Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 36 van 44 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 40 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 36 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 16 dec 2010 - 8:33

BeautyAddict, Het gaat bij mij best goed hoor!smile Ik vraag me eigen ook wel is af hoe ik het toch voor elkaar krijg alsmaar zo positief te blijven, maar ik weet uit ervaring dat er met de pakken bij neer zitten geen succes is. Ik heb momenten gehad dat ik echt er doorheen zat en me echt af vroeg van ; Pff.. moet het allemaal nog. Maar ik weet niet, probeer nu gewoon echt te denken aan de goede dingen en er maar vanuit gaande dat alles wel goed komt. Vandaar denk ik dat afgelopen keer mezelf ook niet zo 'gek' heb gemaakt, ook al wist ik natuurlijk niet of het wel een vroege miskraam was.

Ik vindt het ook echt geweldig om hier de andere meiden zwanger te zien, ook al lukt het mij nog niet 1,2,3. Ik verlang er natuurlijk ook naar, maar dat neemt mijn blijdschap voor jullie natuurlijk niet weg.

Maar hoe is het met jou verder dan? Zenuwachtig voor de echo?

Fiebje, Bij jou begin ik nou ook wel nieuwsgierig te worden hoor!

Fiebje en Joyce, even bij jullie beide, omdat jullie hebben beide ook een miskraam gehad. Maar ik hoor 2 verschillende dingen, klopt dit ;

Joyce jouw gynaecoloog zei toch dat je een veel langere cyclus kon verwachten? Dus van 6 weken zelfs?
en Fiebje wat had de gynaecoloog dan bij jou gezegd, dat je gewoon een normale cyclus kon verwachten?

Want ik kan me bij mij herinneren dat ik gewoon na ongeveer 28 dagen weer ongesteld werd, maar omdat Joyce haar gynaecoloog iets anders zei en dat bij haar ook nog het geval was ook..

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 36 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Fiebje do 16 dec 2010 - 9:13

Hoi sneeuwwitjë, denk dat positief blijven beter is voor je. Spanning en stress is zo slecht voor je. Dus daar doe je zeker goed aan. Wat betreft de cyclus de mijne zei dat ik een zelfde cyclus als normaal zou krijgen misschien een paar dagen verschil. Dus snap ook niet dat die van joyce zo lang duurde. Zodra je lichaam zich zelf heeft schoongemaakt start je cyclus gewoon weer. Heb nog op internet gekeken maar daar wordt je niet wijzer van, en vertrouw op het verhaal van de verlos. Is idd spannend denk dat het zaterdag wordt!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 10:43

@Sneeuwwitje: Petje af hoor meid, het klinkt allemaal zo mooi en nuchter, maar je moet het natuurlijk ook wel zo kunnen voelen. En ik zou dat niet kunnen denk ik...
En vind het mooi dat je het anderen zo kan gunnen, terwijl jij toch al langer bezig ben.

Mijn bloeduitslagen waren goed, ben gevoelig voor ontstekingen (als ik een verkoudheidje op loop loopt dat 9 van de 10x uit op keel- en holte ontstekingen) en heb vaak een laag/ krap Hb, maar was allemaal prima gelukkig, hoger dan ooit! Zwanger zijn doet mijn lichaam blijkbaar goed.
Nu aftellen tot de 28e...

Vandaag even wezen 'babyshoppen', zo leuk om even te neuzen.

@Fieb: Je houd het wel spannend he?!

@Joyce: Alweer bijna klussen geloof ik he?!

@Kruumel: Hoe voel jij je??

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:50

Wat is het weer rustig hier...

Gast
Gast

Bericht  zjam26 do 16 dec 2010 - 23:03

Ik had een bericht gepost, maar die is niet verschenen zie ik...opnieuw dan maar...

Sneeuwwitje, meid ik had niet gelezen dat je misschien een vroege miskraam hebt gehad.
Ik had niet veel terug gelezen en zag aan je ticker dat je in een nieuwe ronde zit. Sorry meis, knuf voor jou! Wat goed van je dat je zo positief blijft. Bij de pakken neer zitten heeft idd geen zin. Je kan alleen maar hopen dat je heel snel een positieve test in handen hebt en dat je kindje lekker blijft zitten. Vervelend he dat je juist over hetgene dat je het allerliefste wilt weinig controle hebt.
Een vriendin van me heeft ook een miskraam gehad en moest van de week bij de gynaecoloog zijn. Die zei ook tegen haar dat ze weer een gewone cyclus kan verwachten.
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 22

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 23:29

Zjam: Vergeleken bij je vorige cyclus ben je 1 dag overtijd!! Spannend!! Hoe voel je je? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  zjam26 do 16 dec 2010 - 23:47

BA: Ja klopt, ik weet alleen niet wanneer m'n ei is gekomen. Als t vorig weekend was (toen ik een knal positieve ovutest had) dan zit ik nu pas op 7 dpo. Ik voel me wel goed,
heb alleen last van gevoelige borsten en zere tepels. Ik vind t spannend, hoop zo dat het raak is!
Wat fijn dat je bloeduitslagen goed waren. Je moet nu extra goed voor je lichaam zorgen zodat je kleintje lekker goed kan groeien. Eet je nu veel gezonder (voor zover dat kan met die misselijkheid)?
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fiebje vr 17 dec 2010 - 0:04

Hoi Zjam,
Zou wel heel apart zijn als je cyclus nu ineens zo veel langer wordt.
Tot wanneer ga je wachten?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  zjam26 vr 17 dec 2010 - 0:17

Fiebje: Ja ik vind t ook raar als ie ineens langer zou zijn nu. Ik had ook een zw-test gedaan vorig weekend, maar die was negatief. Dus ik kan alleen maar afwachten nu. Over een week wil ik weer een test doen, als dat nog nodig is dan.
Maar wat zie ik in je ticker staan? Ben je zwanger? Je hebt t nog niet gepost toch?
Mag ik je feliciteren meid Very Happy ?
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 0:27

Zjam: Ben al blij als ik eet, dus eet gewoon waar ik zin in heb zeg maar. Slik in elk geval goede vitamines voor zwangeren en eet regelmatig een appel ofzo.

Fiebje: :o

Gast
Gast

Bericht  Fiebje vr 17 dec 2010 - 0:46

zjam26 schreef:Fiebje: Ja ik vind t ook raar als ie ineens langer zou zijn nu. Ik had ook een zw-test gedaan vorig weekend, maar die was negatief. Dus ik kan alleen maar afwachten nu. Over een week wil ik weer een test doen, als dat nog nodig is dan.
Maar wat zie ik in je ticker staan? Ben je zwanger? Je hebt t nog niet gepost toch?
Mag ik je feliciteren meid Very Happy ?

Hoi Zjam, die vorige was met 25 dgn dan toch? Dat is waarschijnlijk te vroeg geweest.
Klopt idd! Goed gelezen, ben idd zwanger. Had het nog niet gepost......... dus bedankt voor je felicitatie!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  zjam26 vr 17 dec 2010 - 1:00

Fiebje: Jaaaaaa ZWANGER!! Nogmaals gefeliciteerd! Hoe voel je je? Ben je wat onzeker ivm de vorige keer of valt dat mee?
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fiebje vr 17 dec 2010 - 1:12

Hoi Zjam,
Thanx! Is nogal onwerkelijk allemaal. Moet nog bezinken, maar heb er een beter gevoel over dan de vorige keer. Toen was ik vanaf het begin al bang dat ik het zou verliezen, maar dat heb ik nu niet, gelukkig. Heb alleen ontzettend last van m'n rug, heb net zh gebeld kan niet op of om. En met vlagen misselijk maar dat is nog te handelen. Ben benieuwd zal jij de volgende wezen? Denk je dat je het red, nog een weekje wachten?

PS Ziet het niet bij m'n ticker maar ben 5 wkn en 2 dgn

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  zjam26 vr 17 dec 2010 - 1:38

Fiebje: Wat fijn dat je nu een beter gevoel hebt. Gelukkig want een angstig gevoel hebben is vreselijk. Positief denken en van het beste uitgaan! Ik hoop dat jij en je vriend er lekker van kunnen genieten.
Ik hoop dat ik de volgende ben die me bij de rij zwangere meiden mag aansluiten Very Happy . Dat weekje ga ik wel volhouden (hoop ik), ik wil niet vroeg gaan testen want dan weet je als t negatief is eigenlijk nog niets. Dus ik ga m'n geduld flink op de proef stellen komende week!
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 1:51

zjam26 schreef:Fiebje: Wat fijn dat je nu een beter gevoel hebt. Gelukkig want een angstig gevoel hebben is vreselijk. Positief denken en van het beste uitgaan! Ik hoop dat jij en je vriend er lekker van kunnen genieten.
Ik hoop dat ik de volgende ben die me bij de rij zwangere meiden mag aansluiten Very Happy . Dat weekje ga ik wel volhouden (hoop ik), ik wil niet vroeg gaan testen want dan weet je als t negatief is eigenlijk nog niets. Dus ik ga m'n geduld flink op de proef stellen komende week!
Kom op joh, test gewoon dan weet je wat! :P (ofwel: Ik kan niet wachten op de uitslag, dus bij deze een poging om je over te halen tot testen! je bent een week verder, dus kan makkelijk al positief zijn, dan weet je iets angel )

Gast
Gast

Bericht  Fiebje vr 17 dec 2010 - 2:20

Je moet niet zo ongeduldig zijn BA!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  zjam26 vr 17 dec 2010 - 2:26

Hahaha BA, dat was een goede poging! Maar toch nog ff geduld hebben :P . Lief dat je zo meeleeft!
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 2:31

Fiebje schreef:Je moet niet zo ongeduldig zijn BA!
Hormonen denk ik... angel
En medeleven, gun iedereen hetzelfde gevoel van de positieve test in je handen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 2:36

Fiebje schreef:Je moet niet zo ongeduldig zijn BA!
Oh fiebje, gefeliciteerd!!
Echt superleuk.. hug

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 17 dec 2010 - 3:16

GEFELICITEERD FIEBJE!!! geweldig leuk!

ik denk dat ik toch maar niet zo vaak meer kom, ik merk gewoon dat ik er heel veel moeite mee heb. en ik me gewoon de hele dag weer kut voel als ik hier op het forum verhalen lees....

en het is absoluut niet dat ik het mensen niet gun ofzo, want dat is WEL zo! ook al denken misschien sommige mensen anders daarover...

ik kan het gewoon even niet meer aan en niet meer hebben allemaal!

veel geluk meisjes!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 3:31

@joyce: Zou het jammer vinden, het is al zo stilletjes! Maar zodra je zwanger ben kom je terug he?! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 vr 17 dec 2010 - 3:58

ja ik hoop dat het zo mag zijn binnekort. maar reken er eigenlijk niet echt op...

ik vindt het gewoon heel moeilijk, ook omdat ik het gewoon niet kwijt, omdat het dan weer lijkt alsof in het niemand anders gun. het is gewoon heel dubbel.

ik wil niet negatief reageren op jullie, want jullie hebben alle recht om gelukkig te zijn. sommige hebben het natuurlijk ook niet makkelijk gehad! en realiseer ik mij maar al te goed.

het zit me gewoon heel hoog, en ik kan me spreekwoordelijke ei niet kwijt ( wel toepasselijk smile )

en als iedereen dan om mij heen (snel) zwanger raakt wordt ik gewoon zo verdrietig, maar nomaals is dat niet persoonlijk bedoelt maar gewoon mijn gevoel, van waarom ik nou niet, waarom moet het nou weer mis gaan, en waarom moet verdomme alles nou zo moeizaam gaan (niet alleen zwanger gerelateerd).

mensen zeggen in onze omgeving, "nou het zit jullie echt niet mee"
jaa wat moet ik daar nou mee, niets want het is eenmaal zo! en er is niets aan te doen, maar hoeveel kan ik nog hebben. ik ben één groot emotioneel wrak! nou ja één positief ding is dat ik weer aardig wat kilo's (vetpercentage) kwijt ben!

zo, sorry hoor! ik ben weer klaar met mijn gal spugen! sorry dames! trek het je alsjeblieft niet persoonlijk aan!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje vr 17 dec 2010 - 4:53

@ Ckc; Dankjewel meid, hoe gaat het met jou?

@ Joyce: Snap wel dat het erg heftig is allemaal. Maar bedenk wel dat we er hier voor je zijn om je supporteren. Maar als je zo emotioneel bent (en zijn niet alleen maar hormonen) als je zegt is het misschien slim om een afspraak te maken bij je huisarts en dat je er met iemand over gaat praten. Ik hoop dat je snel weer de oude bent en weer mee komt kletsen, omdat ik ook jouw aandeel in onze topic erg waardeer!! Voor jou een hele dikke hug en hopelijk tot snel!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 vr 17 dec 2010 - 6:42

Fiebje schreef:@ Ckc; Dankjewel meid, hoe gaat het met jou?

@ Joyce: Snap wel dat het erg heftig is allemaal. Maar bedenk wel dat we er hier voor je zijn om je supporteren. Maar als je zo emotioneel bent (en zijn niet alleen maar hormonen) als je zegt is het misschien slim om een afspraak te maken bij je huisarts en dat je er met iemand over gaat praten. Ik hoop dat je snel weer de oude bent en weer mee komt kletsen, omdat ik ook jouw aandeel in onze topic erg waardeer!! Voor jou een hele dikke hug en hopelijk tot snel!

nou ja hormonen heb ik niet echt last van heh! smile

lief dat je zo aan me denkt! dat waardeer ik erg. maar ik denk niet dat ik hulp ga zoeken, ik ben al een keer in die malle molen geweest, en heb daar niet hele goede herinneringen aan, dus dat zou het alleen maar nog erger maken!

enige is geduld hebben, en maar hopen dat het voor mij ook een keertje gaat lukken! whenever that may be.

nou over 2 á 3 weken verhuizen, dan kan de zenuwinzinken pas echt beginnen! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  DeniseT vr 17 dec 2010 - 7:40

hey meiden!
Jammer joyce dat je toch niet kan blijven maar goed als dat is wat je wilt moet je dat zeker doen!
Maar goed fiebje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!:d ik ben zo blij voor je!!! Wink

Maar even voor de duidelijkheid :
want er wordt veeel gepost maar goed ook door andere!

Kruumel is zwanger en is nu ?!?!

Fiebje is zwanger en is nu 5 weken! ? toch ??

Ba is zwanger en is nu hoever?!

Denise is niet zwanger maar is nu op de helft van me cyclus :P hihi..en moet ongeveer 5 januari ongesteld worden of niet!Very Happy

Joyce wilt niet meer komen bij ons vanwege dat ze het er toch moeilijk mee heeft hopelijk in de toekomst komt zij wel weer:)

Sweetgirl wat was jou cyclus??
En hoever zit je dan nu???

Zjam is hier weer bij gekomen en is ?!?!
( sorry snap er niets meer van:O )

En sneeuwwitje is nu ook op de helft van een cyclus van hoeveel dagen??

Nou meiden hopelijk kunnen jullie het aanvullen voor me! haha
Hier gaat het goed hoor!!:d het is gezellig hihi met dit weer lekker binnen liggen :P hiih lekker samen!

xxxx (K)(K)

DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 36 van 44 Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37 ... 40 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: