Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 19 van 44 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 31 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 19 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:32

Kruumel schreef:
Beauty Addict schreef:wat er tot vandaag niet is!

Maar als je vandaag ongesteld zou worden is je cyclus 26 dagen, 1 dag langer dan de vorige... dus er is toch nog kans dat je te vroeg bent, of niet?
Ja, maar die is klein hoor. En mijn klachten van zere borsten ed nemen af, dus dan zal het wel doorzetten!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 19 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:40

Klopt, ik had bij die van testjezelf ook geen heel dikke streep... maar wel elke dag een duidelijkere streep, je zag van die drie dagen wel elke dag een donkerdere streep.

Ik bedoel eigenlijk ook niet dat die testen heel goed zijn, maar ik wist dat BA deze besteld had, en dat die nog binnen moesten komen, vandaar dat ik er naar vroeg.

EDIT: Door dit topic kreeg ik nog even twijfels en heb ik net nog een keer getest met een testjezelf test die ik nog had. Midden op de middag gaf die toch een hele dikke streep, dus ze doen t toch! Misschien is mijn HCG niet zo hoog geweest in t begin.

Laatst aangepast door Kruumel op wo 1 dec 2010 - 3:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:47

CKC schreef:
Kruumel schreef:CKC, Misschien kan je met 2 verschillende testen proberen als je bang bent dat de test niet goed is. Ik heb drie dagen achter elkaar met dezelfde test (natuurlijk een andere, maar van hetzelfde merk Wink) gedaan. De derde dag heb ik er ook een test van cb met indicator tegenaangegooid. Toen begon het besef pas echt bij mij.

BA, Heb je vanochtend nog eens getest? Heb je die testjezelf-testen al in huis?
Ik wacht nog een paar daagjes. En dan koop ik zo'n knetter duur digitale van CB.
Ja, duidelijker kan niet. Die heb ik ook liggen, wilde even paar dagen wachten tot het streepje duidelijker werd en dan de CB om te zien hoe ver ik was...

Gast
Gast

Bericht  DeniseT di 30 nov 2010 - 23:54

heeey meiden!
Jemig wat is het druk zeg!!!
Snap er amper nog wat van hahaha!

ckc heeft een licht streepje vanmorgen van 2 voor 5
Hopelijk wordt ie nog duidelijker dat streepje!!

Ik heb ook gestest met 2 voor 5 kruidvat 2 keer negatief.
1 keer veelste vroeg naja dag 28... en andere dinsdag op dag 31 ik zit nu op woensdag dag 32 :S..
snap er echt niets meer van...
zal ik met een andere test testen binnenkort????

Naja denken jullie dat ik zwanger kan zijn of binnekort ongesteld wordt..?! haha elke dag denk ik mmm zal ik vandaag dan ongesteld worden hihi..
En uhm... wanneer zal ik testen of gewoon 2 weken wachten ofz???

@ kruumel die is lekker zwanger! hihi..

Oh ja ik ben op dieet geweest en ben even 8 kilo afgevallen in een maand tijd!!!Very Happy ben best trots op mezelf hihi..

Naja meiden ik ga werken en ik hoor het van jullie!

(K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 1 dec 2010 - 0:03

zozo Denise, 8 kg in een maand tijd is veel! Hoe heb je dat gedaan? Dat kan trouwens ook verstoringen in je cyclus geven he, dieet volgen!

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 0:05

_Sneeuwwitje_ schreef:zozo Denise, 8 kg in een maand tijd is veel! Hoe heb je dat gedaan? Dat kan trouwens ook verstoringen in je cyclus geven he, dieet volgen!

Dieet volgen en zwanger willen worden gaan vaak niet zo goed samen! Was je te zwaar dat je zoveel af kan vallen in 1 week?

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 1 dec 2010 - 0:14

Het was niet in 1 week toc, maar in 1 maand?? Hihi 8kg in 1 week, , krijg dat maar eens voor elkaar. Ik vind het in een maand al een hele prestatie
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 wo 1 dec 2010 - 0:22

knap zeg!!!

ik ben ook 8 kilo afgevallen in 3 á 4 maanden tijd. gewoon door mezelf een ander eetpatroon aan te leren!

ik ben 1.70 en weeg nu rond de 70 kilo. ik wil er nog wel meer wat vanaf. maar ik ga nu niet meer streng zijn, omdat zwanger worden/zijn en dan willen afvallen niet samen gaat. de meeste vrouwen vallen toch wel wat af, omdat ze zich leegspuugen. maar goed dat is lang niet bij iedereen natuurlijk

Wel erg vervelend dat je maar zit te wachten en er komt maar geen menstruatie aan en ook nog eens negatieve test! erg frustrerend!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 0:30

_Sneeuwwitje_ schreef:Het was niet in 1 week toc, maar in 1 maand?? Hihi 8kg in 1 week, , krijg dat maar eens voor elkaar. Ik vind het in een maand al een hele prestatie
Hahaha, vlg mij zit ik met mijn hoofd ergens anders Embarassed ! Ben trouwens ook wel 3 kg afgevallen in 2 weken, onbewust hoor. Geen eetlust, bij vlagen misselijk enz

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 0:41

DeniseT schreef:
Ik heb ook gestest met 2 voor 5 kruidvat 2 keer negatief.
1 keer veelste vroeg naja dag 28... en andere dinsdag op dag 31 ik zit nu op woensdag dag 32 :S..
snap er echt niets meer van...
zal ik met een andere test testen binnenkort????
Ik denk niet dat dat veel zin heeft... als een test negatief is zal een andere test waarschijnlijk ook negatief zijn.
DeniseT schreef:
Naja denken jullie dat ik zwanger kan zijn of binnekort ongesteld wordt..?! haha elke dag denk ik mmm zal ik vandaag dan ongesteld worden hihi..
Dat weten wij natuurlijk niet... Dat is het lastige ervan, zwangerschapskwaaltjes lijken zo veel op menstruatiekwaaltjes. Ik ben bang dat je toch nog effe moet wachten.
DeniseT schreef:
@ kruumel die is lekker zwanger! hihi..
Ja... maar ik hoop dat jullie snel volgen hoor!!!
DeniseT schreef:
Oh ja ik ben op dieet geweest en ben even 8 kilo afgevallen in een maand tijd!!!Very Happy ben best trots op mezelf hihi..
Je moet wel opletten met afvallen en zwanger willen worden/zijn. Het is niet goed om te dieeten tijdens een zwangerschap.
Had je veel overgewicht dan? 8 kilo in een maand is wel veel! Hoe heb je dat gedaan?

Gast
Gast

Bericht  DeniseT wo 1 dec 2010 - 2:23

Heeey
Kruumel ik ben afgevallen met het dokter cohen dieet! Ik woog 87.5 toen ik begon en nu 79.7 dus best goed gegaan en vind het ook prima zo.
Ik wou dit eraf omdat ik echt mezelf veelste dik vond. Ik woog altijd 65 soms nog 60 maar werd toen ziek en kreeg een te traag werkende schildklier en kwam binnen een half jaar 13 kilo aan.
Ik ben dit dieet gaan doen omdat je eigenlijk goed eet gezond en gewoon niet snoept en geen varkensvlees eet. Ik ben nu gestopt en eet weer normaal:).
Ben wel bijna 8 kilo kwijt. En ik neem een hoop tips mee en snoep veeeeel minder dan ervoor en kijk heel anders naar eten dan 2 maanden terug.

Duss ik eet weer gewoon en ben nu ook gestopt omdat we graag een kindje willen en ik dus gewoon moet eten.
Anders schiet het denk ik niets op.

Nou xxxxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  smooch wo 1 dec 2010 - 3:16

CKC schreef:

All, ik heb getest! Kwam een licht streepje smilesmilesmile kon het zelf moelijk geloven.. Dus nog even een paar dagen wachten en kijken of het donkerder wordt. Ben namelijk nog helemaal flabbergasted! Heb een ontzettend druk dagje op mijn werk.. dus ik weet niet of ik kan reageren meer vandaag!

Oehh, spannend! Nou ik blijf je volgen tot ik je officieel mag feliciteren.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  joyce0606 wo 1 dec 2010 - 5:44

de rust is wedergekeerd, allemaal lekker aan het eten, of aan het werk!

nou ik ga dan nog maar even aan mijn school! vandaag heerlijk een dagje vrij, dat is in augustus voor het laatst geweest!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  mimikske2 wo 1 dec 2010 - 7:36

Wat een drukte hier!!

Wil iniedergeval Ba en Denise veel succes wensen! Hoop dat jullie toch nog allebei zwanger zijn.
En voor de rest op het wachtbankje natuurlijk ook veel succes!
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 wo 1 dec 2010 - 7:39

ik heb echt de meest vreselijke eetbuien!

ik eet alles wat los en vast zit! gellukg hebben wij eigenlijk nooit zoveel koek en snoep in huis. dus ik eet me goor aan de manderijnen.....

succes BA en denise, hopen op goed bericht!!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 11:00

Hoi meiden,

Ik ben net thuis uit werk, we staan gewoon onderaan de pagina... :shock:
Thnx voor het sterkte wensen, maar ik denk echt dat het niks is deze maand, heb ook geen kwaaltjes meer, geen pijn oid. Alleen geen eetlust...

hug

Gast
Gast

Bericht  DeniseT wo 1 dec 2010 - 11:04

Heey!
Idd dat kan toch niet onderaan?! Waar is ons groepje die 600 x per dag kijkt schrijft en zo?!
Ik zat ook al te kjken of iemand had gereageerd op me lange verhaal maar helaas.. Helemaal niets:(
Naja slaap lekker voor degene die er nog wel nu zijn! Ba weltrusten!!
Xxxxxxx ( ik laat morgen me haar knippen ik heb het nu ongeveer tot bijna bij me billen en er gaat wel een hoop af ben er best zenuwachtig voor ga wel ff totaal wat anders doen! Hihi spannend ) nou tot morgen hopelijk! XxxxXxx denise
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 11:13

DeniseT schreef:Heey! Ik zat ook al te kjken of iemand had gereageerd op me lange verhaal maar helaas.. Helemaal niets:(
Naja slaap lekker voor degene die er nog wel nu zijn! Ba weltrusten!!
Xxxxxxx ( ik laat morgen me haar knippen ik heb het nu ongeveer tot bijna bij me billen en er gaat wel een hoop af ben er best zenuwachtig voor ga wel ff totaal wat anders doen! Hihi spannend ) nou tot morgen hopelijk! XxxxXxx denise
Kruumel heeft gereageerd hoor!! Ik heb m'n dag niet zo, sorry, morgen vast beter...
Krijgen we voor en na foto's van je kapsel??

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 21:37

Ik had inderdaad gereageerd, maar dat maakt niks... Wink

Ik ben gisteravond niet meer online geweest, voelde me zó beroerd!
Tijdens het eten kreeg ik zo'n buikpijn, krampen niet normaal. Daarna moest ik sporten, ik zou rijden en vond het lullig vlak van te voren af te bellen, dus ben toch maar gegaan. Toen ging het wel... heb de les goed mee kunnen doen, alleen met springen ben ik een beetje voorzichtig geweest. Toen ik terugkwam had ik honger (had tijdens het eten maar een klein beetje gehad) en heb ik een stroopwafel en een mandarijntje gehad. Ik lag op de bank, had het stikheet (knalrood hoofd) daarna steenkoud... toen ben ik maar m'n bed ingekropen. Lekker van 22.00 tot 6.15 uur geslapen! Nu gaat het wel... beetje last van misselijkheid.

EDIT: Gister na het eten en voor het sporten moest ik plassen, zat er bij het afvegen een beetje rozig slijm... ik schrok me een ongeluk! Waarschijnlijk heeft dat niks te betekenen, en normaal ben ik best nuchter, maar ik schrok me echt!

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 1 dec 2010 - 22:09

Kruumel, Ja ik snap dat je je rot schrikt, roze slijm kan natuurlijk heel onschuldig zijn, als een gesprongen bloedvaatje. Dus ik zou inderdaad ook niet meteen van het slechtste uitgaan.
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 23:10

Ik ben ook niet meer bang of zo... maar ik schrok me wel effe. Eerst hele erge krampen, en daarna dat roze slijm. Ik zat ook al te denken aan een gesprongen vaatje of zo.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 23:25

Kan me voorstellen dat je schrikt meis, maar zo lang je geen helderrood bloedverlies heb moet je je niet al te veel zorgen maken hoor!

hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 23:27

@ Sneeuwwitje: Nog maar 4 dagen joh zie ik net, die ticker is niet zo duidelijk vind ik. Hoe voel je je? Gespannen of niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 23:50

Sneeuwwitje, spannend... mog 4 daagjes!

BA, dankje meid, ik maak me ook geen zorgen, ik was alleen geschrokken! Heb jij nog getest vanmorgen?

CKC, over testen gesproken... heb jij vanochtend nog getest?

Denise, hoe is t bij jou? Nog niet ongesteld geworden?

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 1 dec 2010 - 23:53

Beautyaddict & kruumel , Ja inderdaad haa mijn cyclus is eindelijk ook weer tot zijn einde gekomen. Alleen nog geen klachten etc. Maar heb ook een korte cyclus gepakt 26 dagen, dus kan nog van alles gebeuren!

Beautyaddict, Ja ik weet dat mijn ticker niet zo overzichtelijk was, maar ik kon geen andere fatsoenlijke ticker meer vinden die aftelde, had opeens alsmaar dat ze tot mijn vruchtbare dagen telde! Zal zo even kijken voor een andere hoor. Wink
En hoe is het bij jou, al tekenen van een menstruatie?
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 19 van 44 Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 31 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: