Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 26 van 44
Pagina 26 van 44 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 35 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
joyce0606 schreef:ik zit nog een bericht je neer.
iets wat in jouw ogen niet aanvallend kan zijn kan in iemand anders zijn ogen wel zo zijn, vooral met geschreven tekst, kan de emotie erachter niet gevoeld worden.
daarbij vindt dat mijn ondertoon mijn verraad, niet meeleven zou zijn en een klein kind zou toch, toch wel een aanval (beschuldiging)
mij bericht wat betreft kruumel vat jij verkeerd op want je leest alleen het feit "zijn we kleine kinderen ofzo". ik zal even uitleggen wat ik ermee bedoel. toen ik dat tegen kruumel zei, had kruumel (desnoods prive) mij een bericht kunnen sturen dat ze het niet leuk vondt dat ik dat had gezegt, en dit kan heel subtiel zonder daar ook maar boze gevoelens bij te laten komen. dat noem ik volwassen.
niet als iemand zijn mond open trekt gelijk maar er achteraan komen, en ook nog eens tekeer gaan, dat noem ik namelijk een aanval.
ik heb nooit maar dan ook nooit bedoelt om kruumel zo onzeker te maken, het is namelijk NIET mijn doel om mensen hier zich zo kut mogelijk te laten voelen. maar nogmaals een simpel (prive) berichtje.....
verdriet is inderdaad niet meetbaar, ik heb dan ook nooit gezegt dat mijn "geval" erger is dan dat ik bijvoorbeeld kruumel verdrietig heb gemaakt.
daarbij ben ik zo onzettend niet medelevend persoon dat ik hier jankend een berichtje zit te tikken. en daar heb ik dus geen zin meer in.
iedereen heeft zijn minpunten, maar een subtiliteit en discretie is misschien wel een goede manier om voortaan te reageren
@BA, heel lief van je! ik houd wel contact met je
Sorry, maar ik snap echt niets van je lap tekst.
Gast- Gast
Ik geloof niet dat ik tekeer ben gegaan tegen je, maar als jij dat zo opgevat hebt bied ik daarvoor mijn excuses aan.joyce0606 schreef:
niet als iemand zijn mond open trekt gelijk maar er achteraan komen, en ook nog eens tekeer gaan, dat noem ik namelijk een aanval.
Gast- Gast
CKC schreef:joyce0606 schreef:ik zit nog een bericht je neer.
iets wat in jouw ogen niet aanvallend kan zijn kan in iemand anders zijn ogen wel zo zijn, vooral met geschreven tekst, kan de emotie erachter niet gevoeld worden.
daarbij vindt dat mijn ondertoon mijn verraad, niet meeleven zou zijn en een klein kind zou toch, toch wel een aanval (beschuldiging)
mij bericht wat betreft kruumel vat jij verkeerd op want je leest alleen het feit "zijn we kleine kinderen ofzo". ik zal even uitleggen wat ik ermee bedoel. toen ik dat tegen kruumel zei, had kruumel (desnoods prive) mij een bericht kunnen sturen dat ze het niet leuk vondt dat ik dat had gezegt, en dit kan heel subtiel zonder daar ook maar boze gevoelens bij te laten komen. dat noem ik volwassen.
ik heb nooit maar dan ook nooit bedoelt om kruumel zo onzeker te maken, het is namelijk NIET mijn doel om mensen hier zich zo kut mogelijk te laten voelen. maar nogmaals een simpel (prive) berichtje.....
verdriet is inderdaad niet meetbaar, ik heb dan ook nooit gezegt dat mijn "geval" erger is dan dat ik bijvoorbeeld kruumel verdrietig heb gemaakt.
daarbij ben ik zo onzettend niet medelevend persoon dat ik hier jankend een berichtje zit te tikken. en daar heb ik dus geen zin meer in.
iedereen heeft zijn minpunten, maar een subtiliteit en discretie is misschien wel een goede manier om voortaan te reageren
Beetje jammer zo'n reactie. Tenzij je het echt meent en dan snap ik dat niet, want haar tekst is qua schrijfstijl leesbaar en duidelijk.
nisavi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 236
Punten : 243
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof dat ik hier heb uitgelegd waarom ik er toen voor gekozen heb er niets van te zeggen. Nu iemand anders er iets van zegt zag ik toch wel aangeven dat ik dat ook zo heb ervaren, en dat ik dat rot vond. Ik wil Joyce hierbij helemaal niet aanvallen, en wat mij betreft is er verder ook niks aan de hand hoor.nisavi schreef:
Maar als het iemand dwars zit mag dat zeker gezegd worden, maar om dan pas wat te zeggen als een ander dat doet. Tja vind ik ook een beetje laat. Had ze best eerder kunnen melden, desnoods via een pb.
Gast- Gast
Ik meen het serieus. Het is niet goed leesbaar en niet duidelijk. Voor mij.nisavi schreef:CKC schreef:joyce0606 schreef:ik zit nog een bericht je neer.
Beetje jammer zo'n reactie. Tenzij je het echt meent en dan snap ik dat niet, want haar tekst is qua schrijfstijl leesbaar en duidelijk.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik geloof dat ik hier heb uitgelegd waarom ik er toen voor gekozen heb er niets van te zeggen. Nu iemand anders er iets van zegt zag ik toch wel aangeven dat ik dat ook zo heb ervaren, en dat ik dat rot vond. Ik wil Joyce hierbij helemaal niet aanvallen, en wat mij betreft is er verder ook niks aan de hand hoor.nisavi schreef:
Maar als het iemand dwars zit mag dat zeker gezegd worden, maar om dan pas wat te zeggen als een ander dat doet. Tja vind ik ook een beetje laat. Had ze best eerder kunnen melden, desnoods via een pb.
Ik heb gezien dat je dat hebt gezegd en ik bedoel dit ook niet meer als opmerking richting jou. Maar ik begreep wel hoe Joyce er tegenaan keek. Ik heb ook liever dat iemand direct iets zegt en niet als de anders iets zegt, want dan zeg je het toch alsnog?
nisavi- Fluisteraar
Oke nou laten we dit vooral niet uit zijn verband rukken.
Feit blijft dat een paar meiden hier, waaronder ik, zich een beetje onzeker gemaakt voelen door Joyce haar ervaringen. Iedere keer als hier iemand die zwanger is iets post, over pijn, bloed etc. Dan is Joyce er snel bij om te vertellen dat zij dat ook had. En dat is best confronterend om te horen. Steeds, opnieuw.
Als Joyce haar verhaal elke keer opnieuw kan vertellen, dan mag ik ook zeker weten vertellen dat zij mij BANG maakt met haar ervaringen steeds.
Feit blijft dat een paar meiden hier, waaronder ik, zich een beetje onzeker gemaakt voelen door Joyce haar ervaringen. Iedere keer als hier iemand die zwanger is iets post, over pijn, bloed etc. Dan is Joyce er snel bij om te vertellen dat zij dat ook had. En dat is best confronterend om te horen. Steeds, opnieuw.
Als Joyce haar verhaal elke keer opnieuw kan vertellen, dan mag ik ook zeker weten vertellen dat zij mij BANG maakt met haar ervaringen steeds.
Gast- Gast
CKC schreef:Oke nou laten we dit vooral niet uit zijn verband rukken.
Helemaal mee eens. Maar zie mijn eerdere post in reactie op jou. Dit gebeurt vaker ook met andere gevoelige onderwerpen. Dat heb je snel op een forum. En natuurlijk mag je er iets van zeggen, het kwam bij mij alleen ook fel over.
nisavi- Fluisteraar
Ik snap je, CKC, maar je moet er ook zelf op letten dat je je niet bang laat maken. Dat is iets wat je op internet heel snel gebeurt, omdat je daar zoveel ervaringen leest dat je altijd wel een slechte kunt vinden, als je maar goed genoeg zoekt. Ik liet me tijdens mijn eerste zwangerschap verschrikkelijk bang maken, tot in het extreme, en dat heeft voor een groot deel de glans van mijn eerste zwangerschap afgehaald. Ik had geen tijd om te genieten, want ik was alleen maar bang, bang, bang, en soms heb ik zo'n spijt dat ik die tijd, die zo mooi en bijzonder had moeten zijn, alleen maar angstig heb beleefd. Je kunt deze tijd nooit meer overdoen, vergeet dat niet.
Ik snap trouwens wel dat je je nu heel onzeker voelt, die eerste weken zijn sowieso altijd vaag en vreemd, maar ik zeg het ook voor straks. Als je maar goed genoeg zoekt vind je tot aan het einde toe altijd wel een reden om doodsbang te zijn, maar dat is zinloos en zonde.
Ik snap trouwens wel dat je je nu heel onzeker voelt, die eerste weken zijn sowieso altijd vaag en vreemd, maar ik zeg het ook voor straks. Als je maar goed genoeg zoekt vind je tot aan het einde toe altijd wel een reden om doodsbang te zijn, maar dat is zinloos en zonde.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik lees hier regelmatig mee, en breek opnieuw even in. Joyce, ik denk dat mensen niet direct op je (durven te) reageren omdat ze het gewoon heel erg vervelend voor je vinden wat er is gebeurd. Zoiets wens je niemand toe. Dan is het ook moeilijk om te zeggen van hee hou jij je mond eens, dat doe je niet zo snel. Enig realisme kan ook zeker geen kwaad, maar het is ook niet goed om in alles een teken van een miskraam te zien. Zo zie jij dat misschien niet, maar anderen (blijkbaar) wel. Ik bedoel dit helemaal niet vervelend maar ik zou proberen om dat dan wat meer voor jezelf te houden. Het kan gewoon verkeerd overkomen en mensen bang maken. Je hoeft ook niet altijd te verzwijgen wat je denkt, maar je hoeft het ook niet altijd te zeggen.
Gast- Gast
Susan schreef:Ik snap je, CKC, maar je moet er ook zelf op letten dat je je niet bang laat maken. Dat is iets wat je op internet heel snel gebeurt, omdat je daar zoveel ervaringen leest dat je altijd wel een slechte kunt vinden, als je maar goed genoeg zoekt. Ik liet me tijdens mijn eerste zwangerschap verschrikkelijk bang maken, tot in het extreme, en dat heeft voor een groot deel de glans van mijn eerste zwangerschap afgehaald. Ik had geen tijd om te genieten, want ik was alleen maar bang, bang, bang, en soms heb ik zo'n spijt dat ik die tijd, die zo mooi en bijzonder had moeten zijn, alleen maar angstig heb beleefd. Je kunt deze tijd nooit meer overdoen, vergeet dat niet.
Ja, dit heb je me vaker gezegd en ik weet wat je bedoeld.. Ik probeer echt te genieten en aan je woorden te denken en ik snap prescies wat je bedoeld met met de glans etc. Ik zat gisteren kinderkamers te kijken op internet en toen zei mijn man, kom we gaan eens naar de winkel gewoon kijken.. en dan moet ik gewoon al huilen omdat ik bang ben dat het misgaat en dat ik dan wel leuk kinderkamers ga kijken voor niets. En dan wil ik mezelf beschermen ofzo..
Tuurlijk ben ik me ervan bewust dat het ook kan misgaan zonder dat mensen dit steeds ergens op internet neerzetten maar ik ben gewoon bang, en de vooruitzichten op dit moment voor deze zwangerschap is niet goed, zelfs mijn huisarts heeft dat gezegd. Ik word echt heen en weer geslingert met mijn emoties.. en mag vanmezelf echt zelfs niet denken aan een baby die uberhaupt ooit in een kinderkamertje zal liggen. Ik verbied het mezelf gewoon, uit zelfbescherming!
Gast- Gast
Kun je anders niet de gynaecoloog bellen en vragen of je eerder terecht kan?
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dit is wat ik bedoel...Darcy schreef:Ik lees hier regelmatig mee, en breek opnieuw even in. Joyce, ik denk dat mensen niet direct op je (durven te) reageren omdat ze het gewoon heel erg vervelend voor je vinden wat er is gebeurd. Zoiets wens je niemand toe. Dan is het ook moeilijk om te zeggen van hee hou jij je mond eens, dat doe je niet zo snel. Enig realisme kan ook zeker geen kwaad, maar het is ook niet goed om in alles een teken van een miskraam te zien. Zo zie jij dat misschien niet, maar anderen (blijkbaar) wel. Ik bedoel dit helemaal niet vervelend maar ik zou proberen om dat dan wat meer voor jezelf te houden. Het kan gewoon verkeerd overkomen en mensen bang maken. Je hoeft ook niet altijd te verzwijgen wat je denkt, maar je hoeft het ook niet altijd te zeggen.
Gast- Gast
Had ik gelijk al gedaan nadat ik bij de huisarts was geweest maar ik kon op zijn vroegst die maandag 13 december terecht op een heel ongunstige tijd (ivm werk). Dus ja, dat is dan de moeite niet waard.Susan schreef:Kun je anders niet de gynaecoloog bellen en vragen of je eerder terecht kan?
Gast- Gast
Goedemiddag meiden,
@ Kruumel: Geen idee, denk totdat vriendlief of ik het niet meer uithou! Denk dat hij het nu sneller wilt. Hij is er zoiezo meer mee bezig. Vind m'n kwaaltjes veel op de laatste keer lijken.
@ Denise: De acné klopt, zijn er hier meer die er last van hebben (inclusief mijzelf)
@ BA: Fijn dat je dit jaar nog terecht kan. Weet niet meer of het er al stond maar met 6 wkn is er niet altijd een hartslag te zien. Maar je kan het vruchtje wel zien! Ben benieuwd zal wel echt supergaaf zijn!
@ Sneeuwwitje: Jij houdt de spanning er in!! Ben benieuwd, kan je je hoofd nog koel houden? Rot he dat het lichaam soms wazige dingen doet en aangeeft. Denk dat wij meer van duidelijkheid houden!
@ CKC: Jeetje meid wat spannend meid. Weet niet of je dicht bij een z'huis woont maar daar kunnen ze ook inwendig een echo maken. En kan je vaak binnen 2 dagen terecht.
@ All: Na de discussie die heeft plaatsgevonden denk ik dat het verstandig is dat we allemaal gewoon eerlijk zijn tegen elkaar. De bedoeling is dat we elkaar steunen en juist niet onzeker maken ( dat zijn we al genoeg!). Dus mochten er nog opmerkingen zijn o.i.d. dan hoor ook ik dat graag!
@ Kruumel: Geen idee, denk totdat vriendlief of ik het niet meer uithou! Denk dat hij het nu sneller wilt. Hij is er zoiezo meer mee bezig. Vind m'n kwaaltjes veel op de laatste keer lijken.
@ Denise: De acné klopt, zijn er hier meer die er last van hebben (inclusief mijzelf)
@ BA: Fijn dat je dit jaar nog terecht kan. Weet niet meer of het er al stond maar met 6 wkn is er niet altijd een hartslag te zien. Maar je kan het vruchtje wel zien! Ben benieuwd zal wel echt supergaaf zijn!
@ Sneeuwwitje: Jij houdt de spanning er in!! Ben benieuwd, kan je je hoofd nog koel houden? Rot he dat het lichaam soms wazige dingen doet en aangeeft. Denk dat wij meer van duidelijkheid houden!
@ CKC: Jeetje meid wat spannend meid. Weet niet of je dicht bij een z'huis woont maar daar kunnen ze ook inwendig een echo maken. En kan je vaak binnen 2 dagen terecht.
@ All: Na de discussie die heeft plaatsgevonden denk ik dat het verstandig is dat we allemaal gewoon eerlijk zijn tegen elkaar. De bedoeling is dat we elkaar steunen en juist niet onzeker maken ( dat zijn we al genoeg!). Dus mochten er nog opmerkingen zijn o.i.d. dan hoor ook ik dat graag!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Darcy schreef:Ik lees hier regelmatig mee, en breek opnieuw even in. Joyce, ik denk dat mensen niet direct op je (durven te) reageren omdat ze het gewoon heel erg vervelend voor je vinden wat er is gebeurd. Zoiets wens je niemand toe. Dan is het ook moeilijk om te zeggen van hee hou jij je mond eens, dat doe je niet zo snel. Enig realisme kan ook zeker geen kwaad, maar het is ook niet goed om in alles een teken van een miskraam te zien. Zo zie jij dat misschien niet, maar anderen (blijkbaar) wel. Ik bedoel dit helemaal niet vervelend maar ik zou proberen om dat dan wat meer voor jezelf te houden. Het kan gewoon verkeerd overkomen en mensen bang maken. Je hoeft ook niet altijd te verzwijgen wat je denkt, maar je hoeft het ook niet altijd te zeggen.
Hier sluit ik mij bij aan. Het is niet bedoelt als een aanval, maar mensen vinden het nu eenmaal lastig/moeilijk om zoiets kwetsbaars eerlijk te zeggen. Als er dan iemand is die zijn mond opentrekt, dan zijn er vaak mensen die dit ook dachten, maar niet durfden te zeggen. Ik snap wel dat het daardoor voelt als een aanval, maar het is zeker niet zo bedoelt.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Vind jij dat? Of vind je vriend dat? Zou het een goed teken zijn? Ik hoop het voor je! Het zou leuk zijn als iedereen nu na elkaar zwanger wordt!Fiebje schreef:
Gast- Gast
Fiebje schreef:
Dat lijkt me een goed idee. Ik had misschien meteen iets moeten zeggen, maar heb het ingeslikt door de omstandigheden. Ik heb Joyce niet willen kwetsen, en naar mijns inzien heb ik haar ook netjes aangesproken, en niet aangevallen. Ik heb haar nog een pm gestuurd, ik hoop hier nog iets op te horen. Ik heb verder niets aan te merken op iets of iemand, en ik vind het vooral fijn dat we bij elkaar terecht kunnen.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Fiebje schreef:
Dat lijkt me een goed idee. Ik had misschien meteen iets moeten zeggen, maar heb het ingeslikt door de omstandigheden. Ik heb Joyce niet willen kwetsen, en naar mijns inzien heb ik haar ook netjes aangesproken, en niet aangevallen. Ik heb haar nog een pm gestuurd, ik hoop hier nog iets op te horen. Ik heb verder niets aan te merken op iets of iemand, en ik vind het vooral fijn dat we bij elkaar terecht kunnen.
Ik weet het ook niet, kan ook begrijpen dat je het ingeslikt hebt. Vind het ook fijn dat we bij elkaar terecht kunnen, daar is het forum toch voor!
Bedoelde dat vriendlief eerder zegt dat ik moet testen als dat nodig zou zijn. Hij is nu erg geïnteresseerd naar m'n cyclus, welke dag zit je? Wanneer dan ongesteld? dit soort vragen krijg ik sinds een week van hem. Hij vraagt het vaker omdat z'n geheugen nogal slecht is! Ik weet niet, bij mij kriebelt het nog niet. Maar wie weet is dat van het weekend anders!
Fiebje- Prater
Dat had mijn man de laatste cyclus ook heel erg, de hele tijd vragen welke dag van de cyclus het was, en of we kans hadden die dag en zo... lief is dat he?
Gast- Gast
Vanmiddag was ik kort nadat de discussie los kwam weg, ga nu ook even open en eerlijk reageren:
Ik had bij Joyce ook af en toe het gevoel, let op hoe je dingen zegt, het kan soms anders overkomen als het bedoelt is. Kan me ook wel weer voorstellen dat ze vanuit haar ervaringen een ander de klap wil besparen en het erg moeilijk en confronterend voor haar is. En zelf reageerde ik op die test van CKC ook misschien niet zo 'aardig' naar het idee van anderen omdat ik zelf vals positief getest had (dacht ik toen) en haar die mogelijke tegenvaller wilde besparen die ik zelf had. En als ik het terug lees is het een beetje alsof ik haar het gevoel van blijdschap af wilde nemen terwijl het totaal niet zo bedoelt.
En snap ook weer van de anderen dat dat soort reacties niet leuk zijn om te lezen. Je bent bang en onzeker, dan wil je dat soort dingen eigenlijk even niet weten.
Ieder reageert op de eigen manier met de goede bedoelingen, heb daarom ook tegen Joyce gezegt dat ze het niet moet zien als een aanval omdat het ook niet makkelijk is om dat soort dingen neer te zetten. En het zeker goed bedoelt is, niet als aanval.
Ik hoop toch dat we snel het oude sfeertje terug hebben, dit groepje meiden heeft me door de onzekere dagen heen gesleept, stuk voor stuk, en dat betekende heel veel voor me. Ik heb intieme dingen gedeeld over het net zwanger zijn en de anderen ook, en dat geeft toch een band vind ik, en zou het jammer vinden als mensen hierdoor niet meer komen.
Ik denk dat het allemaal even moet bezinken, zelf zit ik zo ontzettend op een roze wolk, ben zo blij, en dan wil ik iedereen een goed gevoel geven!
Pfft, ik sommige dingen zijn ook moeilijk te verwoorden, zal wel door de hormonen komen, kan ook overal om huilen...
Ik had bij Joyce ook af en toe het gevoel, let op hoe je dingen zegt, het kan soms anders overkomen als het bedoelt is. Kan me ook wel weer voorstellen dat ze vanuit haar ervaringen een ander de klap wil besparen en het erg moeilijk en confronterend voor haar is. En zelf reageerde ik op die test van CKC ook misschien niet zo 'aardig' naar het idee van anderen omdat ik zelf vals positief getest had (dacht ik toen) en haar die mogelijke tegenvaller wilde besparen die ik zelf had. En als ik het terug lees is het een beetje alsof ik haar het gevoel van blijdschap af wilde nemen terwijl het totaal niet zo bedoelt.
En snap ook weer van de anderen dat dat soort reacties niet leuk zijn om te lezen. Je bent bang en onzeker, dan wil je dat soort dingen eigenlijk even niet weten.
Ieder reageert op de eigen manier met de goede bedoelingen, heb daarom ook tegen Joyce gezegt dat ze het niet moet zien als een aanval omdat het ook niet makkelijk is om dat soort dingen neer te zetten. En het zeker goed bedoelt is, niet als aanval.
Ik hoop toch dat we snel het oude sfeertje terug hebben, dit groepje meiden heeft me door de onzekere dagen heen gesleept, stuk voor stuk, en dat betekende heel veel voor me. Ik heb intieme dingen gedeeld over het net zwanger zijn en de anderen ook, en dat geeft toch een band vind ik, en zou het jammer vinden als mensen hierdoor niet meer komen.
Ik denk dat het allemaal even moet bezinken, zelf zit ik zo ontzettend op een roze wolk, ben zo blij, en dan wil ik iedereen een goed gevoel geven!
Pfft, ik sommige dingen zijn ook moeilijk te verwoorden, zal wel door de hormonen komen, kan ook overal om huilen...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:zelf zit ik zo ontzettend op een roze wolk, ben zo blij, en dan wil ik iedereen een goed gevoel geven!
Ik heb dat helemaal niet... juist door de verhalen hier, en de meiden die ik niet wil kwetsen, kan ik zelf niet op die roze wolk zitten. Ik overdenk alle reacties voordat ik ze typ zodat ik niet te blij overkom zodat ik niemand kwets.
Wat ik wel denk... dat er veel hormonen meespelen in deze 'discussie'.
Gast- Gast
Klopt idd kruumel, vind het wel echt lief van hem. Denk dan altijd; heb toch de goede getroffen! BA ik zou ook lekker op die wolk gaan zitten als ik jou was!
Fiebje- Prater
wat mij betreft hoef je dat niet te doen. Zoals ik al eerder zei, het is domme pech dat het zo gelopen is. Volgende keer beter, weet je mijn leven is nu ook al leuk natuurlijk hebben wij wel een kinderwens maar dat betekend niet dat het NU moet. Natuurlijk heb ik wel momenten dat ik het nu wel wil, dat zijn de rammelenderammelen eierstokken! Maar ik zou gewoon gaan genieten! Sterker nog ik verplicht het jullie, geniet ervan dat er een menske in je buik groeit. Een groter wonder is er in mijn ogen niet! Mijn tijd (en die van de andere) komt ook!Kruumel schreef:Beauty Addict schreef:zelf zit ik zo ontzettend op een roze wolk, ben zo blij, en dan wil ik iedereen een goed gevoel geven!
Ik heb dat helemaal niet... juist door de verhalen hier, en de meiden die ik niet wil kwetsen, kan ik zelf niet op die roze wolk zitten. Ik overdenk alle reacties voordat ik ze typ zodat ik niet te blij overkom zodat ik niemand kwets.
Wat ik wel denk... dat er veel hormonen meespelen in deze 'discussie'.
Fiebje- Prater
Dat klopt Fiebje... bedankt voor je lieve post!
Ik zal het in gedachte houden! Ik wil altijd het beste voor iedereen, maar dat kan niet... dat is niet aan mij.
Ik zal het in gedachte houden! Ik wil altijd het beste voor iedereen, maar dat kan niet... dat is niet aan mij.
Gast- Gast
Pagina 26 van 44 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 35 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 26 van 44
Permissies van dit forum: