Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 16 van 44 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 30 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 22:58

CKC schreef:Nee, mijn cyclus is 28 dagen, begonnen op 1 november. Had dus gisteren ongesteld moeten worden. Niets te zien, niets te merken.. afgezonderd dan een beetje buikpijn maar heel anders dan normaal als ik ongesteld wordt.
Spannend! Ga je testen of wacht je af?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 16 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:01

CKC schreef:
Als ik nu zwanger zou zijn, zou ik 8 augustus uitgerekend zijn. Jij?
3 augustus volgens de berekeningen.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:05

BA, misselijkheid is niet leuk nee, maar het hoort erbij.
Ik heb al zo weinig klachten dat ik soms ga twijfelen of ik wel echt zwanger ben, dat ik er bijna blij van word dat ik misselijk ben. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:23

Beauty Addict schreef:
CKC schreef:Nee, mijn cyclus is 28 dagen, begonnen op 1 november. Had dus gisteren ongesteld moeten worden. Niets te zien, niets te merken.. afgezonderd dan een beetje buikpijn maar heel anders dan normaal als ik ongesteld wordt.
Ik denk dat ik straks als ik naar huis ga een testje koop. Mocht ik morgenochtend niet ongesteld zijn, doe ik de test!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:49

CKC schreef:
Ik denk dat ik straks als ik naar huis ga een testje koop. Mocht ik morgenochtend niet ongesteld zijn, doe ik de test!
Spannend!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 23:56

Kruumel schreef:
CKC schreef:
Spannend!
Pfff jaa.. stay tuned!

Jij testte toch op je NOD negatief? Hoeveel dagen daarna postief?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 0:06

CKC schreef: Jij testte toch op je NOD negatief? Hoeveel dagen daarna postief?
Ja, op dag 28 testte ik negatief, daarna op dag 31 positief. (Toen heb ik dag 31, 32 en 33 getest met een test van testjezelf, deze gaf elke dag een beetje een donkerder streepje. Op dag 33 heb ik ook met de cb-indicator getest).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 0:09

Kruumel schreef:
CKC schreef: Jij testte toch op je NOD negatief? Hoeveel dagen daarna postief?
Ja, op dag 28 testte ik negatief, daarna op dag 31 positief. (Toen heb ik dag 31, 32 en 33 getest met een test van testjezelf, deze gaf elke dag een beetje een donkerder streepje. Op dag 33 heb ik ook met de cb-indicator getest).
Kregen we nou maar gewoon in ene een kop vol rood haar zodra we zwanger werden he?
Wist je gelijk waar je aan toe was, ipv al die testen en wachten... Pff!
Nou, morgen weten we meer..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 0:51

Haha, dan had nu iedereen op m'n werk etc al geweten dat het raak is... dat is ook weer niet de bedoeling. Dan liever die blauwe teen van BA!!!

(BA heeft in topic meiden die zwanger willen worden, zo'n zelfde post getypt dan jij, alleen met een blauwe teen ipv rood haar, haha).

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:15

Kruumel schreef:Haha, dan had nu iedereen op m'n werk etc al geweten dat het raak is... dat is ook weer niet de bedoeling. Dan liever die blauwe teen van BA!!!

(BA heeft in topic meiden die zwanger willen worden, zo'n zelfde post getypt dan jij, alleen met een blauwe teen ipv rood haar, haha).
Ohhh haha! 2 zielen 1 gedachte!
Jaa, maar kijk.. als dat nou kon dat je gewoon rood haar kreeg, dan kreeg iedere zwangere vrouw het en dan maakt het niets meer uit dat iedereen het snel weet. Want, in mijn perfecte wereld komen geen miskramen voor! Dus, geen angst dat het misgaat!

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 30 nov 2010 - 1:21

CKC, Spannend zeg! Jij was ook al lang van de pil af toch? Ik hoop voor je dat je zwanger bent, morgen testen toch?

Denise, Dat is wel weer vervelend dat je test weer negatief was.. Nou maar hopen dat je menstruatie toch eens doorkomt!

Kruumel, De misselijkheid is gelukkig voor een goed doel he!! Je kunt om pilletjes gaan bij de huisarts/apotheek, die had ik toen ook gekregen tegen de misselijkheid, werkte heel goed.

Beautyaddict, Ja al die cijfertjes van je cyclus, het is ook erg verwarrend. Ik zit ook vaak te twijfelen hoor. Beginnen de zenuwen al door te breken?

Fiebje, Fijn dat je nieuwe werk leuk was! Is wel zo prettig als alles nu een beetje meezit.

Nou meiden, hoe zit het bij jullie.. Allemaal aan het werken of lekker warm thuis? Wat een sneeuw al hé. Verder bij mij nog geen nieuws, ik let vooral veel op mijn borsten mocht ik over tijd zijn, toen ik zwanger bleek vorige keer, voelde ik het al erg snel aan mijn borsten. Dus dat is all een eerste bevestiging.. Maargoed, zal nog wel een weekje minstens moeten wachten!

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:25

Sneeuwwitje, bedankt voor de tip, maar tot nu toe heb ik ze nog niet nodig... het is nu ook wel gezakt, was vanochtend tot een uur of 11 het ergst.
Ik moet helaas werken met dit weer, had liever in bed blijven liggen. Vanochtend met de auto door de sneeuw, wegen slecht schoongemaakt, wat een drama!

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ di 30 nov 2010 - 1:28

Ja hier hebben we er ook veel last van, daarnet even naar de winkel.. Nou het is net een ijsbaan op sommige wegen! Snap dat je liever lekker warm thuis bent, vooral nu je niet tópfit bent. Een ieder geval wel al fijn dat de misselijkheid wel daalt in de loop van de ochtend. Nou werk'ze vandaag he! (Ook voor de andere harde werkers onder ons Wink )
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 1:39

Nog maar anderhalf uur, dan ben ik al weer klaar... Ik werk van 7.00 tot 15.00 uur.
En ik werk aan een computer, dat is handig, kan je af en toe tussendoor effe op t forum kijken... t is niet zo druk nu.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 2:54

Sneeuwwitje: ik ben nog niet zo lang bezig met zwanger worden hoor, pas 2 maanden.

Gast
Gast

Bericht  smooch di 30 nov 2010 - 3:10

CKC schreef:
Beauty Addict schreef:

Spannend, ik dacht net nog aan je! Want op de andere forum stond in je ticker dat je bijna mag testen, maar wist het niet meer zeker.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 3:28

smooch schreef:
CKC schreef:
Beauty Addict schreef:

Spannend, ik dacht net nog aan je! Want op de andere forum stond in je ticker dat je bijna mag testen, maar wist het niet meer zeker.

Ja, ik vind het enorm spannend. We hadden juist met mijn man afgesproken dat als het niet raak zou zijn, zou het ook goed zijn en zouden we ons niet meer ermee bezig zouden houden, en toen opeens overtijd. Ik had gisteravond in bed enorme buikkramp, maar was te lui om op te staan, ik dacht ik ben gewoon ongesteld en dan weet ik het morgenochtend ook. Meestal begin ik hevig te bloeden na zulke krampen en buikpijntjes. Maar nu, niets!
Op al die sites, predictor,sensitest stond dat ik gister mocht testen. Maar inmiddels is het dus wat later en ik ben nog steeds niet ongesteld. Het is wel heel spannend nu. Voel me verder prima. Af en toe voel ik een soort licht gevoel in mijn buik.. heel raar!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 3:47

ooooooeeeeeeeeeeehhhhhhhhh spannend!
Ik kan bijna niet meer wachten tot morgenochtend!
(Post je wel wat als je getest hebt?)

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 30 nov 2010 - 3:48

leuk meiden!!

nou hier ook wel beetje rommelige buik, maar ja dat is vrij normaal!

nog 2 hele lange weken te gaan! ik hoop stiekum echt heel erg dat het weer raak is, maar kan er bijna van uit gaan van niet......
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 3:54

joyce0606 schreef:
nog 2 hele lange weken te gaan! ik hoop stiekum echt heel erg dat het weer raak is, maar kan er bijna van uit gaan van niet......

Waarom kan je ervan uitgaan van niet? Jullie hebben toch gesekst rond de eisprong (je had m toch gevoeld?) Of heeft dat nog te maken met de mk dat je er van uit gaat van niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 3:57

Kruumel schreef:ooooooeeeeeeeeeeehhhhhhhhh spannend!
Ik kan bijna niet meer wachten tot morgenochtend!
(Post je wel wat als je getest hebt?)
Tuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 di 30 nov 2010 - 4:34

Kruumel schreef:
joyce0606 schreef:

Waarom kan je ervan uitgaan van niet? Jullie hebben toch gesekst rond de eisprong (je had m toch gevoeld?) Of heeft dat nog te maken met de mk dat je er van uit gaat van niet?

ja klopt we hebben inderdaad gesekst rond mijn eisprong...maar ik weet niet meer het idee van dat het toch weer heel snel zijn, en wat is de kans dat het weer meteen raak is! net zo groot als de kans dat je voor het eerst zwanger was. en dat was vrij snel, maar kan ik ervan uit gaan dat dat dan weer zo is?! ik denk dus van niet!

nou heb ik wel wat kenmerken, maar goed dat zou ook gewoon kunnen omdat me eisprong net is geweest, en niet elke zwangerschap lijkt op elkaar natuurlijk!

ik zie er gewoon zo tegenop om weer ongesteld te worden, lichamelijk omdat het altijd zwaar is en emotioneel!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 4:36

Ja, dat snap ik wel dat je er tegenop ziet... buiten dat het lichamelijk zwaar is, is het ook heel dubbel nu... de eerste menstruatie weer. Ik hoop dat het niet té veel pijn doet om eraan te denken. *hug*

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 4:53

CKC: Spannend!! Heb je een voorgevoel?

Sneeuwwitje: Wat voelde je aan je borsten? Pijnlijk? Bobbels?

Joyce: Ja, dat geloof ik graag dat je daar nu weer anders tegen aan kijkt, maar wie weet...

Kruumel: Regelmatig eten helpt zeggen ze he, zo lang je maag een beetje vol is zou je minder last moeten hebben.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 30 nov 2010 - 5:02

BA, ook bedankt voor de tip... het helpt idd als ik iets kleins eet, maar soms krijg ik t ook moeilijk weg. Ik probeer ook tussendoor fruit te eten.

Ik ben aan t dichten... voor zaterdag, mijn kado's zijn gekocht, en mijn surprise is bijna klaar. Nu is het gedicht ook bijna af!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 16 van 44 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 30 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: