Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 37 van 44 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 40 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 37 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  joyce0606 vr 17 dec 2010 - 7:45

ik zal niet helemaal weg gaan!

ik zal gewoon minder vaak komen/kijken/posten.

ik ben verslaafd aan het forum.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 37 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  DeniseT vr 17 dec 2010 - 7:47

Ohhh oke naja prima vind ik wel leuk tenminste doe wat je hart je ingeeft meis(K)
anders komt het niet goed probeer je lekker op je huisje te richten over 2/3 weken toch !?Very Happy

xxxx (K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:01

Fiebje, gefeliciteerd!!! Meis, wat fijn voor je! (Stiekem gewoon een ticker plaatsen he??)

Joyce, jammer als je minder vaak gaat reageren, maar je moet doen waar je je prettig bij voelt. Ik heb nu ik ziek ben bewust wat meer afstand gehouden, omdat ik niet wil dat het forum mijn leven beheerst. Nu ik ziek ben is het makkelijker, omdat ik toch veel in bed lig en slaap. Doe waar je je prettig bij voelt... en ik denk dat het bij jou ook weer snel raak zal zijn, je was de eerste keer ook zo snel zwanger. Het is toch een teken dat het makkelijk gelukt is de vorige keer. Veel sterkte!

Zjam, wat goed dat je zo geduldig bent! Ik hoop het beste voor je! Dat je ook maar snel misselijk mag zijn. Wink En leuk dat je weer terug bent.

All, met mij gaat het wel... geloof dat de griep begint te zakken, maar ik heb nog last van misselijkheid. Is lastig onderscheid te maken wat nu door de griep komt en wat door de zwangerschap. Mijn huisarts schrijft niks voor voor de griep of voor de misselijkheid, zij is voorstander van geen medicijnen tijdens zwangerschap. Lief dat jullie aan me denken.

Denise, misschien helpt het om gewoon de tickers van iedereen in de gaten te houden, dat is een geheugensteuntje voor de andere forummers. Zo hoef je niet alles te onthouden, en is het niet verwarrend...

Gast
Gast

Bericht  zjam26 vr 17 dec 2010 - 10:23

Joyce: Jammer als je hier minder vaak zal komen, al kan ik het wel begrijpen. Waarom reken je er niet echt op dat je binnenkort weer zwanger zal zijn? Je hebt toch juist alle reden om daar wel op te mogen vertrouwen? Je bent jong, gezond, elke maand een eisprong en je bent al een keer zwanger geweest. Je lichaam heeft je al aangeven dat je zwanger kunt worden. Probeer positief te blijven, ook al is dat soms heel moeilijk. En ik begrijp dat je verdrietig wordt als je ziet dat andere om je heen (snel) zwanger raken, maar jouw tijd gaat komen echt waar. Ik hoop niet dat je het negatief opvat wat ik zeg. Ik bedoel het lief en ik wil je graag bemoedigen om van het beste uit te blijven gaan.

Denise: Ik wil over een week testen als dat nog nodig is. Zoals Kruumel al zei, in de tickers kun je alles precies volgen. Ik zie dat je eisprong er straks aankomt, veel succes met BMS-en (baby making sex) Very Happy !

Kruumel: Ik hoop ook dat ik lekker snel misselijk mag zijn door ons wondertje in me buik! Beterschap meid, ziek lekker uit en laat je lekker verwennen!
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 22
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 vr 17 dec 2010 - 22:31

ik weet dat jullie en het goed bedoelen!!

soms zakt de moed in me schoenen.

ik denk dat ik het maar post mentruale depressie noem. ok zo'n moment ben je ongesteld, en dan baal je al omdat het nog maals duidelijk maakt dat je niet zwanger bent!

en dat je ook nog niets er aan kan doen (lees:seks).

nu is het vloeien over, kunnen we er weer voor gaan! en dan voel ik me gewoon echt veel beter!

ik heb een beetje uitgerekend en ik kan me eisprong op 1e kerstdag hebben, of op oudejaarsdag! dat licht een beetje aan me cyclus.

nou dames het spijt me dat ik zo stom reageer soms! ik baal daar gewoon zelf van, want ik lijk wel een labiel persoon zo.

ik ben blij dat ik weet waar het nu een beetje aan ligt. ik zal jullie voortaan met rust laten in mijn PMD (post menstruale depressie). het joyce syndroom, aangezien ik het heb uitgevonden...HAHAH ik mag die eer toch wel smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje za 18 dec 2010 - 2:14

Even snel een reactie voor we de sneeuw in gaan! Klopt idd kruumel dacht doe het stiekum eens kijken of het opvalt! Gaan zo aan m'n ouders vertellen ben benieuwd! Gelukkig voel je je weer wat beter, griep is idd nijs en al helemaal niet als je zwanger bent. Denise idd de ticker is handig en hebben tabel, zal van de week effe up daten. Fijne zaterdag!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Fiebje za 18 dec 2010 - 2:15

mmm mijn ticker is een beetje van de leg met 1 dag zwanger!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  mimikske2 za 18 dec 2010 - 4:42

Fiebje, Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat je er nu wel een goed gevoel bij hebt!!

Kruumel: Ben je wel al weer wat opgeknapt?? Ik heb 2 dagen flink buikgriep gehad (en vandaar dus ook niet gepost) maar begin me nu gelukkig weer beter te voelen.

Sneeuwitje: Knap van je om gewoon zo positief te blijven! Maar zoals je zelf al zei er bij de pakken neer gaan zitten heeft ook geen nut!

Joyce: Hoop dat je toch nog mee blijft kletsen! Probeer positief te blijven! Voor jou lukt het ook vanzelf wel.

All: Ben dus lekker ziek geweest! Maar ben ook nog steeds niet ongesteld. Heb 3dgn iets wat bruinverlies gehad (sorry niet zo smakelijk) maar nu helemaal niets meer en dus ook niet ongesteld. Ben wel nog misselijk maar dat kan ook nog van de buikgriep zijn. Snap er niets meer van! Mijn man wil nog wachten met testen tot morgen. Voor het geval ik misschien toch nog ongesteld wordt. (hoezo nuchter??) Nog even afwachten dus.

(mijn ticker loopt 2dgn achter vandaar)

mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 za 18 dec 2010 - 6:22

mimikske2 schreef:Fiebje, Gefeliciteerd!!! Wat fijn dat je er nu wel een goed gevoel bij hebt!!

Kruumel: Ben je wel al weer wat opgeknapt?? Ik heb 2 dagen flink buikgriep gehad (en vandaar dus ook niet gepost) maar begin me nu gelukkig weer beter te voelen.

Sneeuwitje: Knap van je om gewoon zo positief te blijven! Maar zoals je zelf al zei er bij de pakken neer gaan zitten heeft ook geen nut!

Joyce: Hoop dat je toch nog mee blijft kletsen! Probeer positief te blijven! Voor jou lukt het ook vanzelf wel.

All: Ben dus lekker ziek geweest! Maar ben ook nog steeds niet ongesteld. Heb 3dgn iets wat bruinverlies gehad (sorry niet zo smakelijk) maar nu helemaal niets meer en dus ook niet ongesteld. Ben wel nog misselijk maar dat kan ook nog van de buikgriep zijn. Snap er niets meer van! Mijn man wil nog wachten met testen tot morgen. Voor het geval ik misschien toch nog ongesteld wordt. (hoezo nuchter??) Nog even afwachten dus.

(mijn ticker loopt 2dgn achter vandaar)

oowww mimi wat spannend! dus je zit nu op dag 29. en dit is dan je langste cyclus tot nu toe.
Bruinverlies kan alles zijn natuurlijk, innesteling, aankomende menstruatie...moeilijk om te zeggen.
ik hoop dat het raak is voor je meid!

zijn er nog meer dames die binnekort kunnen teste, of in ieder geval dit jaar nog!?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Muppetje za 18 dec 2010 - 6:24

Gefeliciteerd Fiebje!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast za 18 dec 2010 - 7:01

@Mimikske: Spannend!!

@Kruumel: Vind jij het ook zo spannend?! Je eerste echo... Kan de dagen wel omkijken smile

Net lekker bami op, een heel bord!! Heerlijk...
Pfft, mijn buik is wel opgezet hoor, zeker zo 's avonds na het eten...

Gast
Gast

Bericht  Creabea_28 za 18 dec 2010 - 7:25

joyce0606 schreef:ik weet dat jullie en het goed bedoelen!!

ik denk dat ik het maar post mentruale depressie noem. ok zo'n moment ben je ongesteld, en dan baal je al omdat het nog maals duidelijk maakt dat je niet zwanger bent!

nu is het vloeien over, kunnen we er weer voor gaan! en dan voel ik me gewoon echt veel beter!

ik heb een beetje uitgerekend en ik kan me eisprong op 1e kerstdag hebben, of op oudejaarsdag! dat licht een beetje aan me cyclus.

nou dames het spijt me dat ik zo stom reageer soms! ik baal daar gewoon zelf van, want ik lijk wel een labiel persoon zo.

ik ben blij dat ik weet waar het nu een beetje aan ligt. ik zal jullie voortaan met rust laten in mijn PMD (post menstruale depressie). het joyce syndroom, aangezien ik het heb uitgevonden...HAHAH ik mag die eer toch wel smile

Hey Joyce,

Ik herken wat jij allemaal opschrijft helemaal! Ik ben gisteren ook ongesteld geworden en had ook last van het Joyce-syndroom hahaha. En ik vind het soms ook wel moeilijk als mensen om me heen zo makkelijk zwanger worden terwijl wij alweer een half jaar bezig zijn. Dan heb ik echt zoiets van; waarom zij nou wel, en wij niet! Terwijl ik het iedereen natuurlijk hartstikke gun, maar je gunt het jezelf ook zo hè Wink Ik begrijp je helemaal. Maar probeer het positief te zien, dat probeer ik ook! 2011 wordt ons jaar!

Liefs, creabea
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  joyce0606 za 18 dec 2010 - 9:19

Creabea_28 schreef:
joyce0606 schreef:ik weet dat jullie en het goed bedoelen!!

Hey Joyce,

Ik herken wat jij allemaal opschrijft helemaal! Ik ben gisteren ook ongesteld geworden en had ook last van het Joyce-syndroom hahaha. En ik vind het soms ook wel moeilijk als mensen om me heen zo makkelijk zwanger worden terwijl wij alweer een half jaar bezig zijn. Dan heb ik echt zoiets van; waarom zij nou wel, en wij niet! Terwijl ik het iedereen natuurlijk hartstikke gun, maar je gunt het jezelf ook zo hè Wink Ik begrijp je helemaal. Maar probeer het positief te zien, dat probeer ik ook! 2011 wordt ons jaar!

Liefs, creabea

OW gelukkig ik ben dus niet de enige!! gek hé dat je je dan zo rot kan voelen! en als de vruchtbare periode er weer aan komt, je weer hernieuwde energie vindt om er voor te gaan. echt wat een rollercoaster is dat!

eeen half jaar alweer bezig, dat is wel echt frustrerend dat het dan steeds niet lukt! doe je aan ovu testen of temperaturen?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 za 18 dec 2010 - 23:28

joyce0606 schreef:
joyce0606 schreef:

Naam Testdag (NOD)
Kruumel 26-11-2010 ZWANGER!!!
BA24-11-2010 ZWANGER!!!
Fiebje 15-12-2010 ZWANGER!!!
mimi 19-12-2010
sweetygirl 03-01-2011
sneeuwitje04-01-2011
denise 05-01-2011
joyce 15-01-2011

Update![/quote]

nog aanpassingen!?

nog ééntje dit jaar! dan op naar 2011
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Sneeuwwitje_ zo 19 dec 2010 - 0:03

Meiden, Ik heb even snel alles doorgelezen en ik zie dat we weer een nieuwe zwangere in ons midden hebben:) Fiebje, echt heel erg gefeliciteerd, echt prachtig dat het je gelijk opnieuw gegund is! En natuurlijk wil ik je toch wel een beetje succes om mentaal die eerste weken door te komen, doordat je vorige zwangerschap fout afliep. Maar gaan er gewoon vanuit dat dit helemaal goed komt! hug

Voor de rest, wil ik jullie eventjes mededelen dat ook ik even wat minder op dit forum zal komen, is jullie vast al wel opgevallen dat ik afgelopen weken al wat minder hier was! Het is niet dat het moeilijk vindt, maar ik wil me niet te veel focussen op het zwanger worden en gewoon van het leven genieten, zolang ik nog niet zwanger ben. Ik ben natuurlijk nog jong, wil wel graag zwanger worden, maar het heeft wat mij betreft nog niet echt haast. Ik ga ook niet opnieuw beginnen met de pil, maar het betekent gewoon dat ik wat minder fanatiek als de meeste van jullie zal zijn. Ik zal zeker wel vaak komen lezen naar jullie verhalen en natuurlijk op de hoogte blijven van alle nieuwtjes Wink. Zo nu en dan zal ik ook zeker eens wat posten. Ik vindt het een ieder geval al erg mooi dat al 3 meiden van ons een zwangerschap gegund is en ik hoop dat daar 3 hele lieve kindjes van komen! En de meiden bij wie het nog niet zo ver is, voor jullie hoop ik dat het ook snel jullie beurt is om te genieten van een zwangerschap hug . En mocht er bij mij dan uiteindelijk toch nieuws komen van een zwangerschap.... Dan laat ik het jullie direct weten
Very Happy

Groetjes!
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125

Bericht  joyce0606 zo 19 dec 2010 - 0:05

_Sneeuwwitje_ schreef:Meiden, Ik heb even snel alles doorgelezen en ik zie dat we weer een nieuwe zwangere in ons midden hebben:) Fiebje, echt heel erg gefeliciteerd, echt prachtig dat het je gelijk opnieuw gegund is! En natuurlijk wil ik je toch wel een beetje succes om mentaal die eerste weken door te komen, doordat je vorige zwangerschap fout afliep. Maar gaan er gewoon vanuit dat dit helemaal goed komt! hug

Voor de rest, wil ik jullie eventjes mededelen dat ook ik even wat minder op dit forum zal komen, is jullie vast al wel opgevallen dat ik afgelopen weken al wat minder hier was! Het is niet dat het moeilijk vindt, maar ik wil me niet te veel focussen op het zwanger worden en gewoon van het leven genieten, zolang ik nog niet zwanger ben. Ik ben natuurlijk nog jong, wil wel graag zwanger worden, maar het heeft wat mij betreft nog niet echt haast. Ik ga ook niet opnieuw beginnen met de pil, maar het betekent gewoon dat ik wat minder fanatiek als de meeste van jullie zal zijn. Ik zal zeker wel vaak komen lezen naar jullie verhalen en natuurlijk op de hoogte blijven van alle nieuwtjes Wink. Zo nu en dan zal ik ook zeker eens wat posten. Ik vindt het een ieder geval al erg mooi dat al 3 meiden van ons een zwangerschap gegund is en ik hoop dat daar 3 hele lieve kindjes van komen! En de meiden bij wie het nog niet zo ver is, voor jullie hoop ik dat het ook snel jullie beurt is om te genieten van een zwangerschap hug . En mocht er bij mij dan uiteindelijk toch nieuws komen van een zwangerschap.... Dan laat ik het jullie direct weten
Very Happy

Groetjes!

Erg knap dat je afstand neemt, om niet zo ermee bezig te zijn! ik hoop dat het toch een keertje raak is, zonder er al te veel mee bezig te zijn!

houd je ons nog wel op de hoogte van je cyclus, of heb je liever dat ik je uit het lijstje haal?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Sneeuwwitje_ zo 19 dec 2010 - 0:13

joyce0606 schreef:
_Sneeuwwitje_ schreef:Meiden, Ik heb even snel alles doorgelezen en ik zie dat we weer een nieuwe zwangere in ons midden hebben:) Fiebje, echt heel erg gefeliciteerd, echt prachtig dat het je gelijk opnieuw gegund is! En natuurlijk wil ik je toch wel een beetje succes om mentaal die eerste weken door te komen, doordat je vorige zwangerschap fout afliep. Maar gaan er gewoon vanuit dat dit helemaal goed komt! hug

Very Happy

Groetjes!

Erg knap dat je afstand neemt, om niet zo ermee bezig te zijn! ik hoop dat het toch een keertje raak is, zonder er al te veel mee bezig te zijn!

houd je ons nog wel op de hoogte van je cyclus, of heb je liever dat ik je uit het lijstje haal?

smile Je mag me wel in het lijstje laten staan hoor, ik zal sowieso wel een nieuwe ticker aan maken wanneer mijn cyclus opnieuw begint, dan weten jullie in ieder geval hoe laat het is. Wink
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125

Bericht  joyce0606 zo 19 dec 2010 - 1:25

_Sneeuwwitje_ schreef:
joyce0606 schreef:

Very Happy

Groetjes!

smile Je mag me wel in het lijstje laten staan hoor, ik zal sowieso wel een nieuwe ticker aan maken wanneer mijn cyclus opnieuw begint, dan weten jullie in ieder geval hoe laat het is. Wink

oke top!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 1:37

Sneeuwwitje, ik snap helemaal wat je bedoelt. Dat is dus ook de reden waarom ik hier niet meer 24/7 wil zijn. Ik ben dan wel zwanger, maar dat heeft er niets mee te maken. Ik vind het forum leuk, maar het moet niet zo zijn dat je al je vrije tijd die je hebt aan het forum wilt besteden. Ik wil wat meer met de gewone dingen bezig zijn dan met het forum.

BA, de eerste afspraak bij de VK is inderdaad spannend... nog 2 dagen. Ik kijk er erg naar uit.

De misselijkheid is helemaal omgeslagen bij mij... het is nu echt heel erg als ik opsta, dan moet ik echt effe tijd nemen om bij de wc in de buurt te blijven. Als ik daarna even wat eet gaat het de goede kant op. Een hele andere misselijkheid nu.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 2:00

Het gaat dus stilletjes worden hier met 3 meiden die er minder zijn... Cry

Gast
Gast

Bericht  zjam26 zo 19 dec 2010 - 2:57

Joyce: Mijn nod is 26-12-2010. Zou je me willen toevoegen in het lijstje?

Sneeuwwitje: Jammer dat je hier minder zult komen, maar ik snap je heel goed. Ik hoop dat je snel hier een post mag plaatsen met het nieuws dat je zwanger bent!
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 22

Bericht  Gast zo 19 dec 2010 - 6:34

@Zjam: Nogsteeds niet ongesteld na 3 dagen over tijd? Spannend!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 19 dec 2010 - 6:41

Naam Testdag (NOD)
BA 24-11-2010 ZWANGER!!!
Kruumel26-11-2010 ZWANGER!!!
Fiebje 15-12-2010 ZWANGER!!!
mimi 19-12-2010
zjam 26-12-2010
sweetygirl03-01-2011
sneeuwitje 04-01-2011
Denise 05-01-2011
Joyce15-01-2011
[/quote][/quote]

Update!

Zjam: je bent al op 34 dagen! je langste cyclus tot nu toe, is er een reden dat je je cyclus op 40 dagen heb gezet? wil je gewoon wachten met testen totdat je op 40 dagen zit?

heb je al klachten?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje zo 19 dec 2010 - 10:00

Kruumel. Spannend hoor, nog 2 dagen en dan kan je het zien! Gaat je vriend mee? @mimi en muppetje thanx voor de felicitatie!@sneeuwwitjë, jij ook bedankt klopt idd dat wel spannend wordt moet zeggen dat ik er nu nog rustig onder ben. Komt misschien ook omdat ik op dit moment nog andere dingen aan m'n hoofd heb waar we ontzettend druk mee zijn. Maar we hopen er idd het beste van. @ba klopt idd wordt rustig,moeten wij het maar levend houden!? Vandaag nog wat lekkers kunnen eten?@joyce je syndroom klinkt denk ik bij vele van ons bekend zal ook met de hormonen te maken hebben die tieren welig door je lichaam zodra je je menstruatie hebt. @zjam spannend hoor, hoe gaat het met je? En hoe is't met je nuchtere vriend? Trekt hij al bij? @all zoals ik al zei wordt op dit moment geleefd, ga nu maar slapen moet toch ook m'n rust hebben! Heb inmiddels oef voor m'n rug verlicht wel iets. En m'n ticker pak ik morgen wel aan, zal vast iets niet goed gedaan hebben!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 zo 19 dec 2010 - 21:33

Fiebje schreef:Kruumel. Spannend hoor, nog 2 dagen en dan kan je het zien! Gaat je vriend mee? @mimi en muppetje thanx voor de felicitatie!@sneeuwwitjë, jij ook bedankt klopt idd dat wel spannend wordt moet zeggen dat ik er nu nog rustig onder ben. Komt misschien ook omdat ik op dit moment nog andere dingen aan m'n hoofd heb waar we ontzettend druk mee zijn. Maar we hopen er idd het beste van. @ba klopt idd wordt rustig,moeten wij het maar levend houden!? Vandaag nog wat lekkers kunnen eten?@joyce je syndroom klinkt denk ik bij vele van ons bekend zal ook met de hormonen te maken hebben die tieren welig door je lichaam zodra je je menstruatie hebt. @zjam spannend hoor, hoe gaat het met je? En hoe is't met je nuchtere vriend? Trekt hij al bij? @all zoals ik al zei wordt op dit moment geleefd, ga nu maar slapen moet toch ook m'n rust hebben! Heb inmiddels oef voor m'n rug verlicht wel iets. En m'n ticker pak ik morgen wel aan, zal vast iets niet goed gedaan hebben!

ai fieb! doe je rustig aan!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 44 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38 ... 40 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: