohol (0,5%) en voor de rest water. Sommige huisartsen kennen gentiaan wel en schrijven het ook voor, maar dan moet de apotheek het maken en dan zit er teveel alcohol bij. Dan brandt het in het mondje van je kindje. Dit heb ik allemaal van borstvoeding.com, hoor. Ben er zelf natuurlijk nog niet bekend mee.

Huisarts bellen ga ik niet doen, denk ik. Als de spruw ook niet met gentiaan violet weggaat, zal ik wel weer contact opnemen en dan ook vertellen dat ik net zo lang middelen wil totdat de spruw geheel weg is. Ik heb verdorie meerdere keren op het punt gestaan te stoppen met borstvoeding, terwijl het misschien veel beter gaat als de spruw wel echt weg is.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: