Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 33 van 44 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 33 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  joyce0606 ma 13 dec 2010 - 7:13

_Sneeuwwitje_ schreef:
joyce0606 schreef:
_Sneeuwwitje_ schreef:Wat een onderhandelingen hier zeg Laughing

BA, Wel lekker zeg dat je dat gewonnen hebt! Wat houdt dat precies in dan een speciaal arrangement voor zwangere vrouwen? Klinkt wel erg relaxed zo'n resort!

Fiebje, Oke gelukkig ik dacht al dat ik een berichtje overgeslagen had! Hoop zo voor je dat je gelijk opnieuw weer zwanger bent, dat zou natuurlijk wel fijn zijn. Enig idee wanneer je eisprong was??

Joyce, Vervelend dat je zoveel vloeit zeg, zou natuurlijk nog kunnen dat nog wat nabloed van de miskraam, hoeveel dagen bloedde je toen?

1 hele dag. wat te verglijken is met de laatste dag van een menstruatie...
zou het inderdaad nog daarvan kunnen zijn? tis al 48 dagen geleden al weer..

Ik heb er natuurlijk ook niet heel veel verstand van, maar mij lijkt dat bij een miskraam toch redelijk wat bloed er uit moet komen, uiteindelijk wordt je hele baarmoeder toch gereinigd. En de eerste echte menstruatie er na zou misschien wel wat meer kunnen zijn..... Maar nogmaals ik ben ook geen gynaecoloog dus ik heb er verder weinig verstand van!

ja ik heb ook geen idee. ik vondt het ook wat weinig, vandaar dat ik ook nog een soort van hoop had. toen is er wel een echo gemaaakt, en zei ze dat alles wel schoon was..
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 33 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Fiebje ma 13 dec 2010 - 7:48

Hoi joyce ik weet het ook niet. Lijkt me niet dat er nu nog restjes uitkomen. Je baarmoeder was toch schoon! Sneeuwwitjë ik denk dat ik m'n ei in het begin heb gehad. Zo als normaal.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  joyce0606 ma 13 dec 2010 - 8:22

Fiebje schreef:Hoi joyce ik weet het ook niet. Lijkt me niet dat er nu nog restjes uitkomen. Je baarmoeder was toch schoon! Sneeuwwitjë ik denk dat ik m'n ei in het begin heb gehad. Zo als normaal.

nee dat lijkt mij ook niet! maar ja maar hopen dat ik snel zwanger ben, vloei ik ook niet meer zo, voel me er echt naar door
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje ma 13 dec 2010 - 9:06

Klopt idd er is niks aan. Heb je ook last van je benen? Daar word ik altijd gek van. Net alsof het daar uit getrokken wordt

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 ma 13 dec 2010 - 9:52

Fiebje schreef:Klopt idd er is niks aan. Heb je ook last van je benen? Daar word ik altijd gek van. Net alsof het daar uit getrokken wordt

wel onzettende krampachtige en moeien benen. vreselijk misselijk, en duizelig vanwege de vele bloedverlies. 3 maanden geleden ook flauw gevallen daardoor....ik ging vrij vroeg aan de pil vanwege dit, maar ja de pil en zwanger worden gaat niet zo samen heh!

en voel je al iets, klachten? of denk je dat je mentruatie later is, dat zou misschien ook wel kunnen?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 10:02

_Sneeuwwitje_ schreef:
Kruumel, He Bah, nog zieker dan je eigenlijk zou moeten zijn. Je weerstand is natuurlijk ook wel wat minder op het moment, beterschap in ieder geval ! In ieder geval heel fijn dat je man zo lief voor je is. Ziet hij het papa worden al wat voor zich, want het er nuchter onder blijven wordt wel steeds lastiger voor zowel jou als hem zeker!
Dankjewel... Ja hij ziet het steeds meer voor zich. Ik kan aan z'n opmerkingen merken dat hij er ook best veel mee bezig is, en er aan begint te wennen. Hij wil ook steeds meer weten over hoe het vruchtje nu is, hoe groot, en wat er al allemaal op en aan zit.
Gelukkig is hij ook geduldig met zijn zieke vrouwtje.

Hoe is het met jou?

Gast
Gast

Bericht  DeniseT ma 13 dec 2010 - 10:43

heeey meiden!
Ik heb braaf meegelezen hoor!!Very Happy
Maar zat elke keer op me telefoon dus geen tijd om wat te sturen!
Sorry wel spannend allemaal!
alles komt nu wel dichtbij..

Vervelend voor je kruumel dat je je zo voelt hopelijk ben je volgende week weer alleen misselijk van de zwangerschap en is de rest weg!

CKC: wat spannend morgen zeg! ben benieuwd....

Fiebje wanneer ga je ook alweer testen?! want je bent nu 2 dagen over tijd zeg maar?

@ all:
hier gaat het goed(A) tot nu toe elke dag druk bezig geweest met sexen dus het gaat goed..
Weet niet wat we hebben maar we gaan er denk ik voor en niet eens bewust echt ermee bezig maar hoe noem je dat je libido? is hoog:P? of noem je het niet zo als je veel zin hebt in sex?
Maar verder gaat het prima!!Very Happy

xxxxxxx (K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  joyce0606 ma 13 dec 2010 - 20:02

DeniseT schreef:heeey meiden!
Ik heb braaf meegelezen hoor!!Very Happy
Maar zat elke keer op me telefoon dus geen tijd om wat te sturen!
Sorry wel spannend allemaal!
alles komt nu wel dichtbij..

Vervelend voor je kruumel dat je je zo voelt hopelijk ben je volgende week weer alleen misselijk van de zwangerschap en is de rest weg!

CKC: wat spannend morgen zeg! ben benieuwd....

Fiebje wanneer ga je ook alweer testen?! want je bent nu 2 dagen over tijd zeg maar?

@ all:
hier gaat het goed(A) tot nu toe elke dag druk bezig geweest met sexen dus het gaat goed..
Weet niet wat we hebben maar we gaan er denk ik voor en niet eens bewust echt ermee bezig maar hoe noem je dat je libido? is hoog:P? of noem je het niet zo als je veel zin hebt in sex?
Maar verder gaat het prima!!Very Happy

xxxxxxx (K)

jaa je libido is dan hoog! en die van je mannetje ook! die van mij ook sinds ik gestopt ben met de pil.

ik ben nu weer van me menstruatie af, dus ik heb alweer zin!!! haha toch nog maar even een dagje of 2 wachten.. smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Sneeuwwitje_ ma 13 dec 2010 - 21:31

Kruumel schreef:
_Sneeuwwitje_ schreef:
Kruumel, He Bah, nog zieker dan je eigenlijk zou moeten zijn. Je weerstand is natuurlijk ook wel wat minder op het moment, beterschap in ieder geval ! In ieder geval heel fijn dat je man zo lief voor je is. Ziet hij het papa worden al wat voor zich, want het er nuchter onder blijven wordt wel steeds lastiger voor zowel jou als hem zeker!
Dankjewel... Ja hij ziet het steeds meer voor zich. Ik kan aan z'n opmerkingen merken dat hij er ook best veel mee bezig is, en er aan begint te wennen. Hij wil ook steeds meer weten over hoe het vruchtje nu is, hoe groot, en wat er al allemaal op en aan zit.

Hoe is het met jou?

Dat is wel leuk natuurlijk, voor hem begint het echte leuke en zware werk natuurlijk ook pas als de baby eruit komt. Op verschillende sites kun je het ook erg goed bijhouden zowel met plaatjes als met echte echo's hoe groot het vruchtje op het moment is, maar dat zul je hoogstwaarschijnlijk wel al ontdekt hebben. Ik denk dat er ook genoeg mannen zijn die lang niet zo meeleven met hun zwangere vrouw, dus dat heb je gelukkig ook al mee!Wink

Maar met mij is alles verder goed hoor. Ik ga gewoon komend jaar een nieuwe start maken. Die miskraam wat achter me proberen te laten. Ik merk aan mezelf dat ik er ook al weinig meer mee bezig ben, ben meer bezig met zwanger worden dan met negatief zijn of het wel lukt, of het wel goed zal gaan.. Dus hopen dat het positief denken ook een positief effect zal gaan geven...... smile

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  sweetgirl27. ma 13 dec 2010 - 22:32

_Sneeuwwitje_ schreef:
Kruumel schreef:
_Sneeuwwitje_ schreef:

Hoe is het met jou?

Dat is wel leuk natuurlijk, voor hem begint het echte leuke en zware werk natuurlijk ook pas als de baby eruit komt. Op verschillende sites kun je het ook erg goed bijhouden zowel met plaatjes als met echte echo's hoe groot het vruchtje op het moment is, maar dat zul je hoogstwaarschijnlijk wel al ontdekt hebben. Ik denk dat er ook genoeg mannen zijn die lang niet zo meeleven met hun zwangere vrouw, dus dat heb je gelukkig ook al mee!Wink

Maar met mij is alles verder goed hoor. Ik ga gewoon komend jaar een nieuwe start maken. Die miskraam wat achter me proberen te laten. Ik merk aan mezelf dat ik er ook al weinig meer mee bezig ben, ben meer bezig met zwanger worden dan met negatief zijn of het wel lukt, of het wel goed zal gaan.. Dus hopen dat het positief denken ook een positief effect zal gaan geven...... smile

he sneeuwitje om een of andere manier ben ik er deze keer ook wat minder mee bezig komt ook omdat ik het erg druk heb op het werk met de feestdagen voor de deur ,maar ik denk zodra dat ik weer in de vruchtbare dagen zit dat mijn gedachten overuren draai haha
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:52

Pfft wat een dag. Ff spuien hoor Wink

Collega ging halverwege haar dienst naar huis, voelde zich niet lekker, dus betekende veel extra werk voor mij, en voelde me ook alles behalve lekker. Maar ja, kan je niet zeggen...
Moest ook naar een client die het bloed onder mijn nagels vandaan aan het halen was, me ruim een half uur laten wachten terwijl ze me voor alles uitmaakte. Dat soort dingen kan ik op dit moment totaal niet tegen (hoezo hormonen), normaal doet het me weinig.
En intussen maar op de klok kijken, want mijn neefje komt omdat mijn zusje een doktersafspraak heeft en moet dus op tijd thuis zijn... met alleen mijn eigen werk zou dat makkelijk gaan, met het werk van een ander erbij...

Stress stress stress dus en dan merk ik heel goed dat ik lichamelijk ver achteruit ben gegaan door het slechte eten en het rot voelen. Bah!

Nu gelukkig thuis, maar geen tijd om te rusten want die kleine staat zo op de stoep...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 2:26

_Sneeuwwitje_ schreef:

Ja, in het begin was het nog allemaal erg vreemd voor hem, hij voelt niks van dat alles wat in mijn lichaam omgaat, he? Maar hij gaat er goed mee om, is soms wel wat nuchterder dan ik, maar dat is goed, dat is in onze relatie sowieso. smile
Ja, ik heb zo'n sites gevonden waar je op de week kunt klikken waarin je zit, en dan geeft de site allemaal info over je eigen lichaam en over het vruchtje. Erg leuk, ik laat dat ook aan m'n man lezen af en toe.

Wat goed dat je er zo positief tegenover staat... Ik hoop voor je dat het in het nieuwe jaar gauw raak mag zijn! Met een positieve instelling kan t niet anders! Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 2:27

BA, sterkte! hug

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 14 dec 2010 - 3:44

Kruumel schreef:BA, sterkte! hug

+1 smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 4:11

Nog geen nieuws van CKC? Ik hoop zó dat alles goed is!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 4:32

Kruumel schreef:Nog geen nieuws van CKC? Ik hoop zó dat alles goed is!
Ja, ik ook. Ze moest er om 14.00 uur zijn toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 4:36

Beauty Addict schreef:
Kruumel schreef:Nog geen nieuws van CKC? Ik hoop zó dat alles goed is!
Ja, ik ook. Ze moest er om 14.00 uur zijn toch?

Klopt smile ik heb haar even een fb bericht gestuurd maar nog niets gehoord.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 14 dec 2010 - 4:58

oww spannend! ik hoop dat het goed is afgelopen met ckc!

ze zal toch wel inmiddels uit het ziekenhuis zijn.....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 5:27

Dat zal toch wel als ze er om 14.00 moest zijn? Maar ja, kan me voorstellen dat (of je nou goed of slecht nieuws krijgt) niet het forum het eerste is waar je aan denkt...

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 14 dec 2010 - 7:18

Hoi allemaal,
Ik heb wel gelezen maar weet niet meer wie wat heeft geschreven en ben zzzzzoooooooo moe, kruip zo m'n bedje in. Dussss Joyce de verloskundige vertelde mij dat het een paar dagen eerder of later kon wezen. En een paar is twee en dat is vandaag! En.......... nog geen teken van mijn menstruatie. Miss dat ik morgen ochtend ineens nieuwsgierig wordt, maar anders wordt het pas zaterdag. (gelijk jouw vraag beantwoord denise, toch!). Ckc, ben benieuwd hoe het met jou verlopen is vandaag, heb keihard voor je geduimd.
Sneeuwwitje, hoop idd dat het nieuwe jaar ook voor jou positief is. En zelf positief zijn zal daar zeker in helpen.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 di 14 dec 2010 - 7:32

Fiebje schreef:Hoi allemaal,
Ik heb wel gelezen maar weet niet meer wie wat heeft geschreven en ben zzzzzoooooooo moe, kruip zo m'n bedje in. Dussss Joyce de verloskundige vertelde mij dat het een paar dagen eerder of later kon wezen. En een paar is twee en dat is vandaag! En.......... nog geen teken van mijn menstruatie. Miss dat ik morgen ochtend ineens nieuwsgierig wordt, maar anders wordt het pas zaterdag. (gelijk jouw vraag beantwoord denise, toch!). Ckc, ben benieuwd hoe het met jou verlopen is vandaag, heb keihard voor je geduimd.
Sneeuwwitje, hoop idd dat het nieuwe jaar ook voor jou positief is. En zelf positief zijn zal daar zeker in helpen.

spannend!!!! jeetje zou het dan toch smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 21:41

Hoi meiden,

Sorry gisteren stond mijn pet echt niet naar om op het forum te komen. Voorlopig blijf ik ook weg.
Ik was gisteren om 14.00 bij de gyneacoloog en helaas maar waar, ik ben wel zwanger maar het leeft niet. Geen kloppend hartje te zien. Het bloeden is ook wat erger geworden. Ik heb nu een recept, of het laat vanzelf los of ik moet pillen slikken om het op te wekken.

Gek maar waar, ben zeer opgelucht, want ik ging regelrecht door een hel 2 weken lang. Dat ik nu weet dat ik NIET gek ben en dat mijn intutitie vlijmscherp was. Ik ben niet 1 moment happy geweest omdat ik diep in mijn hart wist, dit zit niet goed. Tevens ook omdat ik zwanger ben geweest, 14 weken lang en niet 1 druppel bloed verloor. Ze zeggen wel eens iedere zwangerschap is anders, dus dan creeer je toch een soort van hoop voor jezelf,maar nee. Niets is minder waar. De gyneacoloog en daarna ook een verloskundige die vertelde mij dat als je kindje gezond zou zijn, dat de zwangerschap zou volgroeien tot een baby. Is toch een soort geruststelling.. dat het vruchtje waarschijnlijk niet helemaal goed was. De natuur steekt maar mooi in elkaar.

Verder, ik weet dat ik zwanger kan worden, vrij makkelijk ook. Dus dat maakt me toch een stukje 'happy' als ik al zie dat er zoveel meiden op dit forum allerlei ellende doormaken wat betreft het zwanger worden. Ik heb niet gehuild, ben ook niet heel verdrietig.. omdat mijn gevoel zo sterk was maar de klap zal ongetwijfeld wel komen.

Verder neem ik afstand van dit topic sowieso, weet niet waarom maar mijn gevoel zegt dat het nu even beter is. We gaan trouwens niet opnieuw bezig.. een kindje is heel leuk, en ooit komt het ook wel maar voor nu ga ik me concentreren op andere zaken. Je zit toch elke maand weer te hopen en te wachten..

Oh vergeet helemaal te zeggen: bedankt allemaal voor jullie interesse en jullie medeleven.
Succes meiden!

Laatst aangepast door CKC op di 14 dec 2010 - 21:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 21:44

Lieverd, ik had het al gehoord maar vind het zo naar voor je SadSad Ik wens je heel veel sterkte! hug

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry di 14 dec 2010 - 21:49

Wat een rotnieuws CKC! Sterkte en een knuffel hug
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Tiara di 14 dec 2010 - 21:51

Heel veel sterkte CKC!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 44 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 38 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: