Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 23 van 44 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 23 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:45

Ik heb nu ook de eerste dag van m'n menstruatie aangehouden, maar misschien klopt dat niet helemaal, zoals jij al aangeeft. Maar dat zie ik dan wel als ik bij de VK ben geweest, die meten het toch?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 23 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 7:51

Ja daar wacht ik ook even op, dan weten we het zeker. Bij die berekening gaan ze uit van een eisprong 14 dagen voor je menstruatie, maar die kan ook week eerder of later zijn...

Gast
Gast

Bericht  Fiebje za 4 dec 2010 - 10:46

ba gefeliciteerd! Is het allemaal toch nog goed gekomen. Kruumel je hoeft echt niet terug houdend te zijn. Wat ons is over komen is domme pech. Al had ik ook liever gehad dat het niet zo was. En ben voor jullie super blij. Ook al is het nog wel is moeilijk, het gaat met up's en down's. Ben zelf erg benieuwd of ik eind deze week ongesteld ga worden. Wij ( vriend en ik) hebben afgesproken dat we geen testen meer doen. We zien het wel, zoals vriend altijd zegt zo niet dan niet. Onze tijd komt vanzelf wel. Moet zeggen dat ik vandaag de hele dag al groen zie van de misselijkheid. Kan m'n lichaam ook nog niet peilen, super irritant. De vorige keren wist ik precies of ik ongesteld moest worden of zwanger was. Kan er nu nog geen wijs uit worden. Filme avond allemaal. Wij gaan nog even after sint feesten

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  joyce0606 za 4 dec 2010 - 22:11

Fiebje schreef:ba gefeliciteerd! Is het allemaal toch nog goed gekomen. Kruumel je hoeft echt niet terug houdend te zijn. Wat ons is over komen is domme pech. Al had ik ook liever gehad dat het niet zo was. En ben voor jullie super blij. Ook al is het nog wel is moeilijk, het gaat met up's en down's. Ben zelf erg benieuwd of ik eind deze week ongesteld ga worden. Wij ( vriend en ik) hebben afgesproken dat we geen testen meer doen. We zien het wel, zoals vriend altijd zegt zo niet dan niet. Onze tijd komt vanzelf wel. Moet zeggen dat ik vandaag de hele dag al groen zie van de misselijkheid. Kan m'n lichaam ook nog niet peilen, super irritant. De vorige keren wist ik precies of ik ongesteld moest worden of zwanger was. Kan er nu nog geen wijs uit worden. Filme avond allemaal. Wij gaan nog even after sint feesten

+1

Fiebje, het zou echt super fijn zijn, als je cyclus echt rond de 32 dagen zit!! ik zit helaas op bijna de 50 dagen! wie verzint dat??!! nou zal allemaal wel ergens goed voor zijn....
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Fiebje za 4 dec 2010 - 23:47

Ik weet het ook niet joyce, de verlos vertelde dat toen. De cyclus zal het zelfde zijn als ervoor miss een paar dagen verschil. Daarom snap ik ook niet dat jij nu naar de 50 dagen gaat. Dat is echt superlang, echt waardeloos. Lastig hè dat je nu niet te peilen bent,ik kan daar zo slecht tegen. Nu is het lontje zoiezo de laatste dagen niet zo lang!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 za 4 dec 2010 - 23:58

Fiebje schreef:Ik weet het ook niet joyce, de verlos vertelde dat toen. De cyclus zal het zelfde zijn als ervoor miss een paar dagen verschil. Daarom snap ik ook niet dat jij nu naar de 50 dagen gaat. Dat is echt superlang, echt waardeloos. Lastig hè dat je nu niet te peilen bent,ik kan daar zo slecht tegen. Nu is het lontje zoiezo de laatste dagen niet zo lang!

oww dat heb jij dus ook al! mijn lontje is ook erg kort, en gister was ik echt saggo, en vandaag is het niet veel beter. ik vndt me lichaam zo raar, dan maak ik weer ruzie of reageer ik bot, en 5 minuten later denk ik, waar ging dat nou over...medelijden met me vriend op dit moment.. maar ik snap echt de ballen niet meer van!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Fiebje zo 5 dec 2010 - 0:34

Dat is idd wel toevallig! Heb vandaag denk ik al 10x sorry gezegd. Ben net buiten door m'n enkel geklapt zit nu op de bank met m'n voet omhoog en ijs erop. Je had me net moeten horen. Zie je wel alles zit tegen! Ben nog niet misselijk genoeg! En dikke tranen. Hoe bedoel je geen lontje! Maar zal blij zijn als dit weer achter de rug is! Schiet er niks mee op, ja een hoop frustratie. Denk dat het ook door de hormonen komt, ben daar altijd wel vrij gevoelig voor. Het is hier nu flink aan't dooien, zonnetje schijnt. Hoe is het met de andere dames, iedereen aan't uitslapen?

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  joyce0606 zo 5 dec 2010 - 0:41

Fiebje schreef:Dat is idd wel toevallig! Heb vandaag denk ik al 10x sorry gezegd. Ben net buiten door m'n enkel geklapt zit nu op de bank met m'n voet omhoog en ijs erop. Je had me net moeten horen. Zie je wel alles zit tegen! Ben nog niet misselijk genoeg! En dikke tranen. Hoe bedoel je geen lontje! Maar zal blij zijn als dit weer achter de rug is! Schiet er niks mee op, ja een hoop frustratie. Denk dat het ook door de hormonen komt, ben daar altijd wel vrij gevoelig voor. Het is hier nu flink aan't dooien, zonnetje schijnt. Hoe is het met de andere dames, iedereen aan't uitslapen?

vervelend van je voet zeg! ik ben vanochtend maar even de bovenverdieping gesopt en gezogen, om maar geen ruzie te hoeven zoeken met me vriend smile hij weet dat het door de hormomen komt..dus hij houd daar wel rekening mee gelukkig!

ik ben gelukkig niet misselijk....maar die misselijkheid is opzich wel een goed teken.....

hier was vanochtend alles al weg, terwijl er gister meer dan 10cm lag!! maar ja komt wel mooi uit want, vanmiddag gaan we naar mijn ouder (40km verderop) en dan is het wel fijn als de wegen begaanbaar zijn

er kon vandaag toch al iemand teste? en gedaan? of wacht je nog even??
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 0:46

Ik lag inderdaad nog in bed, haha...
Ik was wel alweer vroeg wakker, maar geen zin om op te staan.
Wij hadden gisterevond sinterklaas dus vrij laat in bed, en ik ben er nog steeds niet zo lekker aan.

Is vandaag iemands nod?
EDIT: Ik heb even terugggelezen, maar morgen is die van Sneeuwwitje.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 5 dec 2010 - 2:02

Dat is dan al snel weg joyce. Hier is het één grote papbende! Hihi arme vriendjes de mijn zorgt ook dat hij go een straal van 10 m uit m'n buurt blijft. Wilde ook schoonmaken maar m'n voet gooit roet in't eten. Dus nu filmpje kijken, up in the air met george clooney, moet mezelf ook vermaken hè!! Ben benieuwd met de misselijkheid we wachten het maar gewoon af. Gelukkig heb je je kwaaltjes kruumel, is toch een teken dat het goed zit! Ben benieuwd sneeuwwitjë, zet je de trend voort?! Veel plezier bij je ouders joyce!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 2:19

Uitslapen? Heb gewerkt!! smile

Wat vervelend meiden, dat jullie je zo voelen. Zou het toeval zijn dat jullie het allebei zo hebben?
Had het de laatste 2 weken ook, kon overal om huilen, geduld had ik al helemaal niet en kon sommige clienten wel achter het behang plakken... Nu leg ik pas de link naar de hormonen.

@ Fiebje: Wat rot van je been! Kan je nog wel lopen? Sterkte! hug

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 2:30

Wij zijn ook lekker een dvd'tje aan het kijken... shutter island met Leonardo DiCaprio. Maar mijn man is even weg... een bekende was met de auto een beek in gegleden, dus hij is de auto er even uit aan het trekken. (Man had niks gelukkig).

Arme mannen inderdaad... ik heb gisteren ook ruzie met m'n man gemaakt... niet leuk! Maar vandaag hebben we het gezellig... lief samen, kaarsjes aan, dvd'tje erop.
(Alleen weer zo gigantisch misselijk vanmorgen, nu gaat het weer beter).

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 5 dec 2010 - 3:19

Ach ja BA het zal wel weer over waaien! Lopen lukt niet echt, dus hinkel maar een beetje rond. Maar mag van vriend nix doen hij wil me perse verzorgen. Ow shutter island is wel een gave filmm wij hebben hem ook. Wel goed op blijven letten!

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 4:17

Wat lief van je vriend, dat hij je wil verzorgen.

Is wel een beetje een rare film, he? Hij is af, ik heb goed opgelet. Wink

Gast
Gast

Bericht  mimikske2 zo 5 dec 2010 - 8:44

hey

BA: Gefeliciteerd!!! Is dat lange wachten toch nog ergens goed voor geweest Very Happy

Denise: Nu weet je wel waar je aan toe bent nu je ongesteld bent geworden. Op naar de volgende ronde!

Fiebje en Joyce: Hoop voor jullie dat het ook raak is. Dat korte lontje is misschien wel een goed teken!
en Fiebje succes met je enkel! Kun je wel nog werken??

Hier verder geen nieuws. Gister mijn verjaardag gevierd. Was erg gezellig. Vandaag weer alles opgeruimd en nog sinterklaas gevierd bij mijn schoonouders. En morgen weer werken Cry
Fijne avond nog allemaal!

hug
mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 8:55

Mimikske: Dank je wel, jij ook gefeliciteerd!! Nog leuke dingen gehad?
Vandaag je eisprong, spannend!! suc6.

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 5 dec 2010 - 8:56

Ja kruumel zo af en toe kunnen ze nog wel eens lief zijn 👅. Raar einde hè, daarom zei ik al goed opletten anders snap je nix van die film! Mimikske gefeliciteerd met je verjaardag! En een hoop kado gehad? Hier verder alles ok, enkel is iets dik. Ga morgen gewoon werken. Maar idd hopen dat het de goede voor tekenen zijn. We wachten het maar af.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 9:00

Spannende week dus Fiebje. Duim voor je meid!
Je ging helemaal niet testen maar gewoon afwachten toch?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 9:22

Mimikske, gefeliciteerd met je verjaardag!

Fiebje, ja idd erg raar eind... Ik had de film van een collega geleend, hij vond hem echt supergoed. Ik vond m wel goed, maar dat ik nou zeg super...

Sneeuwwitje, morgen nod... ik hoop dat je niet ongesteld wordt!

Gast
Gast

Bericht  Fiebje zo 5 dec 2010 - 10:50

Klopt BA testen doen we niet meer. Heb er nog één in huis, nou die bewaren we dan voor een speciaal moment! Kruumel klopt het is wel een aardige film, maar zitten een hoop fouten in. Let daar nooit op maar zelfs ik kon er nu niet om heen! Als je echt een goede film wel zien, law abiding citizen daar waren wil echt dol enthousiast over. Goed verhaal.

Fiebje
Prater
Prater

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 20:36

Fiebje, ik vind het knap van je dat je niet meer gaat testen... het is zo moeilijk die laatste dagen om je in te houden. Wanneer ga je testen dan, als je hoe lang over tijd bent?

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 5 dec 2010 - 21:00

Goedemorgen dames!!

vandaag nog mensen regelmatig online? ik ben vandaag vrij, dus ik maak er maar mijn studie/schoonmaak dag van!

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 21:03

Ik ben ook vrij Joyce, heerlijk! En de sneeuw is echt al heel ver weg, ben ik erg blij mee!

Pfft, vandaag alweer 14 dagen geleden dat ik testte en een heeeeeel vaag streepje zag... En toen de volgende dag met KV duidelijk. Die testen hadden het uiteindelijk gewoon goed...

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 zo 5 dec 2010 - 21:16

Beauty Addict schreef:Ik ben ook vrij Joyce, heerlijk! En de sneeuw is echt al heel ver weg, ben ik erg blij mee!

Pfft, vandaag alweer 14 dagen geleden dat ik testte en een heeeeeel vaag streepje zag... En toen de volgende dag met KV duidelijk. Die testen hadden het uiteindelijk gewoon goed...

ik zei het toch, als een test positief uitslaat is hij 99% betrouwbaar
als een test negatief uitslaat is hij veeel minder betrouwbaar!!

ik vindt het echt heel erg leuk voor jouw (jullie) en voor kruumel natuurlijk ook!

ik hoop dat fiebje lekker overtijd is en dat ze over 2 weken misschien wel beetje nieuwsgierig is...smile
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  DeniseT zo 5 dec 2010 - 21:16

heeey meiden!
Ik kan heel veel reageren vandaag! naja redelijk altijd eigenlijk wel!:P
Maar heb niet super veel te vertellen!
ik ben ongesteld haha en niet zo'n beetje ook! wat ben je anders ongesteld zeg zonder de pil!!!!
ik moet zeggen dat ik ook meer acne heb nu ik ben gestopt!
Maar goed het is voor een goed doel! Wink
Op naar de volgende ronde deze maand ( aankomende maand ) om de dag sexen! hopelijk dat ik dan idd in het nieuwe jaar een goeie start kan maken met een kindje in me buik!

Vandaag moet sneeuwwitje ongesteld worden of niet ?!:P
Spannnennnddd!!!

xxxxxxxxxxx (K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 44 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 33 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: