Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 11 van 44
Pagina 11 van 44 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
Ohh, jammer zeg!! Ook altijd die nieuwsgierigheid waar wij vrouwen toch iets te veel last van hebben Nou hoop gewoon dat je te vroeg testte en het wel positief is over een paar dagen. Had je met een vroege zwangerschapstest gedaan of een gewone?
Bij veel van jullie is het erg verleidelijk natuurlijk om vroeg te testen, want volgens mij hebben een aantal van jullie testen thuis liggen? Ik zorg er gewoon voor dat ik hier geen testen heb liggen, kom ik minder makkelijk in de verleiding en tegen die tijd dat ik echt dik overtijd ben , dat ik dan eens richting de drogist ga....
Bij veel van jullie is het erg verleidelijk natuurlijk om vroeg te testen, want volgens mij hebben een aantal van jullie testen thuis liggen? Ik zorg er gewoon voor dat ik hier geen testen heb liggen, kom ik minder makkelijk in de verleiding en tegen die tijd dat ik echt dik overtijd ben , dat ik dan eens richting de drogist ga....
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
_Sneeuwwitje_ schreef:Ohh, jammer zeg!! Ook altijd die nieuwsgierigheid waar wij vrouwen toch iets te veel last van hebben Nou hoop gewoon dat je te vroeg testte en het wel positief is over een paar dagen. Had je met een vroege zwangerschapstest gedaan of een gewone?
Wijs, hier ook, maar ik denk dat ook wel te maken heeft met he feit dat dat je ook een MK heb gehad, tenminste dat heb ik wel en ik weet niet of fiebje dat ook heeft. dat ik zoiets heb van, ik doe me best rond mijn eisprong, en testen doe ik dan wel als ik denk, "goh had ik niet al ongesteld moeten worden" ik ga ze ook niet meer van te voren kopen. ik heb vorrige week de laatste opgemaakt om te kijken of hij al negatief was.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
@Joyce: mijn laatste cyclus was 25, maar heb m op 30 gezet in de hoop dan meer geduld te hebben... werkt niet En ik droom altijd over dagelijkse dingen hoor, vaak mijn werk. Doe het ook liever niet, zonder dromen wordt je uitgeruster wakker, maar kan het moeilijk uitzetten ofzo.
@ Sneeuwwitje: Het zijn testen van internet, die kan je al 4 dagen voor NOD doen. En ik koop de volgende keer ook een setje van 1 of 2 hoor, is beter voor je. Als ze er toch liggen dan denk je al snel... doe ik wel ff
@ Sneeuwwitje: Het zijn testen van internet, die kan je al 4 dagen voor NOD doen. En ik koop de volgende keer ook een setje van 1 of 2 hoor, is beter voor je. Als ze er toch liggen dan denk je al snel... doe ik wel ff
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@Joyce: mijn laatste cyclus was 25, maar heb m op 30 gezet in de hoop dan meer geduld te hebben... werkt niet En ik droom altijd over dagelijkse dingen hoor, vaak mijn werk. Doe het ook liever niet, zonder dromen wordt je uitgeruster wakker, maar kan het moeilijk uitzetten ofzo.
oke vandaar!! ik droom idd ook heel erg veel en vaak! heel vervelend... ik droom ook soms over dingen die dan nog moeten komen, alleen weet ik niet wanneer en als het dan gebeurt dan krijg ik wel even kippevel..wel bizar!
wie is eigenlijk de 3e in rij! want BA is de 2e zwangere :flower:
joyce0606- Kletskop
Joyce: Ik hoop het zo, maar het idee dat het niet zo is wordt met de dag sterker. Enne... Denise dan? Die is voor mij.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Joyce: Ik hoop het zo, maar het idee dat het niet zo is wordt met de dag sterker. Enne... Denise dan? Die is voor mij.
Owja! sorry denise!!
dus:
Kruumel - Denise - BA - sneeuwitje - joyce - sweetygirl - fiebje
(nu even de harde kern gepakt)
@fiebje, hoe issut?? gaat alles oke? je zie zo weinig berichtjes van je (niet dat je veel moet schrijven hoor) of ben je gewoon druk met werk?
joyce0606- Kletskop
Ik vind het prima om elkaar kaartjes/foto's te sturen... Leuk! Moeten we tegen die tijd maar eens adressen uitwisselen!
Denise, jammer dat je test negatief was... maar probeer over een paar dagen gewoon opnieuw als je nog steeds niet ongesteld bent... wie weet!
Ik vroeg dat hoe lang je samen was met je vriend... puur interesse hoor, vind ik leuk om te weten. Ik ben dik 9 en half jaar samen met mijn man, waarvan we 4 en half jaar samenwonen en bijna anderhalf jaar getrouwd zijn.
Joyce, leuk vooruitzicht dat jullie over een maand al de sleutel krijgen! Ech leuk om je op te verheugen... maar 40 km is wel een heel eind he, gaan jullie dichter bij afmilie of werk wonen, of wat is de reden? En 2 dagen extra werken, op een afdeling die je leuk vind, super!!! Ik hoop dat het goede nieuws nog even doorzet bij jou!
Sweetgirl, dankjewel!
Sneeuwwitje, ik heb nog steeds weinig klachten... ik ben soms een beetje misselijk, maar dat trekt wel gauw weer weg, m'n buik rommelt soms heel erg, en m'n onderbuik voelt hard. Verder niks! Als mijn test morgen weer positief is ga ik denk ik maandag de huisarts maar bellen. Ik weet niet wanneer we het gaan vertellen, we hadden hete r gisteren even over gehad, en misschien is het wel leuk het tegen onze gezinnen te vertellen met kerst.
BA, jammer dat je test negatief was... misschien kun je het over een paar dagen nog eens proberen. Ik weet dat het heel verleidelijk is, wachten is moeilijk! En wat betreft je dromen, het gaat inderdaad vanzelf dat heb ik ook heel erg... de nacht van donderdag op vrijdag heb ik de hele tijd gedroomd dat ik ging testen. Maar ja... zet t maar eens uit... dat gaat niet! Ik droom ook altijd over dingen die me bezighouden, werk, vrienden, etc.
All, ik heb vanochtend nog eens getest met zo'n zelfde test dan gisteren. Ik ga vanmiddag even zo'n test van clearblue halen waarop je kunt zien of je zwanger bent en hoe lang. Dan ga ik die morgenvroeg doen.
Denise, jammer dat je test negatief was... maar probeer over een paar dagen gewoon opnieuw als je nog steeds niet ongesteld bent... wie weet!
Ik vroeg dat hoe lang je samen was met je vriend... puur interesse hoor, vind ik leuk om te weten. Ik ben dik 9 en half jaar samen met mijn man, waarvan we 4 en half jaar samenwonen en bijna anderhalf jaar getrouwd zijn.
Joyce, leuk vooruitzicht dat jullie over een maand al de sleutel krijgen! Ech leuk om je op te verheugen... maar 40 km is wel een heel eind he, gaan jullie dichter bij afmilie of werk wonen, of wat is de reden? En 2 dagen extra werken, op een afdeling die je leuk vind, super!!! Ik hoop dat het goede nieuws nog even doorzet bij jou!
Sweetgirl, dankjewel!
Sneeuwwitje, ik heb nog steeds weinig klachten... ik ben soms een beetje misselijk, maar dat trekt wel gauw weer weg, m'n buik rommelt soms heel erg, en m'n onderbuik voelt hard. Verder niks! Als mijn test morgen weer positief is ga ik denk ik maandag de huisarts maar bellen. Ik weet niet wanneer we het gaan vertellen, we hadden hete r gisteren even over gehad, en misschien is het wel leuk het tegen onze gezinnen te vertellen met kerst.
BA, jammer dat je test negatief was... misschien kun je het over een paar dagen nog eens proberen. Ik weet dat het heel verleidelijk is, wachten is moeilijk! En wat betreft je dromen, het gaat inderdaad vanzelf dat heb ik ook heel erg... de nacht van donderdag op vrijdag heb ik de hele tijd gedroomd dat ik ging testen. Maar ja... zet t maar eens uit... dat gaat niet! Ik droom ook altijd over dingen die me bezighouden, werk, vrienden, etc.
All, ik heb vanochtend nog eens getest met zo'n zelfde test dan gisteren. Ik ga vanmiddag even zo'n test van clearblue halen waarop je kunt zien of je zwanger bent en hoe lang. Dan ga ik die morgenvroeg doen.
Gast- Gast
@Kruumel. mijn familie woont dus in alphen. wij wonen nu in katwijk waar mijn vriends familie woont. hij wil ook heel erg graag weg, want er zijn wat strubbelingen tussen ons en zijn familie, maar dat is niet de reden geweest dat we gaan verhuizen, want we hadden dit huis al eerder gekocht en toen kwam er pas een beetje mot om hele andere dingen. wij zijn er gewoon helemaal klaar mee, en hebben een nieuwe start nodig!
ik ben nu bijna 3 jaar samen, waarvan we ook bijna 3 jaar samen wonen, wij zijn heel snel gaan samen wonen, ik kwam uit een hele slechte relatie, ik kon nergens heen, wij kende elkaar wel al. ik heb even hier en daar geslapen, en uiteindelijk bij hem, en ben ik niet meer weggegaan, iedereen in onze omgeving verklaarde ons voor gek, maar het voelde goed, en als het mis zou gaan, zou ik natuurlijk gewoon wat anders zoeken, ik zag daar niet echt een onwijs probleem in, aangezien ik toch overal al gewoont heb.
we wilde in het voorjaar gaan trouwen maar hebben dit vershoven naar ergens een keer!
we willen gewoon heel graag een baby, en dat gaat gewoon voor. in ons hart zijn we al verbonden met elkaar, daar maakt een symbool niet veel verandering in, ik wil wel graag trouwen maar later, niet met een dikke buik, of met een emmer naast me!
ik heb even een persoonlijke vraag aan jullie, en jullie hoeven hem niet te beantwoorden als je het niet wilt.
Als jij het van je man af zou laten hangen hoe vaak zou je dan seks hebben?
deze vraag komt bij mij op omdat mijn man niet zo veel seks nodig heeft, ik vetrouw hem 10000% en ik ben gewoon echt van overtuigd dat hij nooooit mij zou bedriegen want zo is hij echt niet!
Omdat ik in een slechte relatie zat waar ik min of meer werd gedwongen om seks te hebben, en dit aan hem verteld heb, heeft hij het aan mij af laten hangen, gewoon wanneer ik wilde, hadden we seks. dit kwam soms neer op maar 3 keer in een maand, ik moest het eerst echt verwerken, en het fijne van seks terug vinden. omdat dit gebeurt is, is seks ook pijnlijk, ik span teveel aan waardoor het zeer doet, dit maakt seks er ook niet fijner op.
het gaat nu wel beter, maar nu wil ik natuurlijk wel wat meer seks, omdat het fijn is, het minder zeer doet, en natuurlijk ook omdat we een baby willen, en die valt nou eenmaal niet uit de lucht!
ik ben nu bijna 3 jaar samen, waarvan we ook bijna 3 jaar samen wonen, wij zijn heel snel gaan samen wonen, ik kwam uit een hele slechte relatie, ik kon nergens heen, wij kende elkaar wel al. ik heb even hier en daar geslapen, en uiteindelijk bij hem, en ben ik niet meer weggegaan, iedereen in onze omgeving verklaarde ons voor gek, maar het voelde goed, en als het mis zou gaan, zou ik natuurlijk gewoon wat anders zoeken, ik zag daar niet echt een onwijs probleem in, aangezien ik toch overal al gewoont heb.
we wilde in het voorjaar gaan trouwen maar hebben dit vershoven naar ergens een keer!
we willen gewoon heel graag een baby, en dat gaat gewoon voor. in ons hart zijn we al verbonden met elkaar, daar maakt een symbool niet veel verandering in, ik wil wel graag trouwen maar later, niet met een dikke buik, of met een emmer naast me!
ik heb even een persoonlijke vraag aan jullie, en jullie hoeven hem niet te beantwoorden als je het niet wilt.
Als jij het van je man af zou laten hangen hoe vaak zou je dan seks hebben?
deze vraag komt bij mij op omdat mijn man niet zo veel seks nodig heeft, ik vetrouw hem 10000% en ik ben gewoon echt van overtuigd dat hij nooooit mij zou bedriegen want zo is hij echt niet!
Omdat ik in een slechte relatie zat waar ik min of meer werd gedwongen om seks te hebben, en dit aan hem verteld heb, heeft hij het aan mij af laten hangen, gewoon wanneer ik wilde, hadden we seks. dit kwam soms neer op maar 3 keer in een maand, ik moest het eerst echt verwerken, en het fijne van seks terug vinden. omdat dit gebeurt is, is seks ook pijnlijk, ik span teveel aan waardoor het zeer doet, dit maakt seks er ook niet fijner op.
het gaat nu wel beter, maar nu wil ik natuurlijk wel wat meer seks, omdat het fijn is, het minder zeer doet, en natuurlijk ook omdat we een baby willen, en die valt nou eenmaal niet uit de lucht!
joyce0606- Kletskop
@Joyce: Heftig verhaal meis, fijn dat je nu zo'n goede vriend hebt waar je jezelf kan zijn.
Als het aan mijn man lag zou het liggen tussen iedere dag en 5x per week denk ik. Ik heb echter een vrij laag libido. Alleen in mijn vruchtbare dagen neem ik initatief omdat het dan gewoon 'moet'. Nu is het ook al weer even geleden...
Dus als het deze ronde niks wordt 'moet' het vlg ronde gewoon echt om de dag
Als het aan mijn man lag zou het liggen tussen iedere dag en 5x per week denk ik. Ik heb echter een vrij laag libido. Alleen in mijn vruchtbare dagen neem ik initatief omdat het dan gewoon 'moet'. Nu is het ook al weer even geleden...
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:@Joyce: Heftig verhaal meis, fijn dat je nu zo'n goede vriend hebt waar je jezelf kan zijn.
owww, gelukkig dan ben ik niet de enige...ik heb dus ook een vrij laag libido, en me mannetje dus ook. we hebben het nu wel om de dag gedaan met 2 uitzonderingen, maar daar moeten we ons wel toe zetten, als we eenmaal bezig zijn, gaat het wel
joyce0606- Kletskop
@Joyce: Welnee joh, vrouwen die altijd zin hebben zijn meer de uitzondering dan wij hoor. Zou alleen de zin wel willen hebben die sommige vrouwen hebben rond de eisprong. Dat zou wel erg makkelijk zijn.
Gast- Gast
hoi meiden,
Klopt idd Joyce, ik wacht het ook maar af. Heb nog een test liggen maar die zal ik denk ik pas gebruikken als ik 6 wkn over tijd ben!!! Verder was ik de afgelopen dagen erg druk. Laatste dag bij mijn vorige werkgever gehad, dus moest het e.e.a. afronden. Verder heb ik mijn logé hier rond huppelen. Lees = die me druk bezig houdt. En ben druk in de stallen en dat gaat 100 x langzamer met zo'n hummeltje om je heen! Paarden staan met dit weer binnen maar ja dat is ook meer werk dan wanneer ze op het land lopen. En het meest rotte is dat mijn vriend z'n opa erg slecht ligt dus daar zijn we ook druk mee. Wanneer hier de rust weer is wedergekeerd zal ik weer wat vaker posten! Maar lees tussendoor wel mee op m'n tel!
Denise jammer dat het niet gelukt is.
Kruumel hoe gaat het?
Klopt idd Joyce, ik wacht het ook maar af. Heb nog een test liggen maar die zal ik denk ik pas gebruikken als ik 6 wkn over tijd ben!!! Verder was ik de afgelopen dagen erg druk. Laatste dag bij mijn vorige werkgever gehad, dus moest het e.e.a. afronden. Verder heb ik mijn logé hier rond huppelen. Lees = die me druk bezig houdt. En ben druk in de stallen en dat gaat 100 x langzamer met zo'n hummeltje om je heen! Paarden staan met dit weer binnen maar ja dat is ook meer werk dan wanneer ze op het land lopen. En het meest rotte is dat mijn vriend z'n opa erg slecht ligt dus daar zijn we ook druk mee. Wanneer hier de rust weer is wedergekeerd zal ik weer wat vaker posten! Maar lees tussendoor wel mee op m'n tel!
Denise jammer dat het niet gelukt is.
Kruumel hoe gaat het?
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Kruumel, Hoe reageerde je man trouwens? Of is ie er nog vrij nuchter onder? Helemaal geweldig he om het te kunnen vertellen en dan straks hopelijk samen naar de eerste echo!
Fiebje, Vervelend van je vriend zijn opa! Sterkte daarmee. Hoe oud is het 'hummeltje' wat bij je logeert ? Kun je al wat oefenen Een ieder geval succes met de liefde bedrijven tijdens je ovulatie! (klinkt nou ook niet zo geweldig voor seksen, liefde bedrijven haha )
Als het aan mijn vriend lag, hebben we ook vaak seks hoor, denk wel 5 keer per week ofzo, hij is meer van 's ochtends, waar ik dus helemaal niet zo gek van ben!
Ik heb eigenlijk nooit testen in huis gehad, voordat ik over tijd was. Maar das ook meer vanwege de prijs, als ze nou een euro ofzo waren... nou vooruit. Maar voor de gemiddelde test betaal je tussen de 10 / 20 euro. En dan vooral als je negatief test betaal je zoveel voor je eigen een rottig gevoel te geven, nahh dat zie ik niet zo zitten.
Moet je voorstellen, vroeger hadden ze nog helemaal geen testen enzo pfffff!
Fiebje, Vervelend van je vriend zijn opa! Sterkte daarmee. Hoe oud is het 'hummeltje' wat bij je logeert ? Kun je al wat oefenen Een ieder geval succes met de liefde bedrijven tijdens je ovulatie! (klinkt nou ook niet zo geweldig voor seksen, liefde bedrijven haha )
Als het aan mijn vriend lag, hebben we ook vaak seks hoor, denk wel 5 keer per week ofzo, hij is meer van 's ochtends, waar ik dus helemaal niet zo gek van ben!
Ik heb eigenlijk nooit testen in huis gehad, voordat ik over tijd was. Maar das ook meer vanwege de prijs, als ze nou een euro ofzo waren... nou vooruit. Maar voor de gemiddelde test betaal je tussen de 10 / 20 euro. En dan vooral als je negatief test betaal je zoveel voor je eigen een rottig gevoel te geven, nahh dat zie ik niet zo zitten.
Moet je voorstellen, vroeger hadden ze nog helemaal geen testen enzo pfffff!
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Joyce, ik wens jullie veel geluk bij de nieuwe start, je hebt t niet altijd makkelijk gehad... wat een rotrelatie, en die problemen met je schoonfamilie. Veel geluk!
Om even antwoord te geven op je vraag... mijn man vindt seks heerlijk, maar ik heb niet zo'n hoog libido. Vooral toen ik de pil slikte had ik niet vaak zin, en deed het soms pijn. Zonder pil gaat dit een stuk beter. Mijn man vindt het niet erg dat we nu meer seks hebben, dan toen ik nog aan de pil was. Hij accepteert het gewoon als ik geen zin heb, en we hebben het jaren niet zo vaak gedaan, maar hij heeft er ook geen moeite mee als het vaker gebeurd.
Fiebje, het gaat goed, dankje! Ik heb zojuist een cb test gehaald met zwangerschapsindicator. Ben benieuwd morgenvroeg.
Sneeuwwitje, mijn man reageerde heel verrast, hij had niet gedacht dat het de eerste maand dat we er echt voor gingen zou lukken. Hij is er heel erg blij mee, maar moet er ook nog even aan wennen.
De testen zijn inderdaad duur ja... ik had foliumzuur via internet gekocht, en om geen extra kosten te betalen heb ik er testen bij gedaan om boven het bedrag uit te komen. Ze waren geen 10-15 euro gelukkig. Ik heb nu wel 12,99 voor die cb zwangerschapsindicator test betaald. Ik hoop wel dat die lukt.
Om even antwoord te geven op je vraag... mijn man vindt seks heerlijk, maar ik heb niet zo'n hoog libido. Vooral toen ik de pil slikte had ik niet vaak zin, en deed het soms pijn. Zonder pil gaat dit een stuk beter. Mijn man vindt het niet erg dat we nu meer seks hebben, dan toen ik nog aan de pil was. Hij accepteert het gewoon als ik geen zin heb, en we hebben het jaren niet zo vaak gedaan, maar hij heeft er ook geen moeite mee als het vaker gebeurd.
Fiebje, het gaat goed, dankje! Ik heb zojuist een cb test gehaald met zwangerschapsindicator. Ben benieuwd morgenvroeg.
Sneeuwwitje, mijn man reageerde heel verrast, hij had niet gedacht dat het de eerste maand dat we er echt voor gingen zou lukken. Hij is er heel erg blij mee, maar moet er ook nog even aan wennen.
De testen zijn inderdaad duur ja... ik had foliumzuur via internet gekocht, en om geen extra kosten te betalen heb ik er testen bij gedaan om boven het bedrag uit te komen. Ze waren geen 10-15 euro gelukkig. Ik heb nu wel 12,99 voor die cb zwangerschapsindicator test betaald. Ik hoop wel dat die lukt.
Gast- Gast
@Sneeuwwitje: Ik koop echt geen testen van 10- 20 euro per stuk hoor, gewoon de goedkope van 2 voor 5 of nog goedkopere dipsticks, die kosten 2,35 voor 3 stuks!
Gast- Gast
Hey
Kruumel: Gefeliciteerd!!! Ben echt super blij voor jullie!!
Denise: Misschien nog een paar daagjes wachten en dan nog eens proberen. Hoop dat het julllie ook gegund is!
BA: Hopelijk test jij ook positief de komende dagen!
Joyce: Wat naar om zo'n relatie gehad te hebben! Fijn dat het nu wel goed gaat. En hopen op een goeie nieuwe start in jullie mooie huisje. En om even op je vraag terug te komen. Mijn man zou het liefst 3 keer per week ofzo seks hebben. Mijn libido ligt wat lager. Normaal hebben we ongeveer 1a 2 keer per week seks. Maar nu natuurlijk wat vaker. Hebben we geen probleem mee. Moeten er alleen echt tijd voor maken omdat we vaak nogal druk zijn.
Vind het trouwens een leuk idee om elkaar geboortje kaartjes te sturen!!
Kruumel: Gefeliciteerd!!! Ben echt super blij voor jullie!!
Denise: Misschien nog een paar daagjes wachten en dan nog eens proberen. Hoop dat het julllie ook gegund is!
BA: Hopelijk test jij ook positief de komende dagen!
Joyce: Wat naar om zo'n relatie gehad te hebben! Fijn dat het nu wel goed gaat. En hopen op een goeie nieuwe start in jullie mooie huisje. En om even op je vraag terug te komen. Mijn man zou het liefst 3 keer per week ofzo seks hebben. Mijn libido ligt wat lager. Normaal hebben we ongeveer 1a 2 keer per week seks. Maar nu natuurlijk wat vaker. Hebben we geen probleem mee. Moeten er alleen echt tijd voor maken omdat we vaak nogal druk zijn.
Vind het trouwens een leuk idee om elkaar geboortje kaartjes te sturen!!
mimikske2- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10
Kruumel - Denise - BA - mimi- sneeuwitje - joyce - sweetygirl - fiebje
joyce0606- Kletskop
Van mij mogen jullie snel volgen... (Dat dan maar wel bij ons allemaal alles goed mag blijven gaan).
Gast- Gast
omdat ik rete nieuwsgierig ben, even dit gemaakt
Naam | Testdag (NOD) |
Kruumel | 26-11-2010 ZWANGER!!! |
Denise | 27-11-2010 |
BA | 04-12-2010 |
Mimi | 05-12-2010 |
Sneeuwitje | 06-12-2010 |
Joyce | 09-12-2010 |
Sweetygirl | 15-12-2010 |
Fiebje | 15-12-2010 |
joyce0606- Kletskop
Goed gedaan Joyce, dit is lekker duidelijk, zo kunnen we goed reageren op elkaar!
Gast- Gast
Kruumel schreef:Van mij mogen jullie snel volgen... (Dat dan maar wel bij ons allemaal alles goed mag blijven gaan).
haal die vraagtekens weg joh! je bent gewoon harstikke zwanger!!! geloof het of niet!
zwanger! ZWANGER! ZwAnGeR! zWAnGeR!
joyce0606- Kletskop
Oh dankjewel... wat lief!
Ik vind het nog zo onwerkelijk... kan het nog niet geloven.
Ik ga ze meteen weghalen.
(Mijn NOD / testdag was eigenlijk 23-11, maar toen testte ik nog negatief. Op 26-11 heb ik inderdaad positief getest).
Ik vind het nog zo onwerkelijk... kan het nog niet geloven.
Ik ga ze meteen weghalen.
(Mijn NOD / testdag was eigenlijk 23-11, maar toen testte ik nog negatief. Op 26-11 heb ik inderdaad positief getest).
Gast- Gast
(op de song van oeehh babera streisant)
OEEHHHOEEEOOEE...Kruumel is zwanger!...OEHOOEEEHOOOOEEEEE
OEEHHHOEEEOOEE...Kruumel is zwanger!...OEHOOEEEHOOOOEEEEE
joyce0606- Kletskop
Pagina 11 van 44 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 27 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 11 van 44
Permissies van dit forum: