Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 30 van 44 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 37 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 30 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 8:38

Kruumel schreef:
joyce0606 schreef:
Kruumel schreef:Hier een superdrukke dag gehad op het werk... daarna naar de tandarts. Toen kwam ik thuis wilde ik naar de wc gaan kreeg ik de deur tussen de kamer/keuken en de gang niet meer open. Stond ik opgesloten in de keuken/kamer. Mijn man is een dagje weg naar een open dag. Heb ik m'n schoonvader gevraagd te helpen, die kreeg m ook niet open, blijkt er iets van binnen afgebroken te zijn. Ben ik naar mijn vader moeten rijden om een mini-slijpschijf te halen, toen heeft m'n schoonvader de deur kapotgeslepen en toen ging die weer open. smile Nu alleen een kapot binnenwerk van de deur.

en een natte broek? lol!

Haha nee, mijn schoonouders zijn mijn buren... die hebben gelukkig ook een wc!

die link had ik nog niet door smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 30 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:45

Nou... het heeft al met al tot nu net, 20.00 uur geduurd, en om 17.30 uur kwam ik thuis, dus als ik had moeten wachten was dat wel lang geweest.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje do 9 dec 2010 - 9:03

Ow wat een verhaal kruumel. Maar wel handig dat je goed buren hebt! Joyce beterschap dan maar! En voor jullie denken goh wat heeft zij een wereldvent ook deze kan af en toe wel achter het behang geplakt worden. Zeker met al die hormonen is tie vaak het lijdend voorwerp.

Laatst aangepast door Fiebje op vr 10 dec 2010 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 18:56

Fiebje schreef:Ow wat een verhaal kruumel. Maar wel handig dat je goed buren hebt! Joyce beterschap dan maar! En voor jullie denken goh wat heeft zij een wereldvent ook deze kan af en toe wel achter het afgang geplakt worden. Zeker met al die hormonen is tie vaak het lijdend voorwerp.

dat is ook wel zo, ik denk dat iedereen met wat hormonen in haar lijf, haar vent wel achter het behang kan plakken!! smile

als ik onredelijk bent, noemt ie me lolliefant. en dan moet ik eigenlijk wel weer beetje lachen! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 3:17

Wat een stille dag weer hier!!

Sneeuwwitje: Hoe is het met je? Ben benieuwd naar je verhaal omdat je denkt dat het ook een vmk geweest kan zijn...

Kruumel: Hoe is het met de misselijkheid??

Fieb: Al bijna je menstruatiedatum he? Spannend!

Joyce: Hou jij het wachten nog een beetje uit? Lollifant?? Waar komt dat vandaan?

En tja, mannen... Die van mij is wel heel erg lief nu hij het een beetje beseft. Stond vanmorgen zelfs brood te smeren voor me omdat ik móést eten van hem. Vraagt voor hij de deur uit gaat: Kan ik nog wat voor je doen schat? Ahhhh....

Gast
Gast

Bericht  Fiebje vr 10 dec 2010 - 5:07

Denk dat iedereen druk is, was vandaag vrij maar had genoeg te doen!
Ga zo maar ff een powernappie doen voor de visite weer op de stoep staat!

Ja die arme mannen en de gierende hormonen, lolliefant is in ieder geval een leuk woord. De mijne noemt me meestal iets van zijn je hormonen zeker weer!!!! Flipkont!

Verder nog geen teken van m'n menstruatie. Vind zoiezo wel errug spannend, was vandaag bij mijn therapeute zij kon er jammer genoeg ook niets over zeggen. Maar de lage rugklachten die ik heb zijn wel precies de ....... (ben weer vergeten hoe het heette) die in ieder geval zodra je zwanger bent week worden om je bekken te verruimen voor de bevalling. Is alleen lastig te zeggen of dat nog bij m'n zwangerschap hoordde of dat het nu weer raak is......... duurt nl even voordat het weer op z'n plek zit. Heb er alleen sinds van de week erg last van.
Zoals ik al zei de spanning neemt wel toe, maar proberen er maar zo nuchter mogelijk mee om te gaan...........

Sweetgirl hoe gaat het?????????? Al iets?????????????

Sneeuwwitje ben erg benieuwd naar je verhaal meis.

BA gelukkig is je man zo behulpzaam, ik zeg: Geniet er van!

Laatst aangepast door Fiebje op vr 10 dec 2010 - 7:50; in totaal 1 keer bewerkt

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 vr 10 dec 2010 - 6:34

ja lolliefant is van een winnie de pooh haha, niet dat ik daar zo fan van ben. maar dat zijn die paarse olifanten. de lolliefanten.

ik voel echt niets! geen last van me buik, zoals de vorrige keer. ik maak me daar wel zorgen over..maar ja, ik kan niet zoveel....zondag is mijn NOD

alleen me borsten zijn echt gigantisch!! en me tepels zijn wat gevoeliger, maar dat is ook niet om naar huis te schrijven!

ik ben echt zoo benieuwd fieb, of het weer raak is bij jouw! dat zou wel heel leuk zijn!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje vr 10 dec 2010 - 7:57

joyce ik ben ook benieuwd hoor vind het veel spannender dan de vorige keren. Maar ben ook echt benieuwd naar jou en sweetgirl we zitten alle3 nu zo dicht bij elkaar! Als we van de 32 uit gaan is het zondag voor mij. Daarom wordt gewoon een spannend wknd voor ons! Dus jij gaat op z'n vroegst woensdag testen? Jij maandag nog sweetgirl? Ik heb trouwens ook grote borsten! Ze zijn voller dan normaal tot groot genoegen van vriendje! Denk dat ze niet groot genoeg kunnen zijn?!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 vr 10 dec 2010 - 8:13

Fiebje schreef:joyce ik ben ook benieuwd hoor vind het veel spannender dan de vorige keren. Maar ben ook echt benieuwd naar jou en sweetgirl we zitten alle3 nu zo dicht bij elkaar! Als we van de 32 uit gaan is het zondag voor mij. Daarom wordt gewoon een spannend wknd voor ons! Dus jij gaat op z'n vroegst woensdag testen? Jij maandag nog sweetgirl? Ik heb trouwens ook grote borsten! Ze zijn voller dan normaal tot groot genoegen van vriendje! Denk dat ze niet groot genoeg kunnen zijn?!

ja daar hebben de mannen dan wel weer wat aan smile

ik denk dat ik vrijdag op ze vroegs wil testen, en misschien wel zaterdag, want ik ben vrijdag ook de hele dag werken en daarna verjaardag van moeder en zus.
gelukkig hebben we een vrij drukke week, met alleen maar etentjes van mijn werk en van mijn vriends werk.

ik vindt het ook spannender!

vanochtend kwamen (ik en mijn vriend) in de pakeergarage van het ziekenhuis een vriend van mijn vriend tegen. zijn vrouw was bevallen net die nacht bevallen, en hij ging ze ophalen, hij vertelde dat dat toch echt wel het mooiste in zijn leven is etc.. ik moest wel even slikken....niet dat ik hun geluk niet toewenst, want hun hebben ook het nodige meegemaakt!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  sweetgirl27. vr 10 dec 2010 - 9:58

hai dames
Ik ben vandaag ongesteld geworden baal onzettend maar ik had al wat een voorgevoel ook omdat mijn tempratuur daalde .ik moest maandag pas ongesteld worden.dus deze maand is mijn cyclus 29 invm 32 .

dames su6 met testen ik hoop dat julie positief testen

liefs
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  joyce0606 vr 10 dec 2010 - 21:05

sweetgirl27. schreef:hai dames
Ik ben vandaag ongesteld geworden baal onzettend maar ik had al wat een voorgevoel ook omdat mijn tempratuur daalde .ik moest maandag pas ongesteld worden.dus deze maand is mijn cyclus 29 invm 32 .

dames su6 met testen ik hoop dat julie positief testen

liefs

aw sweety, shit zeg...dat is minder... Sad ...wat een tegenvaller is dat zeg...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje vr 10 dec 2010 - 21:18

Ow sweetgirl dat is erg jammer zeg. hug hier nog niks, een beetje brak dus ga zo m'n bedje maar weer in!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  _Sneeuwwitje_ vr 10 dec 2010 - 21:26

Sorry dat ik jullie zo lang moest wachten, maar hier dan toch even wat nadere uitleg..

Woensdagavond ben ik dus ongesteld geworden alleen zoals ik jullie al zei heb ik wel een licht vermoeden dat het een vroege miskraam was. Door mijn verkeerd afgelopen zwangerschap 4 maand geleden, had ik wel al een gevoel hoe het voelde om zwanger te zijn. En ik voelde me dus precies zo, nou weet ik dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden.Ik was misselijk, moe had geen tekenen van menstruatie. En ik kreeg echt andere krampen als normaal toen ik net ongesteld werd en ik heb echt veel gebloed, ik vroeg me gewoon bijna af of het nog wel gezond was. Bijv. Toen ik ging douchen, lag er echt een plasje bloed op de grond... Schrok er zelf van..
Normaal gebruik ik tampons, maar door dat ik zoveel verloor heb ik toch maandverband gepakt, maar ik verloor ook echt 'iets'. Ik kan niet precies uitleggen wat het was, maar het was geen bloed. Het is allemaal wat vaag hoe ik het hier op schrijf, voor mij is het ook een groot raadsel. Ik vraag me zelf ook af, wil ik het wel weten als het een miskraam was? Ik bedoel ik maak me eigen er alleen maar bang mee als dat het geval is. Dat is dan ook de reden dat ik niet meer getest heb om toch te kijken of de test wel positief uitsloeg.

Ik ga nu gewoon positief een nieuwe ronde in, het nieuwe jaar in, nieuwe kansen en hopelijk een nieuwe zwangerschap. En dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie!

Beautyaddict, Hoe is het bij jou, beginnen de kwaaltjes al toe te slaan?

Kruumel, En jou mag ik natuurlijk ook niet overslaan, zijn de klachten al wat gezakt of worden ze nog steeds wel erger? Haha dat is vast een stress gedoe geweest of niet? Al die hormonen en dan opgesloten zitten!

Fiebje, Zozo voor jou is het ook weer bijna NOD! Hoe voel je je? Snap dat je je eigen geen valse hoop wilt geven. Probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen en als je echt niet meer kunt wachten, een testje doen. Wink

Sweetgirl, Jammer van je ongesteldheid! Had je de hele maand elke dag getemperatuurd?

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125

Bericht  joyce0606 vr 10 dec 2010 - 21:31

_Sneeuwwitje_ schreef:Sorry dat ik jullie zo lang moest wachten, maar hier dan toch even wat nadere uitleg..

Woensdagavond ben ik dus ongesteld geworden alleen zoals ik jullie al zei heb ik wel een licht vermoeden dat het een vroege miskraam was. Door mijn verkeerd afgelopen zwangerschap 4 maand geleden, had ik wel al een gevoel hoe het voelde om zwanger te zijn. En ik voelde me dus precies zo, nou weet ik dat mijn lichaam me goed voor de gek kan houden.Ik was misselijk, moe had geen tekenen van menstruatie. En ik kreeg echt andere krampen als normaal toen ik net ongesteld werd en ik heb echt veel gebloed, ik vroeg me gewoon bijna af of het nog wel gezond was. Bijv. Toen ik ging douchen, lag er echt een plasje bloed op de grond... Schrok er zelf van..
Normaal gebruik ik tampons, maar door dat ik zoveel verloor heb ik toch maandverband gepakt, maar ik verloor ook echt 'iets'. Ik kan niet precies uitleggen wat het was, maar het was geen bloed. Het is allemaal wat vaag hoe ik het hier op schrijf, voor mij is het ook een groot raadsel. Ik vraag me zelf ook af, wil ik het wel weten als het een miskraam was? Ik bedoel ik maak me eigen er alleen maar bang mee als dat het geval is. Dat is dan ook de reden dat ik niet meer getest heb om toch te kijken of de test wel positief uitsloeg.

Ik ga nu gewoon positief een nieuwe ronde in, het nieuwe jaar in, nieuwe kansen en hopelijk een nieuwe zwangerschap. En dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie!

Beautyaddict, Hoe is het bij jou, beginnen de kwaaltjes al toe te slaan?

Kruumel, En jou mag ik natuurlijk ook niet overslaan, zijn de klachten al wat gezakt of worden ze nog steeds wel erger? Haha dat is vast een stress gedoe geweest of niet? Al die hormonen en dan opgesloten zitten!

Fiebje, Zozo voor jou is het ook weer bijna NOD! Hoe voel je je? Snap dat je je eigen geen valse hoop wilt geven. Probeer het testen zo lang mogelijk uit te stellen en als je echt niet meer kunt wachten, een testje doen. Wink

Sweetgirl, Jammer van je ongesteldheid! Had je de hele maand elke dag getemperatuurd?

wat naar zeg sneeuwitje.....Sad hug

fijn dat je het toch positief opvat, maar het zal toch wel even slikken zijn..
ik hoop met je mee, dat volgend jaar wat positiever zou zijn!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje vr 10 dec 2010 - 23:45

Jeetje wat heftig sneeuwwitjë. Jij hebt ook in emorollercoaster gezeten! Is goed dat je zo positief blijft, en hopelijk is volgend jaar een beter jaar! Zoals je al zei jezelf teveel hoop geven is gevaarlijk en zorgt vaak voor een grotere teleurstelling. Slim om idd niet te testen. Jouw verhaal maakt wel weer duidelijk waarom ik zeker niet voor volgend wknd niet zou testen. Plus dat ik de vorige keer ook pas een positieve test had op dag 35. Ik wil je wel sterkte wensen en een dikke knuffel geven!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  mimikske2 za 11 dec 2010 - 3:06

Wat erg sneeuwitje! Knap idd dat je niet getest hebt. Brengt denk ik alleen maar meer stress en onzekrheid met zich mee. Fijn dat je toch nog positief blijft. Op naar een vruchtbaarder jaar!! hug

Ook jammer voor jou sweetgirl!!! Veel succes de volgende ronde!

Laatst aangepast door mimikske2 op za 11 dec 2010 - 5:53; in totaal 1 keer bewerkt
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  joyce0606 za 11 dec 2010 - 5:18

nou fieb, we lopen gelijk op! morgen is ook mijn NOD!

heb je last van je buik? krampjes? of helemala niet?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 7:21

Even snel een post van mij...

Sneeuwwitje wat een naar verhaal... ik wil je veel sterkte wensen, en op naar de volgende ronde!

Sweetgirl, jammer dat je ongesteld bent geworden, hopelijk volgende ronde meer geluk!

All, ik ben nog steeds supermisselijk... daarom ben ik hier al even niet geweest. Ik heb gisteren op m'n vrije dag de hele dag in bed gelegen, en vanochtend ben ik ziek van mn werk naar huis gegaan. Ik heb vanmiddag weer de hele middag in bed gelegen. Het is niet leuk meer zo. Ik ben natuurlijk heel blij, en het is voor een goed doel, begrijp me aub niet verkeerd. Maar ik heb geen sociaal leven meer... werken en slapen is alles wat ik doe op t moment. Maar ziekmelden vind ik ook alweer zoiets, stel dat het tot de 12 weken duurt, dan kan ik me nog 5 weken ziekmelden, dat schiet ook niet op.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 11 dec 2010 - 7:35

Kruumel: hug , ik snap wat je bedoel hoor!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 za 11 dec 2010 - 7:47

ja meisje, het is naar, maar gelukkig is het voor een goed doel! ik zou graag mee willen praten, over het misselijk zijn smile

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje za 11 dec 2010 - 13:57

joyce0606 schreef:nou fieb, we lopen gelijk op! morgen is ook mijn NOD!

heb je last van je buik? krampjes? of helemala niet?

we lopen idd gelijk op. Heb geen last van m'n buik, alleen teveel gegeten vanavond. Gisteren had ik zo'n héél licht krampje prikjes aan één kant. Maar verder helemaal niks, m'n huid is zo goed als gaaf. We wachten het maar afaf.Balen kruumel dat je je zo beroerd voelde herken het wel, ik was ook onwijs moe. Eigenlijk is het zo krom. De eerste 12 wkn ben je vaak het beroerdste, misselijk en moe. Je lichaam moet onwijs hard werken je kan het alleen aan niemand vertellen! Veel beterschap en hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 za 11 dec 2010 - 20:25

ja dat beroerd voelen herken ik ook wel! ik was ook vooral echt super moe, en plassen, plassen en nog eens plassen....

het is echt rete spannend! het liefts lig ik de hele dag in me bed, stil, maar goed zo voorkom je geen ongesteldheid natuurlijk!

ik stem VOOR op de blauwe teen theorie, ik geloof dat ba en kruumel nu wel dikke blauwe teen hebben smile

ik heb zo af en toe beetje zeuderig gevoel. maar dat kan ook door mijn darmen komen, want als ik dan naar de WC ben geweest, wordt het al gauw minder tot niets meer!

ik morgen maar even testen halen, mocht ik nog niet ongesteld zijn. en dan mezelf bedwingen om een test te doen. ik gok dat ik dinsdag ochtend het niet meer uithoud! lol!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  _Sneeuwwitje_ za 11 dec 2010 - 21:09

Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes, kan toch altijd met een fijn gevoel weer de computer uit zetten.

Kruumel, Ik kan je helemaal begrijpen hoor, ook al was een zwangerschap iets wat je zo graag wilt, die misselijkheid kan het toch wel weer wat verpesten. En dat je het nog verborgen moet houden ook. Het is hopelijk iets waar je met 10 a 12 weken vanaf bent, dus nog even doorbijten. En dan kan je gaan genieten! Beterschap in ieder geval!

Fiebje, Spannend !!! Ik zie dat je vanaf vandaag ook weer in spanning zit.

Joyce, Ook voor jou heel spannend, is te hopen natuurlijk dat je ticker klopt. Maar je had je eisprong gevoeld toch?

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125

Bericht  sweetgirl27. za 11 dec 2010 - 22:03

Goedemorgen dames

Bedankt voor de liefe berichten ,ik vindt het mooi dat wij hier allemaal lekker kunnen kletsen omdat we allemaal met het zelfde bezig houden

Sneeuwitje dat van dat veel bloede dat had ik vorige maand ook .ik gebruik altijd tampons ik was na half uur onzettend doorgelekt en niet een beetje ook weer een nieuwe tampon naar half uur weer alles er onder vrezelijk .ik heb zelf ook iets verloren het leek bij mij echt een prop doorzicht iets met (lekker smakkelijk voor de dames die nog ontbijten moeten )leek wel als er adertje of zo door heen zat.ik ga er van uit dat dat de vruht wezen moet
ik heb een paar dagen echt heel erg gebloed .

joyces spannend ....hoe voel je ?ik hoop zo dat jij een goede test hebt (voor iedereen ook natuurlijk)ik hoop dat 2011 dat we alle maal met een hele dikke buik lopen hahah

Fiebeje voor jou ook spannend ik duim ook voor jou

Krummel wat jammer dat je steeds zo misselijk bent hoop dat je gouw weer wat fitter voelt het is voor het goede doel .

Nou nieuwe ronde niewe kansen ik hoop dat 2011 een HEEL vruchtbaar jaar mag worden
Prettige zondag iedereen wij gaan zo even te shoppen . het is hier in de buurt(17kmvederop) koopzondag

liefs sweetgirl
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44

Bericht  joyce0606 za 11 dec 2010 - 23:38

vandaag ongesteld geworden.

blij dat ik me lichaam blijkbaar zo goed ken!

mijn lichaam functioneerd, maar dat wist ik al!

wat een telerustelling zeg, had geen idee dat dit me zo zou raken. misschien dat ik ergens een prankje hoop had, dat alles een nachtmerrie is geweest.

op naar de knusse feestdagen, want dat worden het wel zo in mijn vruchtbare periode!

op naar ronde 5!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 44 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 37 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: