Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 10 van 44
Pagina 10 van 44 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 27 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
ja precies...maar ik gun het iemand ander niet minder dan mezelf.
gaan we trouwens over een jaar als iedereen een kindje heb elkaar geboortekaarten sturen!!
gaan we trouwens over een jaar als iedereen een kindje heb elkaar geboortekaarten sturen!!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
ik vind het goed van je joyce dat je toch positief reageert! ik bedoel het is vast niet makkelijk wat ik heel goed begrijp!
En ik vind het een onwijs leuk idee om een kaartej te sturen!!!
hihi xxxxx
Mijn stem is positief voor een kaartje te sturen naar mekaar!!!
En ik vind het een onwijs leuk idee om een kaartej te sturen!!!
hihi xxxxx
Mijn stem is positief voor een kaartje te sturen naar mekaar!!!
oh ja en uhm ba idd de eerste rond en het is gewoon raak!!! haha en anders de volgende keer!
Hihi hopelijk morgen heerlijk wakker worden met 2 streepjes op me test:d
xxxx
Hihi hopelijk morgen heerlijk wakker worden met 2 streepjes op me test:d
xxxx
Je moet er eerst wel overheen plassen of druppels op gooien voor je 2 streepjes kan krijgen... Alleen wakker worden is niet genoeg, maar wel essentieelDeniseT schreef:Hihi hopelijk morgen heerlijk wakker worden met 2 streepjes op me test:d
Laatst aangepast door Beauty Addict op vr 26 nov 2010 - 8:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
spannend denise!! ik duim voor je...!
ja mij leek het ook een heeel leuk idee om elkaar kaarten te sturen en een foto! je deelt toch lief en leed met elkaar...en eerlijk is eerlijk ons topic is wel het drukst!!
zo kunnen we elkaar nog een hart onder de riem steken mocht het tegen zitten!
oww over een maand eindelijk de sleutel van ons huisje!!! :rendeer:
ja mij leek het ook een heeel leuk idee om elkaar kaarten te sturen en een foto! je deelt toch lief en leed met elkaar...en eerlijk is eerlijk ons topic is wel het drukst!!
zo kunnen we elkaar nog een hart onder de riem steken mocht het tegen zitten!
oww over een maand eindelijk de sleutel van ons huisje!!! :rendeer:
joyce0606- Kletskop
Beauty Addict schreef:Je moet er eerst wel overheen plassen of druppels opgooien voor je 2 streepjes kan krijgen... Alleen wakker worden is niet genoeg maar wel essentieelDeniseT schreef:Hihi hopelijk morgen heerlijk wakker worden met 2 streepjes op me test:d
smartass!
joyce0606- Kletskop
@ joyce bedankt voor je leuke reactie!!
En wat gaaf dat je je sleutel dan krijgt!!! wat heb je voor huis gekocht !? vertel!!
En waar als ik vragen mag!! van de andere ook??
@ Ba wat flauw zeg:P sjonge jonge hahahaha nee zover was ik!!!
@ kruumel foto??? gewoon bij het kaartje ofz? als dat er al niet op zit?! op je geboortekaartje....
xxxxx ( vind het zo spannend ) ...
En wat gaaf dat je je sleutel dan krijgt!!! wat heb je voor huis gekocht !? vertel!!
@ kruumel foto??? gewoon bij het kaartje ofz? als dat er al niet op zit?! op je geboortekaartje....
DeniseT schreef:@ joyce bedankt voor je leuke reactie!!
HUH, BA zei dat toch van die foto bij geboorte kaartje?! maar gewoon los. mocht hij niet op het kaartje staan!
wij krijgen 3 januari de sleutel van onze eerste koophuis. wij hebben in juni het huis gekocht. maar er waren zoveel beren op de weg. dat wij nu pas 2 weken weten dat alles doorgaat. en leek er op uit te draaien dat we het niet konden kopen en met een schulden zaten, omdat het termijn inmiddels verstreken was. dat was een onzettende turbulente en stressvolle periode...en ik denk zelfs dat er een kansje is dat het misschien ook niet helemaal goed is gegaan met me zwangerschap...maar dat zal altijd gissen blijven!
het positieve is wel, dat we nu nog maar echt een maand hoeven te wachten tot de sleutel...en dat de tijd harstikke hard is gegaan.
wij hebben alles voor de babykamer al! en me baas kwam vandaag ook nog met allemaal spulletjes...dus onzettend lief..en ik heb echt niets meer nodig nu (op kleertjes na natuurlijk)
dus ik vindt het allemaal heel erg leuk om het kamertje al in te richten ook al duurt het nog wel even voordat het eenmaal zover is!
wij gaan 40km verderop wonen, dus wordt wel even een flinke verhuizing, we gaan alles zelf doen, heen en weer rijden! en aangezien in alleen me rijbewijs heb, zal het wel op mij neer komen
ik ga in alphen aan den rijn wonen in een eind jaren 20 huisje.
ik zal wel foto's plaatsen van voor en na, gelukkig hoeven wij niet heeeel veel te klussen...heerlijk!
joyce0606- Kletskop
Gaaf Joyce, een nieuw huisje. Een nieuw begin.
Hopen dat je er al snel een kamertje bij moet maken voor een kleintje!! Of ga je het gelijk inrichten?
Maar zo te horen krijg je wel even een pittige tijd met dat verhuizen, pas je wel een beetje op jezelf? Je hebt maar 1 lijf en daar moet je zuinig op zijn he?!
Je heb toch wel vakantie om de drukte een beetje op te vangen?
Hopen dat je er al snel een kamertje bij moet maken voor een kleintje!! Of ga je het gelijk inrichten?
Maar zo te horen krijg je wel even een pittige tijd met dat verhuizen, pas je wel een beetje op jezelf? Je hebt maar 1 lijf en daar moet je zuinig op zijn he?!
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Gaaf Joyce, een nieuw huisje. Een nieuw begin.
nou ik blijf ook nog eens minimaal 32 uur er naast werken, ik heb 32 uur vast maar wel op 0-uren basis, dus als ik niet werk, verdien ik niets... dat is nadeel van werken bij een studie
joyce0606- Kletskop
Dat wordt pittig. Heb het ook gedaan tijdens mijn opleiding. Verbouwen, 36 uur werken en daarnaast nog mijn theorie voor mijn opleiding. En het heeft me meer gekost dan me lief was. Dus let op je grenzen meis!joyce0606 schreef:Beauty Addict schreef:Gaaf Joyce, een nieuw huisje. Een nieuw begin.
nou ik blijf ook nog eens minimaal 32 uur er naast werken, ik heb 32 uur vast maar wel op 0-uren basis, dus als ik niet werk, verdien ik niets... dat is nadeel van werken bij een studie
Gast- Gast
Heeey meiden!
Wat gaaf van je huis joyce! Ben heeel benieuwd hoe je het dan veranderd hebt enzo!
Lijkt me ook leuk die foto's!
Wij zijn net 1,5 e maand ongeveer geleden verhuisd van een appartement naar een eengezinswoning
Maar ons huis was van boven tot onder al gedaan! Dus dat was echt lekker! Nieuwe keuken en nieuwe badkamer!
Veel dakkapelen! Dus helemAal top! Onze aankomende babykamer is nu nog een rommelkamer en straks
De logeerkamer en hopelijk over 9 maanden me babykamer hihi..
Maar ba vroeg het geloof ik maar wij zijn nu uhm 2 jaar samen en we wonen ook al 1,5 jaar samen ongeveer.
Allemaal snel gegaan maar voelde goed en vertrouwd.
Dus we gingen ervoor en nu gaan we voor ons kindje!
Nou ik ga snel slapen en ik spreek jullie morgen hopeljk kom ik met goed nieuws op het forum
Morgen!
Sweet dreams!! Xxxxxxx
Wat gaaf van je huis joyce! Ben heeel benieuwd hoe je het dan veranderd hebt enzo!
Lijkt me ook leuk die foto's!
Wij zijn net 1,5 e maand ongeveer geleden verhuisd van een appartement naar een eengezinswoning
Maar ons huis was van boven tot onder al gedaan! Dus dat was echt lekker! Nieuwe keuken en nieuwe badkamer!
Veel dakkapelen! Dus helemAal top! Onze aankomende babykamer is nu nog een rommelkamer en straks
De logeerkamer en hopelijk over 9 maanden me babykamer hihi..
Maar ba vroeg het geloof ik maar wij zijn nu uhm 2 jaar samen en we wonen ook al 1,5 jaar samen ongeveer.
Allemaal snel gegaan maar voelde goed en vertrouwd.
Dus we gingen ervoor en nu gaan we voor ons kindje!
Nou ik ga snel slapen en ik spreek jullie morgen hopeljk kom ik met goed nieuws op het forum
Morgen!
Sweet dreams!! Xxxxxxx
Denise: Als het maar goed voelt toch. Wij zijn ruim 8 jaar samen waarvan 5,5 jaar getrouwd.
Zodra ik wakker ben ga ik gelijk kijken hoor, hoe laat meld je de uitslag ongeveer?
Zodra ik wakker ben ga ik gelijk kijken hoor, hoe laat meld je de uitslag ongeveer?
Gast- Gast
kruumel Gefeliciteeeeeeeerrrd wat geweldig
Denise ik hoop het ook voor jou dat je vandaag twee dikke strepen op de test hebt
liefs sweetgirl
Denise ik hoop het ook voor jou dat je vandaag twee dikke strepen op de test hebt
liefs sweetgirl
sweetgirl27.- Fluisteraar
- Aantal berichten : 43
Punten : 44
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kon niet meer slapen.. Dus heb het alvast gedaan..
Samen met me vriend.. Hij zei ik zie maar 1 streep..
Hij is dus negatief maja misschien volgende week wel positief of ongesteld
We wachten het af! Xxxx helaas maja..
Aaahh, balen joh. Maar idd, zolang je niet ongesteld bent is er hoor. Kruumel testte ook eerst negatief en daarna positief!DeniseT schreef:Ik kon niet meer slapen.. Dus heb het alvast gedaan..
Gast- Gast
@ ba: idd zo zie ik het wel ik hou me gewoon vast aan kruumel dr voorbeeld!:d haha en anders dan maar ongesteld hoor!
Ik zie het wel! voel me iniedergeval niet verdrietig!
Gelukkig!
xxxx (K)(K)
Ik zie het wel! voel me iniedergeval niet verdrietig!
Gelukkig!
xxxx (K)(K)
ja blijf een beetje hoop houden hoor!
soms zijn de hormonen gewoon nog niet hoog genoeg in je lichaam, ik hblijf in ieder geval met je mee hopen hoor!!
dit is trouwens de voorkant van ons nieuwe huis!
soms zijn de hormonen gewoon nog niet hoog genoeg in je lichaam, ik hblijf in ieder geval met je mee hopen hoor!!
dit is trouwens de voorkant van ons nieuwe huis!
joyce0606- Kletskop
jaa idd joyce ik blijf ook hopen hoor!! en ik zie het wel voel me goed dus komt wel goed hihi!
Wat leuk zo een huis! in alphen aan de rijn!?
leuk hoor! wij wonen in alkmaar!
xxxx
Wat leuk zo een huis! in alphen aan de rijn!?
leuk hoor! wij wonen in alkmaar!
xxxx
Ik snap het wel hoor Joyce, is echt niet erg!joyce0606 schreef:sorry dat ik zo kortaf was kruumel. maar ik ben super!! blij voor je, dat je zwanger bent. alleen komt het nog zo hard aan, als iemand dus daadwerkelijk zwanger raakt.
maar ik hoop echt zooo erg dat alles goed gaat...en dat je over 8 maanden een heerlijk kindje in je armen heb liggen!
Ik dacht het wel toen ik je reactie zag... dat het daardoor kwam, knuffel!
Ik hoop ook dat het goed gaat... en ik hoop dat jullie ook snel (weer) zwanger worden!
Gast- Gast
Denise, Jammer zeg dat de test negatief was, hoop dat je toch nog een positieve in handen krijgt of in ieder geval een fatsoenlijke cyclus.
Kruumel, Hoe zit et met de klachten, of is het allemaal nog erg rustig bij jou? Als je zondag nog 's een positieve test hebt, en dus wel helemaal zeker weet dat het nog goed zit, wanneer ben je van plan het de mensen om je heen het te vertellen?
Joyce, Leuk huisje zeg!
Beautyaddict, Klaar om nummer 2 of 3 van de zwangeren te worden!?
Kruumel, Hoe zit et met de klachten, of is het allemaal nog erg rustig bij jou? Als je zondag nog 's een positieve test hebt, en dus wel helemaal zeker weet dat het nog goed zit, wanneer ben je van plan het de mensen om je heen het te vertellen?
Joyce, Leuk huisje zeg!
Beautyaddict, Klaar om nummer 2 of 3 van de zwangeren te worden!?
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Kom mijn ongeduld niet bedwingen en testje gedaan. Negatief. Maar moet nog 2 dagen... Droomde er vannacht zo over dat ik positief testte, dus moest het gewoon even checken._Sneeuwwitje_ schreef:Beautyaddict, Klaar om nummer 2 of 3 van de zwangeren te worden!?
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Kom mijn ongeduld niet bedwingen en testje gedaan. Negatief. Maar moet nog 2 dagen... Droomde er vannacht zo over dat ik positief testte, dus moest het gewoon even checken._Sneeuwwitje_ schreef:Beautyaddict, Klaar om nummer 2 of 3 van de zwangeren te worden!?
loopt je ticker niet goed dan? want daar staat nog 7 dagen op! of wil je eerder testen?
voor jouw ook weer spannende tijden hoor!
moeilijk heh wachten, en dat dromen HAHA hou op schei uit! dan ben je er echt teveel mee bezig! maar ja wie niet, WE WILLEN EEN BABY! onze oerinstincten!
ik heb van de week gehoort dat ik 2 dagen extra kan werken, omdat een collega die terug komt van zwangerschapsverlof ik terug gezet wordt naar 2 dagen op het lab. ik mag nu dan ook 2 dagen "beneden" werken. dat is op de afdeling, bloed prikken, ECG's maken, IMT's maken, calometrie, vragen lijsten, vetmetingen, gewrichten metingen, en de patienten begleiden naar de longafdeling en MRI! leuk leuk leuk!!
joyce0606- Kletskop
Pagina 10 van 44 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 27 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 10 van 44
Permissies van dit forum: