Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 31 van 44 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 31 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 1:13

@ Sneeuwwitje & Joyce: Het zit jullie ook niet mee he meiden, heel veel sterkte!! hug

@ Fiebje: Nu ben jij de eerst volgende...

Plassen doe ik ook aan de lopende band, zeker met die kou erbij. Vermoeidheid gaat eigenlijk wel. Alleen eten he, da's echt een drama.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 31 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Fiebje zo 12 dec 2010 - 1:27

Joyce wat ontzettend balen zeg. Zoals ik al zei denk dat het deze keer een stuk belader is dan de vorige keer. Hier nog steeds niets, hou alleen die rugpijn die druk plekken onderin zijn echt zo gevoelig. Dus we zien wel waar ik de volgende in ben! Ga er weer snel vandoor vanmiddag 2 verjaardagen! Alsof de december maand al niet druk genoeg is!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Sneeuwwitje_ zo 12 dec 2010 - 1:32

Sweetgirl, Komt me inderdaad ook bekend voor wat jij verteld. Shop'ze in ieder geval vandaag! Het weer zit alleen niet zo mee he.... Hoop voor jou dat het binnen is!

Joyce, He wat vervelend dat je ongesteld bent geworden. Voor jou dus ook de laatste kans dit jaar. Kan me wel voorstellen dat juist deze ronde zo rottig voor je is, omdat je natuurlijk extra je zinnen had gezet op een zwangerschap. Maar succes de komende ronde en we gaan er gewoon van uit dat het helemaal goed gaat komen Wink. In ieder geval fijn dat je je lichaam goed kent ja!

Beautyaddict, Pff das wel vervelend he dat je niet fatsoenlijk kunt eten, ben je dan toch nog niet aan het afvallen?

Fiebje, Veel plezier op die verjaardagen vanmiddag Wink

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 1:34

Ben ruim 4 kilo kwijt tot nu toe. Vorige week paar honderd gram aangekomen maar is er al lang weer af helaas.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 12 dec 2010 - 5:03

Hi meiden, de verjaardagen waren ok. Maar nu gelukkig weer thuis. Ben zo emo als wat en heb echt veel last van m'n rug weet niet hoe ik moet zitten of liggen. Vriend zei al, je wilt een test doen zeker!maar dat was nog niet eens bij me opgekomen! Hij wilde nu 2 wkn wachten maar dat kan hij op z'n buik schrijven! Dat is wel heftig ba, als je je er niet prettig bij voelt kan je je verlos evt ook bellen. 4 kg is best veel. Uiteindelijk moet je ook je voedings stoffen binnen krijgen.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Fiebje zo 12 dec 2010 - 5:05

stond er dubbel op!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 zo 12 dec 2010 - 6:11

Fiebje schreef:Hi meiden, de verjaardagen waren ok. Maar nu gelukkig weer thuis. Ben zo emo als wat en heb echt veel last van m'n rug weet niet hoe ik moet zitten of liggen. Vriend zei al, je wilt een test doen zeker!maar dat was nog niet eens bij me opgekomen! Hij wilde nu 2 wkn wachten maar dat kan hij op z'n buik schrijven! Dat is wel heftig ba, als je je er niet prettig bij voelt kan je je verlos evt ook bellen. 4 kg is best veel. Uiteindelijk moet je ook je voedings stoffen binnen krijgen.

vervelend van je pijn in je rug zeg! ik ben erg benieuwd of het alweer zo snel gelukt is bij je!!

doe gewoon een test joh! dan weet je waar je aan toe bent smile

BA: houd het wel in de gaten hoor! het is ook niet de bedoeling dat je zoveel afvalt. maar wees niet bang dat je kindje niet genoeg krijgt, want het vrouwelijk lichaam zit zo mooi in elkaar. alle voeding wat je binnen krijgt gaat als eerste naar je kindje, en een menselijk lichaam heeft genoeg voedingstoffen, want je kindje heeft nog maar heel weinig nodig!
maar ik snap dat het erg vervelend is! bah het is niet leuk dat je zo misselijk bent.

ik denk dan toch dat je al op de 7 weken zit hoor, zo met andere klachten en veranderingen die doormaakt, klopt dat meer bij ruim 7 weken dan ruim 5 weken smile

all: wat een vreselijke baal dag. ik ben me bed maar weer ingegaan, het liefts wil pas weer over een maand uit me bed komen, maar ja daar wordt je niet zwanger van. (of me vriend moet bij me komen liggen)

wat kan een lichaam je voor de gek houden.....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Fiebje zo 12 dec 2010 - 8:23

joyce0606 schreef:
Fiebje schreef:Hi meiden, de verjaardagen waren ok. Maar nu gelukkig weer thuis. Ben zo emo als wat en heb echt veel last van m'n rug weet niet hoe ik moet zitten of liggen. Vriend zei al, je wilt een test doen zeker!maar dat was nog niet eens bij me opgekomen! Hij wilde nu 2 wkn wachten maar dat kan hij op z'n buik schrijven! Dat is wel heftig ba, als je je er niet prettig bij voelt kan je je verlos evt ook bellen. 4 kg is best veel. Uiteindelijk moet je ook je voedings stoffen binnen krijgen.

vervelend van je pijn in je rug zeg! ik ben erg benieuwd of het alweer zo snel gelukt is bij je!!

doe gewoon een test joh! dan weet je waar je aan toe bent smile

dat klopt, maar ben er soort bang voor de uitslag. Klinkt zo stom! Maar de vorige keer testen ik pas een paar dagen na nod dus ga nu niet eerder testen dan toen!
maar ik snap dat het erg vervelend is! bah het is niet leuk dat je zo misselijk bent.

ik denk dan toch dat je al op de 7 weken zit hoor, zo met andere klachten en veranderingen die doormaakt, klopt dat meer bij ruim 7 weken dan ruim 5 weken smile

all: wat een vreselijke baal dag. ik ben me bed maar weer ingegaan, het liefts wil pas weer over een maand uit me bed komen, maar ja daar wordt je niet zwanger van. (of me vriend moet bij me komen liggen)

wat kan een lichaam je voor de gek houden.....

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 zo 12 dec 2010 - 8:36

fieb, ik kan je reactie niet lezen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 8:52

@Joyce: Het gaat om dit stukje, dit stond niet in het origineel :P

[quote="Fiebje"]
joyce0606 schreef:
Fiebje schreef:
dat klopt, maar ben er soort bang voor de uitslag. Klinkt zo stom! Maar de vorige keer testen ik pas een paar dagen na nod dus ga nu niet eerder testen dan toen!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 12 dec 2010 - 9:24

oops Embarassed niet opgevallen!!

nou fieb, ik hoop dat het allemaal positief voor je uitvalt! ik snap dat je bang bent voor de uitslag, want het is ook confronterend, het klopt ergens niet, want 1,5 maand geleden had je al een positieve uitslag.... het zou wel super zijn als het gewoon weer meteen raak is bij je!! ik snap het gewoon niet, waarom het nou niet gewoonr aak is, ik had zo me best gedaan....

ik denk dat ik morgen maar ga temperaturen, niet echt heel strikt. ik had dat van de week al een paar keer gedaan, en temp was 36.8 (normaal tussen 35.8 en 36,2). en sinds gister dus weer rond de 36.2, ik had het dus kunnen weten, maar wou er niet aan, omdat ik het niet echt strikt doe ofzo. ook gewoon overdag, en niet op dezelfde tijd. vanaf morgen maar sochtends in bed rond dezelfde tijd. ik ben erg benieuwd wat eruit komt!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje zo 12 dec 2010 - 10:09

Tja dat is de 20% kans die je iedere keer maar hebt. Heb de vorige keer op dag 34 een positieve test. Had net zo'n buikpijn maar dat waren m'n darmen kwam ik net achter. Toch wat vaker m'n poeder innemen! Het is ook wel echt ontzettend balen joyce, denk dat ik in jouw geval nu ook het liefs in bed was gekropen om er de eerstvolgende 24 uur niet meer uit te komen.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 zo 12 dec 2010 - 10:35

Fiebje schreef:Tja dat is de 20% kans die je iedere keer maar hebt. Heb de vorige keer op dag 34 een positieve test. Had net zo'n buikpijn maar dat waren m'n darmen kwam ik net achter. Toch wat vaker m'n poeder innemen! Het is ook wel echt ontzettend balen joyce, denk dat ik in jouw geval nu ook het liefs in bed was gekropen om er de eerstvolgende 24 uur niet meer uit te komen.

jaa...ik had ergens een idee dat het mss wel raak zou zijn...ik heb ook wel even flink gehuilt bij me vriend...hij is er vrij nuchter onder..maar hij troost me wel...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje zo 12 dec 2010 - 20:38

Gelukkig is je vriend ook zo lief. Voor een man lijkt het me ook zo lastig, alles speelt zich af in het lichaam van je partner, met al bij behorende fratsen. Sweetgirl vandaag is ook jouw testdag toch? Ben benieuwd! Hiep verder nog geen teken van m'n menstruatie. M'n ticker pas ik vanmiddag effe aan, ga nu naar m'n werk!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 zo 12 dec 2010 - 20:47

Fiebje schreef:Gelukkig is je vriend ook zo lief. Voor een man lijkt het me ook zo lastig, alles speelt zich af in het lichaam van je partner, met al bij behorende fratsen. Sweetgirl vandaag is ook jouw testdag toch? Ben benieuwd! Hiep verder nog geen teken van m'n menstruatie. M'n ticker pas ik vanmiddag effe aan, ga nu naar m'n werk!

spannend fieb!! je zit nu op dag 33 toch?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 zo 12 dec 2010 - 21:08

joyce0606 schreef:

Naam Testdag (NOD)
Kruumel 26-11-2010 ZWANGER!!!
BA24-12-2010 ZWANGER!!!
Fiebje 15-12-2010
mimi 19-12-2010
sweetygirl 03-01-2011
sneeuwitje04-01-2011
denise 05-01-2011
joyce 15-01-2011
[/quote]

Update!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 21:31

joyce0606 schreef:
joyce0606 schreef:

Naam Testdag (NOD)
BA24-12-2010 ZWANGER!!!
Fiebje 15-12-2010
mimi 19-12-2010
sweetygirl 03-01-2011
sneeuwitje04-01-2011
denise 05-01-2011
joyce 15-01-2011

Update![/quote]Haha, ik kan vlg deze tabel pas de dag voor kerst testen maar weet wel dat ik zwanger ben??

Was vanmorgen bij de huisarts (ivm misselijkheid en afvallen), heb het daar nog een keer besproken dat het zo gek is. Een week voor NOD al positief testen en mijn zeer lichte menstruatie van de vorige keer.
Hij twijfelt toch aan een mogelijke innestelbloeding, maar dan zou ik al 9 weken zijn? Dat lijkt me ook weer zo sterk... :shock:
Misschien eisprong rond die tijd? Dan zou ook kunnen, dan ben ik een week of 7.
Maar ja, een lichte menstruatie zou natuurlijk ook gewoon kunnen... en dat ik een vroege eisprong had waardoor ik dus ook vroeg positief testte.

Kortom, ben tussen de 9 en 5 weken zwanger, alle mogelijkheden liggen nog open, hoeveel precies zien we hopelijk de week tussen kerst en oud en nieuw.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 12 dec 2010 - 21:47

Beauty Addict schreef:
joyce0606 schreef:
joyce0606 schreef:

Naam Testdag (NOD)
BA24-11-2010 ZWANGER!!!
Fiebje 15-12-2010
mimi 19-12-2010
sweetygirl 03-01-2011
sneeuwitje04-01-2011
denise 05-01-2011
joyce 15-01-2011

Update!
Haha, ik kan vlg deze tabel pas de dag voor kerst testen maar weet wel dat ik zwanger ben??

Was vanmorgen bij de huisarts (ivm misselijkheid en afvallen), heb het daar nog een keer besproken dat het zo gek is. Een week voor NOD al positief testen en mijn zeer lichte menstruatie van de vorige keer.
Hij twijfelt toch aan een mogelijke innestelbloeding, maar dan zou ik al 9 weken zijn? Dat lijkt me ook weer zo sterk... :shock:
Misschien eisprong rond die tijd? Dan zou ook kunnen, dan ben ik een week of 7.
Maar ja, een lichte menstruatie zou natuurlijk ook gewoon kunnen... en dat ik een vroege eisprong had waardoor ik dus ook vroeg positief testte.

Kortom, ben tussen de 9 en 5 weken zwanger, alle mogelijkheden liggen nog open, hoeveel precies zien we hopelijk de week tussen kerst en oud en nieuw. [/quote]

ik zei het toch 8 weken!!! nou dat wordt alleen nog maar heele leuk straks bij de echo! echt spannend, alleen al om te kijken hoe ver je bent! zou wel echt heeeeel leuk zijn, als je al verder bent dat dat je eigenlijk denkt, en dan ben je eigenlijk wel heeel snel zwanger geraakt, als die zorgen....voor niets!! en de "veilige" zone is dat ook een stuk dichterbij! heerlijk zeg...ik ga terug me hoekje in smile.....gedver ik bloed bijna leeg, het is wel extreem veel, dat heb ik eerder nog niet meegemaakt! Sad
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 21:51

Kan me ook zo ver weer niet voorstellen hoor, maar weekje verder als 5 geloof ik wel.
Ach, we zien het wel, moet ook niet teveel hopen, straks ben ik idd gewoon nog maar 5 weken en dan valt het weer tegen.... En was die positieve test gewoon mazzeltje.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 12 dec 2010 - 22:11

Beauty Addict schreef:Kan me ook zo ver weer niet voorstellen hoor, maar weekje verder als 5 geloof ik wel.
Ach, we zien het wel, moet ook niet teveel hopen, straks ben ik idd gewoon nog maar 5 weken en dan valt het weer tegen.... En was die positieve test gewoon mazzeltje.

ja is ook zo, maar tegenvallen doet het nooit! je hebt een baby in je buik! daar kan niets van tegen vallen, hoe ver je ook bent...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 22:18

joyce0606 schreef:
Beauty Addict schreef:Kan me ook zo ver weer niet voorstellen hoor, maar weekje verder als 5 geloof ik wel.

ja is ook zo, maar tegenvallen doet het nooit! je hebt een baby in je buik! daar kan niets van tegen vallen, hoe ver je ook bent...
Dat is helemaal waar! Maar de tijd kan niet snel genoeg gaan tot ik me wat beter voel en het tegen iedereen kan vertellen. Vooral op het werk zou fijn zijn, kan nu zo slecht tegen wonden enz. Dan kan ik misschien dingen ruilen met collega's want dan snappen ze het, nu niet.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 12 dec 2010 - 22:39

Beauty Addict schreef:
joyce0606 schreef:

Dat is helemaal waar! Maar de tijd kan niet snel genoeg gaan tot ik me wat beter voel en het tegen iedereen kan vertellen. Vooral op het werk zou fijn zijn, kan nu zo slecht tegen wonden enz. Dan kan ik misschien dingen ruilen met collega's want dan snappen ze het, nu niet.

ja ik snap het dat het lastig is op werk.

ik had het ook tegen niemand nog verteld, alleen toen het mis ging heb ik mijn leidinggevende en collega laten weten, omdat wij gewoon heel leuk met elkaar omgaan. toen ik weer op mijn werk kwam, kreeg ik van andere collega's te horen, of ik lekker thuis had gezeten, dat ik voortaan het haar persoonlijk moet laten weten, want nu moest zij harder werken bla bla bla, ik dacht bij me zelf, je moest eens weten.....ik heb het ook nooit verteld want ik hoef niet zo nodig zielig te zijn, en ik heb toch geen steun aan mensen die zo over mij denken..
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 22:44

Vreselijk, mensen die dan zo reageren!! En als ze zelf iets hebben schreeuwen ze moord en brand...

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 12 dec 2010 - 22:54

Beauty Addict schreef:Vreselijk, mensen die dan zo reageren!! En als ze zelf iets hebben schreeuwen ze moord en brand...

jaa, inderdaad, ik stond echt op mijn breaking point om alles er uit te gooien, maar ik heb me te weten hervatten.

zo zat ze ook een keer onweis zielig te doen over de 2e wereld oorlog, dat haar ouders dat hadden meegemaakt en dat dat zo vreselijk was (zelf is ze net na de oorlog geboren). terwijl een collega en vriendin van mij uit kroatie (voormalig joegeslavie) komt, en daar gevulcht is vanwege de oorlog in de 90e jaren...dat vondt ik ook vrij pijnlijk, daar heb ik ook wat van gezegt.

vlak bij me werk zijn ze aan het bouwen, en er was ineens hele harde knal, en je zag haar gewoon helemaal schrikken en wegduiken, echt wel hartverschurend, ze vertelde ook dat het net klonk als een aanslag...brrrr...onvoorstelbaar!

edit: en natuurrlijk is de 2e wereld oorlog vreselijk geweest!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 0:10

Sterkte aan alle meiden die toch ongesteld zijn geworden. Je moet het zo zien.. je hebt zo weinig kans om (zelfs in een gezond lichaam) zwanger te worden. Je moet heel blij zijn met je regelmatige menstruatie. Toen ik bij de huisarts was voordat ik zwanger was vroeg de huisarts meteen: ben je ongesteld? Ja! en is het regelmatig? Ja. Elke maand 28 dagen. Ze zei dat ze daar alleen al heel blij mee was want dan functioneert je lichaam naar behoren en is het een kwestie van geduld. En geduld kan soms heel lastig op te brengen zijn! Nieuwe ronde, nieuwe kansen en in 2011 allemaal een baby!

@Joyce: goed dat je weer terug bent. Ik hoop dat je mijn post nu minder negatief ziet. Zijn we weer vriendjes?

@All: nou morgen is het zo ver.. dan moet ik naar het ziekenhuis. Maar mijn goede grutte wat ben ik misselijk zeg.. Gisteravond was ik met mijn man naar de bios.. nadat ik zaterdag de hele dag had geslapen..... :shock: en toen wilde hij nog wat lekkers halen bij de Burger King. zat met mijn neus dicht in de auto. Kotsmisselijk.. ieuw! Verder heb ik zin in fruit, ananas in het specifiek.. Vreet wel 2bakjes per dag leeg, vers of uit blik, maakt niet uit. Verder 0.0 eetlust. Krijg geen honger gevoel. Het bloeden is er nog steeds. Zaterdag de hele dag geen buikpijn gehad en dan ga je hopen.. en toen opeens zondag, buikpijn!!

@Kruumel.. bleghhh, die baby's bezorgen ons heel wat misselijkheid he!

Dus morgen weet ik meer smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 44 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 37 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: