Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 35 van 44 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 35 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 1:47

Susan schreef:
Beauty Addict schreef:Ken het verhaal ook van iemand uit mijn omgeving, al is dat wel ruim 20 jaar geleden, dus misschien maken ze de fout nu minder snel?
Oh, dat denk ik zeker, maar bij diegene op het Vivaforum was het volgens mij wel redelijk recent.
He bah, dat zou echt vreselijk zijn.
Ik word echt heen en weer geslingerd met mijn emoties. Bah.. volgende week gelukkig vrij. Kan ik bijkomen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 35 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 1:49

CKC schreef:
Susan schreef:
Beauty Addict schreef:Ken het verhaal ook van iemand uit mijn omgeving, al is dat wel ruim 20 jaar geleden, dus misschien maken ze de fout nu minder snel?
Oh, dat denk ik zeker, maar bij diegene op het Vivaforum was het volgens mij wel redelijk recent.
Ik word echt heen en weer geslingerd met mijn emoties. Bah.. volgende week gelukkig vrij. Kan ik bijkomen.
Ja, dat geloof ik. Lijkt me zo moeilijk meis... hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 1:50

Beauty Addict schreef:
CKC schreef:
Susan schreef:
Ja, dat geloof ik. Lijkt me zo moeilijk meis... hug
Het ene moment ben ik vrij nuchter en het andere moment prikken er echt tranen. BAH! Morgen ga ik naar de kapper want ik zie er niet uit ook.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 1:54

CKC, meis... wat erg voor je! Zo over de computer lijkt het alsof je heel sterk bent, maar het is toch heel moeilijk! Gelukkig ben je volgende week vrij, kun je even tijd voor jezelf nemen. Alles wat je zegt is wel waar... het vruchtje was waarschijnlijk niet 'goed' en je weet nu wel dat je zwanger kunt worden... dat is een kleine geruststelling, maar het maakt het niet makkelijker! Heel veel sterkte lieve meid! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 1:59

Kruumel schreef:CKC, meis... wat erg voor je! Zo over de computer lijkt het alsof je heel sterk bent, maar het is toch heel moeilijk! Gelukkig ben je volgende week vrij, kun je even tijd voor jezelf nemen. Alles wat je zegt is wel waar... het vruchtje was waarschijnlijk niet 'goed' en je weet nu wel dat je zwanger kunt worden... dat is een kleine geruststelling, maar het maakt het niet makkelijker! Heel veel sterkte lieve meid! hug
Ja ik word van de ene uiterste naar het andere geduwd. Moest net ook echt even mijn man bellen, had ff troost nodig. No

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:02

Hoe gaat hij er mee om? Kunnen jullie er goed over praten samen? Kan hij je ook troosten?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:08

Kruumel schreef:Hoe gaat hij er mee om? Kunnen jullie er goed over praten samen? Kan hij je ook troosten?
Hij was gisteren erg stilletjes, hij snapt niet zo heel goed hoe het dan kan, en waarom het niet groeit. Hij is wel nuchter eronder. Hij zei gisteren toen ik verdrietig op de bank zat zullen we gaan winkelen haha.. Omdat dat mij vrolijk maakt. Maar nee, geen winkelen, geen jassen geen tassen geen niets. Het komt echt op jezelf aan, als je zoiets moet verwerken.
We hebben elkaar amper gesproken. Gisteren waren we terug toen ben ik een paar uurtjes gaan slapen, want moe ben je wel, en savonds naar de verjaardag van mijn zusje. En vanmorgen ben ik gewoon gaan werken. Ga me niet ziekmelden, dan ga ik alleen maar malen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:12

CKC schreef:
Kruumel schreef:Hoe gaat hij er mee om? Kunnen jullie er goed over praten samen? Kan hij je ook troosten?
Hij was gisteren erg stilletjes, hij snapt niet zo heel goed hoe het dan kan, en waarom het niet groeit. Hij is wel nuchter eronder. Hij zei gisteren toen ik verdrietig op de bank zat zullen we gaan winkelen haha.. Omdat dat mij vrolijk maakt. Maar nee, geen winkelen, geen jassen geen tassen geen niets. Het komt echt op jezelf aan, als je zoiets moet verwerken.
We hebben elkaar amper gesproken. Gisteren waren we terug toen ben ik een paar uurtjes gaan slapen, want moe ben je wel, en savonds naar de verjaardag van mijn zusje. En vanmorgen ben ik gewoon gaan werken. Ga me niet ziekmelden, dan ga ik alleen maar malen.
Ja, dat is zo. Maar pas je wel een beetje op jezelf? Je hebt aardig wat voor je kiezen gehad!!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:12

Wat lief van hem dat hij jou op wil vrolijken! Voor hem is het ook moeilijk... het gebeurd allemaal in jouw lichaam en hij staat naast de zijlijn. Ik begrijp wel dat hij niet snapt wat er dan mis is gegaan, dat lijkt me een hele normale reactie. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:20

Kruumel schreef:Wat lief van hem dat hij jou op wil vrolijken! Voor hem is het ook moeilijk... het gebeurd allemaal in jouw lichaam en hij staat naast de zijlijn. Ik begrijp wel dat hij niet snapt wat er dan mis is gegaan, dat lijkt me een hele normale reactie. hug
Hij ging veel vragen aan de arts, zo van hoe groot is de kans dat we wel een gezond kindje kunnen krijgen en wat we moeten doen om dit soort dingen te voorkomen (kan je niets tegen doen) wel wordt er nu een aantekening gemaakt in mijn dossier en de arts was erg aardig, hij zei mocht je opnieuw zwanger worden, dan mag je altijd een afspraak bij mij maken en dan gaan we net zo vaak kijken als je wil.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:38

Dat is wel heel fijn! Een fijne arts doet veel aan je gevoel erover. Geef het wat tijd, en praat er samen over... geniet van je week vrij volgende week. Neem wat tijd voor jezelf, en jullie samen!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 wo 15 dec 2010 - 2:57

jeetje ik ben stil....

waarom.....

in dit topic hebben we zo wel het gemiddelde omhoog gehaalt! helaas Sad

ik snap dat heel goed dat je even niet meer wil komen hier! ik wil je dan ook heel veel sterkte wensen de komende tijd! en hopelijk dat je nog een beetje kunt genieten van de feestdagen, ook al staat je hoofd er totaal niet naar!

ik hoop dat je snel weer mag aansluiten, op een tijd dat jij denkt dat het weer goed is! en dat je ons heel goed nieuws komt vertellen!!

sterkte!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Océane wo 15 dec 2010 - 4:19

Sterkte CKC, ik heb hetzelfde meegemaakt. (Maar dat wist je al) Het blijft een klap...
Ik was trouwens zonder veel moeite precies een maand later alweer zwanger (2 maanden na dato een positieve test in m'n handen) en ik heb een prachtig gezond meisje. Een evt. volgende zwangerschap zal de eerste paar weken zenuwslopend zijn. Maar probeer het niet je leven te laten beheersen. Want ook die eerste weken maak je maar 1 keer mee. (De weken waarin jullie al weten dat je een kindje verwacht en verder bijna niemand, is toch speciaal)
Doe het lekker rustig aan en praat erover met elkaar... Liefs I love you
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891

Bericht  Muppetje wo 15 dec 2010 - 5:50

Heel veel sterkte CKC

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  zjam26 wo 15 dec 2010 - 6:59

Hoi lieve meiden,

Na een hele tijd meld ik me hier ook weer. We hadden het super druk op het werk vanwege een plotselinge deadline
van 31 dec. Ik draaide veel overuren vandaar dat ik weinig tijd had om op het forum te komen. Nu liggen we voor op schema en gaan we het zeker halen, dus de rust is wat terug gekeerd. Ben ook lekker eerder naar huis gegaan vandaag.

CKC: Wat een rot nieuws meid! Ik wens jou en je man veel sterkte toe hug

Kruumel en BA: Jullie zijn zwanger!! Super gefeliciteerd meiden, geniet er lekker van. Ik hoop dat de misselijkheid gauw minder wordt. Weten jullie al hoe jullie het nieuws gaan vertellen?

Fiebje: Het is bijna testen voor jou, spannend! Zou mooi zijn als het meteen weer raak zou zijn!

Sneeuwitje en Joyce: Jammer dat jullie toch ongesteld zijn geworden meiden. Hopelijk is deze ronde wel jullie ronde!

Deze ronde ben ik gestart met ovulatietesten. Ik heb de digitale van CB gebruikt en de dipsticks van Zwanger en Kids. Op dag 17 kreeg ik een smile en ook op de z&k test waren beide strepen even donker, maar niet heel donker. Ik ging er van uit dat ik m'n lh-piek had gevonden. We hebben ook gesekst toen. Nu kwam ik afgelopen vrijdag van m'n werk en deed ik een ovutest van z&k, gewoon om te checken. Er kwam binnen 30 sec een knalstreep! Hij was vele malen donkerder dan die positieve test van de week daarvoor. Toen heb ik ook weer een CB gedaan en ik kreeg ook weer een smile . De dag erna waren ze allebei nog steeds positief, maar de streep van de z&k test was al minder donker. De dag daarna waren ze beiden negatief. Erg vreemd allemaal, want je kan toch niet 2x een lh-piek hebben in 1 cyclus? Heb ook een zw-test gedaan, maar die was negatief. We hebben vrijdagavond en erna ook weer gesekst voor de zekerheid. Ik ga m'n ticker daarom ook verlengen, want als m'n ei vorig weekend is gekomen zal m'n cyclus ook weer langer zijn. Weet dus niet zo goed waar van mijn cyclus ik nu ben. Wat denken jullie?

Liefs Zjam

zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 22
Punten : 22
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  zjam26 wo 15 dec 2010 - 7:29

Naam Testdag (NOD)
Kruumel 26-11-2010 ZWANGER!!!
BA 24-12-2010 ZWANGER!!!
Fiebje 15-12-2010
mimi 19-12-2010
Zjam 26-12-2010
sweetygirl 03-01-2011
sneeuwitje 04-01-2011
denise 05-01-2011
joyce 15-01-2011

Ik heb mezelf ook toegevoegd aan het NOD lijstje!
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  zjam26 wo 15 dec 2010 - 7:31

Ow een beetje mislukt Embarassed , ik zie geen lijnen.

Kan iemand mij toevoegen aan het lijstje met lijnen?

Ik ben een tijd niet geweest en heb meteen 3 posts achter elkaar Embarassed
zjam26
zjam26
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 7:35

Heb er helemaal niks van meegekregen en lees het nu pas allemaal.
Maar wil je heel veel sterkte wensen CKC!
Erg kl*te!
hug

Gast
Gast

Bericht  Raindrop wo 15 dec 2010 - 8:25

Heel veel sterkte CKC en ook aan je man!
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 12:52

CKC: Bah wat een onzekerheid! Daar zou ik ook helemaal niet tegen kunnen. Wel fijn dat je zo'n lieve arts hebt, dat is heel belangrijk. Veel sterkte!

Gast
Gast

Bericht  Lejow wo 15 dec 2010 - 18:57

Veel Sterkte CKC!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  DeniseT wo 15 dec 2010 - 21:41

heey ckc sterkte meis! hopelijk gaat het een beetje met je !!
Rustig aan!

xxx(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  sweetgirl27. wo 15 dec 2010 - 22:04

zjam26 (wo dec 15 2010, 19:29) schreef:Naam Testdag (NOD)
Kruumel 26-11-2010 ZWANGER!!!
BA 24-12-2010 ZWANGER!!!
Fiebje 15-12-2010
mimi 19-12-2010
Zjam 26-12-2010
sneeuwitje 04-01-2011
denise 05-01-2011
sweetygirl 08-01-2011
joyce 15-01-2011

Ik heb mezelf ook toegevoegd aan het NOD lijstje!
ik heb mjin testdatum verandert 3 jan na 8 jan
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 0:21

Zjam Dank je wel!!

CKC: Hoe is het nu? Wel een beetje kunnen slapen? hug

Sneeuwwitje: Hoe is het met jou meis? Kan je het al een beetje een plekje geven? Ik heb echt bewondering voor je dat je niet getest hebt!!

Fiebje: Over testen gesproken... nogsteeds niet ongesteld?

Kruumel: Is het voor jou nog een beetje vol te houden?

Iedereen die rond de vuchtbare dagen zit: Succes!!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje do 16 dec 2010 - 7:42

Hoi meiden, zjam welkom terug!! Fijn dat het nu wat rustiger is op je werk. Bij mij brand het in januari weer los . Ba nog even geduld hè! Kruumel voel je alweer wat beter?

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 35 van 44 Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 39 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: