Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 27 van 44
Pagina 27 van 44 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 35 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
doe dat dan maar maar ! Ken het gevoel ook, we zijn ontzettende pleasers! Maar hoe gaat het met de missellijkheid? Heb je trouwens nog steeds last van pukkeltjes? Ik begin nu weer een beetje schoon te trekken, alleen m'n kin nog! Kan wel aan de clearasiel (geen idee hoe je het schrijft)!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10
Hou op over pukkels, buiten ligt er sneeuw en mijn huid probeert een gebergte na te bootsen!
De Mount Everest zit op mijn kin...
De Mount Everest zit op mijn kin...
Gast- Gast
Ik heb nog steeds veel last van misselijkheid... vooral 's ochtends tot laat in de middag. En dan 's avonds begint m'n buik te rommelen en komen de steekjes.
Ik denk dat je iemand anders bedoelt met de puistjes... ik heb er niet veel last van. Af en toe een puistje, maar valt mee.
Ik denk dat je iemand anders bedoelt met de puistjes... ik heb er niet veel last van. Af en toe een puistje, maar valt mee.
Gast- Gast
Als je een helder asiel bedoelt klopt het hoor! De lijn tegen pukkeltjes heet ClearasilFiebje schreef: clear asiel
Gast- Gast
niet zo bij de hand jij hè ba! Dan heb ik me vergist kruumel, denk dat alles op BA dr kin zit!
Fiebje- Prater
Als alles zich dan lekker bij BA op de kin gaat verzamelen hebben wij er geen last van, haha.
Gast- Gast
Valt me tegen van je Kruumel!!
Sorry... zal me gedragen naar mijn leeftijd
Sorry... zal me gedragen naar mijn leeftijd
Gast- Gast
Zooo goedeavond dameS!:d
Ik moest ff bijlezen hoor jemig wat een post ( ben kwart over 9 begonnen met lezen hahahaha )
Maar goed ik snap er nog weinig van haha ff bekijken hoe of wat..
Oke ba is zwanger en gaat 28 dec naar de vk?!
( als het niet klopt ff verbeteren he )
Kruumel is zwanger en krijg wanneer de eerste echo???
uhm fiebje is nog gewoon in dr cyclus druk bezig en sneeuwwitje moet nu ongesteld worden of niet?!
Klopt het nog of snap ik het niet meer..?
En komt joyce nog terug of niet meer ? zou jammer zijn!!
@ ba jaaaa ik weet het :$ sorry moet me echt ff ermee bezig houden ik ga morgen me best doen morgenavond goed(A)!? om hem hier op het forum te krijgen!!!
Maar ik heb last van acne heel erg :S maar wat het stomme is ik heb een hele droge huid maar vet veel last van acne..
Met me pil had ik er wel last van maar anders.. en me moeder maar vragen nou hoe kan dat nou je eet ook geen varkensvlees maar het is wel erger !
Jaa en dan hou je je mond he want je wilt niet zeggen dat je gestopt bent met de pil.
( moeders zien ook alles! ) zelfde als me haar ik moet het nu elke dag wassen om het niet vet te krijgen dat ziet ze ook vind ze ook raar...
Ik zei al geen idee mam! haha miss door het weer;)
Maar goed hier gaat het goed ben lekker ongesteld geweest oh ja wat ik nog wou vragen aan jullie!!!! ( voordat ik het weer vergeet ) hoelang jullie ongesteld waren de eerste keer na het stoppen met de pil??
Ik denk dat ik maar van 7 dagen uit ga en daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk bezig zijn met me vriendje de heeeeeele dag(A) ok om de dag!
Heb er zin in haahhahahaha stom he misschien omdat het nu echt gaat worden!!
Maar ik ben nu niet zo lekker beetje misselijk veel buikpijn ( even geen bloedverlies maja komt vanavond of morgen vast wel weer ) maar goed..
Wou jullie even spreken jullie zijn toch beetje me maatjes/vriendinnen!
xxxxxxxxxxxxxxxxx (K)(K)
Ik moest ff bijlezen hoor jemig wat een post ( ben kwart over 9 begonnen met lezen hahahaha )
Maar goed ik snap er nog weinig van haha ff bekijken hoe of wat..
Oke ba is zwanger en gaat 28 dec naar de vk?!
( als het niet klopt ff verbeteren he )
uhm fiebje is nog gewoon in dr cyclus druk bezig en sneeuwwitje moet nu ongesteld worden of niet?!
Klopt het nog of snap ik het niet meer..?
En komt joyce nog terug of niet meer ? zou jammer zijn!!
@ ba jaaaa ik weet het :$ sorry moet me echt ff ermee bezig houden ik ga morgen me best doen morgenavond goed(A)!? om hem hier op het forum te krijgen!!!
Maar ik heb last van acne heel erg :S maar wat het stomme is ik heb een hele droge huid maar vet veel last van acne..
Met me pil had ik er wel last van maar anders.. en me moeder maar vragen nou hoe kan dat nou je eet ook geen varkensvlees maar het is wel erger !
Jaa en dan hou je je mond he want je wilt niet zeggen dat je gestopt bent met de pil.
( moeders zien ook alles! ) zelfde als me haar ik moet het nu elke dag wassen om het niet vet te krijgen dat ziet ze ook vind ze ook raar...
Ik zei al geen idee mam! haha miss door het weer;)
Maar goed hier gaat het goed ben lekker ongesteld geweest oh ja wat ik nog wou vragen aan jullie!!!! ( voordat ik het weer vergeet ) hoelang jullie ongesteld waren de eerste keer na het stoppen met de pil??
Ik denk dat ik maar van 7 dagen uit ga en daarna heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel druk bezig zijn met me vriendje de heeeeeele dag(A) ok om de dag!
Heb er zin in haahhahahaha stom he misschien omdat het nu echt gaat worden!!
Maar ik ben nu niet zo lekker beetje misselijk veel buikpijn ( even geen bloedverlies maja komt vanavond of morgen vast wel weer ) maar goed..
Wou jullie even spreken jullie zijn toch beetje me maatjes/vriendinnen!
xxxxxxxxxxxxxxxxx (K)(K)
21 december... Het staat in m'n handtekeningDeniseT schreef:
Gast- Gast
@ kruumel haha ik was een beetje in de war 21 december dus idd! ohh wat spannend!! :d
Gaat het verder nog en hoelang was jij vorige maand ongesteld:)??
xxx
Gaat het verder nog en hoelang was jij vorige maand ongesteld:)??
xxx
Ja dat is inderdaad spannend. Nog 2 weken precies!
Hier is het oke. Ik ben natuurlijk hartstikke blij dat ik zwanger ben, maar ik ben me toch misselijk! Had me bijna ziekgemeld vanochtend. Ik heb rustig aan een beetje gegeten en dan gaat het wel... Vanmiddag na het werk m'n bed in! Ik lag er gister ook al om 22.00 uur in, haha.
Ik was een dag of 6 ongesteld, net als met de pil. Voordat ik de pil slikte was ik een dag of 10-12 ongesteld. Maar ja... ik denk niet dat jij er wat aan hebt als je weet hoe lang wij ongesteld zijn/waren, want ieder lichaam is toch anders. Het wil niks zeggen voor jouw menstruatie.
Hier is het oke. Ik ben natuurlijk hartstikke blij dat ik zwanger ben, maar ik ben me toch misselijk! Had me bijna ziekgemeld vanochtend. Ik heb rustig aan een beetje gegeten en dan gaat het wel... Vanmiddag na het werk m'n bed in! Ik lag er gister ook al om 22.00 uur in, haha.
Ik was een dag of 6 ongesteld, net als met de pil. Voordat ik de pil slikte was ik een dag of 10-12 ongesteld. Maar ja... ik denk niet dat jij er wat aan hebt als je weet hoe lang wij ongesteld zijn/waren, want ieder lichaam is toch anders. Het wil niks zeggen voor jouw menstruatie.
Gast- Gast
oh oke naja denk dan maar als je misselijk bent het is voor een goed doel voor me kindje in me buik!!
( verder nergens last van?? )
( ben zo blij voor je (A) )
Vind het echt snel gegaan zowel bij jou als bij ba!
Echt onwijs gaaf!
Maar goed goed om jezelf denken.. als het niet gaat gaat het niet!!
Maar idd vroeg het me eigenlijk gewoon af..
Was vrijdag ongesteld geworden echt heel erg maar goed gisteravond helemaal niets meer!
Naja had dus echt verwacht dat ik nog vet ongesteld werd vannacht of vanmorgen nou helemaal niets meer! gek maja prima haha!
Fijne dag en sterkte kruumel!! rustig aan!
xxxx (K)(K)
( verder nergens last van?? )
( ben zo blij voor je (A) )
Vind het echt snel gegaan zowel bij jou als bij ba!
Echt onwijs gaaf!
Maar goed goed om jezelf denken.. als het niet gaat gaat het niet!!
Maar idd vroeg het me eigenlijk gewoon af..
Was vrijdag ongesteld geworden echt heel erg maar goed gisteravond helemaal niets meer!
Naja had dus echt verwacht dat ik nog vet ongesteld werd vannacht of vanmorgen nou helemaal niets meer! gek maja prima haha!
Fijne dag en sterkte kruumel!! rustig aan!
xxxx (K)(K)
Dat is dan 4 dagen? Is redelijk kort, maar ik ken meer meiden die een menstruatie van 4 of 5 dagen hebben. Dat verschilt per lichaam he?
Ja, het is inderdaad snel gegaan... daar ben ik ook heel blij mee!
En ja, de misselijkheid... ik heb het er ook voor over hoor, graag zelfs. Maar het belemmert je bij je dagelijkse dingen, vooral het werk. Ik voel me verre van goed dus ik presteer ook niet optimaal. Maar ja... zolang ik de dag doorkom vind ik het prima.
Ja, het is inderdaad snel gegaan... daar ben ik ook heel blij mee!
En ja, de misselijkheid... ik heb het er ook voor over hoor, graag zelfs. Maar het belemmert je bij je dagelijkse dingen, vooral het werk. Ik voel me verre van goed dus ik presteer ook niet optimaal. Maar ja... zolang ik de dag doorkom vind ik het prima.
Gast- Gast
hey hey,
Wat een leeswerk van de afglopen 2 dagen....
Jammer dat t zo moet lopen en dat joyce volgens mij niet meer terug komt.
Dank jullie wel voor de felicitaties!! heb een leuke dag gehad. Heb me goed laten verwennen
Denise: Ieder lichaam is idd anders. Ik ben na de pil de afgelopen keren ong 5 dagen ongesteld geweest en de laatste keer zelfs maar 3 dagen heel licht.
Sneeuwitje: Weet je nog niets?? Voel je je wel goed?
Fiebje: Bij jou ook nog niks?
Wat een leeswerk van de afglopen 2 dagen....
Jammer dat t zo moet lopen en dat joyce volgens mij niet meer terug komt.
Dank jullie wel voor de felicitaties!! heb een leuke dag gehad. Heb me goed laten verwennen
Denise: Ieder lichaam is idd anders. Ik ben na de pil de afgelopen keren ong 5 dagen ongesteld geweest en de laatste keer zelfs maar 3 dagen heel licht.
Sneeuwitje: Weet je nog niets?? Voel je je wel goed?
Fiebje: Bij jou ook nog niks?
mimikske2- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10
Zo druk als het gister was, zo rustig is het vandaag...
Sneeuwwitje: Hoe is het bij jou??
Hier alles z'n gangetje, voel me gewoon niet lekker.
Sneeuwwitje: Hoe is het bij jou??
Hier alles z'n gangetje, voel me gewoon niet lekker.
Gast- Gast
Tja, hormonen op hol. Misselijk, moe, huilerig en koud... hoort er allemaal bij...Kruumel schreef:Het is inderdaad rustig vandaag.
Voel je je niet goed BA?
Gast- Gast
Hi BA, denk idd hormonen maar is ook het weer. Denk dat er een hop mensen rillerig zijn (incl. ikzelf) vind er geen zak meer aan. Is spekglad, en loop al met die manke poot. De zomer mag wel weer komen! Om jullie nog even jaloers te maken: Wij gaan begin volgend jaar op vakantie lekker naar de zon. Planning is Carriebean. Vriend wilde naar Gambia maar dat gaat vanwege de malaria, en entingen niet lukken.
Denise: Volgens mij is die van mij nu een dag of 5. Lang zat toch , is niet de leukste week van de maand. Maar zegt verder niks over je ei of zo, ik zeg gewoon regelmatig sexen. Dan weet je cker dat je niet mis zit!
Kruumel: Duurt lang he voor het de 21e is he! Balen dat je je zo misselijk voelt. Bij mij hielpen droge crackers, gedurende overdag eten. En miss gembernat een theelepeltje schijnt te helpen. Lijkt mij super ranzig maar ben ook niet zo'n gember fan!
Miminske Leuk dat je een fijne verjaardag hebt gehad. En dan gelijk de sinterklaas erachter aan!!
All: Heb zo m'n klachtjes, maar nog geen voortekenen ofzo. Ga nu de boom maar opzetten, wat een rotwerk altijd. Denk trouwens niet dat we er vanuit moeten gaan dat Joyce niet meer komt! Tenminste ik zou het erg jammer vinden als ze afhaakt! Dus Joyce (als je het leest: Blijf lekker met ons meekletsen!)
Denise: Volgens mij is die van mij nu een dag of 5. Lang zat toch , is niet de leukste week van de maand. Maar zegt verder niks over je ei of zo, ik zeg gewoon regelmatig sexen. Dan weet je cker dat je niet mis zit!
Kruumel: Duurt lang he voor het de 21e is he! Balen dat je je zo misselijk voelt. Bij mij hielpen droge crackers, gedurende overdag eten. En miss gembernat een theelepeltje schijnt te helpen. Lijkt mij super ranzig maar ben ook niet zo'n gember fan!
Miminske Leuk dat je een fijne verjaardag hebt gehad. En dan gelijk de sinterklaas erachter aan!!
All: Heb zo m'n klachtjes, maar nog geen voortekenen ofzo. Ga nu de boom maar opzetten, wat een rotwerk altijd. Denk trouwens niet dat we er vanuit moeten gaan dat Joyce niet meer komt! Tenminste ik zou het erg jammer vinden als ze afhaakt! Dus Joyce (als je het leest: Blijf lekker met ons meekletsen!)
Fiebje- Prater
Hey allemaal!!
Wat jammer dat er nu zo weinig wordt gepost:(
MAar goed spannend voor fiebje dus! Nog 5 dagen..
Maar ik ben nu vrijdagavond laat uur of 12 ongesteld geworden echt vet erg en veel buikpijn en gisteren dus maandagavond niet meer!
Naja als dit me ongesteldheid is haha prima!
MAarre Sneeuwwitje al ongesteld??
En idd jammer dat joyce niet meer komt hopelijk komt ze nog terug maja als ze het niet wilt
Moeten we dat accepteren denk ik.
En ik voel me ook koud en moe en misselijk en kan om alles janken wat ik echt raar vind:o zal wel haha ik lAat het soms maar gewoon gaan hoor zal wel door het stoppen met de pil komen.
Nou meiden post aub!! Laten we gewoon mekaar helpen en steunen met alles en het gewoon net zo gzellig houden als vorige week bvb!!!:d! Xxxx
Tot snel!! Xxxx
Wat jammer dat er nu zo weinig wordt gepost:(
MAar goed spannend voor fiebje dus! Nog 5 dagen..
Maar ik ben nu vrijdagavond laat uur of 12 ongesteld geworden echt vet erg en veel buikpijn en gisteren dus maandagavond niet meer!
Naja als dit me ongesteldheid is haha prima!
MAarre Sneeuwwitje al ongesteld??
En idd jammer dat joyce niet meer komt hopelijk komt ze nog terug maja als ze het niet wilt
Moeten we dat accepteren denk ik.
En ik voel me ook koud en moe en misselijk en kan om alles janken wat ik echt raar vind:o zal wel haha ik lAat het soms maar gewoon gaan hoor zal wel door het stoppen met de pil komen.
Nou meiden post aub!! Laten we gewoon mekaar helpen en steunen met alles en het gewoon net zo gzellig houden als vorige week bvb!!!:d! Xxxx
Tot snel!! Xxxx
Het is wel heel erg rustig hier!
Ik heb eindelijk een heerlijk nacht geslapen, was al op de bank in slaap gevallen (met mijn lenzen in geslapen de hele nacht, auw...) en net pas wakker. Daar was ik zo aan toe, sliep de laatste tijd slecht, veel wakker, en was echt moe.
Nu overdag lekker vrij, vanavond weer werken...
Ben ook wel heel benieuwd hoe het bij Sneeuwwitje is, gister was ze er ook al niet toch? Meestal is ze 1 van de vroegste die post...
En zonder Joyce is het ook gewoon stil...
Ik heb eindelijk een heerlijk nacht geslapen, was al op de bank in slaap gevallen (met mijn lenzen in geslapen de hele nacht, auw...) en net pas wakker. Daar was ik zo aan toe, sliep de laatste tijd slecht, veel wakker, en was echt moe.
Nu overdag lekker vrij, vanavond weer werken...
Ben ook wel heel benieuwd hoe het bij Sneeuwwitje is, gister was ze er ook al niet toch? Meestal is ze 1 van de vroegste die post...
En zonder Joyce is het ook gewoon stil...
Gast- Gast
hai dames
Daar ben ik eindelijk weer heb het onzettendt druk met werk gehad rondt om sinterklaas ben het hele weekendt ook nog ziek geweest .Buikgriep niks aan
Ik zal proberen om weer veel mee te kletssen hier .
Ik ga maandag testen ik vind het zo spannend .ik heb nu al een paar dagen heel erg last van mijn maag voor de rest nergens last van .
Liefs sweetgirl
Daar ben ik eindelijk weer heb het onzettendt druk met werk gehad rondt om sinterklaas ben het hele weekendt ook nog ziek geweest .Buikgriep niks aan
Ik zal proberen om weer veel mee te kletssen hier .
Ik ga maandag testen ik vind het zo spannend .ik heb nu al een paar dagen heel erg last van mijn maag voor de rest nergens last van .
Liefs sweetgirl
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10
Wat gaaf meid! Wanneer ga je? Dat wordt dan wel een vakantie met alcohol vrije cocktails ed....Fiebje schreef:Om jullie nog even jaloers te maken: Wij gaan begin volgend jaar op vakantie lekker naar de zon. Planning is Carriebean. Vriend wilde naar Gambia maar dat gaat vanwege de malaria, en entingen niet lukken.
Gast- Gast
Pagina 27 van 44 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 35 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 27 van 44
Permissies van dit forum: