Mentaliteit cassieres.
+36
*Lookie*
Cheesegirl
Summerlovin
Gympie
Happinaz
Tinus
Zora
Evalynn
Caramba
Burn
Benthe
Rush
June
Raindrop
Caresses
Middleme
kajaka88
Tiana
Alex
_Nina
silly-one
Dora
Lejow
Bazinga
Susan
SuperGrover
Atelier Madame
Blond
Jerry
Linnie1985
Arwyn
Kqip
Ibbeltje
SoGood
RYW
Caribbeanlover
40 plaatsers
Pagina 7 van 7
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Mentaliteit cassieres.
VeryCherry schreef:Whahaha, ik ging laatst sigaretten kopen, vroeg die griet achter de kassa ook om mijn legitimatie. Toen zei ik; "ik ben 26 en heb een zoon van 8, wil je mijn paspoort nog zien of moet mijn vader mijn sigaretten afrekenen?" Hij was toevallig mee, en kwam niet meer bij van het lachen.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Mermaid schreef:Ik vind vaak het gedrag van de klanten asocialer dan dat van de caissières hoor.
Vanmorgen ook, was het een beetje druk bij de kassa's dus een extra kassa open. Een vrouw die achter ons stond er meteen heen rennen vlak voor een andere vrouw en die andere vrouw keek zo boos... Ik snap die haast niet hoor.
Verder maak ik me nooit zo druk of een cassiere wel of niet gedag zegt of druk is met andere dingen, zolang ze haar werk maar doet.
Dit merk ik ook heel vaak hoor, wij zeiden ook altijd de eerstvolgende in de rij mag hier aansluiten en als er iemand anders wou voordringen zei ik ook gewoon van ik geloof dat die meneer/mevrouw eerder was ...
Wat ik overigens ook erg vervelend vind zijn mensen met een paar boodschappen die dan vragen of ze voor mogen, omdat ze toch maar een paar dingen hebben.
Gast- Gast
Lily schreef:Mermaid schreef:Ik vind vaak het gedrag van de klanten asocialer dan dat van de caissières hoor.
Vanmorgen ook, was het een beetje druk bij de kassa's dus een extra kassa open. Een vrouw die achter ons stond er meteen heen rennen vlak voor een andere vrouw en die andere vrouw keek zo boos... Ik snap die haast niet hoor.
Verder maak ik me nooit zo druk of een cassiere wel of niet gedag zegt of druk is met andere dingen, zolang ze haar werk maar doet.
Dit merk ik ook heel vaak hoor, wij zeiden ook altijd de eerstvolgende in de rij mag hier aansluiten en als er iemand anders wou voordringen zei ik ook gewoon van ik geloof dat die meneer/mevrouw eerder was ...
Wat ik overigens ook erg vervelend vind zijn mensen met een paar boodschappen die dan vragen of ze voor mogen, omdat ze toch maar een paar dingen hebben.
Of van die "ouden van dagen" die er bij voorbaat al vanuit gaan dat ze voor mogen gaan...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Vanmiddag was ik in de supermarkt en toen had het personeel een winkeldief gepakt, werd een heisa joh. Al zijn medescholieren gingen zich er mee bemoeien.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Qua klantengedrag vind ik de oplossing van de Engels wel leuk. Vooral in de wat kleinere winkels merkte ik dat er gewoon één rij was en meerdere kassa's. Was er een kassa vrij, dan mocht de eerste in de rij daar heen.
Bij de hema minimarkt merk ik ook dat het zo werkt en bij de AH bij de pinstraat als die er is ook. Mensen staan dan in één rij met meerdere kassa's open en de eerste in de rij die mag als eerste afrekenen. Ik vind dat een super oplossing.
Bij de hema minimarkt merk ik ook dat het zo werkt en bij de AH bij de pinstraat als die er is ook. Mensen staan dan in één rij met meerdere kassa's open en de eerste in de rij die mag als eerste afrekenen. Ik vind dat een super oplossing.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
We hebben hier tegenwoordig een AH XL met scanners. Je hoeft dus niet meed in aanraking te komen met een caissière want je gebruikt een scanner en kunt dan bij een apparaat afrekenen. Ideaal, je staat nooit in een rij en krijgt ook nooit te maken met vervelende mensen
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Vanmiddag was ik in de supermarkt en toen had het personeel een winkeldief gepakt, werd een heisa joh. Al zijn medescholieren gingen zich er mee bemoeien.
Toen ik nog in de supermarkt werkte, had een meisje van 8 ofzo een reep chocola gestolen / half opgegeten al in de winkel en de rest in haar zak gestopt.. Ook hele heisa, politie er bij en in plaats van dat ze het meisje via de deur van het magazijn naar buiten begeleidde (was ook logischer, kantoor zat boven het magazijn), maar nee, 2 agenten liepen naast haar, en ze zijn door de hele winkel gegaan naar de ingang/uitgang, tussen de kassa's door, kind helemaal over haar toeren en in paniek, 2 agenten die haar aan beide kanten bij de arm vast hielden, om zo naar de auto te gaan.
Alsof dat kind niet erg genoeg geschrokken was van het feit dat er al politie bij was gekomen, moest ze ook nog eens zo voor l*l gezet worden.. vond dat echt zielig.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ow nee, wat zieligAngelNyn schreef:VeryCherry schreef:Vanmiddag was ik in de supermarkt en toen had het personeel een winkeldief gepakt, werd een heisa joh. Al zijn medescholieren gingen zich er mee bemoeien.
Toen ik nog in de supermarkt werkte, had een meisje van 8 ofzo een reep chocola gestolen / half opgegeten al in de winkel en de rest in haar zak gestopt.. Ook hele heisa, politie er bij en in plaats van dat ze het meisje via de deur van het magazijn naar buiten begeleidde (was ook logischer, kantoor zat boven het magazijn), maar nee, 2 agenten liepen naast haar, en ze zijn door de hele winkel gegaan naar de ingang/uitgang, tussen de kassa's door, kind helemaal over haar toeren en in paniek, 2 agenten die haar aan beide kanten bij de arm vast hielden, om zo naar de auto te gaan.
Alsof dat kind niet erg genoeg geschrokken was van het feit dat er al politie bij was gekomen, moest ze ook nog eens zo voor l*l gezet worden.. vond dat echt zielig.
Gast- Gast
Aan de ene kant zielig maar aan de andere kant ze zal vast nooit weer iets gestolen hebben.
En ik moet zeggen na mijn bezoek gisteren aan de supermarkt sta ik ook steeds weer te kijken van acties/gedrag klanten hoor haha.
En ik moet zeggen na mijn bezoek gisteren aan de supermarkt sta ik ook steeds weer te kijken van acties/gedrag klanten hoor haha.
Gast- Gast
Lily schreef:Mermaid schreef:Ik vind vaak het gedrag van de klanten asocialer dan dat van de caissières hoor.
Als het iemand overkomt dat er bij diegene word voorgedrongen, dan kan diegene dat best zelf zeggen. Dat hoeven jij en ik niet te doen. Tenzij het een kind of een ouder iemand die verward kan zijn betreft.
Ik heb het eens gehad bij Kruidvat dat er een nieuwe kassa open ging. Er werd heel duidelijk gezegd dat de eerst volgende daar mocht komen en aangezien iedereen in de oorspronkelijke rij bleef staan ging ik er wel heen. Nou ik kreeg toch commentaar, maar heb die medewerksters toch wel even goed duidelijk gemaakt dat als er niemand luisterd dat ik daar best mag staan. Toen ineens konden de mensen wel ineens luisteren en ging er iemand die vooraan stond naar die ene kassa.
Kom op zeg, als men niks hoort dan ga ik hoor, moet je maar beter opletten! Overigens bleef zelfs na die oproep nog afwachtend staan om te zien of er wel iemand gehoor aan gaf en pas toen ging ik erheen.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
CBL, ja maar niet iedereen durft er iets van te zeggen, denk dat het meerendeel zoiets heeft van nouwja dan wacht ik wel even. Terwijl ik dan vind van die klant is de eerstvolgende dus die is aan de beurt en niet die man/vrouw die erachter staat en denkt dat als ze sneller is dat ze dan voor is.
Zo stond ik eergisteren in de supermarkt, maar ik had geen haast en wacht geduldig bij de infobalie (had alleen wat dingen in m`n hand) Bij de balie zijn 2 kassa`s 1 voor de mandjes en 1 voor sigaretten. Als het bij de balie heel druk is dan gaat de kassa voor de sigaretten ook open voor boodschappen maar die cassieres zeggen dan altijd de volgende mag komen zodat er 1 rij is en de volgende steeds naar de tweede kassa loopt. Komt er een moeder aangelopen met 2 dochters, ow kijk daar staat niemand lopen we daar wel heen en die gaan daar afrekenen (ik had al zoiets van een beetje geduld mag wel maar oke). Toen was ik bijna aan de beurt en zegt de cassiere bij de 2e kassa tegen mij van je mag naar deze kassa komen en keek me ook aan van dat ze het tegen mij had. Dus ik wil aanlopen komt er een man aangelopen, schiet me voorbij en gaat snel naar die kassa toe. Die cassiere schoot in de lach en keek ook naar mij van nouwja haha. En ik lachtte maar terug. Kijk als ik haast had of wat dan ook dan zou ik er wel wat van zeggen maar ik had tijd genoeg en dan ga ik geen stennes lopen maken in de winkel.
Zo stond ik eergisteren in de supermarkt, maar ik had geen haast en wacht geduldig bij de infobalie (had alleen wat dingen in m`n hand) Bij de balie zijn 2 kassa`s 1 voor de mandjes en 1 voor sigaretten. Als het bij de balie heel druk is dan gaat de kassa voor de sigaretten ook open voor boodschappen maar die cassieres zeggen dan altijd de volgende mag komen zodat er 1 rij is en de volgende steeds naar de tweede kassa loopt. Komt er een moeder aangelopen met 2 dochters, ow kijk daar staat niemand lopen we daar wel heen en die gaan daar afrekenen (ik had al zoiets van een beetje geduld mag wel maar oke). Toen was ik bijna aan de beurt en zegt de cassiere bij de 2e kassa tegen mij van je mag naar deze kassa komen en keek me ook aan van dat ze het tegen mij had. Dus ik wil aanlopen komt er een man aangelopen, schiet me voorbij en gaat snel naar die kassa toe. Die cassiere schoot in de lach en keek ook naar mij van nouwja haha. En ik lachtte maar terug. Kijk als ik haast had of wat dan ook dan zou ik er wel wat van zeggen maar ik had tijd genoeg en dan ga ik geen stennes lopen maken in de winkel.
Gast- Gast
silly-one schreef:Qua klantengedrag vind ik de oplossing van de Engels wel leuk. Vooral in de wat kleinere winkels merkte ik dat er gewoon één rij was en meerdere kassa's. Was er een kassa vrij, dan mocht de eerste in de rij daar heen.
Dat heb ik inderdaad ook meegemaakt. Vind de Engelsen wat dat soort dingen betreft ook wel netjes. Als ze op de bus staan te wachten maken ze ook een rijtje en ga zo om beurten de bus in. Is hier in Nederland wel anders .
Gast- Gast
Spanje ook, viel me vorige week op daar. En m`n zusje wou opstaan voor een oudere vrouw dan als blikken konden doden ze zei al die kennen dat hier niet. Maar er kwam wel een zwangere vrouw ook de bus in en een oude vrouw stond op voor die zwangere vrouw dat vond ik ook apart om te zien.
Gast- Gast
Pagina 7 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Pagina 7 van 7
Permissies van dit forum: