Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 20 van 44 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 0:06

Nee, nogsteeds niks aan de hand hier...

Sneeuwwitje: Voor mij hoef je het niet te veranderen hoor, zal voortaan gewoon even beter kijken, zou zonde zijn als je 'een beetje over het hoofd gezien wordt' omdat je ticker anders is.

Denise: Nog nieuws? Hoe is je haar geworden? Foto... foto... foto... :P

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 20 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 2 dec 2010 - 0:21

Heb 'm toch maar even veranderd, is wel zo makkelijk ook. smile

Nou dan kun je in ieder geval nog genieten van je menstruatie-loze dagen. Of mag het voor jou nu wel komen?

Is het bij jullie trouwens ook zo aan het sneeuwen!? Het is hier al de héle ochtend bezig.
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 0:25

_Sneeuwwitje_ schreef:Heb 'm toch maar even veranderd, is wel zo makkelijk ook. smile

Nou dan kun je in ieder geval nog genieten van je menstruatie-loze dagen. Of mag het voor jou nu wel komen?

Is het bij jullie trouwens ook zo aan het sneeuwen!? Het is hier al de héle ochtend bezig.
Ja, die is nog leuk ook!

Nou, een beetje zekerheid mag wel van mij. Maar als ik mag kiezen doe dan maar positieve test ipv menstruatie angel

Gisteravond toen ik aan het werk was sneeuwde het al en n nogsteeds... Bah!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 0:27

Hier sneeuwt t ook al vanaf vanmorgen voor zevenen. Het is echt heel wit en vies op de weg. Straks met de auto naar huis... bah! En dan lekker nergens meer heen vandaag... lekker bij de verwarming binnen blijven!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 0:49

Kruumel schreef:Hier sneeuwt t ook al vanaf vanmorgen voor zevenen. Het is echt heel wit en vies op de weg. Straks met de auto naar huis... bah! En dan lekker nergens meer heen vandaag... lekker bij de verwarming binnen blijven!
Ik heb vrij vandaag en ga ook echt de deur niet uit, geen zin in met dit weer... brrr...
Lekker op de bank met laptopje op schoot, kachel aan, hondje naast me en een leuke dvd in dvd speler...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 0:59

Vanavond gaat er hier ook een dvd'tje in de speler!

Ik moest vanmorgen de deur wel uit... werk he? Maar ik kon zo moeilijk m'n bed uit, het was zo lekker warm in bed! Ik had ook echt weer heel goed en vast geslapen, was lang geleden.

Morgen hoef ik ook niet vroeg op... ben ik een dagje vrij. Dan zaterdag weer werken en zondag weer vrij. Heerlijk... vrijdag en zondag zijn mijn favoriete vrije dagen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 2:51

Nogsteeds sneeuw... zucht...
En het is zo koud boven (hebben alleen beneden CV, boven en zolder niks) dat ik niet de moed kan opbrengen om een wasje in de wasmachine te gaan doen... Embarassed

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 2 dec 2010 - 3:44

@ kruumel, houd je het wel in de gaten! vooral met krampen en rozzige slijm is vaak geen goed teken, ik wil je niet onnodig bank maken, ik wil alleen eerlijk zijn, bij mij begon het namelijk ook zo! maar het hoeft ook inderdaad niets te zijn! wees blij maar houd in je achterhoofd dat het ook niet zo goed kan aflopen...ik was namelijk heel blij en had geen idee dat het slecht kon aflopen...mijn fout...want die klap heb ik wel mogen onvangen
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:22

Ik hou het wel in de gaten... kan toch niets anders doen dat afwachten, net als ieder ander. Ik ben niet van plan in angst te gaan leven, maar natuurlijk hou ik er wel rekening mee dat het fout kán gaan. (Ik heb het hier helaas 2 keer meegekregen, dus ik hou er wel rekening mee).

Hoe lang na dat roze slijm heb jij die bloeding gehad dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 4:36

Kruumel hug

Pfft, alweer afgevallen... misschien blijft daarom menstruatie ook wel uit...

Gast
Gast

Bericht  mimikske2 do 2 dec 2010 - 4:47

Hey

Kruumel: Hopen dat dat roze slijm niks betekend. Ik heb geen idee wat het kan zijn. Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent!

BA: Wat gek dat je zomaar afvalt zonder er iets voor te doen. Heb je ook geen eetlust of voel je je niet lekker?

Hier heeft het ook al de hele dag gesneeuwd. Vanmorgen moeten werken en dan overal op die achterafweggetjes. glibber glibber. En dan vanmiddag de hele middag boodschappen liggen sjouwen voor mijn verjaardagfeestje zaterdag. Brrrr. Vanavond lekker niks doen.

Hoe is t nog met je haar afgelopen Denise??
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 5:02

mimikske2 schreef:BA: Wat gek dat je zomaar afvalt zonder er iets voor te doen. Heb je ook geen eetlust of voel je je niet lekker?
Geen eetlust idd, eten staat me tegen, vooral zoetigheid moet ik echt niet aan denken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 5:26

mimikske2 schreef:Hey

Kruumel: Hopen dat dat roze slijm niks betekend. Ik heb geen idee wat het kan zijn. Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent!

Ik heb nog even wat navraag gedaan... het kan innesteling zijn, of een adertje in de baarmoederwand. Waarschijnlijk is het helemaal niks... het was ietsje rozig, niet eens bloed of zo. Ik ga er verder geen aandacht meer aan besteden, ik heb geen zin om me bang te gaan maken. Als er iets gebeurd gebeurd het toch, daar kan je toch niks aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje do 2 dec 2010 - 7:32

hoi kruumel, idd alles op je eigen tempo doen. Zal me ook niet druk maken over het roze slijm. Hoop idd dat het bij jou goed blijft gaan.
Sneeuwwitje deze ticker is idd beter.
Joyce: hoe voel je je?????

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  joyce0606 do 2 dec 2010 - 8:18

Fiebje schreef:hoi kruumel, idd alles op je eigen tempo doen. Zal me ook niet druk maken over het roze slijm. Hoop idd dat het bij jou goed blijft gaan.
Sneeuwwitje deze ticker is idd beter.
Joyce: hoe voel je je?????

up and downs i quess!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje do 2 dec 2010 - 8:23

same here..............

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  DeniseT do 2 dec 2010 - 9:30

heeeey meiden!
@ kruumel hopelijk is dat niets dat roze slijm:O
hier gaat alles goed gisteren wat krampen maar geen ongesteldheid:S en tsja denk geen zwangerschap...
Miss toch binnekort ff een test doen nog ff zekerheid:S..
Maar goed ba ik kon geen foto maken van hoe het was..
Maar kan wel plaatje sturen met hoe ik het wil want het is dsu nu nog niet goed dus morgen ff bellen dat ik terug ga komen haha! ze hebben me haar wel in laagjes gedaan aan de voorkant.
Alleen ik wil het ook aan de achterkant want me haar is te dik en te stijl dus er zit geen volume in!
Dus naja als je het snapt hahaha:P

xxxxx(K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 2 dec 2010 - 21:01

Kruumel, Inderdaad ik zou er ook niet te veel mee bezig zijn. Dat kan uiteindelijk alleen maar negatief uit pakken. En je mag echt wel genieten van je zwangerschap en pas zorgen maken wanneer er echt reden is tot paniek.Want uiteindelijk zul je waarschijnlijk zien dat er geen reden was om er bang voor te zijn, want we gaan er gewoon vanuit dat het bij jou helemaal goed komt hoor! Dus , hoe is het ondertussen met de misselijkheid kwaaltjes? Laughing Nu is het natuurlijk afwachten tot je naar de VK mag! En al nagedacht over dingen als, namen en of je het geslacht wilt weten?

Beautyaddict, Val je veel af dan? Zou natuurlijk kunnen dat daarom je menstruatie uitblijft, is er nog steeds niks aan het komen geen symptomen/ongesteldheid/zwangerschap?

Fiebje, Dankje! Je zit weer in de 2e helft van de cyclus zie ik! Dan kun je het nu weer wat rustiger aan doen zeker;) Spannend hoor!

Denise, Pfff wel een lange cyclus krijg je zo he! al 34 dagen. Hopelijk worden het er niet veel meer.

Joyce, Ook weer in de 2e helft, toch weer benieuwd of het 'm wordt deze maand? Probeer wel positief te blijven he! Vooral voor jezelf, het kan je alleen maar meer breken door er constant mee bezig te zijn of blijven!

Mimikske, Ik zie dat je eisprong eraan komt, Succes!

Zjam, Jij ook succes rondom de eisprong!

Bij mij verder nog weinig klachten, lichtelijk gevoelig rond mijn borsten, alleen weet ik dus niet of ik dit ook heb rond mijn menstruatie, nooit opgelet. Nog geen gerommel, dus verwacht nog niet morgen of overmorgen ongesteld te worden.

-Edit, Poeh het is wel rustig hier zeg, iedereen druk druk druk? Question
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 1:07

_Sneeuwwitje_ schreef:Kruumel, Inderdaad ik zou er ook niet te veel mee bezig zijn. Dat kan uiteindelijk alleen maar negatief uit pakken. En je mag echt wel genieten van je zwangerschap en pas zorgen maken wanneer er echt reden is tot paniek.Want uiteindelijk zul je waarschijnlijk zien dat er geen reden was om er bang voor te zijn, want we gaan er gewoon vanuit dat het bij jou helemaal goed komt hoor! Dus , hoe is het ondertussen met de misselijkheid kwaaltjes? Laughing Nu is het natuurlijk afwachten tot je naar de VK mag! En al nagedacht over dingen als, namen en of je het geslacht wilt weten?
Sneeuwwitje bedankt voor je lieve berichtje! Doet me goed!
Ik denk inderdaad dat het niks is geweest, een kleinigheidje zoals een gesprongen adertje of zo waarschijnlijk. Het is nu twee dagen na de rozige afscheiding, en sinds toen is de afscheiding weer normaal wit/doorzichtig. Ik ga me er verder niet druk om maken.
Hoe het is met de kwaaltjes... ze zijn aanwezig haha. Ik ben al flink misselijk geweest, en de laatste dagen gaat m'n buik 's avonds echt tekeer... er gebeurd vanalles in m'n buik als ik 's avonds op de bank zit.
Ja, ik mag over 2 en halve week naar de VK, daar kijk ik echt naar uit... kijken of alles goed is. We praten er veel over met z'n tweetjes, is wel heel fijn. We willen (waarschijnlijk) niet weten wat het wordt (ik vind een verrassing leuker), en over namen hebben we het ook al een paar keer gehad.

Hoe gaat het met jou??

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 2:05

had ik een heel verhaal getypt via telefoon, lukt het niet om te plaatsen... Nog maar een poging...

Kan me voorstellen dat je uit kijkt naar bezoek vk! Ik zou het wel willen weten, mijn man niet. Mochten we zo ver komen moeten we het daar nog eens goed over hebben...

Hier geen nieuws. Geen menstruatie, geen overduidelijke klachten. Ik zit nog op goed gewicht en menstruatie blijft pas uit bij ondergewicht toch?
Heb iedere keer wel het gevoel alsof ik bloed oid, maar dan blijkt het niet zo te zijn.

Heb jullie eigelijk een zwangerschapsstreep? Die kan je ook hebben zonder zwanger te zijn las ik. Ging toen kijken en ik heb een lichte streep vanaf mijn navel. Geen idee of ik die altijd al had, nooit op gelet....

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 4:10

Heeft 1 van jullie ervaring met de testjezelf testen? Geeft die 'indrooglijntjes' of niet?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 3 dec 2010 - 4:55

Beauty Addict schreef:Heeft 1 van jullie ervaring met de testjezelf testen? Geeft die 'indrooglijntjes' of niet?

nee, als je negatief test, blijft het testvenster spier wit!! (spreek uit ervaring)

het streepje kan wel heel licht en onduidelijk zijn, maar denk ben je wel zwanger hoor dat had ik ook!

je zit nog vroeg, dus het kan makkelijk zijn dat de streep bijna amper te zien is!

heb je lichte streep dan?

het kan ook een biochemische zwangerschap zijn geweest...maar ik denk dat je meer kans heb op een zwangerschap!

Laatst aangepast door joyce0606 op vr 3 dec 2010 - 4:59; in totaal 1 keer bewerkt
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 4:56

joyce0606 schreef:
Beauty Addict schreef:Heeft 1 van jullie ervaring met de testjezelf testen? Geeft die 'indrooglijntjes' of niet?

nee, als je negatief test, blijft het testvenster spier wit!! (spreek uit ervaring)

het streepje kan wel heel licht en onduidelijk zijn, maar denk ben je wel zwanger hoor dat had ik ook!
Sure???

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 4:58

Het was pas na de 2 min maar binnen de 5 min... Dus telt het dan nog wel?

Stom... als ik negatief test denk ik: Ik test te vroeg. Als er een streepje staat denk ik: indrooglijntje... Waarom test ik??? Mad

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 3 dec 2010 - 5:01

Beauty Addict schreef:Het was pas na de 2 min maar binnen de 5 min... Dus telt het dan nog wel?

Stom... als ik negatief test denk ik: Ik test te vroeg. Als er een streepje staat denk ik: indrooglijntje... Waarom test ik??? Mad

binnen de 5 minuten is een betrouwbare test!

toen ik testte op mijn NOD had ik eeen licht streepje bijna niet met het ook te zien, alleen in helder dag licht! dit streepje was pas over de 5 minuten. en duurde heel lang toen hij verscheen!
maar toch harstikke zwanger geweest!

ga maandag langs de dokter, urine test, of bloed test doen. dan weet je het zeker, want dit kost alleen maar energie, geld en geduld!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 44 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 32 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: