Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 32 van 44
Pagina 32 van 44 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
@CKC: Spannend, morgen! Hoop echt dat alles goed is!!
Die klachten zijn zo herkenbaar, alleen heb ik dan helemaal niks met ananas (wel gezond ), meer met die van dobben groentekroketten. Al is dat zelfs al minder nu, nu vooral helemaal nergens meer trek in, alles staat tegen.
Maar het is voor een goed doel zullen we maar denken toch?!
Hoe ver ben je nu ongeveer?
Die klachten zijn zo herkenbaar, alleen heb ik dan helemaal niks met ananas (wel gezond ), meer met die van dobben groentekroketten. Al is dat zelfs al minder nu, nu vooral helemaal nergens meer trek in, alles staat tegen.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@CKC: Spannend, morgen! Hoop echt dat alles goed is!!
Ik ben 1 november voor het laatst ongesteld geweest.
Dus dan ben ik nu ongeveer 7wkn. Krijg een buikje, denk ik! Ik heb normaal een hele strakke buik en nu zie ik een opbolling!
Gast- Gast
Was 1 nov de eerste dag van je laatste menstruatie? Dan ben je net over de 6 weken toch? Bij mij was het 5 nov en ben vandaag vlg berekening van de VK 5 weken en 4 dagen.... (al zegt mijn lichaam en gevoel verder dan dat). Maar morgen weet je het zeker toch, hoe ver je bent?CKC schreef:Beauty Addict schreef:@CKC: Spannend, morgen! Hoop echt dat alles goed is!!
Dus dan ben ik nu ongeveer 7wkn. Krijg een buikje, denk ik! Ik heb normaal een hele strakke buik en nu zie ik een opbolling!
Gast- Gast
Uhm, naar mijn eigen telling ben ik nu 7 weken. Puur geteld van de weken. Ik weet morgen hopelijk meer ja. Misschien krijg ik wel een echo..Beauty Addict schreef:Was 1 nov de eerste dag van je laatste menstruatie? Dan ben je net over de 6 weken toch? Bij mij was het 5 nov en ben vandaag vlg berekening van de VK 5 weken en 4 dagen.... (al zegt mijn lichaam en gevoel verder dan dat). Maar morgen weet je het zeker toch, hoe ver je bent?CKC schreef:Beauty Addict schreef:@CKC: Spannend, morgen! Hoop echt dat alles goed is!!
Gast- Gast
Als 1 november de eerste dag van je laatste menstruatie was, ben je nu 6 weken zwanger. Als je gaat tellen, tel je: 8 november, 15 november, 22 november, 29 november, 6 december, 13 december, dus 6 weken.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zit voor mijn gevoel ook verder, maar heb nu maar even de telling van de vk aangehouden bij mijn ticker. Hoop idd dat je een echo krijgt, dan weet je tenminste iets toch?CKC schreef:Uhm, naar mijn eigen telling ben ik nu 7 weken. Puur geteld van de weken. Ik weet morgen hopelijk meer ja. Misschien krijg ik wel een echo..Beauty Addict schreef:Was 1 nov de eerste dag van je laatste menstruatie? Dan ben je net over de 6 weken toch? Bij mij was het 5 nov en ben vandaag vlg berekening van de VK 5 weken en 4 dagen.... (al zegt mijn lichaam en gevoel verder dan dat). Maar morgen weet je het zeker toch, hoe ver je bent?CKC schreef:Beauty Addict schreef:@CKC: Spannend, morgen! Hoop echt dat alles goed is!!
Gast- Gast
Heb je niet per ongeluk 1 november zelf ook meegeteld toen je weken aan het tellen was?
Susan- Lady Post-a-lot
Uhm, ja. Wel.. moet die dan niet meegeteld worden? Ik heb gewoon geteld 1-8november 1 week etc.Susan schreef:Heb je niet per ongeluk 1 november zelf ook meegeteld toen je weken aan het tellen was?
@ Susan, ik had je vorige post niet gelezen! Ja, dan klopt het idd, dan heb ik verkeerd geteld. Dus dan ben ik 6wkn.
Gast- Gast
Beautyaddict, Zo 4 kg! Das natuurlijk wel vervelend, want je zit er nu helemaal niet op te wachten om alleen maar af te vallen. Maar dat zal vast nog wel veranderen lijkt mij. Geef je veel over? En dat je ook niet weet hoe ver je bent, natuurlijk hopen dat je al 9 weken bent. 7 Weken is natuurlijk ook al lekker, heb je weer een paar weken cadeau.
Ckc, Spannend & Succes Hoop voor je dat het goed zal zijn!
Fiebje, Is je Ticker automatisch opnieuw begonnen of is er nog hoop?
Allemaal, Nou bij mij zit m'n menstruatie er weer op. Volgende week ergens mijn eisprong en dan is het weer wachten geblazen. :face:
Ckc, Spannend & Succes Hoop voor je dat het goed zal zijn!
Fiebje, Is je Ticker automatisch opnieuw begonnen of is er nog hoop?
Allemaal, Nou bij mij zit m'n menstruatie er weer op. Volgende week ergens mijn eisprong en dan is het weer wachten geblazen. :face:
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Ik hoop dat de gynaecoloog meer duidelijkheid geeft, en uiteraard een goed bericht. Hoe laat moet je?
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik hoop dat de gynaecoloog meer duidelijkheid geeft, en uiteraard een goed bericht. Hoe laat moet je?
+ 1!
Gast- Gast
Me too. Pff.. spannend joh.Darcy schreef:Susan schreef:Ik hoop dat de gynaecoloog meer duidelijkheid geeft, en uiteraard een goed bericht. Hoe laat moet je?
+ 1!
Ik moet om 14.00
Gast- Gast
Hoe is het met jou? Red je het nog een beetje?_Sneeuwwitje_ schreef:Beautyaddict, Zo 4 kg! Das natuurlijk wel vervelend, want je zit er nu helemaal niet op te wachten om alleen maar af te vallen. Maar dat zal vast nog wel veranderen lijkt mij. Geef je veel over? En dat je ook niet weet hoe ver je bent, natuurlijk hopen dat je al 9 weken bent. 7 Weken is natuurlijk ook al lekker, heb je weer een paar weken cadeau.
Nee idd, maar heb nu emesafene, en dat lijkt na de eerste tablet wel een beetje te helpen. Overgeven doe ik niet (zit wel vaak op het randje), ik kan gewoon niet eten en ben continu misselijk. Het smaakt niet, na 1 hap zit ik overvol, eetlust of honger heb ik totaal niet en mijn maagzuur zit tot in mijn keel.
9 weken is wel veel hoor, dat kan ik ook haast niet geloven! Afwachten tot 28e dan maar, ga nog wel een keer nabellen of ik dan wel een echo krijg.
Gast- Gast
Beauty, Lief dat je er naar vraagt! Ik red me op zich wel hoor, het begin van de nieuwe cyclus is altijd even rot, maar zodra de bloeding gestopt is en ik er weer tegen aan kan, is de moed al weer terug.
Aan de ene kant fijn dat je het geen wat je dan al kunt eten, vervolgens niet uitspuugt. Alhoewel overgeven ook wel eens op kan luchten. Hopen dan dat Emesafene zijn werk goed zal doen. 9 Weken zou inderdaad wel al veel langer zijn als je gedacht had, maar dat is het geval wanneer de vorige lichte menstruatie een innestelingsbloeding geweest zou zijn toch? Al die onzekerheden he, bah! Erg spannend in ieder geval die eerste echo he.
Aan de ene kant fijn dat je het geen wat je dan al kunt eten, vervolgens niet uitspuugt. Alhoewel overgeven ook wel eens op kan luchten. Hopen dan dat Emesafene zijn werk goed zal doen. 9 Weken zou inderdaad wel al veel langer zijn als je gedacht had, maar dat is het geval wanneer de vorige lichte menstruatie een innestelingsbloeding geweest zou zijn toch? Al die onzekerheden he, bah! Erg spannend in ieder geval die eerste echo he.
Zo, even niet geweest hier, en weer zo veel te lezen...
Voor iedereen die de laatste dagen ongesteld is geworden heel veel succes in de nieuwe ronde! Balen dat het deze ronde niet is gelukt, het is moeilijk geduldig te zijn!
CKC, veel sterkte morgen! Laat je even weten als je geweest bent? Ik duim voor je.
Hier gaat het niet goed... denk dat ik een griep bovenop de zwangerschapskwaaltjes heb. Ik ben echt al een paar dagen ziek, heb koorts gehad, een koortslip (of eigenlijk 2). Ik ben 4 kg afgevallen en kan alleen beschuit, water en thee verdragen.
Ik heb vanochtend de huisarts gebeld, maar zij is voorstander van niets innemen bij zwangerschap. Zij geeft aan een beschuit met thee op bed een half uur voordat je opstaat en dan rustig opstaan. Maar de misselijkheid is de hele dag, niet alleen 's ochtends. Ik hoop dat het over een weekje weer beter gaat en dat ik toch een griep heb nu, de misselijkheid van vorige weken was wel vol te houden.
Mijn man is heel lief voor me, gelukkig! Hij zorgt goed voor me, is nu even naar de supermarkt, en heeft straks een kerstboom gehaald. Vanavond komt er een vrouw van moeders voor moeders.
Voor iedereen die de laatste dagen ongesteld is geworden heel veel succes in de nieuwe ronde! Balen dat het deze ronde niet is gelukt, het is moeilijk geduldig te zijn!
CKC, veel sterkte morgen! Laat je even weten als je geweest bent? Ik duim voor je.
Hier gaat het niet goed... denk dat ik een griep bovenop de zwangerschapskwaaltjes heb. Ik ben echt al een paar dagen ziek, heb koorts gehad, een koortslip (of eigenlijk 2). Ik ben 4 kg afgevallen en kan alleen beschuit, water en thee verdragen.
Ik heb vanochtend de huisarts gebeld, maar zij is voorstander van niets innemen bij zwangerschap. Zij geeft aan een beschuit met thee op bed een half uur voordat je opstaat en dan rustig opstaan. Maar de misselijkheid is de hele dag, niet alleen 's ochtends. Ik hoop dat het over een weekje weer beter gaat en dat ik toch een griep heb nu, de misselijkheid van vorige weken was wel vol te houden.
Mijn man is heel lief voor me, gelukkig! Hij zorgt goed voor me, is nu even naar de supermarkt, en heeft straks een kerstboom gehaald. Vanavond komt er een vrouw van moeders voor moeders.
Gast- Gast
Hoi sneeuwwitje: Het is idd de eerste dagen van de cyclus altijd ff flink balen.
CKC: Succes morgen! Zal voor je duimen!
Kruumel: wat balen zeg dat je ook de griep erbij hebt. Beterschap voor jou!
All: Heb m'n ticker aangepast voor het gemak maar naar 37 dgn, nog geen teken van mijn menstruatie................. gelukkig!
CKC: Succes morgen! Zal voor je duimen!
Kruumel: wat balen zeg dat je ook de griep erbij hebt. Beterschap voor jou!
All: Heb m'n ticker aangepast voor het gemak maar naar 37 dgn, nog geen teken van mijn menstruatie................. gelukkig!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
jahoor ckc we zijn weer vriendjes.... ... zand erover, het werd ons allebei te veel...die hormonen ook! maar ik snap wat je met je berichtje bedoelt.
pfff echt aftellen voor je nu! ik hoop dat je een beetje kunt slapen, het is in ieder geval erg positief dat je last heb van je kwalen en dat is een goed teken, ook al is het niet echt lekker. ik hoop natuurlijk dat alles goed is! en ik meen het heh! ik gun jouw ook een baby!!
kruumel/BA: gaat lekker met jullie meiden....tis dat ik zo graag een kindje wil anders was ik afgehaakt alhoewel 4 kg afvallen best aanlokkelijk klinkt, alleen de manier waarop is minder! ik hoop dat het rond de 12 weken weer wat rustiger wordt, en je wel kunt genieten van je zwangerschap!
fiebje: wel spannend zeg! dat je nog niet ongesteld bent geworden is wel een goed teken! het zou wat zijn zeg als het meteen weer raak is! zou wel heel erg leuk zijn! zo voor het nieuwe jaar!
all: ik vloei aardig, het lijkt wel of mijn lichaam het nu pas los laat ofzo....en onzettend last van emotie swings. dan gaat het weer, en dan kan ik wel janken.....ik baal van mijn lichaam..mijn lichaam die mij in de steek laat!
ik ben inderdaad wel blij dat ik ongesteld wordt, want dat is ook niet vanzelfsprekend, maar echt stabiel is het niet...dus ik weet ook niet wat ik kan verwachten....ik weet niet wat ik moet doen....of ik wat kan doen....ik haat haat haat het.....
pfff echt aftellen voor je nu! ik hoop dat je een beetje kunt slapen, het is in ieder geval erg positief dat je last heb van je kwalen en dat is een goed teken, ook al is het niet echt lekker. ik hoop natuurlijk dat alles goed is! en ik meen het heh! ik gun jouw ook een baby!!
kruumel/BA: gaat lekker met jullie meiden....tis dat ik zo graag een kindje wil anders was ik afgehaakt alhoewel 4 kg afvallen best aanlokkelijk klinkt, alleen de manier waarop is minder! ik hoop dat het rond de 12 weken weer wat rustiger wordt, en je wel kunt genieten van je zwangerschap!
fiebje: wel spannend zeg! dat je nog niet ongesteld bent geworden is wel een goed teken! het zou wat zijn zeg als het meteen weer raak is! zou wel heel erg leuk zijn! zo voor het nieuwe jaar!
all: ik vloei aardig, het lijkt wel of mijn lichaam het nu pas los laat ofzo....en onzettend last van emotie swings. dan gaat het weer, en dan kan ik wel janken.....ik baal van mijn lichaam..mijn lichaam die mij in de steek laat!
ik ben inderdaad wel blij dat ik ongesteld wordt, want dat is ook niet vanzelfsprekend, maar echt stabiel is het niet...dus ik weet ook niet wat ik kan verwachten....ik weet niet wat ik moet doen....of ik wat kan doen....ik haat haat haat het.....
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
De Emesafene werkt echt meiden, dus als jullie last krijgen... Voel me nog niet toppie natuurlijk, maar toch wel duidelijk beter!
Wow, krijg net mail dat ik 2 kaartjes voor de Veluwse Bron heb gewonnen . Helemaal vergeten dat ik ooit aan de actie heb meegedaan... (doe het vaker uit verveling, mail en win acties invullen met toch af en toe leuk resultaat, pas ook al een start kitje van de body lijn van dermalogica)
Maar zwanger en sauna is geen combi helaas...
Wow, krijg net mail dat ik 2 kaartjes voor de Veluwse Bron heb gewonnen . Helemaal vergeten dat ik ooit aan de actie heb meegedaan... (doe het vaker uit verveling, mail en win acties invullen met toch af en toe leuk resultaat, pas ook al een start kitje van de body lijn van dermalogica)
Maar zwanger en sauna is geen combi helaas...
Gast- Gast
O, zie dat ze speciale arrangementen hebben voor zwangeren!!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:O, zie dat ze speciale arrangementen hebben voor zwangeren!!
je bent wel lekker bezgi heh!!
en anders geef je de baby maar ff aan mij, ga jij naar de veluwse nog wat,
joyce0606- Kletskop
Ooohh...lief aanbod! Dan kan ik gewoon ff wachten tot ik bevallen ben, dan pas jij een dagje op mijn baby en ga ik naar de veluwse bron.joyce0606 schreef:Beauty Addict schreef:O, zie dat ze speciale arrangementen hebben voor zwangeren!!
Of bedoelde je dat niet?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Ooohh...lief aanbod! Dan kan ik gewoon ff wachten tot ik bevallen ben, dan pas jij een dagje op mijn baby en ga ik naar de veluwse bron.joyce0606 schreef:Beauty Addict schreef:O, zie dat ze speciale arrangementen hebben voor zwangeren!!
Of bedoelde je dat niet?
je hoeft niet met jas aan in huis te gaan zitten hoor!! grapjas...
ik zou trouwens echt niet gaan, het is echt super slecht voor je, straks kots je die hele tent nog vol! kan je beter weggeven aan iemand die nog niet zwanger is......
joyce0606- Kletskop
Wat een onderhandelingen hier zeg
BA, Wel lekker zeg dat je dat gewonnen hebt! Wat houdt dat precies in dan een speciaal arrangement voor zwangere vrouwen? Klinkt wel erg relaxed zo'n resort!
Fiebje, Oke gelukkig ik dacht al dat ik een berichtje overgeslagen had! Hoop zo voor je dat je gelijk opnieuw weer zwanger bent, dat zou natuurlijk wel fijn zijn. Enig idee wanneer je eisprong was??
Joyce, Vervelend dat je zoveel vloeit zeg, zou natuurlijk nog kunnen dat nog wat nabloed van de miskraam, hoeveel dagen bloedde je toen?
Kruumel, He Bah, nog zieker dan je eigenlijk zou moeten zijn. Je weerstand is natuurlijk ook wel wat minder op het moment, beterschap in ieder geval ! In ieder geval heel fijn dat je man zo lief voor je is. Ziet hij het papa worden al wat voor zich, want het er nuchter onder blijven wordt wel steeds lastiger voor zowel jou als hem zeker!
BA, Wel lekker zeg dat je dat gewonnen hebt! Wat houdt dat precies in dan een speciaal arrangement voor zwangere vrouwen? Klinkt wel erg relaxed zo'n resort!
Fiebje, Oke gelukkig ik dacht al dat ik een berichtje overgeslagen had! Hoop zo voor je dat je gelijk opnieuw weer zwanger bent, dat zou natuurlijk wel fijn zijn. Enig idee wanneer je eisprong was??
Joyce, Vervelend dat je zoveel vloeit zeg, zou natuurlijk nog kunnen dat nog wat nabloed van de miskraam, hoeveel dagen bloedde je toen?
Kruumel, He Bah, nog zieker dan je eigenlijk zou moeten zijn. Je weerstand is natuurlijk ook wel wat minder op het moment, beterschap in ieder geval ! In ieder geval heel fijn dat je man zo lief voor je is. Ziet hij het papa worden al wat voor zich, want het er nuchter onder blijven wordt wel steeds lastiger voor zowel jou als hem zeker!
Laatst aangepast door _Sneeuwwitje_ op ma 13 dec 2010 - 6:27; in totaal 1 keer bewerkt
_Sneeuwwitje_ schreef:Wat een onderhandelingen hier zeg
1 hele dag. wat te verglijken is met de laatste dag van een menstruatie...
zou het inderdaad nog daarvan kunnen zijn? tis al 48 dagen geleden al weer..
joyce0606- Kletskop
joyce0606 schreef:_Sneeuwwitje_ schreef:Wat een onderhandelingen hier zeg
1 hele dag. wat te verglijken is met de laatste dag van een menstruatie...
zou het inderdaad nog daarvan kunnen zijn? tis al 48 dagen geleden al weer..
Ik heb er natuurlijk ook niet heel veel verstand van, maar mij lijkt dat bij een miskraam toch redelijk wat bloed er uit moet komen, uiteindelijk wordt je hele baarmoeder toch gereinigd. En de eerste echte menstruatie er na zou misschien wel wat meer kunnen zijn..... Maar nogmaals ik ben ook geen gynaecoloog dus ik heb er verder weinig verstand van!
Pagina 32 van 44 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 32 van 44
Permissies van dit forum: