Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 34 van 44 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 34 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  chocolate di 14 dec 2010 - 21:51

CKC: hug
Heel veel sterkte!
chocolate
chocolate
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 459
Punten : 469
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 34 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 14 dec 2010 - 21:55

Ckc, Ik weet niet precies wat te zeggen, maar een sterkte is hier zeker op zijn plaats. Heel knap hoe je er zo sterk onder weet te blijven. Meid, ik hoop je snel weer terug te horen met goed nieuws. En heel veel succes de komende tijd om de zaakjes wat op orde te krijgen!
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sweetgirl27. di 14 dec 2010 - 21:57

Heel veel sterkte CKC en een dikke knuffel hug van mij ik hoop dat je wel weer terug komt liefs sweetgirl
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 22:16

Bedankt meiden.
Tja, sterk.. ik denk dat de klap nog komt. Maar voor nu, voel ik me vooral opgelucht dat ik weet wat er is.
Moet je je voorstellen.. je hebt een positieve test in handen, maar je gevoel en je lichaam laten je elke dag opnieuw weten dat er iets mis is. Je gaat er mee naar bed, en staat er mee op. Elk moment dat je het vergeet, krijg je erge kramp en voel je bloed uit je lichaam komen. Je wil wel blij zijn, maar voor wat?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 22:19

Ik denk dat het "goed" is dat je het nu weet. En ja dan is het best logisch dat je vooral de opluchting voelt. Misschien komt de klap nog, misschien niet smile Ik denk dat je een soort middenweg moet vinden tussen je verdriet wel toelaten als het wél komt en ook realistisch blijven. Dit betekent ook niet dat je niet meer zwanger wordt of dat het niet werkt in je lijf. Bah je moet je echt afschuwelijk gevoelt hebben de afgelopen dagen!

Gast
Gast

Bericht  mimikske2 di 14 dec 2010 - 22:32

ckc: heel veel sterkte de komende tijd! Een dikke hug voor jou!

kruumel al weer wat beter?
Ik lig nu ook met buikgriep in bed. bah bah.

ba: die stress momenten ken ik maar al tegoed! Maar als je je zo beroerd voelt is het nautuurlijk al helemaal verschrikkelijk!

mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 22:32

Ja, het heeft dus zijn weerslag op alles in je dagelijkse leven. Gek genoeg, ben ik sinds gistermorgen niet meer misselijk. :shock:
Ik had wel een leuke gyneacoloog, hele aardige man. Hij ging met een inwendige echo kijken en ik voelde me natuurlijk best ongemakkelijk. Maar hij ving het goed op, mij ook na het slechte nieuws.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 22:45

Dat is wel heel prettig, dat de gyn zo aardig was!

Gast
Gast

Bericht  Susan di 14 dec 2010 - 23:04

CKC, ik heb minstens een uur getwijfeld of ik dit wel wilde neerzetten omdat ik je niet onrustig wil maken, maar dat het vruchtje niet leefde, was dat alleen gebaseerd op het feit dat er geen kloppend hartje te zien was? Als ik het goed heb was je gisteren nog maar 5 weken en 6 dagen zwanger (op 3 november schreef je op het oude forum dat je ongesteld geworden was) en voor zover ik er iets over kan vinden op internet gebeurt het bij zulke vroege echo's vrij vaak dat er nog geen kloppend hartje te zien is.

Nogmaals, ik wil je niet nog meer van streek maken, maar onder andere door dit topic en het feit dat je die pillen hebt gekregen, wilde ik het toch zeggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 23:17

Ckc heel veel sterkte. Een miskraam is heel verdrietig. Ik ken het gevoel van onzekerheid en angst en het niet kunnen genieten.

Susan ik denk dat de artsen wel heel goed kijken. Tenminste dat is mijn ervaring. Als ze het niet zeker weten laten ze ook elke keer bloed prikken om te kijken wat je hcg doet. Dat is heel vervelend want dan zit je nog in onzekerheid. Ik snap alleen niet dat CKC 14 weken zwanger is, als ze in nov. nog ongesteld is geweest. Of was die menstruatie een bloeding terwijl je zwanger was? Maar de digitale test gaf toen toch ook niet zwanger aan?

Ik hoop dat je hcg snel daalt en dat het vruchtje snel loslaat. Ik vond het heel naar dat ik me nog steeds heel erg zwanger voelde door hoog hcg, het vruchtje nog droeg, maar niet meer zwanger was. Weet je al of je voor curettage kiest? Ik heb dat niet gedaan, maar misschien was het toch beter geweest, omdat de nasleep dan minder lang was geweest.

Probeer je inderdaad maar vast te houden aan het gegeven dat het niet goed was. Je lichaam regelt dat eigenlijk maar heel mooi. Een miskraam is een natuurlijk gegeven, je lichaam signaleert dat het niet goed is en ruimt dat natuurlijk op. Ik vond dat een hele geruststelling. Het is wel pijnlijk en verdrietig, maar als het niet goed is dan is het niet goed. Ook ik vond het fijn te weten dat ik makkelijk aantel. Tenminste de eerste en de tweede keer (ik heb twee miskramen gehad), nu ben ik bang dat het de volgende keer niet meer zo snel gaat. Het is jammer dat je eerste ervaring met zoveel angsten en onzekerheid gepaard is gegaan. Ik hoop dat je die ervaring niet heel erg meeneemt en dat je de volgende keer kan genieten van een zwangerschap. Want het blijft natuurlijk een heel mooi iets. Je lichaam weet wel wat het doet, vertrouw daar maar op.

Ik heb er al het vertrouwen in dat je snel een voorspoedige zwangerschap tegemoet gaat. Heel veel sterkte!

Heel veel sterkte.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 23:21

Jolie schreef:

Susan ik denk dat de artsen wel heel goed kijken. Tenminste dat is mijn ervaring. Als ze het niet zeker weten laten ze ook elke keer bloed prikken om te kijken wat je hcg doet. Dat is heel vervelend want dan zit je nog in onzekerheid. Ik snap alleen niet dat CKC 14 weken zwanger is, als ze in nov. nog ongesteld is geweest.

Dat was niet dezelfde zwangerschap maar een andere, vandaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 23:29

Darcy schreef:
Jolie schreef:

Susan ik denk dat de artsen wel heel goed kijken. Tenminste dat is mijn ervaring. Als ze het niet zeker weten laten ze ook elke keer bloed prikken om te kijken wat je hcg doet. Dat is heel vervelend want dan zit je nog in onzekerheid. Ik snap alleen niet dat CKC 14 weken zwanger is, als ze in nov. nog ongesteld is geweest.

Dus ze heeft twee miskramen na elkaar gehad?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 23:31

Jolie schreef:

Nee het was een tijdje geleden al.

Gast
Gast

Bericht  smooch di 14 dec 2010 - 23:32

CKC nogmaals een dikke knuffel hug
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 23:38

CKC: veel sterkte hug

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 23:48

Darcy schreef:
Jolie schreef:

Nee het was een tijdje geleden al.

Oke, dat is heel naar. Nogmaals veel sterkte CKC.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 23:53

Susan schreef:CKC, ik heb minstens een uur getwijfeld of ik dit wel wilde neerzetten omdat ik je niet onrustig wil maken, maar dat het vruchtje niet leefde, was dat alleen gebaseerd op het feit dat er geen kloppend hartje te zien was? Als ik het goed heb was je gisteren nog maar 5 weken en 6 dagen zwanger (op 3 november schreef je op het oude forum dat je ongesteld geworden was) en voor zover ik er iets over kan vinden op internet gebeurt het bij zulke vroege echo's vrij vaak dat er nog geen kloppend hartje te zien is.

Nogmaals, ik wil je niet nog meer van streek maken, maar onder andere door dit topic en het feit dat je die pillen hebt gekregen, wilde ik het toch zeggen.

Ja, de arts zag geen kloppend hartje, verloskundige erbij en echoscopiste ook geen hartje te zien. Terwijl mijn baarmoeder nog even groot was als normaal. Dus, een normale omvang heeft. Je baarmoeder schijnt meteen te groeien als je vruchtje nestelt en naarmate je weken vorderen wordt je baarmoeder groter, dus je bm is bij 6wkn groter dan dan niet zwanger of net zwanger.

Daarbij, het bloed en pijn was gewoon geen goed voorruitzicht.

Ik moest van de arts ook nog 1 week afwachten maar hij ging ervan uit dat het niet goed zat. Moet volgende week dinsdag terug om bloed te laten prikken en dan wordt er op zwangerschapshormoon nagekeken en als er dan nog steeds een hoge dosis is, mag ik doorlopen naar de echo, weer. Maar ik wil niet. Ik wil dit echt allemaal niet meemaken. Wat een nachtmerrie.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 23:54

Jolie schreef:
Darcy schreef:
Jolie schreef:

Nee toen heb ik met 14wkn een abortus gehad. Het kind was toen niet gewenst (bad relationship, ik nog maar 19 geen werk geen huis etc)

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:00

CKC schreef:
Jolie schreef:
Darcy schreef:
Jolie schreef:

Nee toen heb ik met 14wkn een abortus gehad. Het kind was toen niet gewenst (bad relationship, ik nog maar 19 geen werk geen huis etc)

Oke, sorry was voor mij een beetje onduidelijk. Kan me voorstellen dat, dat een verdrietige ervaring is geweest. Veel sterkte met het verwerken van je miskraam, hoop dat het de volgende keer wel goed gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 0:31

CKC: Heel veel sterkte hug

Gast
Gast

Bericht  Fiebje wo 15 dec 2010 - 0:50

Ckc: Héél veel sterkte met het verwerken van dit verlies. hug

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  Susan wo 15 dec 2010 - 1:40

Jolie schreef:
Susan ik denk dat de artsen wel heel goed kijken. Tenminste dat is mijn ervaring. Als ze het niet zeker weten laten ze ook elke keer bloed prikken om te kijken wat je hcg doet. Dat is heel vervelend want dan zit je nog in onzekerheid.

In dat topic op Viva was iemand tegen wie de gynaecoloog had gezegd dat ze een miskraam zou krijgen omdat er geen kloppend hartje te zien was, toen ze een second opinion aanvroeg bleek dat die gynaecoloog ernaast zat. Vandaar dat ik het toch even wilde zeggen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan wo 15 dec 2010 - 1:41

In ieder geval veel sterkte, CKC.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 1:43

Susan schreef:
Jolie schreef:
Susan ik denk dat de artsen wel heel goed kijken. Tenminste dat is mijn ervaring. Als ze het niet zeker weten laten ze ook elke keer bloed prikken om te kijken wat je hcg doet. Dat is heel vervelend want dan zit je nog in onzekerheid.

In dat topic op Viva was iemand tegen wie de gynaecoloog had gezegd dat ze een miskraam zou krijgen omdat er geen kloppend hartje te zien was, toen ze een second opinion aanvroeg bleek dat die gynaecoloog ernaast zat. Vandaar dat ik het toch even wilde zeggen.
Ken het verhaal ook van iemand uit mijn omgeving, al is dat wel ruim 20 jaar geleden, dus misschien maken ze de fout nu minder snel?

Gast
Gast

Bericht  Susan wo 15 dec 2010 - 1:46

Beauty Addict schreef:Ken het verhaal ook van iemand uit mijn omgeving, al is dat wel ruim 20 jaar geleden, dus misschien maken ze de fout nu minder snel?
Oh, dat denk ik zeker, maar bij diegene op het Vivaforum was het volgens mij wel redelijk recent.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 44 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 39 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: