Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 15 van 44
Pagina 15 van 44 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
mimikske2 schreef:
Kruumel heb je geen goede ervaringen van bekenden over de verloskundigen uit de buurt? Dat maakt het misschien wat makkelijker kiezen. Maar je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt!
Nee, mijn beste vriendinnen/schoonzusjes etc zijn nog niet zwanger/hebben nog geen kinderen. Alleen losse vriendinnen hebben pas kindjes, maar daar bespreek ik VK-praktijken niet mee. Ik kan nu ook niets vragen natuurlijk, want dan hebben ze t in de gaten. Sommige vriendinnen wonen ook in een andere regio, dus andere VK-praktijk.
Gast- Gast
Kom er net achter dat vandaag helemaal mijn NOD nog niet is, maar morgen! Als ik morgen ongesteld ben is het dus dag 1 en heb ik cyclus van 25 dagen... . Zag op ticker dag 25 aanbreken en heb er verder niet echt bij stilgestaan dat morgen dus pas dag 1 is. Echt dom!!
Gast- Gast
Gelukkig, zo voelt het wel hoor!Kruumel schreef:Kan gebeuren... is echt niet dom!
Gast- Gast
Is mij ook gebeurd hoor... dat kun je hier nog teruglezen geloof ik. 1 dagje verteld...Beauty Addict schreef:Gelukkig, zo voelt het wel hoor!Kruumel schreef:Kan gebeuren... is echt niet dom!
Komt allemaal goed hoor... volgens mij zijn er meer meiden die het lastig vinden met dat tellen.
Gast- Gast
hey.. niets om te juigen hoor gewoon negatief!!
Pff wordt nou ongesteld :@:@..
Ben er nu wel klaar mee!!:d
xxx
Pff wordt nou ongesteld :@:@..
Ben er nu wel klaar mee!!:d
xxx
denise wat jammer dat de test negatief is grgrgr dan maar hoope dat je gouw ongesteldt wordt .nieuwe ronde nieuw kansen
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10
owww jammer denise! maar het kan ook zijn dat je nu natuurlijk een lange cyclus heb. ik had toen ook 8 dagen verschil tussen de ene en de ander, en dat is vooral heel vervelend!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Oh, jammer Denise! Maar inderdaad, je kunt ook een langere cyclus hebben dit keer. Helaas zit er niks anders op dan afwachten! Vervelend!!!
Gast- Gast
heey!
Jaaa ben er echt klaar mee geloof er echt niet meer in.
Ik vind het nu wel goed laat me maar ongesteld worden!! vind het wel genoeg nu..
Met ze alle DENISE WORDT MAAR ONGESTELD!! hahaha ik hoef nu niet eens meer zwanger te zijn op het moment wil ik gewoon ongesteld worden en wat van me cyclus snappen ipv meteen zwanger te zijn nu..
Bedankt meiden voor alles nu even!
Ik hoop gewoon dat ik vandaag het liefst nog ongesteld wordt:)
Kruumel gaat het een beetje met je?? misselijk of ergens last van??
xxxx(K)
@ joyce ik heb nu uhm even uitrekenen..ik heb nu 14 dagen verschil met gisteren..
Al moet ik zeggen dat ik vannacht wel beetje buikkramp kreeg! hopelijk ben ik straks ongesteld!!
Nu ook een beetje buikpijn!!!
xxxx
Jaaa ben er echt klaar mee geloof er echt niet meer in.
Ik vind het nu wel goed laat me maar ongesteld worden!! vind het wel genoeg nu..
Met ze alle DENISE WORDT MAAR ONGESTELD!! hahaha ik hoef nu niet eens meer zwanger te zijn op het moment wil ik gewoon ongesteld worden en wat van me cyclus snappen ipv meteen zwanger te zijn nu..
Bedankt meiden voor alles nu even!
Ik hoop gewoon dat ik vandaag het liefst nog ongesteld wordt:)
xxxx(K)
@ joyce ik heb nu uhm even uitrekenen..ik heb nu 14 dagen verschil met gisteren..
Al moet ik zeggen dat ik vannacht wel beetje buikkramp kreeg! hopelijk ben ik straks ongesteld!!
Nu ook een beetje buikpijn!!!
xxxx
sorry 14 dagen verschil tussen me vorige cyclus nu..
ik zit nu op dag 31 en de vorige keer op dag 17 dagen.
sorrry foutje!
xxxxx
ik zit nu op dag 31 en de vorige keer op dag 17 dagen.
sorrry foutje!
xxxxx
Meiden,
Sorry ik heb alles van jullie gelezen, maar ben zelf eigenlijk niet echt van plan om actief te zijn.
Ik had gisteren ongesteld moeten worden.. maar ben het niet geworden. Vandaag ook niet.. Morgen ga ik pas testen (als ik het ondertussen al niet ben geworden). Gek genoeg ben ik de rust zelve..
Heb wel afentoe krampjes, gisteren krampjes gisteravond best erg.. maar vanmorgen niet 1 drupje bloed..
Pff..
Ik mag pas morgen de test doen..
Sorry voor mijn ego berichtje!
Sorry ik heb alles van jullie gelezen, maar ben zelf eigenlijk niet echt van plan om actief te zijn.
Ik had gisteren ongesteld moeten worden.. maar ben het niet geworden. Vandaag ook niet.. Morgen ga ik pas testen (als ik het ondertussen al niet ben geworden). Gek genoeg ben ik de rust zelve..
Heb wel afentoe krampjes, gisteren krampjes gisteravond best erg.. maar vanmorgen niet 1 drupje bloed..
Pff..
Ik mag pas morgen de test doen..
Sorry voor mijn ego berichtje!
Gast- Gast
Ik heb de hele tijd van die korte vlagen van misselijkheid, die zijn steeds zo weg.DeniseT schreef:
Maar vandaag ben ik al sinds ik opstond vanochtend misselijk... de hele tijd van die kokhals-neigingen... het begint te komen geloof ik.
Denise, je moet je ticker effe aanpassen, hij gaat nu weer vooraan beginnen.
Laatst aangepast door Kruumel op ma 29 nov 2010 - 21:27; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik heb de hele tijd van die korte vlagen van misselijkheid, die zijn steeds zo weg.DeniseT schreef:
Maar vandaag ben ik al sinds ik opstond vanochtend misselijk... de hele tijd van die kokhals-neigingen... het begint te komen geloof ik.
Haha, oh oww! Dat is echt een van mijn grote angsten van zwanger zijn.. misselijkheid!
Gast- Gast
heey kruumel: ja? oh haha naja het hoort erbij dan gaat alles tenminste goed hihi..
5 weekjes zwanger spannend hoor!
Sterkte vandaag met je misselijkheid!!
xxxxx
5 weekjes zwanger spannend hoor!
Sterkte vandaag met je misselijkheid!!
xxxxx
Heey CKC, meiss... je hoeft ook niet actief te zijn als je dat niet wil hoor... je mag ook af en toe iets posten! Maar helemaal niet ego hoor... iedereen schrijft toch over zichzelf?
Ik hoop voor je dat de test morgen positief is!
En tsja... ik was er ook een beetje bang voor, voor de misselijkheid, en voor overgeven. Gelukkig waren t allemaal nog maar neigingen...
Ik hoop voor je dat de test morgen positief is!
En tsja... ik was er ook een beetje bang voor, voor de misselijkheid, en voor overgeven. Gelukkig waren t allemaal nog maar neigingen...
Gast- Gast
Ik heb net de verloskundige gebeld, ik heb een afspraak voor 21 december. Dus nog voor kerst... dan kunnen we als alles goed is onze ouders een leuk kerstkadootje geven.
Gast- Gast
Oh wat leuk! Hopelijk gaat alles goed en is alles ook gewoon met de baby! Je kan ze een romper geven, waarop staat: tot volgend jaar kerst!!Kruumel schreef:Ik heb net de verloskundige gebeld, ik heb een afspraak voor 21 december. Dus nog voor kerst... dan kunnen we als alles goed is onze ouders een leuk kerstkadootje geven.
Ja, ik wil niet al te veel tijd meer stoppen in het forum.
Raar he, dat ik nu opeens we besloten hebben dat het niet meer zo nodig is dat ik gelijk zwanger ben, overtijd ben!
Gast- Gast
CKC schreef:
Raar he, dat ik nu opeens we besloten hebben dat het niet meer zo nodig is dat ik gelijk zwanger ben, overtijd ben!
Dat hoor je heel vaak he, als je er niet meer zo veel aandacht aan besteed dat het dan ineens heel snel raak is. Misschien zijn we toch nog samen zwanger. Jij hebt toch altijd een hele stipte cyclus.
Gast- Gast
CKC schreef:
Oh wat leuk! Hopelijk gaat alles goed en is alles ook gewoon met de baby! Je kan ze een romper geven, waarop staat: tot volgend jaar kerst!!
Dat is best een leuk idee... ik ben namelijk al heel voorzichtig aan het denken op welke manieren we het kunnen vertellen, met een klein kadootje of zo... moet wel iets leuks zijn!
Gast- Gast
spannend kruumel!
Ik had gehoopt het ook te kunnen vertellen met kerst maar goed:P
Helaas pindakaas..
Misschein wel leuk een leuke mok ofzo met voor opa en oma ofz..
ik denk dat me menstuatie op een of andere manier nog ff op zich laat wachten :S ik hoop niet een paar maanden pff....
xxxxx
Ik had gehoopt het ook te kunnen vertellen met kerst maar goed:P
Helaas pindakaas..
Misschein wel leuk een leuke mok ofzo met voor opa en oma ofz..
ik denk dat me menstuatie op een of andere manier nog ff op zich laat wachten :S ik hoop niet een paar maanden pff....
xxxxx
Kruumel schreef:CKC schreef:
Dat hoor je heel vaak he, als je er niet meer zo veel aandacht aan besteed dat het dan ineens heel snel raak is. Misschien zijn we toch nog samen zwanger. Jij hebt toch altijd een hele stipte cyclus.
Als ik nu zwanger zou zijn, zou ik 8 augustus uitgerekend zijn. Jij?
Ja mijn mentruatie is precies 28 dagen. Ik heb teruggebladerd in mijn calenders en vanaf juni 28 dagen!
Gast- Gast
heey meiden ik heb hem op 37 gezet..
Volgende week maandag ik hoop toch wel dat ik dan lekker ongesteld mag zijn haha!
We gaan ons maar even bezig houden met sinterklaas...
gisteren sinterklaasfeestje gehad op me werk.
130 kinderen onwijs leuk en gezellig! geslaagd dus...
En nu richting: zondaaaaagg.....
Lekker gourmetten met me mannetje gezellig... ( even wat anders aan me hoofd )
sinterklaas is voor ons niet zo boeiend geen kleine kinderen ofzo in de familie beide kanten niet...
Dus dan maar eventjes gezellig samen gourmetten haha..
Jullie nog wat doen??
niemand van ons heeft al een kindje toch!?!???!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Volgende week maandag ik hoop toch wel dat ik dan lekker ongesteld mag zijn haha!
We gaan ons maar even bezig houden met sinterklaas...
gisteren sinterklaasfeestje gehad op me werk.
130 kinderen onwijs leuk en gezellig! geslaagd dus...
En nu richting: zondaaaaagg.....
Lekker gourmetten met me mannetje gezellig... ( even wat anders aan me hoofd )
sinterklaas is voor ons niet zo boeiend geen kleine kinderen ofzo in de familie beide kanten niet...
Dus dan maar eventjes gezellig samen gourmetten haha..
Jullie nog wat doen??
niemand van ons heeft al een kindje toch!?!???!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Denise: Jammer joh!! Kan me voorstellen dat je erg onzeker wordt van alles!
CKC: Spannend! Maar vandaag is toch jou NOD? Ik dacht dat we gelijk liepen? Maar ik heb mijn ticker later aangepast van 25 naar 30.
Dacht ook dat gister mijn NOD was, maar dat is dus vandaag, je vertelt je makkelijk een dagje vind ik met die tickers. Als ik vandaag ongesteld zou worden zou ik dus cyclus hebben van 25 en vandaag dag 1 zijn en klopt het.
Ga je testen of wacht je gewoon af?
Kruumel: Misselijkheid is niet leuk, maar wel een goed teken
CKC: Spannend! Maar vandaag is toch jou NOD? Ik dacht dat we gelijk liepen? Maar ik heb mijn ticker later aangepast van 25 naar 30.
Dacht ook dat gister mijn NOD was, maar dat is dus vandaag, je vertelt je makkelijk een dagje vind ik met die tickers. Als ik vandaag ongesteld zou worden zou ik dus cyclus hebben van 25 en vandaag dag 1 zijn en klopt het.
Gast- Gast
Nee, mijn cyclus is 28 dagen, begonnen op 1 november. Had dus gisteren ongesteld moeten worden. Niets te zien, niets te merken.. afgezonderd dan een beetje buikpijn maar heel anders dan normaal als ik ongesteld wordt.Beauty Addict schreef:Denise: Jammer joh!! Kan me voorstellen dat je erg onzeker wordt van alles!
Gast- Gast
Pagina 15 van 44 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 29 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 15 van 44
Permissies van dit forum: