Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 38 van 44 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 38 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Fiebje ma 20 dec 2010 - 5:44

Hoi Joyce,
Jawel hoor heb vanmiddag heerlijk geslapen. Was zoooo moe, werd bijna niet wakker!
Hoe gaat het met de rest van de dames? Iedereen al druk met de kerstvoorbereidingen? Of hebben jullie de luxe dat jullie uitgenodigd zijn?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 38 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 6:13

1e kerstdag moet ik werken.

2e kerstdag naar de kerk, daarna op de koffie bij mijn ouders.

Kerstdiner... tja... een lekkere meduim biefstuk valt af helaas Mad

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:27

Fiebje schreef:Kruumel. Spannend hoor, nog 2 dagen en dan kan je het zien! Gaat je vriend mee?
Ja, morgenvroeg om 11.00 uur...spannend!
Mijn man en ik gaan met z'n tweetjes inderdaad.

Met jou gaat het goed lees ik... een goed gevoel dit keer? Fijn om te horen!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:30

Fiebje schreef: Iedereen al druk met de kerstvoorbereidingen? Of hebben jullie de luxe dat jullie uitgenodigd zijn?

Ik heb de luxe uitgenodigd te zijn, maar hoop dat ik ook iets kan eten. Tot nu toe nog steeds geen warm eten voor mij. Ik mag beide dagen werken van 7 tot 15 uur, dus dan is t wel lekker uitgenodigd te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:31

Beauty Addict schreef:

Ja, jammer he? Ik had wel zo'n lekker medium/red hertebiefstuk gelust. :P
(En ik denk dat m'n moeder die ook nog in huis gehaald heeft ook!)
Maar ja... voor een goed doel!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:33

Spannend morgen Kruum!! Heb je er wel een goed gevoel bij?
En weet je zeker dat je net zo ver bent als je ticker of is dat ook nog spannend?

Balen dat je niet kan eten joh, je hebt het juist zo nodig om op de been te blijven natuurlijk. Slik je wel extra vitamines nu?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:35

Kruumel schreef:
Beauty Addict schreef:

Ja, is ook zo! Gelukkig is er geen gournet- planning met vrienden zoals vorig jaar, dat vind ik niet erg nu, dan is de kans zo groot dat je iets eet wat net op het randje is.

Liep vanmiddag boodschappen te doen, en dan ligt er zoveel lekker wat je beter niet kan eten. Van die plekjes gerookte zalm vind ik ook zo lekker, maar is dat slim nu?? Neem liever geen risico...

Gast
Gast

Bericht  zjam26 ma 20 dec 2010 - 7:54

Joyce: Bedankt voor het toevoegen op het lijstje! Ik heb m'n ticker op 40 dagen gezet omdat ik op dag 25 een knal positieve ovu-test had. Op dag 16 had ik ook een positieve maar niet zo met heel donkere strepen , die had ik pas op dag 25. Ik heb op dag 25 ook een zw-test gedaan, maar die was negatief. Deze week nog maar even afwachten en dan weer testen als dat nog nodig is. Ik heb sinds vorige week een beurs gevoel in m'n borsten en ik merk dat ik erg moe ben. Maar dat kan van alles zijn he, dus ben heel benieuwd!

BA: Ja erg spannend!! Ik heb af en toe wel wat krampjes maar die gaan weer weg.

Fiebje: M'n vriend begint t steeds spannender te vinden. Nu stelt hij ook meer vragen, als voel je al wat en denk je dat het raak is. Hoe is het met je rug? Doe lekker rustig aan! 1e kerst gaan we naar mijn ouders en 2e naar die van m'n vriend. We hoeven lekker niet zelf in de keuken te staan, is ook heel fijn!

Kruumel: Succes bij de verloskundige morgen!

BA: jij bent volgende week aan de beurt voor de vk, spannend!

zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 22
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 7:58

Zjam: Dat kan een heel goed teken zijn, spannend!! Blijven je ovu testen positief?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 20 dec 2010 - 8:33

zjam26 schreef:Joyce: Bedankt voor het toevoegen op het lijstje! Ik heb m'n ticker op 40 dagen gezet omdat ik op dag 25 een knal positieve ovu-test had. Op dag 16 had ik ook een positieve maar niet zo met heel donkere strepen , die had ik pas op dag 25. Ik heb op dag 25 ook een zw-test gedaan, maar die was negatief. Deze week nog maar even afwachten en dan weer testen als dat nog nodig is. Ik heb sinds vorige week een beurs gevoel in m'n borsten en ik merk dat ik erg moe ben. Maar dat kan van alles zijn he, dus ben heel benieuwd!

BA: Ja erg spannend!! Ik heb af en toe wel wat krampjes maar die gaan weer weg.

Fiebje: M'n vriend begint t steeds spannender te vinden. Nu stelt hij ook meer vragen, als voel je al wat en denk je dat het raak is. Hoe is het met je rug? Doe lekker rustig aan! 1e kerst gaan we naar mijn ouders en 2e naar die van m'n vriend. We hoeven lekker niet zelf in de keuken te staan, is ook heel fijn!

Kruumel: Succes bij de verloskundige morgen!

BA: jij bent volgende week aan de beurt voor de vk, spannend!

Spannend zjam!!

gedver ik ben pas weer als laatste in het rijtje...straks staat bij iedereen zwanger, en ben ik de laatste Sad haha nu hoop ik wel dat iedereen natuurlijk wel zwanger is! dat zou wel super zijn...dat niemand naar het enge hoekje van "het lukt niet" moet....dat zou niet zo leuk zijn!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast ma 20 dec 2010 - 10:02

Beauty Addict schreef:
Kruumel schreef:
Beauty Addict schreef:

Ja, is ook zo! Gelukkig is er geen gournet- planning met vrienden zoals vorig jaar, dat vind ik niet erg nu, dan is de kans zo groot dat je iets eet wat net op het randje is.

Liep vanmiddag boodschappen te doen, en dan ligt er zoveel lekker wat je beter niet kan eten. Van die plekjes gerookte zalm vind ik ook zo lekker, maar is dat slim nu?? Neem liever geen risico...

Nee, gerookte zalm mag je ook niet eten. Alleen verse zalm, of andere vis. Geen roofvissen en geen vacuum verpakte gerookte vissen.
Juist alles wat ik lekker vind mag ik nu niet... jammer, maar dat is wel 7 maanden vol te houden.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 20 dec 2010 - 19:44

veel plezier vandaag kruumel!! geniet van het magische moment!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje ma 20 dec 2010 - 19:50

@kruumel. Succes vandaag meid, krijgen jullie vandaag je kindje te zien!ben wel een beetje jaloers hoor!ik wij ook! Mag je trouwens wel vis uit de vriezer, zoals vis cuisine? @zjam, leuk dat je vriend er meer mee bezig is. Vind je het erg spannend?@ba idd jammer van de biefstuk, wij gaan gourmetten krijgen 15 familieled te eten. Had als vooraf eerst carpaccio maar dat heb ik nu geschrapt! @all, rug gaat wat beter, heb nu weer koppijn, iedereen om me heen is grieperig dus ben bang dat ik vandaag of morgen ook aan de beurt ben. Heb 5 jan de eerste echo, was wel erg blij mee en hoef gelukkig niet zo lang te wachten. Nu snel naar m'n werk! Fijne dag!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 2:40

Dankjewel dames...
Het was heel bijzonder!

We kregen eerst een aantal vragen, maar ik had de lijst van hun site uitgeprint en ingevuld, dus dat was minder werk voor haar. Daarna hebben we meteen de echo gedaan. Eerst uitwendig, maar daar konden we weinig op zien, ze zag wel dat de baarmoeder redelijk ver naar achter zat. Daarna dus inwendig (dat viel reuze mee) en toen konden we meer zien. Het vruchtje is nog heel onduidelijk, maar het hartje was heel duidelijk te zien, het ging echt op en neer. We hebben het hartje ook nog gehoord, heel bijzonder!
Ze heeft dus gezien dat het 1 kindje is, en dat het een binnenbaarmoederlijke zwangerschap is, dus dat is goed. Ze heeft het vruchtje gemeten en het was nog redelijk klein... ik ben nu 7 weken en 3 dagen (ipv de 8 weken die berekend waren naar mijn laatste menstruatie) en ik ben uitgeteld op 6 augustus.

En wat betreft de misselijkheid, ze zei dat ik wel emesefane kon gebruiken, maar daar was ze geen voorstander van. De misselijkheid komt door het wennen van je lichaam aan de hormoonwisseling en het aanpassen van je lichaam. Als je dat medicijn gaat gebruiken onderdruk je die aanpassing terwijl deze toch moet gebeuren. Zij zegt dat het er op een ander moment dan toch uitkomt, en dan waarschijnlijk erger dan nu. Volgens haar moet je gewoon naar je lichaam luisteren, en je werk moet zich daar maar aan aapassen.

3 januari heb ik een volgende afspraak.

En hoe gaat het hier?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 2:47

Kruumel schreef:
En wat betreft de misselijkheid, ze zei dat ik wel emesefane kon gebruiken, maar daar was ze geen voorstander van. De misselijkheid komt door het wennen van je lichaam aan de hormoonwisseling en het aanpassen van je lichaam. Als je dat medicijn gaat gebruiken onderdruk je die aanpassing terwijl deze toch moet gebeuren. Zij zegt dat het er op een ander moment dan toch uitkomt, en dan waarschijnlijk erger dan nu. Volgens haar moet je gewoon naar je lichaam luisteren, en je werk moet zich daar maar aan aapassen.
Cry Geeft niet echt hoop... Mijn huisarts heeft er verder niks over gezegt, dus hoop dat het wel mee valt dat het er later uit komt. Maar ja, als het moet dan moet het, maar ben blij dat ik weer even normaal kan eten, anders is werken echt niet vol te houden!!

Laatst aangepast door Beauty Addict op di 21 dec 2010 - 3:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 2:48

Wat fijn dat alles zo ver ze konden zien goed was joh, en blijkbaar paar dagen minder ver? Heb je waarschijnlijk een latere eisprong gehad?
Valt dat tegen of zit je er niet mee?

Heb je de echo foto meegekregen?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 3:09

Beauty Addict schreef:Wat fijn dat alles zo ver ze konden zien goed was joh, en blijkbaar paar dagen minder ver? Heb je waarschijnlijk een latere eisprong gehad?
Valt dat tegen of zit je er niet mee?

Heb je de echo foto meegekregen?

Nee, dat geeft niet echt hoop wat ze zei over emesefane. Ik heb dan ook besloten het niet te gaan gebruiken. Gisteren zei ik nog tegen m'n man dat ik écht iets tegen de misselijkheid moest hebben, maar ik ga het toch maar zo doen. Ze zei dat het kindje toch genoeg voedingsstoffen binnen krijgt, je moet zelf gewoon eten wat je kunt verdragen, wat dat ook is. En al is het elke dag hetzelfde... pech!

De berekening gaf aan dat ik 2 of 3 augustus uitgerekend zou zijn, nu zegt de meting 6 augustus. Ik vind het niet erg! (nu moet ik wel weer een paar daagjes meer tellen tot de grens van 12 weken voor de misselijkheid, maar ach). Het valt niet tegen... je weet dat het een berekening is, en dat het met de afspraak gemeten wordt, dus de kans zit er in dat het nog veranderd. Ik vind het geen probleem. Ik vind het belangrijker dat zo ver ze kon zien alles goed was. Ze zei ook dat het misschien een klein kindje was, bij de een groeit t harder dan bij de ander.

Ik heb de echo foto meegekregen ja, maar er is niet zo veel op te zien. Wel leuk om te hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 3:17

Ja, als je maar weet dan het goed is, dat is het belangrijkste.
Maar je hebt al vrij snel de tweede afspraak zag ik!

Ach, dan slik ik emesafene maar tot aan de bevalling :P . Ik mag er 3 op een dag, slik er max. 2. Als ik een dag vrij ben niks, maar om te kunnen functioneren in mijn werk heb ik het gewoon echt nodig. Misselijk en wonden of dat soort dingen gaat echt niet samen.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 21 dec 2010 - 5:00

fijn kruumel dat alles goed is! het is toch altijd wel spannend denk ik wat je allemaal kan zien, en of alles goed is! vooral omdat je al zoveel narigheid in je omgeving heb gehoort!

nu kun je lekker genieten van de feestdagen! op naar de volgende echo! en inderdaad al snel alweer.. is dat normaal bij jouw vk?

ik weet dat ik bij 7/8 weken een echo kreeg en met 20 weken, maar daar tussen eigenlijk niet. wel super fijn dat je die echo krijgt! dan kun je in ieder geval al weer veel meer zien!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje di 21 dec 2010 - 6:25

Hoi kruumel, wat ontzettend leuk zeg. En fijn dat alles goed eruit ziet. Die paar dagen zou ik me ook niet druk over maken. Zo'n inwendige echo valt reuze mee hè, vind zo'n eendebek echt 10 x erger!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:55

Nee, normaal zou het zo zijn staat op de site:
Je komt tot 24 weken zwangerschap elke 4 weken op controle.
Tussen 24 en 30 weken om de 3 weken.
Van 30-36 weken elke 2 weken en de laatste maand elke week.

Ze zei dat ik eigenlijk over 4 weken terug zou komen voor de 12 weken echo/controle, maar ze zegt dat duurt altijd zo lang zullen we een afspraak maken voor over 2 weken?
Ik heb natuurlijk geen nee gezegd.

Mijn man komt de hele tijd binnenlopen 'boem-boem-boem-boem-boem' Ik geloof dat hij ook onder de indruk is van het hartje. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 7:56

Fiebje schreef:Zo'n inwendige echo valt reuze mee hè, vind zo'n eendebek echt 10 x erger!

Ja dat klopt, dat heb ik ook eens gehad, maar dat is veel erger. En tsja, de vk gaat straks ook je bevalling doen, dat is veel 'genanter' dan een inwendige echo, zij heeft zoiets al zo vaak gedaan. En pijn doet t niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 8:11

Kruumel schreef:Nee, normaal zou het zo zijn staat op de site:
Je komt tot 24 weken zwangerschap elke 4 weken op controle.
Tussen 24 en 30 weken om de 3 weken.
Van 30-36 weken elke 2 weken en de laatste maand elke week.

Ze zei dat ik eigenlijk over 4 weken terug zou komen voor de 12 weken echo/controle, maar ze zegt dat duurt altijd zo lang zullen we een afspraak maken voor over 2 weken?
Ik heb natuurlijk geen nee gezegd.

Mijn man komt de hele tijd binnenlopen 'boem-boem-boem-boem-boem' Ik geloof dat hij ook onder de indruk is van het hartje. Embarassed
Dat is toch alleen maar lekker, over 2 weken even extra controle?

Aaahhh... lieve reactie van je man!!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 9:56

Ja, dat is zeker lekker... daarom! Ik ga geen nee zeggen. Wink

Ja, lief he? Hij is er nu heel erg mee bezig.

Gast
Gast

Bericht  DeniseT di 21 dec 2010 - 10:23

heey!!
Hoe is het hier? al een tijdje niet meer hier geweest ik merk dat ik er ook minder mee bezig ben!Very Happy

Kruumel: van harte gefeliciteerd met een kloppend hartje van jou hartje Very Happy (L)
Geniet er lekker van ondanks de misselijkheid!!

@ ba: spannend meis:)

@ zjam: heb je nou al wat meer nieuws:P?!

@ all: hier gaat het prima hoor haha nog ongeveer 2 weekjes dan weet ik meer!

xx (K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 44 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: