Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 28 van 44
Pagina 28 van 44 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 36 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
@Sweetgirl: Spannend meid!! Geen voorgevoel?
Vind het wel knap dat jullie zo lang vol kunnen houden om niet te testen, ik ben daarin echt het slecht voorbeeld door een week voor mijn NOD al (postief) te testen...
Vind het wel knap dat jullie zo lang vol kunnen houden om niet te testen, ik ben daarin echt het slecht voorbeeld door een week voor mijn NOD al (postief) te testen...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@Sweetgirl: Spannend meid!! Geen voorgevoel?
he ba ik hoop dat ik het vol kan houden om maandag pas te testen.
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10
Zorgen dat je geen testen in huis hebt he?!sweetgirl27. schreef:Beauty Addict schreef:@Sweetgirl: Spannend meid!! Geen voorgevoel?
he ba ik hoop dat ik het vol kan houden om maandag pas te testen.
Gast- Gast
heeeey meiden!!
Jaa helemaal goed jullie zijn er weer!!!
Ben zo blij (A)
Maarre sweetgirl het is dus wel heeel spannend en idd heb je geen testen in huis?! hiih spannend hoor..ben echt heeeeeel erg benieuwd hoelang het duurt bij iedereen..
Hier gaat het goed!
Ik ben niet meer ongesteld..
We gaan denk ik gewoon om de dag sexen even goed ons best doen en dan begin volgend jaar positief testen ! ( gewoon positief blijven )
Spannneeennddd!!
Nou meiden ik ga straks lekker winter knutselen met de kinderen van me werk! Heb er al zin in:D
Nou fijne dag meiden! (K)
xxxxxx (K)
Jaa helemaal goed jullie zijn er weer!!!
Ben zo blij (A)
Maarre sweetgirl het is dus wel heeel spannend en idd heb je geen testen in huis?! hiih spannend hoor..ben echt heeeeeel erg benieuwd hoelang het duurt bij iedereen..
Hier gaat het goed!
Ik ben niet meer ongesteld..
We gaan denk ik gewoon om de dag sexen even goed ons best doen en dan begin volgend jaar positief testen ! ( gewoon positief blijven )
Spannneeennddd!!
Nou meiden ik ga straks lekker winter knutselen met de kinderen van me werk! Heb er al zin in:D
Nou fijne dag meiden! (K)
xxxxxx (K)
Goedemorgen meiden!
Ik zie dat er weer een hoop pagina's bij zijn gekomen , dus heb weer genoeg te lezen. Afgelopen dagen wat te druk gehad om te lezen/posten, mijn excuses!
Nou bepaald vrolijk is het hele gesprek niet, jammer. Maar ik hoop dat nu gezegd is wat gezegd moest worden. Het blijft natuurlijk een heel gevoelig onderwerp voor ieder van ons en ja, met zoiets heb je snel iemand onbedoeld gekwetst.
Fiebje, Hoe is het bij jou nu! Jou NOD komt ook dichterbij!! Ik ga het beste voor je duimen:flower:
Denise, Het klopt volgens mij wel wat je zei haha, als je een dagje niet kijkt is het altijd weer eventjes erin komen!
Mimikske, Ik voel me goed hoor, zal het hier onder zo meteen even vertellen! Beginnen bij jou de zenuwen al?
Beautyaddict, Sorry sorry haha iedereen zit blijkbaar al met smart te wachten op mijn bericht, wel fijn om te horen dat mensen echt benieuwd naar je zijn!
Sweetgirl, Spannend! Succes met testen , en op naar een positieve uitslag!
Joyce, Geen berichten meer van jou? Jammer dat het zo moest lopen en ik hoop toch dat je wel terug komt hoor! Want ook jij gaat uiteindelijk gewoon een gezonde zwangerschap krijgen hoor en dan is al die onzekerheid en nare gevoelens weg.
Nou, Ik ben nog niet ongesteld geworden. Het gerommel is ook zo goed als weg.. En begin me meer misselijk te voelen, dus als ik op het moment op mijn lichaam vertrouw en vandaag niet ongesteld wordt, denk ik wel dat deze ronde een goede is geweest en ik dus zwanger ben! Ik durf het natuurlijk nog niet met 100% zekerheid te zeggen, maar de kans zit er wel dik in :rendeer:
Ik zie dat er weer een hoop pagina's bij zijn gekomen , dus heb weer genoeg te lezen. Afgelopen dagen wat te druk gehad om te lezen/posten, mijn excuses!
Nou bepaald vrolijk is het hele gesprek niet, jammer. Maar ik hoop dat nu gezegd is wat gezegd moest worden. Het blijft natuurlijk een heel gevoelig onderwerp voor ieder van ons en ja, met zoiets heb je snel iemand onbedoeld gekwetst.
Fiebje, Hoe is het bij jou nu! Jou NOD komt ook dichterbij!! Ik ga het beste voor je duimen:flower:
Denise, Het klopt volgens mij wel wat je zei haha, als je een dagje niet kijkt is het altijd weer eventjes erin komen!
Mimikske, Ik voel me goed hoor, zal het hier onder zo meteen even vertellen! Beginnen bij jou de zenuwen al?
Beautyaddict, Sorry sorry haha iedereen zit blijkbaar al met smart te wachten op mijn bericht, wel fijn om te horen dat mensen echt benieuwd naar je zijn!
Sweetgirl, Spannend! Succes met testen , en op naar een positieve uitslag!
Joyce, Geen berichten meer van jou? Jammer dat het zo moest lopen en ik hoop toch dat je wel terug komt hoor! Want ook jij gaat uiteindelijk gewoon een gezonde zwangerschap krijgen hoor en dan is al die onzekerheid en nare gevoelens weg.
Nou, Ik ben nog niet ongesteld geworden. Het gerommel is ook zo goed als weg.. En begin me meer misselijk te voelen, dus als ik op het moment op mijn lichaam vertrouw en vandaag niet ongesteld wordt, denk ik wel dat deze ronde een goede is geweest en ik dus zwanger ben! Ik durf het natuurlijk nog niet met 100% zekerheid te zeggen, maar de kans zit er wel dik in :rendeer:
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Beauty Addict schreef:Meid!! Wat gaaf!!
Wanneer ga je testen???
Hmm, weet ik nog niet! Probeer het zo lang mogelijk uit te stellen, al ben ik toch wel al heel benieuwd. Ik denk dat ik morgen via internet testen ga bestellen, want hier in de winkel kan ik ze niet halen, dan weet iedereen het gelijk.
Pfft, dat je het geduld op kan brengen meid. Ik wilde het zo snel mogelijk weten!_Sneeuwwitje_ schreef:Beauty Addict schreef:Meid!! Wat gaaf!!
Wanneer ga je testen???
Hmm, weet ik nog niet! Probeer het zo lang mogelijk uit te stellen, al ben ik toch wel al heel benieuwd. Ik denk dat ik morgen via internet testen ga bestellen, want hier in de winkel kan ik ze niet halen, dan weet iedereen het gelijk.
Gast- Gast
sneeuwitje je houd ons wel in de spanning ..........
ik heb zelf nog 2voor 5euro kruidvat test te liggen een een van cb maar heb het ver onder mijn bed gestopt .maar ik probeer niet te snel te testen maar ik ben zo nieuwschierig rgrgrgrg ik heb het gelukkig druk op het werk dus dan heb je de gedachten even ergens anders
ik heb zelf nog 2voor 5euro kruidvat test te liggen een een van cb maar heb het ver onder mijn bed gestopt .maar ik probeer niet te snel te testen maar ik ben zo nieuwschierig rgrgrgrg ik heb het gelukkig druk op het werk dus dan heb je de gedachten even ergens anders
_Sneeuwwitje_ schreef:Beauty Addict schreef:Meid!! Wat gaaf!!
Wanneer ga je testen???
er word gestaakt bij de post he :p dan duurt het nog langer voor je het forum uit de spanning kan halen haha
Gast- Gast
_Sneeuwwitje_ schreef:Beauty Addict schreef:Meid!! Wat gaaf!!
Wanneer ga je testen???
haha vandaar dat ik hier al een paar testen heb liggen ik woon in een dorp en werk ook nog bij de bakker dus ja dan gaan de praatjes wel heel gouw
Laatst aangepast door sweetgirl27. op wo 8 dec 2010 - 0:05; in totaal 1 keer bewerkt
Tja sneeuwwitje, dat wordt bivakmuts op een gaan!!
Is er niet ergens een apotheek/ supermarkt waar ze je niet kennen?
Is er niet ergens een apotheek/ supermarkt waar ze je niet kennen?
Gast- Gast
of haal ze in een andere dichtbij zijnde stad of dorp hihihih heb ik zelf ook gedaan
Wat ben ik blij dat ik in een stad woon met in iedere wijk een winkelcentrum!
Of je kan je urine bij je huisarts even laten testen. Als mensen dat zien kan het natuurlijk ook gewoon een test voor blaasontsteking zijn en dat is met die kou niet eens zo gek!
Of je kan je urine bij je huisarts even laten testen. Als mensen dat zien kan het natuurlijk ook gewoon een test voor blaasontsteking zijn en dat is met die kou niet eens zo gek!
Gast- Gast
Voel me helemaal vereerd dat iedereen zo benieuwd is ! Ik bestel via drogisterij.net en die worden gelukkig niet bezorgd met TNT en heb ik de dag er na in huis. Haha ik weet het hoofd nog wel redelijk koel te houden hoor - ik wil er toch ook nog wel rekening mee houden dat mijn cyclus ook 28 of 29 dagen kan zijn!
Maandag was je menstruatie datum en het is nu woensdag.... Geen tekenen van je menstruatie... 1 + 1 = 2?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Maandag was je menstruatie datum en het is nu woensdag.... Geen tekenen van je menstruatie... 1 + 1 = 2?
Ja dat klopt! Alleen had ik 26 dagen cyclus gepakt, en heb ook wel eens 28 dagen gehad, mijn gemiddelde cyclus was 26. Maar ik ga morgen testen bestellen!
Sneeuwwitje, dat zou heel erg gaaf zijn als jij de volgende bent!!!
Goed dat je in je gedachte hebt dat je cyclus ook langer kan duren, dat is toch een beetje zelfbescherming. Ik hoop het zó!
Goed dat je in je gedachte hebt dat je cyclus ook langer kan duren, dat is toch een beetje zelfbescherming. Ik hoop het zó!
Gast- Gast
Sneeuwwitje: Spannend hoor! Ben benieuwd, maar je instelling is wel goed. Beetje zelf bescherming kan geen kwaad! Ben idd blij dat ik ook in de stad woon, lekker anoniem.
Kruumel: Hoe is't met de misselijkheid?
BA: Hoe voel je je? Alcoholvrij maakt mij niet uit. Zal waarschijnlijk toch meer in het water zijn........... lekker snorkelen en miss wel duiken als m'n oren het toelaten.
Tja en dan degene met het roze profielfotootje ik kan niet op de naam komen .
Wij lopen wel heel gelijk op! Dus je gaat maandag gelijk testen?
All: Nog geen voortekenen of iets. Heb net een paar happen chocodreams op maar was gelijk misselijk, vind dat normaal zooooooooo lekker . Mag af en toe een bakje van mezelf.... Over testen heb van de week nog eens met vriendje erover gehad, en hebben afgesproken om als er volgende week niks is dan gaan we in het wknd testen zodat we weten waar we aan toe zijn.
Kruumel: Hoe is't met de misselijkheid?
BA: Hoe voel je je? Alcoholvrij maakt mij niet uit. Zal waarschijnlijk toch meer in het water zijn........... lekker snorkelen en miss wel duiken als m'n oren het toelaten.
All: Nog geen voortekenen of iets. Heb net een paar happen chocodreams op maar was gelijk misselijk, vind dat normaal zooooooooo lekker . Mag af en toe een bakje van mezelf.... Over testen heb van de week nog eens met vriendje erover gehad, en hebben afgesproken om als er volgende week niks is dan gaan we in het wknd testen zodat we weten waar we aan toe zijn.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
zo...ik ben weer afgekoeld!
ik zal weer zo nu en dan posten! en letten op mijn woorden!
voor iedereen die ik ongewilt gekwets heb,oprecht, sorry!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
he fiebje ja we lopen gelijk op ik heb alleen last van mijn maag maja heb het weekendt buikgriepje gehad dus wat ik voel kan dus ook daar nog van komen
joyce ben blij dat je weer terug bent
liefs sweetgirl
joyce ben blij dat je weer terug bent
liefs sweetgirl
Welkom terug!!joyce0606 schreef:zo...ik ben weer afgekoeld!
Gast- Gast
Betere dag vandaag gelukkig. Heb helaas tussen 4 en 7 echt een dip qua misselijkheid en dat was de tijd dat ik moest beginnen. Maar heb de avond overleefd en viel wel mee!Fiebje schreef:
Zwangerschapsdementie fieb?
Dat is dus nog anderhalve week... da's lang Overigens ga ik al bijna kokhalzen bij het woord chocodreams, maar mijn kroketten zo om 23.20 smaken me prima!!
Gast- Gast
heeeey dames!
Wat goed dat jullie er weer zijn! allemaal ook joyce!!!
Gaat het goed met je joyce?!
@ fiebje vergeet je mij ?!
ik zit nu op dag 29 geloof ik.. maar goed dan ga ik ervan uit dat ik een cyclus heb van 34 dagen net als vorige keer maja..
hier gaat het goed hoor..
Alleen gisteren gesext en last van bloedverlies erna niet helderm aar beetje oud bloed iemand een idee hoe dat kan komen ?!
heb dat wel vaker gehad...
xxxx(K)
Wat goed dat jullie er weer zijn! allemaal ook joyce!!!
Gaat het goed met je joyce?!
@ fiebje vergeet je mij ?!
ik zit nu op dag 29 geloof ik.. maar goed dan ga ik ervan uit dat ik een cyclus heb van 34 dagen net als vorige keer maja..
hier gaat het goed hoor..
Alleen gisteren gesext en last van bloedverlies erna niet helderm aar beetje oud bloed iemand een idee hoe dat kan komen ?!
heb dat wel vaker gehad...
xxxx(K)
Dag 29? Op dag 7 toch, vlg je ticker?DeniseT schreef:ik zit nu op dag 29 geloof ik.. maar goed dan ga ik ervan uit dat ik een cyclus heb van 34 dagen net als vorige keer maja..
Dat kan hoor, na de seks, dan trekt je baarmoeder samen en kan door die contracties wat oud bloed los komen. Dat kan zeker geen kwaad als je pas ongesteld bent geweest!
Gast- Gast
Pagina 28 van 44 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 36 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 28 van 44
Permissies van dit forum: