Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 29 van 44 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 29 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 22:14

Fiebje, ik ben nog steeds heel misselijk... gisteren op t werk was het wel vol te houden, op een paar overgeef-neigingen na. Na het werk moest ik boodschappen doen, had ik al uitgesteld omdat ik me eerder niet goed voelde, dus dat moest. Daarna met koken werd t me zo slecht... ik heb gegeten en ben effe op bed gaan liggen. Toen m'n man ging douchen zei ik dat ik zo uit bed kwam, maar heb dus tot vanmorgen 6.00 uur geslapen. Ben effe om 23.30 uur uit bed geweest om te plassen en m'n tanden te poetsen. Nu voel ik me weer niet geweldig... gelukkig ben ik morgen vrij. Ik vind het wel veel nu 40 uur werken en de verplichte dingen merk ik... ben blij als ik m'n 8 uur erop heb zitten op een dag.
Maar jij ook al misselijk??? Zal dat een voorteken zijn?

Joyce, meid ik ben heel blij dat je weer terug bent. Ik vind het netjes van je dat je je excuses hebt gemaakt, en ik wil jou ook mijn excuses aanbieden, het was allemaal niet rot bedoeld... van beide kanten denk ik. Ik hoop dat je niet wegblijft.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 29 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  _Sneeuwwitje_ wo 8 dec 2010 - 22:25

Even een snelle korte reactie, Ben gisteravond toch ongesteld geworden.
Zit toch wel erg te twijfelen tussen of het mijn normale cyclus was of een vroege miskraam. Ik vertel hier later wel wat meer over! In ieder geval jammer , maar we blijven positief; Op naar de volgende ronde!

-Ik post later nog wat uitgebreider hier over, maar heb weinig tijd, sorry hiervoor! Wou het in ieder geval jullie even laten weten!
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 22:32

_Sneeuwwitje_ schreef:Even een snelle korte reactie, Ben gisteravond toch ongesteld geworden.
Zit toch wel erg te twijfelen tussen of het mijn normale cyclus was of een vroege miskraam. Ik vertel hier later wel wat meer over! In ieder geval jammer , maar we blijven positief; Op naar de volgende ronde!

-Ik post later nog wat uitgebreider hier over, maar heb weinig tijd, sorry hiervoor! Wou het in ieder geval jullie even laten weten!
Meis toch, dat is geen leuk nieuws! Hoe voel je je verder?
hug

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 4:58

_Sneeuwwitje_ schreef:Even een snelle korte reactie, Ben gisteravond toch ongesteld geworden.

aww shit Sad! nou we wachten wel even je volgende reactie af! had je al positief getest?
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fiebje do 9 dec 2010 - 5:40

Sorry denise dat was niet de bedoeling,denk dat het komt ers de dementie! Ow sneeuwwitje wat ontzettend balen meis! Horen later de rest wel maar wil je wel alvast een dikke knuffel geven. Ik post zo wat langer zit in de auto en verkeer begint nu weer te rijden!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  mimikske2 do 9 dec 2010 - 6:17

@ Sneeuwitje: Wat jammer voor je meis!! hug

Er zitten nog wat andere meiden in spanning! Ik duim voor jullie!

Fijn dat je weer terug bent Joyce!

Kruumel en Ba die misselijkheid is voor een goed doel!! smile

Hier verder geen nieuws. Heb geen voortekenen ofzo net zoals de andere keren. Maar ja gewoon afwachten he. Bah Bah.

Heb trouwens mijn haar geknipt vandaag! van schouderlang tot net boven/over mijn oren. :affraid:
Vind t wel mooi maar is echt ff wennen!!! (gelukkig vond manlief t sexy)
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:34

Mimikske: Foto....

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 6:58

jaa, nog 6 dagen... dan ben ik 3 dagen overtijd..en dan ga ik maar eens denken of ik een test ga doen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:03

joyce0606 schreef:jaa, nog 6 dagen... dan ben ik 3 dagen overtijd..en dan ga ik maar eens denken of ik een test ga doen!
Ik mis wel je ticker hoor!!

Gast
Gast

Bericht  sweetgirl27. do 9 dec 2010 - 7:04

he wat jammer nou sneeuwitje ik hoop dat het volgende maand voor jou raak is

joyce spannend hoe voel je .

Nou ik heb zelf een gevoel dat ik niet zwanger ben ik weet niet .Mijn tepratuur (ik weet niet hoe je het precies schrijft)was steeds 36.7/36.8 en nu eergisteren 36.6 en gisteren ook en vandaag 36.5 zelfs het zegt mischien niks maar mijn gevoel zegt niet zwanger ik hoop dat ik er onzettend naast zit vanzelf rgrgrgrg ik vindt daar niks aan die onzekerheden niemand denk ik

sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:07

sweetgirl27. schreef:
Nou ik heb zelf een gevoel dat ik niet zwanger ben ik weet niet .Mijn tepratuur (ik weet niet hoe je het precies schrijft)was steeds 36.7/36.8 en nu eergisteren 36.6 en gisteren ook en vandaag 36.5 zelfs het zegt mischien niks maar mijn gevoel zegt niet zwanger ik hoop dat ik er onzettend naast zit vanzelf rgrgrgrg ik vindt daar niks aan die onzekerheden niemand denk ik

Ga je voor/ op je menstruatie datum testen of wacht je af? Spannend is dat he?!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje do 9 dec 2010 - 7:16

Hi, ow kruumel balen zeg die misselijkheid. Hopelijk wordt het over een tijdje minder. 12 wkn toch?! Ow joh dat is zo voorbij ;-). Is wel balen, maar als het echt onhoudbaar wordt kan je geloof ik ook iets ertegen krijgen. Geldt voor jou ook ba! Verder alles goed? En nee heb geen last van zwangerschapsdementie!! Joyce spannend! Toch weer testen? Lang duurd het hè miminske, dat wachtbankje is maar niks! All hier nog niks, hopelijk weten we meer over een paar dagen! Sweetgirl ik heb geen verstand van temp.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 7:30

ik wil denk ik wel testen ja, maar wel pas als ik wat dagen overtijd ben...

ik heb wel wat klachten net als de laatste keer, maar ja ook veel niet, het is moeilijk om te weten wat nou de goede klachten zijn..ik moet wel zeggen dat ik wel nieuwsgierig ben hoor! maar ik wil wel wachten totdat ik "overtijd" ben, omdat me cyclus nu zo lang is weet ik ook niet wat ik moet verwachten!

fiebje jij ook al bijna je NOD..hoe lang wil je wachten met testen? of ga je het echt pas na een paar weken overtijd doen?

voor de fans....mijn onderschrift
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje do 9 dec 2010 - 7:43

Spannend hoor joyce. Is idd wel een hele lange cyclus. Als ik volgende week niet ongesteld ben geworden testen wij in het wknd. Tenzij één van ons het eerder wil weten. Ik vind het lastig, weet niet zo goed wat ik er van moet denken en wil mezelf ook geen valse hoop geven.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 7:46

Fiebje schreef:Spannend hoor joyce. Is idd wel een hele lange cyclus. Als ik volgende week niet ongesteld ben geworden testen wij in het wknd. Tenzij één van ons het eerder wil weten. Ik vind het lastig, weet niet zo goed wat ik er van moet denken en wil mezelf ook geen valse hoop geven.

nee dat snap ik echt heel goed!. gelukkig is je mannetje wel heel erg betrokken, dat kan ik niet zeggen. het maakt hem niet zoveel uit. ook al is het pas over een jaar raak. maar ja mannen voelen ook geen rammellende eierstokken.

jullie zijn dat de gaat mijn steun en toeverlaat! smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  sweetgirl27. do 9 dec 2010 - 7:47

Beauty Addict schreef:
sweetgirl27. schreef:

Ga je voor/ op je menstruatie datum testen of wacht je af? Spannend is dat he?!
ik denk dat ik maandag ochtend ga testen dan moet ik ongesteld worden HOOP het niet
sweetgirl27.
sweetgirl27.
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 44

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:51

joyce0606 schreef: het maakt hem niet zoveel uit. ook al is het pas over een jaar raak. maar ja mannen voelen ook geen rammellende eierstokken.

Dacht dat ik hier ook, op de eerste positieve streepjes kreeg ik ook niet zoveel reactie terwijl ik zo blij was. Maar nu het besef een beetje aangekomen is voelt het voor hem heel anders, zo leuk!
Dus het komt nog wel joh!!

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 7:54

Beauty Addict schreef:
joyce0606 schreef: het maakt hem niet zoveel uit. ook al is het pas over een jaar raak. maar ja mannen voelen ook geen rammellende eierstokken.

Dacht dat ik hier ook, op de eerste positieve streepjes kreeg ik ook niet zoveel reactie terwijl ik zo blij was. Maar nu het besef een beetje aangekomen is voelt het voor hem heel anders, zo leuk!
Dus het komt nog wel joh!!

misschien komt dat ook wel weer, als het zo ver is! hij is natuurlijk ook flink geschrokken!!

alleen zou ik het wel erg fijn vinden als hij er ook meer mee bezig zou zijn. maar ik ga hem niet dwingen. en alles is nu wel gezegt wat gezegt kan worden...het is ook niet goed om er constant in te blijven hangen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje do 9 dec 2010 - 8:13

ik ben idd wel blij met m'n ventje! Maar hij reageerde toen bij mijn eerste streepje ook lauw. Dat ik ook dacht hé JOEHOE staat een streep je wordt vader! Lullo! Maar duurt gewoon even toen het eenmaal geland was liep hij de hele tijd met een glimlach op. En nu, ja nu is hij er wel meer mee bezig we hebben er veel over gesproken. En nu toont ie veel interesse in, denk dat hij uiteindelijk ook wel erg geschrokken was. Maar denk dak het wel vol hou hoor niet testen zijn nu zo druk. Zal weer blij als december weer voorbij is! Spammend hoor sweetgirl hoe voel je je?

Laatst aangepast door Fiebje op vr 10 dec 2010 - 5:00; in totaal 1 keer bewerkt

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 8:20

Fiebje schreef:ik ben idd wel blij met m'n ventje! Maar hij reageerde toen bij mijn eerste streepje ook lauw. Dat ik ook dacht hé JOEHOE staat een streep je wordt vader! Lullo! Maar duurt gewoon even toen het eenmaal geland was liep hij de hele tijd met een glimlach op. En nu, ja nu is hij er wel meer mee bezig we hebben er veel over gesproken. En nu toont ie veel interesse in, denk dat hij uiteindelijk ook wel erg geschrokken was. Maar denk dak het wel volhou hoor niet testen zijn nu zo druk. Zal weer blij als december weer voorbij is! Rammend hoor sweetgirl hoe voel je je?

nou dat is wel fijn fieb! zo'n lieve vent! smile

ik denk dat mijn vriend ook wel wat terughoudend is omdat zijn zusje afgelopen zomer ook een mk heeft gehad, die was wel langer zwangern, en toen hadden wij nog contact met hun!
toen reageerde hij wel, dat hij het heel erg vond, en onverstelbaar. nu het dichterbij is gebeurt stoot hij het denk ik af! dus ik heb het er ook niet meer over.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:28

Meis toch... hug Hoezo denk je dat, wat is er gebeurd?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:33

Hier een superdrukke dag gehad op het werk... daarna naar de tandarts. Toen kwam ik thuis wilde ik naar de wc gaan kreeg ik de deur tussen de kamer/keuken en de gang niet meer open. Stond ik opgesloten in de keuken/kamer. Mijn man is een dagje weg naar een open dag. Heb ik m'n schoonvader gevraagd te helpen, die kreeg m ook niet open, blijkt er iets van binnen afgebroken te zijn. Ben ik naar mijn vader moeten rijden om een mini-slijpschijf te halen, toen heeft m'n schoonvader de deur kapotgeslepen en toen ging die weer open. smile Nu alleen een kapot binnenwerk van de deur.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 8:34

oww ik ben wel nieuwsgierig naar je verhaal sneeuwitje, gaat het een beetje met je?

ik ga me mandje in, ik ben zo beroerd, snotterig, koortsig, en misselijk Sad

morgen weerk werken.. slaap lekker voor straks! en tot morgen
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  joyce0606 do 9 dec 2010 - 8:35

Kruumel schreef:Hier een superdrukke dag gehad op het werk... daarna naar de tandarts. Toen kwam ik thuis wilde ik naar de wc gaan kreeg ik de deur tussen de kamer/keuken en de gang niet meer open. Stond ik opgesloten in de keuken/kamer. Mijn man is een dagje weg naar een open dag. Heb ik m'n schoonvader gevraagd te helpen, die kreeg m ook niet open, blijkt er iets van binnen afgebroken te zijn. Ben ik naar mijn vader moeten rijden om een mini-slijpschijf te halen, toen heeft m'n schoonvader de deur kapotgeslepen en toen ging die weer open. smile Nu alleen een kapot binnenwerk van de deur.

en een natte broek? lol!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:37

joyce0606 schreef:
Kruumel schreef:Hier een superdrukke dag gehad op het werk... daarna naar de tandarts. Toen kwam ik thuis wilde ik naar de wc gaan kreeg ik de deur tussen de kamer/keuken en de gang niet meer open. Stond ik opgesloten in de keuken/kamer. Mijn man is een dagje weg naar een open dag. Heb ik m'n schoonvader gevraagd te helpen, die kreeg m ook niet open, blijkt er iets van binnen afgebroken te zijn. Ben ik naar mijn vader moeten rijden om een mini-slijpschijf te halen, toen heeft m'n schoonvader de deur kapotgeslepen en toen ging die weer open. smile Nu alleen een kapot binnenwerk van de deur.

en een natte broek? lol!

Haha nee, mijn schoonouders zijn mijn buren... die hebben gelukkig ook een wc!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 44 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 36 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: