Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 14 van 44 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 21:25

Spannend Denise!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 14 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  DeniseT zo 28 nov 2010 - 21:36

Zeker weten kruumel! ik hou me vast aan jou hihi als voorbeeld:P

xxxx(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136
Registratiedatum : 18-11-10

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  _Sneeuwwitje_ zo 28 nov 2010 - 22:05

Knap Denise dat je toch nog een dagje uit weet te houden, ik kan me voorstellen hoe vervelend dit is!

Beautyaddict, Hoe is ie bij jou? Nu ben jij de gene die bijna aan de beurt is :P Geen voortekenen?

Kruumel, Oke das wel fijn, dat de dokter er al van weet dat je zwanger bent. Ik weet niet waar bij jou de verloskundige zit, in een ziekenhuis of? Ik denk dat ze automatisch gewoon een verloskundige voor je uitkiezen en hun zullen jou wel genoeg voorlichten hoor!
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 28 nov 2010 - 22:12

Ik zit vandaag idd op dag 25 dus mijn NOD... Vanmorgen geen bloed te zien, maar verder... geen idee. We wachten maar gewoon af.

Mijn buik is wel vervelend, maar dat is eigenlijk de hele week al zo, heb ook totaal geen eetlust. Maar dat kan ook griepje zijn ofzo.

Denise: Je houd het wel spannend!!

Wel even met z'n alle duimen voor Fiebje he, die begint vandaag aan haar nieuwe baan!! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 1:04

Ja, ik hoop dat Fiebje een leuke eerste dag heeft!

Ik denk dat de verloskundige in het ziekenhuis zit. Ik weet niet of er nog ergens een praktijk is. Dat bedoelde ik eigenlijk... niet zo zeer wie (in persoon) ik zou kiezen, maar meer waar (praktijk, ziekenhuis?) ik zou bellen. Is even lastig uit te leggen via het forum.

Ba, dat zegt niks natuurlijk! Ik heb ook al een hele tijd weinig tot geen eetlust, al een paar maanden. Nu de laatste week heb ik juist steeds honger/trek, en als ik dan eet kan ik maar weinig op (kleine porties) en een paar uur daarna heb ik weer honger/trek.

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ ma 29 nov 2010 - 1:16

Heeft je huisarts je ook niet gezegd welke verloskundige/praktijk je het best kon bellen?
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 ma 29 nov 2010 - 2:59

vaak kan je wel even op google kijken of er praktijken in de buurt zitten. vaak wordt dit niet zonder medische redenen in een ziekenhuis gedaan, mits dit ondergebracht is in een ziekenhuis.

ik heb ook een VK gezocht via google. ik kon uit 2 kiezen, en heb degene gekozen die mij het meest aantrok.

nou de spanning is uit mijn buik, dus me eisprong is geweest! nu 2 weken wachten.........
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 3:21

Ik zou idd even googlen.

Hier zitten er meerdere, maar wil in elk geval een vrouw. Er is ook een echtpaar, maar heb met die man 1x een bevalling gedaan in het ziekenhuis omdat het medisch werd, maar vond hem totaal niet aardig. En had hele grote handen, dus die hoef ik niet!! :shock:

Als ik zover zou zijn zou ik kijken of de verloskundige van mijn moeder er nog is, was een erg leuke vrouw. Mijn moeder is 8 jaar geleden nog bevallen bij haar en toen was die vk nog vrij jong dus zal er nog wel zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 4:12

Sneeuwwitje, nee, ze hebben niks gezegd...

Joyce, ja, ik heb ook gegoogled, er zijn 2 praktijken hier in de buurt. De een spreekt me meer aan dan de ander, maar daar kan je alleen tussen 9 en 10 uur bellen.
Bij die praktijk prikken ze geloof ik ook zelf, terwijl je bij de andere een brief meekrijgt om in t ziekenhuis te gaan prikken. Lijkt me wel handiger als dat meteen daar kan.

BA, bij beide praktijken werken alleen vrouwen, bij de een 5 en bij de ander 3.
Nog niks aan de hand bij jou???

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 4:22

Kruumel schreef:BA, bij beide praktijken werken alleen vrouwen, bij de een 5 en bij de ander 3.
Nog niks aan de hand bij jou???
Dan zou ik kiezen voor de kleinere, heb je meer dezelfde vk waarschijnlijk!
Nee, behalve wat buikpijn niks aan de hand... Neutral

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 4:34

BA, de praktijk met de 5 medewerkers spreekt me meer aan; de site, het gebouw, de foto van de medewerkers, het feit dat ze zelf prikken... Dat spreekt me meer aan dan de andere praktijk. Ik ga morgenvroeg bellen voor een afspraak.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 4:44

Kruumel schreef:BA, de praktijk met de 5 medewerkers spreekt me meer aan; de site, het gebouw, de foto van de medewerkers, het feit dat ze zelf prikken... Dat spreekt me meer aan dan de andere praktijk. Ik ga morgenvroeg bellen voor een afspraak.
dan gewoon je gevoel volgen!!

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ ma 29 nov 2010 - 6:07

Ja inderdaad Kruumel, als je gevoel daar bij goed is dan zou ik het ook doen. IS natuurlijk wel een heel gebeuren wat je met die mensen moet delen he!

Beautyaddict, Heb jij nog een hele jonge moeder dan? Is dat van die laatste bevalling een echt broertje/zusje of half broertje/zusje?
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  joyce0606 ma 29 nov 2010 - 6:48

_Sneeuwwitje_ schreef:Ja inderdaad Kruumel, als je gevoel daar bij goed is dan zou ik het ook doen. IS natuurlijk wel een heel gebeuren wat je met die mensen moet delen he!

Beautyaddict, Heb jij nog een hele jonge moeder dan? Is dat van die laatste bevalling een echt broertje/zusje of half broertje/zusje?

ja ik ben ook wel benieuwd Embarassed
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:19

Sneeuwwitje & Joyce: PM Wink

Gast
Gast

Bericht  DeniseT ma 29 nov 2010 - 7:37

heeeeey meiden!
nou hier nog niets hoor:P..
Gaat allemaal goed!
Maar goed ik ga morgen een test ertegenaan gooien!
Hopen jullie met me mee dat het net zo positief is als kruumel!!!Very Happy
ik ben heel erg benieuwd jullie vast ook!Very Happy

xxxxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 7:53

Spannend Denise! Heb je een beetje voorgevoel of het zo is of niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:33

Denise, spannend! Ik ga morgenvroeg meteen op t forum kijken of je al iets gepost hebt!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 29 nov 2010 - 8:35

Hoi meiden, kruumel begint het al een beetje te landen allemaal? Idd verlos uitkiezen die je aanspreekt. Wel apart dat je van je huisarts geen nr hebt gekregen. Kijk goed uit met uitkiezen van je verloskundige wat ze doen met bevallen. Sommige praktijken doen alleen thuis bevallingen en andere weer alleen ziekenhuis. Zeker als je nog niet weet hoe en wat is wel prettig dat je beide opties open houdt. Ik kreeg de vis van mijn schoonzus, en zij had er voor deze regio gelijk in sommige werken op die manier. Spannend hoor denise we zijn idd benieuwd. Hoe is't ba? Jij bent de volgende! Werken was erg leuk vandaag, wel spannend maar was goed te doen. Nu morgen nog voor't eerst weer een lange dag na meer dan een jaar. Ben nu weer begonnen met de pillen. Joyce zag in een ander forum dat jij ook niet zo trouw was met slikken. Wel toevallig, of zal het een tegen reactie zijn? Fijne avond allemaal!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  DeniseT ma 29 nov 2010 - 8:37

Hey!
Ik wEet het niet. Ik voel af en toe wel wat.. Ik heb wel een beetje een gevoel alsof het zo is maar goed misschien voelt me aankomende menstruatiepijn wel heel anders.
Ik hoop het zo!! Xxxxx
En ik moet half 8 beginnen dus uur of 6 zal het er wel zijn haha naja dan weet ik of meer of nog niets..
Xxxxxx
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:46

Fiebje bedankt voor de tip... ik heb effe op beide websites gekeken, maar bij beide praktijken mag je zelf kiezen waar je bevalt.
Dus je eerste werkdag was leuk? Fijn!!! Hoeveel uur werk je daar nu?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 ma 29 nov 2010 - 8:49

Fiebje schreef:Hoi meiden, kruumel begint het al een beetje te landen allemaal? Idd verlos uitkiezen die je aanspreekt. Wel apart dat je van je huisarts geen nr hebt gekregen. Kijk goed uit met uitkiezen van je verloskundige wat ze doen met bevallen. Sommige praktijken doen alleen thuis bevallingen en andere weer alleen ziekenhuis. Zeker als je nog niet weet hoe en wat is wel prettig dat je beide opties open houdt. Ik kreeg de vis van mijn schoonzus, en zij had er voor deze regio gelijk in sommige werken op die manier. Spannend hoor denise we zijn idd benieuwd. Hoe is't ba? Jij bent de volgende! Werken was erg leuk vandaag, wel spannend maar was goed te doen. Nu morgen nog voor't eerst weer een lange dag na meer dan een jaar. Ben nu weer begonnen met de pillen. Joyce zag in een ander forum dat jij ook niet zo trouw was met slikken. Wel toevallig, of zal het een tegen reactie zijn? Fijne avond allemaal!

ik denk inderdaad dat het is omdat we een mk hebben gehad. ik had even geen behoefte aan baby's en alles wat ermee te maken had. ik ben nu sinds mijn eisprong weer trouw de vitamines aan het slikken, je weet maar nooit nu natuurlijk! dit wordt wel een hele lange cyclus...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 29 nov 2010 - 8:51

Fiebje: Dat zijn goede eerste berichten joh!!

Tja, ben benieuwd, dag 25 nog geen menstruatie in elk geval, maar tussen eerste en tweede cyclus zat ook 2 dagen verschil natuurlijk...

Gast
Gast

Bericht  Fiebje ma 29 nov 2010 - 8:55

Hoi kruumel,okay gelukkig. Ik werk daar 20 uur per week,kijken hoe het gaat en evt uitbreiding. Maarre dat ligt voor mij ook aan hoe vlot ik weer zwanger wordt. Joyce denk dat het idd zo is. Net alsof je er tegen in wilt gaan. Ben benieuwd ba maar hou jij je wel een beetje mak hè!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  mimikske2 ma 29 nov 2010 - 8:58

Hey,

Ik moet toegeven dat ik het folimumzuur ook regelmatig vergeet in te nemen. De pil nam ik altijd s'avonds in en deze moet bij het ontbijt. Ben ik dus nog steeds niet aan gewend. Neutral

Kruumel heb je geen goede ervaringen van bekenden over de verloskundigen uit de buurt? Dat maakt het misschien wat makkelijker kiezen. Maar je moet gewoon doen wat jou het beste lijkt!

Denise:Spannend! Ga meteen kijken als ik tijd heb morgen.

Fiebje: Gelukkig is t werk je meegevallen. Komen altijd veel indrukken op je af de eerste dagen.

Heb toch noch maar geen ovulatietesten gekocht. Gaan het toch nog maar even zo proberen.

Fijne avond nog allemaal! Ga nu nog ff lekker de Pfaffs kijken. Heerlijk. (had ik gister opgenomen)
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 44 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 29 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: