Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 13 van 44
Pagina 13 van 44 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
Ik heb vanochtend de CB test gedaan, er stond zwanger 2-3. Ik heb ook nog zo'n zelfde test gedaan die ik gister en eergister gedaan heb, dit streepje was weer iets donkerder dan die van gisteren.
Ik ga dus morgen de huisarts bellen.
Denise, ik snap niet zo goed wat je bedoelt met: 9 zie thee en water.
Gast- Gast
Kruumel schreef:Ik heb vanochtend de CB test gedaan, er stond zwanger 2-3. Ik heb ook nog zo'n zelfde test gedaan die ik gister en eergister gedaan heb, dit streepje was weer iets donkerder dan die van gisteren.
Gefeliciteerd!
Maareuh....de huisarts hoef je niet te bellen; die kan ook niets voor je doen op dit moment. Hij kan hooguit in de computer zetten dat je zwanger bent ivm evt medicatie de komende maanden.
Wie je wel kan bellen is de verloskundige
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Dankjewel...
Hier is het gebruikelijk dat je eerst de huisarts belt, voordat je de verloskundige belt. Zo was ik t dus van plan te gaan doen.
Hier is het gebruikelijk dat je eerst de huisarts belt, voordat je de verloskundige belt. Zo was ik t dus van plan te gaan doen.
Gast- Gast
Goedemorgen meiden, BA heb een grote bos bloemen gehad en een relax bon voor 2. Dus dat is wel erg aardei. En heb erg veel zin om morgen te beginnen. De pillen van de etos had ik ook gelezen dat ze goed zijn, ik heb ze ook. Maar zijn wel grote dingen om te slikken man. Heb ook al een keer gehad dat ik moest hoesten was de capsule al open nou das niet fijn! Stikte de moord! Toen pas hoorde ik in het forum van stoppen in april mei dat deze pillen ervoor zorgen dat geloof dat het de lutalefase (geen idee wat het is!)langer duurd dus zorgt ervoor dat je dus een langere cyclus hebt. Ik ben er wel zwanger mee geworden. Moet eerlijk bekennen dat ik ze nu niet meer zo fanatiek inneem ben er zoiezo niet meer zo druk mee. Maar de wens is nog wel groot hoor! Kruumel je kan morgen de dokter bellen maar is niet perse nodig je hebt geen verwijs kaart nodig voor de verlos je kan gewoon een afspraak maken bij het bureau wat jullie aansprecan spreekt. Mocht je medicijnen slikken is het wel handig om effe te bellen. Fijne zondag!
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Zo jullie zijn allemaal weer druk aan het posten geweest, leuk leuk !
Joyce, Handig zo'n schema! Dan is het nog makkelijker bij te houden. Alleen klopt Mimi(kske) wel, want die moet nog een eisprong krijgen toch? Of heb ik het verkeerd gezien........
Kruumel, Fijn dat je nu bevestiging hebt! Op naar je eerste en hopelijk goede echo! Dan kan je nu echt gaan fantaseren over hoe het gaat zijn en worden.
Beautyaddict, Nou ben jij de volgende die ons topic een oppeppertje gaat geven?
Denise, Wel vervelend zeg dat je lichaam je geen tekens geeft van zwangerschap/ongesteldheid... Ik zou als ik jou was zo lang mogelijk proberen te wachten een ieder geval, en als het echt niet meer te houden is, of je begint last van symptomen te krijgen, om dan eens te gaan testen... ?
Bij mij weinig nieuws, iets langer als een weekje wachten tot mijn NOD..... De zenuwen vallen gelukkig errrrrg mee!
Joyce, Handig zo'n schema! Dan is het nog makkelijker bij te houden. Alleen klopt Mimi(kske) wel, want die moet nog een eisprong krijgen toch? Of heb ik het verkeerd gezien........
Kruumel, Fijn dat je nu bevestiging hebt! Op naar je eerste en hopelijk goede echo! Dan kan je nu echt gaan fantaseren over hoe het gaat zijn en worden.
Beautyaddict, Nou ben jij de volgende die ons topic een oppeppertje gaat geven?
Denise, Wel vervelend zeg dat je lichaam je geen tekens geeft van zwangerschap/ongesteldheid... Ik zou als ik jou was zo lang mogelijk proberen te wachten een ieder geval, en als het echt niet meer te houden is, of je begint last van symptomen te krijgen, om dan eens te gaan testen... ?
Bij mij weinig nieuws, iets langer als een weekje wachten tot mijn NOD..... De zenuwen vallen gelukkig errrrrg mee!
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Fiebje schreef:Toen pas hoorde ik in het forum van stoppen in april mei dat deze pillen ervoor zorgen dat geloof dat het de lutalefase (geen idee wat het is!)langer duurd dus zorgt ervoor dat je dus een langere cyclus hebt.
Luteale fase is de laatste fase van je cyclus waarin je eisprong plaatsvind. Is deze fase te kort dan kan er geen innesteling plaatsvinden. Het eitje kan wel bevrucht worden, maar wordt ook weer afgestoten. Als deze fase dus langer duurt is de kans op innesteling ook groter. Hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.
@ Kruumel: Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
En voor de rest: hopelijk testen jullie snel positief!
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
Dankjewel Chocolate!! Jij ook heel erg veel succes met IUI!
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Is deze fase te kort dan kan er geen innesteling plaatsvinden. Het eitje kan wel bevrucht worden, maar wordt ook weer afgestoten. Als deze fase dus langer duurt is de kans op innesteling ook groter.
Dus perfect voor mij, aangezien ik later in mijn cyclus opeens positieve ovulatietesten had en mijn cyclus niet zo lang is.
Dus perfect voor mij, aangezien ik later in mijn cyclus opeens positieve ovulatietesten had en mijn cyclus niet zo lang is.
Gast- Gast
heey! ik bedoelde ( die ipv 9 haha dus vandaar dat je die maar weg moet denken!
jaa ik weet niet wanneer ik weer zou moeten testen! misschien dinsdag of woensdag ochtend ofzo...
Gefeliciteerd kruumel!!!!
Eindelijk goed nieuws hier hihi top!
xxxx
jaa ik weet niet wanneer ik weer zou moeten testen! misschien dinsdag of woensdag ochtend ofzo...
xxxx
Dacht dat je zei dat je vandaag ging testen? Of heb ik je verkeerd begrepen?DeniseT schreef:heey! ik bedoelde ( die ipv 9 haha dus vandaar dat je die maar weg moet denken!
xxxx
Gast- Gast
@ Sneeuwwitje: Dank je wel!
@ BA: Inderdaad!
Als het structureel gebeurt zou ik het wel in de gaten houden.
@ BA: Inderdaad!
Als het structureel gebeurt zou ik het wel in de gaten houden.
chocolate- Fluisteraar
- Aantal berichten : 459
Punten : 469
@ ba ja ik heb gisteren getest.....
Maar was negatief helaas...
Ik zit nu op dag 29 van me cyclus de vorige keer 17 dus tsja even afwachten want ik ben nog niet ongesteld en ook voel me niet alsof ik het ga worden vandaag...
Naja hou jullie op de hoogte:D
xxxx(K)
Ik zit nu op dag 29 van me cyclus de vorige keer 17 dus tsja even afwachten want ik ben nog niet ongesteld en ook voel me niet alsof ik het ga worden vandaag...
Naja hou jullie op de hoogte:D
xxxx(K)
Dat weet ik ja, hoe kom ik er dan bij dat je vandaag weer zou testen?!DeniseT schreef:@ ba ja ik heb gisteren getest.....
Gast- Gast
hai dames
kruumel wat mooi dat de cb zwanger aan geeft hoe je ook niet te twijfelen het staat er gewoon.
Denise wat jammer dat je negatief test .mischien over een paar daagjes nog eens testen (ben je niet zwanger dan hoop ik dat je gouw ongesteld mag worden want die onzekerheid daar wordt je ook niet vrolijk van .
yoce wordt spannend wij kunnen tegelijk testen .
@lle hier alles goed druk druk op werk met sinterklaas. wij doen het om de dag alleen dinsdag, donderdag was vriend lief ziek niet gedaan vrijdag wel weer ik heb nu dus ovulatietesten gebruikt van matcare maar nu had ik donderdag.vrijdag ,zaterdag echt positiefe test volgens mij maar een eisprong duurt tog niet drie dagen?ik voel mijn eisprong niet maar aan mijn afschieding kan ik het ook eigelijk niet echt merken.vanavond er maar weer tegen aan .
wat was het vandaag mooi weer bij jullie ook lekker het zonnetje er bij
liefs sweetgirl
kruumel wat mooi dat de cb zwanger aan geeft hoe je ook niet te twijfelen het staat er gewoon.
Denise wat jammer dat je negatief test .mischien over een paar daagjes nog eens testen (ben je niet zwanger dan hoop ik dat je gouw ongesteld mag worden want die onzekerheid daar wordt je ook niet vrolijk van .
yoce wordt spannend wij kunnen tegelijk testen .
@lle hier alles goed druk druk op werk met sinterklaas. wij doen het om de dag alleen dinsdag, donderdag was vriend lief ziek niet gedaan vrijdag wel weer ik heb nu dus ovulatietesten gebruikt van matcare maar nu had ik donderdag.vrijdag ,zaterdag echt positiefe test volgens mij maar een eisprong duurt tog niet drie dagen?ik voel mijn eisprong niet maar aan mijn afschieding kan ik het ook eigelijk niet echt merken.vanavond er maar weer tegen aan .
wat was het vandaag mooi weer bij jullie ook lekker het zonnetje er bij
liefs sweetgirl
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
ja ik hoop dat we allebei een positieve test mogen hebben!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Naam | Testdag (NOD) |
Kruumel | 26-11-2010 ZWANGER!!! |
Denise | 27-11-2010 |
BA | 04-12-2010 |
Sneeuwitje | 06-12-2010 |
Joyce | 09-12-2010 |
Sweetygirl | 15-12-2010 |
Fiebje | 15-12-2010 |
Mimi | 19-12-2010 |
joyce0606- Kletskop
@ ba ik weet niet hoe je erbij komt dat ik nu vandaag weer ging testen.
Ik weet niet wanneer ik weer moet testen toch niet om de 2 dagen omdat dan het hcg hormoon verdubbeld kan zijn? naja ik hoop gewoon dat ik of ongesteld wordt of vandaag of morgen zeg maar een positieve test in me handen heb.
Ik wil echt weten waar ik aan toe ben!
xxxx
Ik weet niet wanneer ik weer moet testen toch niet om de 2 dagen omdat dan het hcg hormoon verdubbeld kan zijn? naja ik hoop gewoon dat ik of ongesteld wordt of vandaag of morgen zeg maar een positieve test in me handen heb.
Ik wil echt weten waar ik aan toe ben!
xxxx
meiden! ik ben echt in staat om een test te doen nu pff... ik wil echt weten hoe of wat.
Heb ook tegen me lichaam gezegd wordt dan maar ongesteld hoor hier kan ik echt ff niet meer tegen bah!:s
Help:(
Heb ook tegen me lichaam gezegd wordt dan maar ongesteld hoor hier kan ik echt ff niet meer tegen bah!:s
Help:(
pfff echt vervelend zeg dat gewacht heh! wacht even tot morgenochtend!
joyce0606- Kletskop
ik wordt er echt gek van whhhhaaahhh!!!! me vriend is ook de hele dag weg dus kan ook niet ff met hem erover hebben of hem fijn knijpen ofzo! hahaha wordt hier wel echt gek van maar morgen doe ik denk wel een test hoor
Doe het dan wel met ochtendurine he, dat is geconcentreerder! En sterkte, we lezen het morgen vast wel...DeniseT schreef:ik wordt er echt gek van whhhhaaahhh!!!! me vriend is ook de hele dag weg dus kan ook niet ff met hem erover hebben of hem fijn knijpen ofzo! hahaha wordt hier wel echt gek van maar morgen doe ik denk wel een test hoor
Gast- Gast
ik ben erg bennieuwd wat de uitslag is denise!!
ik heb vandaag niet echt de mogelijkheid om te kijken, misschien ergens laat in de middag! ik hoop dat ik dan goed nieuws lees!!!
ik heb vandaag niet echt de mogelijkheid om te kijken, misschien ergens laat in de middag! ik hoop dat ik dan goed nieuws lees!!!
joyce0606- Kletskop
Chocolate, dankjewel! Ik wens jou ook heel veel succes en geluk!
Gast- Gast
Denise, heb je vanochtend een test gedaan?
BA, kun je je nog bedwingen? Of heb je stiekem alweer getest?
All, Ik heb net de huisarts gebeld, daar staat t iig vast geregistreerd. Vanmiddag na het werk ga ik eens kijken welke verloskundige ik ga bellen. Waarop baseer je eigenlijk je keuze? Is er iets belangrijk waar ik op moet letten?
BA, kun je je nog bedwingen? Of heb je stiekem alweer getest?
All, Ik heb net de huisarts gebeld, daar staat t iig vast geregistreerd. Vanmiddag na het werk ga ik eens kijken welke verloskundige ik ga bellen. Waarop baseer je eigenlijk je keuze? Is er iets belangrijk waar ik op moet letten?
Laatst aangepast door Kruumel op zo 28 nov 2010 - 21:24; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Meiden!
Ik heb vanmorgen geen test gedaan! ik dacht ik doe het net als kruumel dag 31 hopelijk krijg je dan net zo'n uitslag als kruumel!!!:d
Dus morgen weet ik pas meer....... of ik moet ongesteld worden maarja dat hoop ik niet;)
nog een dagje...
xxxx (K)
Ik heb vanmorgen geen test gedaan! ik dacht ik doe het net als kruumel dag 31 hopelijk krijg je dan net zo'n uitslag als kruumel!!!:d
Dus morgen weet ik pas meer....... of ik moet ongesteld worden maarja dat hoop ik niet;)
nog een dagje...
xxxx (K)
Pagina 13 van 44 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 28 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 13 van 44
Permissies van dit forum: