Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 18 van 44 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 18 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 22:47

Beauty Addict schreef:Hier uiteraard niks. Geen positieve test, geen menstruatie... niks!

Maar bij alles was ik graag wil gaat het mis, dus had ook niks anders verwacht!

Meiden, pas op met Kruidvat 2 voor 5, daarmee had ik vorige week een positieve test, maar zelfs de anderen van hun of welke test ik ook probeer, allemaal negatief, dus het was valse hoop, vals geluk!

Are you serious? Heb namelijk wel 2 voor 5 kruidvat getest.. :shock:

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 18 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 22:47

_Sneeuwwitje_ schreef:
Beautyaddict, Heb je vanochtend getest? Vervelend zeg, misschien nog paar dagen wachten.... Huh ik wist niet dat je met kruidvat testen positief getest had? Of heb je dat toen niet op het forum gezet?
Klopt, heb ik toen niet verteld, maar wil het nu wel even met jullie delen omdat ik nu weet hoe het voel. En het was echt goed positief hoor!

Laatst aangepast door Beauty Addict op di 30 nov 2010 - 23:12; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Fiebje di 30 nov 2010 - 22:50

goedemorgen allemaal,
Ckc zal duimen dat je streepje wat donkerder wordt en de buikpijn wegblijft.
BA dat is miss het risico van een goedkope test ik weet het ook niet. Over cb zijn een hoop ook niet te spreken en die is aardig aan de prijs. Denk dat geduld toch het beste is.
Sneeuwwitje klopt ja, nog 11 dagen pfffff niks aan! Klopt idd dat ik de vorige keer ook last had van bloedneuzen, heb dat anders nooit. En nu gisteren weer. Maar ja kan ook nog wat anders wezen of nog het laatste restje....... de aderen op m'n borsten worden ook al weer zichtbaarder. Vind dat trouwens ook niet zo mooi...... maar ja hoort erbij denken we dan maar. Zelfde verhaal als de pukkeltjes........
Joyce: Klopt idd, lopen erg gelijk op. Ben erg benieuwd........... miss negatief gedacht maar verwacht niet dat het gelijk weer lukt. Weet ook niet waarom.......

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 30 nov 2010 - 22:52

Beautyaddict, Ja poeh er is inderdaad duidelijk wel een streepje te zien... En met wat voor test heb je allerlaatst getest? Of heb je alleen nog maar met de kruidvat testen getest? Wel raar natuurlijk want die testen zijn altijd 99% betrouwbaar toch? Oh bah echt niet fijn die onzekerheid he? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Susan di 30 nov 2010 - 22:52

CKC schreef:

De kans op een vals-positieve test blijft heel klein, hoor. Ook met die tests van het Kruidvat. Laat je alsjeblieft nu niet bang maken. Als je een tweede streepje hebt, is de kans nog altijd een stuk groter dat de uitslag gewoon klopt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 30 nov 2010 - 22:53

Fiebje, Het zou wel al vroeg zijn natuurlijk voor klachten, maar wie weet Wink
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:02

Susan schreef:
CKC schreef:

De kans op een vals-positieve test blijft heel klein, hoor. Ook met die tests van het Kruidvat. Laat je alsjeblieft nu niet bang maken. Als je een tweede streepje hebt, is de kans nog altijd een stuk groter dat de uitslag gewoon klopt.

Dankjewel, ik wacht nog tot zaterdag en dan doe ik de ander ook. En als het dan ook positief is,dan ben ik heel blij! hug

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 30 nov 2010 - 23:03

_Sneeuwwitje_ schreef:Fiebje, Het zou wel al vroeg zijn natuurlijk voor klachten, maar wie weet Wink

als ik hier even mag op inhaken. nou ik had de vorrige keer ook heeel snel "last" van kwaaltjes, ik heb geen bloedneuzen gehad, maar wel bloedend tandvlees. grotere borsten (heb ik nu weer). en andere kwalen! dus dat kan echt wel, tis maar net hoe snel je het HCG aanmaakt. dat is bij de één sneller dan bij de ander!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  joyce0606 di 30 nov 2010 - 23:04

Fiebje schreef:goedemorgen allemaal,
Ckc zal duimen dat je streepje wat donkerder wordt en de buikpijn wegblijft.
BA dat is miss het risico van een goedkope test ik weet het ook niet. Over cb zijn een hoop ook niet te spreken en die is aardig aan de prijs. Denk dat geduld toch het beste is.
Sneeuwwitje klopt ja, nog 11 dagen pfffff niks aan! Klopt idd dat ik de vorige keer ook last had van bloedneuzen, heb dat anders nooit. En nu gisteren weer. Maar ja kan ook nog wat anders wezen of nog het laatste restje....... de aderen op m'n borsten worden ook al weer zichtbaarder. Vind dat trouwens ook niet zo mooi...... maar ja hoort erbij denken we dan maar. Zelfde verhaal als de pukkeltjes........
Joyce: Klopt idd, lopen erg gelijk op. Ben erg benieuwd........... miss negatief gedacht maar verwacht niet dat het gelijk weer lukt. Weet ook niet waarom.......

same here!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje di 30 nov 2010 - 23:04

Zoals ik al zei sneeuwwitje, ik ga er niet vanuit....... Zou allemaal teveel toeval zijn..........

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 30 nov 2010 - 23:05

Ja maar als je nog 11 dagen voor je NOD zit, dan moet de innesteling toch nog plaatsvinden... ?
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:05

CKC schreef:
Susan schreef:
CKC schreef:

Dankjewel, ik wacht nog tot zaterdag en dan doe ik de ander ook. En als het dan ook positief is,dan ben ik heel blij! hug
Klopt, vals positief is kleine kans. Daarom heb ik het eerst niet geplaatst, omdat ik mensen niet bang wilde maken. Maar ik wil ook niemand dezelfde onzekerheid aandoen, eerst positief testen en gelukkig zijn om daarna alleen maar negatief te testen, dan valt het alleen maar meer tegen.
CB schijnt idd de beste te zijn hoor, die met indicator!

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 30 nov 2010 - 23:06

Ik snap je wel hoor Fiebje, net als Joyce. Dat bij jullie de moed in ieder geval deze maand nog wat in je schoenen zit.
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Fiebje di 30 nov 2010 - 23:06

HHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOO MEIDEN,

Zo kan ik het niet meer voorlezen!!!!!!!!!!!!!!!!

Hihi

Klopt idd Sneeuwwtje, zijn miss nog wel de oude klachten. En joyce blijft toch wel toevallig hoe wij samen lopen. En klopt idd dat de moed ergens onderin zit, als tie er al zit.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Susan di 30 nov 2010 - 23:09

Beauty Addict schreef:
CKC schreef:
Susan schreef:
CKC schreef:

Klopt, vals positief is kleine kans. Daarom heb ik het eerst niet geplaatst, omdat ik mensen niet bang wilde maken. Maar ik wil ook niemand dezelfde onzekerheid aandoen, eerst positief testen en gelukkig zijn om daarna alleen maar negatief te testen, dan valt het alleen maar meer tegen.
CB schijnt idd de beste te zijn hoor, die met indicator!

Dat is ook lief van je, maar ik denk dat het bij iedere test wel eens gebeurt, 99% zekerheid is natuurlijk geen 100% zekerheid. De kans blijft gelukkig klein.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 30 nov 2010 - 23:09

Haha! ik volg het ook bijna niet meer, telkens als ik post zijn er alweer een aantal voor me!

Ja nou goed bij mij heeft het zowiezo een jaar geduurd eer ik zwanger was, dus ik verwacht het daarom wat minder. Maar jullie zijn toch allebei de 1e/2e ronde zwanger geraakt.
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:10

CKC schreef:Bedankt meiden, ik ben opeens bang.. mijn man zei ook vanmorgen, heb je je streepje laat je je bangmaken door buikpijn (die nu over is, btw!)
We wachten af meiden! Ik durf niet blij te zijn nog!
Dat is helemaal niet raar hoor... heb ik ook echt een paar dagen gehad... het begint pas sinds zondag een beetje tot ons door te dringen dat het echt is. Geef jezelf even de tijd om er aan te wennen, doe gewoon morgen en overmorgen 's ochtends nog een test, dan komt het besef vanzelf!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 30 nov 2010 - 23:13

ja ik heb het ook wel na de innesteling! in ben met de innesteling 3 dagen spuugziek geweest, duizelig en alles! maar dat is heel normaal bij het voor het eerst aanmaken van hormonen.

het is inderdaad echt wel erg druk zeg!! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje di 30 nov 2010 - 23:17

De derde ronde allebei toch? Joyce?
Ik ben niet ziek geweest rond de innesteling, het 'land' vanzelf hoor ckc!!!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:21

_Sneeuwwitje_ schreef:Beautyaddict, Ja poeh er is inderdaad duidelijk wel een streepje te zien... En met wat voor test heb je allerlaatst getest? Of heb je alleen nog maar met de kruidvat testen getest? Wel raar natuurlijk want die testen zijn altijd 99% betrouwbaar toch? Oh bah echt niet fijn die onzekerheid he? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Nee joh, heb bijna alle merken gehad geloof ik. De eerste dagen denk je vooral dat die andere testen niet kloppen, dus je blijft testen en testen in de hoop op dat ene 2e streepje... wat er tot vandaag niet is!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:24

CKC, Misschien kan je met 2 verschillende testen proberen als je bang bent dat de test niet goed is. Ik heb drie dagen achter elkaar met dezelfde test (natuurlijk een andere, maar van hetzelfde merk Wink) gedaan. De derde dag heb ik er ook een test van cb met indicator tegenaangegooid. Toen begon het besef pas echt bij mij.

BA, Heb je vanochtend nog eens getest? Heb je die testjezelf-testen al in huis?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:25

Beauty Addict schreef:wat er tot vandaag niet is!

Maar als je vandaag ongesteld zou worden is je cyclus 26 dagen, 1 dag langer dan de vorige... dus er is toch nog kans dat je te vroeg bent, of niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:28

Kruumel schreef:BA, Heb je vanochtend nog eens getest? Heb je die testjezelf-testen al in huis?
Ja, negatief. Testjezelf is nog niet binnen, dus gewoon met die ik nog had

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 23:30

Kruumel schreef:CKC, Misschien kan je met 2 verschillende testen proberen als je bang bent dat de test niet goed is. Ik heb drie dagen achter elkaar met dezelfde test (natuurlijk een andere, maar van hetzelfde merk Wink) gedaan. De derde dag heb ik er ook een test van cb met indicator tegenaangegooid. Toen begon het besef pas echt bij mij.

BA, Heb je vanochtend nog eens getest? Heb je die testjezelf-testen al in huis?
Ik wacht nog een paar daagjes. En dan koop ik zo'n knetter duur digitale van CB.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 30 nov 2010 - 23:30

Beauty Addict schreef:
Kruumel schreef:BA, Heb je vanochtend nog eens getest? Heb je die testjezelf-testen al in huis?
Ja, negatief. Testjezelf is nog niet binnen, dus gewoon met die ik nog had

ik vondt testjezelf wel onduidelijk, je ziet opzich wel een streepje, maar eccht een FEL streepje werdt het bij niet.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 44 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 31 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: