Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 17 van 44
Pagina 17 van 44 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 30 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
CKC , Ja dat je nog maar pas bezig bent wist ik, maar ik dacht dat je daarvoor al gestopt was met de pil en condooms gebruikte! Maar dan heb ik de verkeerde voor me waarschijnlijk
Kruumel, Succes met dichten haha, altijd weer een hele klus om er iets leuks uit te krijgen he.
Beautyaddict, Mijn borsten deden aan de zijkanten redelijk wat zeer en dat was volgens mij echt al vanaf dat ik over tijd was. En s'avonds veel misselijkheid. Hoezo heb jij wel al last v an pijnlijke borsten/bobbels op je borsten?
Joyce, Nou meid ik hoop gewoon voor je dat je toch weer lekker zwanger bent/blijft deze maand. Je bent in ieder geval toch redelijk vruchtbaar!
Kruumel, Succes met dichten haha, altijd weer een hele klus om er iets leuks uit te krijgen he.
Beautyaddict, Mijn borsten deden aan de zijkanten redelijk wat zeer en dat was volgens mij echt al vanaf dat ik over tijd was. En s'avonds veel misselijkheid. Hoezo heb jij wel al last v an pijnlijke borsten/bobbels op je borsten?
Joyce, Nou meid ik hoop gewoon voor je dat je toch weer lekker zwanger bent/blijft deze maand. Je bent in ieder geval toch redelijk vruchtbaar!
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Als ik er op 'duw' is het wel gevoelig. En rechts als ik van borstbeen richting tepel voel zit een gevoelige bobbel._Sneeuwwitje_ schreef: Beautyaddict, Mijn borsten deden aan de zijkanten redelijk wat zeer en dat was volgens mij echt al vanaf dat ik over tijd was. En s'avonds veel misselijkheid. Hoezo heb jij wel al last v an pijnlijke borsten/bobbels op je borsten?
Edit: Heb FM hoor, dus aanhechtingen met pezen zijn vaak gevoelig
Laatst aangepast door Beauty Addict op di 30 nov 2010 - 6:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
_Sneeuwwitje_ schreef:CKC , Ja dat je nog maar pas bezig bent wist ik, maar ik dacht dat je daarvoor al gestopt was met de pil en condooms gebruikte! Maar dan heb ik de verkeerde voor me waarschijnlijk
ja dat denk ik wel, maar het hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Beautyaddict, Heh das weer vervelend dat het ook een andere oorzaak kan hebben. Maar gewoon nog even afwachten zeker? Wat was jou geplande testdatum als je niet ongesteld wordt?
Joyce, Ja precies en ja is het deze maand niet... Dan is het hopelijk volgende maand wel! Ik snap in ieder geval wel als je zó snel mogelijk weer zwanger wilt zijn, nog meer omdat je dan een miskraam hebt gehad.
Joyce, Ja precies en ja is het deze maand niet... Dan is het hopelijk volgende maand wel! Ik snap in ieder geval wel als je zó snel mogelijk weer zwanger wilt zijn, nog meer omdat je dan een miskraam hebt gehad.
Ik heb ook eigenlijk het gevoel niet meer dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn. Maar we zien wel, de vorige keer was cyclus ook 2 dagen langer als die er voor!
Heb testen van testjezelf besteld, zijn morgen waarschijnlijk binnen.
Heb testen van testjezelf besteld, zijn morgen waarschijnlijk binnen.
Gast- Gast
@denise, jammer meid. Maar aan de andere kant een cyclus van 17 dagen is ook niet goed. Je eispong is dan niet goed. Dus ja is rot dat je nu moet wachten maar hopelijk ga je nu wel de kant van een 'gewone' cyclus op. Wij vieren wel sinterklaas met mijn schoonfamilie. @kruumel, bij mij hielp kleine beetjes eten door de dag en dan het liefste zo neutraal mogelijk. Dus iets van een cracker ofzo kreeg ook niet veel weg. Als je de misselijkheid echt niet meer trekt kan je een lepeltje gembernat nemen,helpt nl ook goed. @ckc succes morgen ben benieuwd! @sneeuwwitjë wachten duurd lang hè. Gelukki zijn de eerste indrukken goed bij de nieuwe baan. @joyce wachten duurt lang hè, ik ben ook erg benieuwd hoe het bij jou gaat. Aangezien ik jou tot nu toe altijd achterna kom! @BA de bobbel in je borst zal geen fm zijn, maar kan wel duiden op een zwangerschap of aankomende menstruatie. Pijn aan borstbeen kan wel fm zijn. @all, wachten op't wachtbankje net als een ander. Duurd lang! Voel me verder goed ben nu wel bekaf lig ook al op bed. Morgen lekker vrij en dan wat meer tijd om te posten. De aderen op m'n borst zijn trouwens weer goed zichtbaar en heb ook weer last van bloedneus. Dus wie weet al moet ik zeggen dat het wel een ver van m'n bed show is. Zou prachtig zijn als ik gelijk weer zwanger zou zijn, maar ja dat is wel onwaarschijn kijk. Fijne avond en tot morgen
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
_Sneeuwwitje_ schreef:
Is toch wel altijd leuk... ik kijk er altijd een beetje tegenop, maar als ik er voor ga zitten heb ik zo een gedicht op papier. Ik heb het vanmiddag afgekregen.
Zo, net gesport, wel lekker, maar ben wel kapot nu! Lekker met een mandarijntje op de bank!
Gast- Gast
CKC schreef:Ohhh haha! 2 zielen 1 gedachte!Kruumel schreef:Haha, dan had nu iedereen op m'n werk etc al geweten dat het raak is... dat is ook weer niet de bedoeling. Dan liever die blauwe teen van BA!!!
(BA heeft in topic meiden die zwanger willen worden, zo'n zelfde post getypt dan jij, alleen met een blauwe teen ipv rood haar, haha).
Jaa, maar kijk.. als dat nou kon dat je gewoon rood haar kreeg, dan kreeg iedere zwangere vrouw het en dan maakt het niets meer uit dat iedereen het snel weet. Want, in mijn perfecte wereld komen geen miskramen voor! Dus, geen angst dat het misgaat!
Nee, in mijn perfecte wereldje (waar nooit iets foutgaat) komen ze ook niet voor. Helaas is het ons wel overkomen... De klap is veel groter als je ervan uitgaat dat 't jouw nooit zal treffen...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Oh jammer, nog geen reactie van CKC!
Aquala, ik denk niet dat het zo bedoeld is... het was een reactie op wat flauwekul over rood haar en blauwe tenen. (Wat net zo goed niet waar is dan dat er geen miskramen bestaan). Ik denk dat CKC zich er wel van bewust is dat dat in real life wel kan gebeuren, en dat ze daar ook wel realistisch in is. Anderzijds snap ik wel dat dit een vervelende opmerking voor jouw geweest kan zijn... veel sterkte met het verwerken van de klap.
Aquala, ik denk niet dat het zo bedoeld is... het was een reactie op wat flauwekul over rood haar en blauwe tenen. (Wat net zo goed niet waar is dan dat er geen miskramen bestaan). Ik denk dat CKC zich er wel van bewust is dat dat in real life wel kan gebeuren, en dat ze daar ook wel realistisch in is. Anderzijds snap ik wel dat dit een vervelende opmerking voor jouw geweest kan zijn... veel sterkte met het verwerken van de klap.
Gast- Gast
Dit bedoelde ik inderdaad helemaal niet naar. Natuurlijk is bij mij het besef er ook dat het mis kan gaan.. maar het kan ook goed gaan, of niet Aquala? Je hebt toch zelf een prachtige dochter gekregen daarna? Dus de kans dat het mis kan gaan is even groot dat het goed kan gaan! Excus dat het je gevoelige snaar heeft geraakt, was echt absoluut mijn bedoeling niet.Kruumel schreef:Oh jammer, nog geen reactie van CKC!
All, ik heb getest! Kwam een licht streepje kon het zelf moelijk geloven.. Dus nog even een paar dagen wachten en kijken of het donkerder wordt. Ben namelijk nog helemaal flabbergasted! Heb een ontzettend druk dagje op mijn werk.. dus ik weet niet of ik kan reageren meer vandaag!
Gast- Gast
CKC schreef:
All, ik heb getest! Kwam een licht streepje kon het zelf moelijk geloven.. Dus nog even een paar dagen wachten en kijken of het donkerder wordt. Ben namelijk nog helemaal flabbergasted! Heb een ontzettend druk dagje op mijn werk.. dus ik weet niet of ik kan reageren meer vandaag!
aaaaaaah CKC echt Wat super, je zou zeggen een streep is een streep? Is het te vroeg voor een voorzichtige felicitatie?
Gast- Gast
Ik weet het echt niet, ik maak me echt zorgen omdat ik ontzettende buikpijn heb sinds vanmorgen.. Echt de pijn die ook de kop op steekt als ik ongesteld word, dus nog maar geen felicitatie.Darcy schreef:CKC schreef:
aaaaaaah CKC echt Wat super, je zou zeggen een streep is een streep? Is het te vroeg voor een voorzichtige felicitatie?
Gast- Gast
hey meiden!
@ kruumel: ik ben zo blij voor je dat het zo goed gaat!!!
@ ckc: hopelijk zet je ongesteldheid niet door maar ik denk niet dat je een streepje hebt als je geen hcg hormoon hebt in je lichaam.
@ fiebje: jaa ik hoop echt dat het nu doorzet.
Ik ben echt zo blij als ik ongesteld ben!!!!!
Maarja ik denk dat ik me gewoon niet zo druk moet maken ...
@ all: nog steeds niet ongesteld ook geen klachten van zwangerschap of ongesteldheid ben zo bang dat het maanden gaat duren bah....
zometeen naar de unive me verzekering aanpassen voor volgend jaar.
werkse en voorzichtig in de sneeuw;)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (K)
@ kruumel: ik ben zo blij voor je dat het zo goed gaat!!!
@ ckc: hopelijk zet je ongesteldheid niet door maar ik denk niet dat je een streepje hebt als je geen hcg hormoon hebt in je lichaam.
@ fiebje: jaa ik hoop echt dat het nu doorzet.
Ik ben echt zo blij als ik ongesteld ben!!!!!
Maarja ik denk dat ik me gewoon niet zo druk moet maken ...
@ all: nog steeds niet ongesteld ook geen klachten van zwangerschap of ongesteldheid ben zo bang dat het maanden gaat duren bah....
zometeen naar de unive me verzekering aanpassen voor volgend jaar.
werkse en voorzichtig in de sneeuw;)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (K)
Ooooooooowwwwwwwwww!!!!! Spannend!
Op jouw verzoek dan nog geen felicitatie, maar ik duim voor je!
Dan over een par dagen nog maar eens testen!
Ik ben helemaal blij voor je. (Hoop niet dat je alsnog ongesteld wordt, maar dat zal wel niet, streepje is toch streepje).
Op jouw verzoek dan nog geen felicitatie, maar ik duim voor je!
Dan over een par dagen nog maar eens testen!
Ik ben helemaal blij voor je. (Hoop niet dat je alsnog ongesteld wordt, maar dat zal wel niet, streepje is toch streepje).
Gast- Gast
Ja, idd streepje is streepje, maar ik heb zo'n last van mijn buik dat ik gewoon nog helemaal niet blij ben. Voorgevoel? Ik weet niet..
Positief is dat ik dus wel gewoon kan zwanger raken. Bah, ben ook misselijk. En hoofdpijn.
Duurde ook heel lang tot het streepje kwam.. maar het is er wel echt!
Stay tuned girls!
Positief is dat ik dus wel gewoon kan zwanger raken. Bah, ben ook misselijk. En hoofdpijn.
Stay tuned girls!
Gast- Gast
CKC schreef:Ja, idd streepje is streepje, maar ik heb zo'n last van mijn buik dat ik gewoon nog helemaal niet blij ben. Voorgevoel? Ik weet niet..
Stay tuned girls!
Oeh spannend
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
CKC, Ik hoop zo dat de buikpijn loos alarm is, of in ieder geval geen menstruatie betekend. Ik wil je toch ook al een voorzichtige felicitatie geven hoor!! Toch een licht streepje! Nou ben benieuwd!!
Fiebje, Wachten duurt inderdaad lang, jij moet zelfs nog .. 11 dagen wachten. Maar had je de vorige keer dan last van bloedneuzen toen je zwanger was?
Denise, Hoe ver zitje nu in je cyclus? Dag 32 of?
Fiebje, Wachten duurt inderdaad lang, jij moet zelfs nog .. 11 dagen wachten. Maar had je de vorige keer dan last van bloedneuzen toen je zwanger was?
Denise, Hoe ver zitje nu in je cyclus? Dag 32 of?
ik zie allemaal nieuwe meiden (of meiden met een andere naam??)
blijven jullie in de groep mee praten, want dan kan ik jullie eventueel in het tabel plaatsen, is er net even wat meer over zicht!
nog wat veranderingen verder aan het tabel? (behalve dat er bij iedereen zwanger moet komen te staan)
@fiebje, ik hoop niet dat je me in alles achtervolgd hoor ..alhoewel mocht ik nu alweer zwanger zijn, dan hoop ik dat voor jouw ook!..het is gewoon te bizar hoe onze mk overeenkomen!
CKC: buikkramp en toch positief zwanger is geloof ik heeel normaal ik had het ook, en als je eenmaal over je normale menstruatie periode heen ben, verdwijnt het. iedereen is anders hoor! sommige bloeden nog terwijl ze zwanger zijn en blijven, andere voelen niets. gewoon voor lief nemen en over paar dagen nog een keer testen, is de straap veller dan is alles gewoon prima! wordt de streep lichter, dan moet je je zorgen gaan maken!
blijven jullie in de groep mee praten, want dan kan ik jullie eventueel in het tabel plaatsen, is er net even wat meer over zicht!
nog wat veranderingen verder aan het tabel? (behalve dat er bij iedereen zwanger moet komen te staan)
@fiebje, ik hoop niet dat je me in alles achtervolgd hoor ..alhoewel mocht ik nu alweer zwanger zijn, dan hoop ik dat voor jouw ook!..het is gewoon te bizar hoe onze mk overeenkomen!
CKC: buikkramp en toch positief zwanger is geloof ik heeel normaal ik had het ook, en als je eenmaal over je normale menstruatie periode heen ben, verdwijnt het. iedereen is anders hoor! sommige bloeden nog terwijl ze zwanger zijn en blijven, andere voelen niets. gewoon voor lief nemen en over paar dagen nog een keer testen, is de straap veller dan is alles gewoon prima! wordt de streep lichter, dan moet je je zorgen gaan maken!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Joyce , dat waren meer meiden die eenmalig kwamen volgens mij! Het is nog steeds wel het 'vaste groepje'. Staat CKC eigenlijk al in de tabel??
Bedankt meiden, ik ben opeens bang.. mijn man zei ook vanmorgen, heb je je streepje laat je je bangmaken door buikpijn (die nu over is, btw!)
We wachten af meiden! Ik durf niet blij te zijn nog!
We wachten af meiden! Ik durf niet blij te zijn nog!
Gast- Gast
Hier uiteraard niks. Geen positieve test, geen menstruatie... niks!
Maar bij alles was ik graag wil gaat het mis, dus had ook niks anders verwacht!
Meiden, pas op met Kruidvat 2 voor 5, daarmee had ik vorige week een positieve test, maar zelfs de anderen van hun of welke test ik ook probeer, allemaal negatief, dus het was valse hoop, vals geluk!
Meiden, pas op met Kruidvat 2 voor 5, daarmee had ik vorige week een positieve test, maar zelfs de anderen van hun of welke test ik ook probeer, allemaal negatief, dus het was valse hoop, vals geluk!
Gast- Gast
Ik kan me je angst voorstellen hoor CKC, nou succes vandaag he. Ga voor je duimen voor een goede afloop. Fijn dat de buikpijn wel al weg is.
Beautyaddict, Heb je vanochtend getest? Vervelend zeg, misschien nog paar dagen wachten.... Huh ik wist niet dat je met kruidvat testen positief getest had? Of heb je dat toen niet op het forum gezet?
Beautyaddict, Heb je vanochtend getest? Vervelend zeg, misschien nog paar dagen wachten.... Huh ik wist niet dat je met kruidvat testen positief getest had? Of heb je dat toen niet op het forum gezet?
Beauty Addict schreef:Hier uiteraard niks. Geen positieve test, geen menstruatie... niks!
Heb je de dokter al gebeld?
Ik snap je frustratie, toen ik gister thuis kwam moest ik ook een potje janken. Ik was maar niet ongesteld maar voelde me ook niet zwanger (nog steeds niet!) dus toen zei ik ook tegen mijn man, ben 10x liever ongesteld dan dat ik niet weet wat ik nou doormaak..
Gast- Gast
CKC, een streepje is inprincipe een streepje. Ik had ook een licht streepje en heb de dag erna getest met een digitale zwangerschaptest van Clearblue waarop zwanger/niet zwanger kom te staan, zo wist ik het echt. Buikpijn kan er bij horen, heb ik ook nog steeds. Hopelijk is het streepje geen valse streep en ben je gewoon zwanger!
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Pagina 17 van 44 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 30 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 17 van 44
Permissies van dit forum: