Gestopt met de pil in Augustus!
+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers
Pagina 9 van 44
Pagina 9 van 44 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44
Re: Gestopt met de pil in Augustus!
heeeeeeeey!! kruumel je bent gewoon zwanger denk he!?!?!?!
Ooohhh wat een weekend!!!!:D:D:D rond 3 he?????
xxxxxxxxxx ben zo blij voor je meis!!! hopelijk ben ik oprecht blij of hoe zeg je dat!
Hopelijk ben ik blij voor je omdat het zo is!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx ben zo blij voor je meis!!! hopelijk ben ik oprecht blij of hoe zeg je dat!
Hopelijk ben ik blij voor je omdat het zo is!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kruumel GEWELDIG!!!! OH Wat een goed nieuws !! Ben echt blij voor je , Hoe voel je je , al een beetje zwanger?!
_Sneeuwwitje_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10
Denise, Hmm ja die symptomen zouden wel met een zwangerschap te maken kunnen hebben natuurlijk, al weet ik niet of jeukende tepels dat ook is? Nog even afwachten tot het weekend zeker en dat jij ook een positieve test hebt?
Dankjewel dames... al voelt t nog echt niet zo.
Ben aan het twijfelen of ik zo'n CB test ga halen waar op staat hoe lang je bent.
Sneeuwwitje nee, ik voel me totaal nog niet zo. Ik heb ook altijd gedacht dat ik zou merken dat ik zwanger was door misselijkheid. Ik ben sowieso al vaker misselijk, maar mijn moeder heeft haar hele zwangerschap van mij overgegeven. Ik lijk nogal op m'n moeder namelijk. Maar ja... niet te vroeg juichen... kan nog komen!
Ben aan het twijfelen of ik zo'n CB test ga halen waar op staat hoe lang je bent.
Sneeuwwitje nee, ik voel me totaal nog niet zo. Ik heb ook altijd gedacht dat ik zou merken dat ik zwanger was door misselijkheid. Ik ben sowieso al vaker misselijk, maar mijn moeder heeft haar hele zwangerschap van mij overgegeven. Ik lijk nogal op m'n moeder namelijk. Maar ja... niet te vroeg juichen... kan nog komen!
Gast- Gast
Ja daarom, altijd rekening mee houden dat je je nog wel beroerder gaat voelen. Maar voor nu, Heerlijk genieten van je positieve uitslag, dat ie positief mag blijven!! En dit forum ons hopelijk meer geluk brengt. Enne je bent de eerste van ons die zwanger de jaarwisseling doorgaat!!!!
Ja dat hoop ik Sneeuwwitje, maar uit zelfbescherming durf ik er nog niet zo goed vanuit te gaan. Ik heb m'n ticker nog maar even verlengd tot zondag, dan kijk ik dan als ik nog eens getest heb.
Gast- Gast
@ sneeuwitjee : Jaa idd daarom vind ik het raar! ik had op een site gelezen dat die jeukende tepels juist daardoor kan komen omdat je dan al vroeg in de zwangerschap melk aan maakt ofzo..maarja je weet maar nooit hoe erg je lichaam je voor de gek kan houden!
Oh kruumel wat een goed nieuws zeg!!!
Ben echt blij voor je dat je maar lekker misselijk mag zijn met de jaarwisseling beter dat dan niet zwanger!!!
Positief blijven he hahaha kom maar op met de misselijkheid hihi!!
xxxx
Oh kruumel wat een goed nieuws zeg!!!
Ben echt blij voor je dat je maar lekker misselijk mag zijn met de jaarwisseling beter dat dan niet zwanger!!!
Positief blijven he hahaha kom maar op met de misselijkheid hihi!!
xxxx
Ja, officieel ronde drie, nadat ik met de pil gestopt ben. Maar in de eerste ronde hebben we geen seks gehad rond de vruchtbare periode. In ronde twee wel, maar niet veel. Ronde drie zijn we er echt voor gegaan. Ik hoop dat dat z'n vruchten afwerpt. (Mooi gezegd he, haha).DeniseT schreef:
Nu jij morgen nog he, Denise!!!
Gast- Gast
Haha, als het allemaal goed gaat en ik echt zwanger ben, moet ik wel een smoesje gaan verzinnen voor niet drinken met oud op nieuw. (Kan ik wel lekker warm met de auto).
Gast- Gast
@ kruumel!
Jaaa ben echt benieuwd of het een donkerer streepje wordt!
Heb je nog ergens last van!?!?!
Je kan het zeker niet geloven?? hihi leuk hoor....
ja wij zitten nu in de eerste echte ronde!
Vorige maand was k alelen maar ongesteld:P hahaha!
Ik hoop dat ik morgen ook een positieve test in me handen heb!!!
Wij hebben wel afgesproken het de familie te vertellen als we het weten!
Ja ik drink normaal al niet veel hahaha dus gelukkig valt t niet op !!:d
Duuuusssss!!! komt goed!
bij jou kruumel drink je wellis wat??
xxxxx (K)(K)
Jaaa ben echt benieuwd of het een donkerer streepje wordt!
Heb je nog ergens last van!?!?!
Je kan het zeker niet geloven?? hihi leuk hoor....
ja wij zitten nu in de eerste echte ronde!
Vorige maand was k alelen maar ongesteld:P hahaha!
Ik hoop dat ik morgen ook een positieve test in me handen heb!!!
Wij hebben wel afgesproken het de familie te vertellen als we het weten!
Ja ik drink normaal al niet veel hahaha dus gelukkig valt t niet op !!:d
Duuuusssss!!! komt goed!
bij jou kruumel drink je wellis wat??
xxxxx (K)(K)
Ik drink ook niet veel, en niet vaak. Meestal alleen bij oud op nieuw, koninginnedag, kermis, carnaval, etc. En soms als we echt op stap gaan... Maar vaak rij ik. Thuis en op verjaardagen en zo drink ik sowieso niet, ik geef er niks om.
Gast- Gast
Mensen zullen vast niet gelijk dingen gaan denken toch als je zegt dat je niet drink door dat je bijv. moet rijden of je geen trek hebt. En als ze wel dingen gaan denken, tegen die tijd ben je ook alweer 8 - 9 weken zwanger waarschijnlijk!
Ja ja , geen carnaval dus volgend jaar!!!
Ja ja , geen carnaval dus volgend jaar!!!
Nou, de mensen in onze vriendengroep zitten er zo op te letten... die valt het meteen op. Maar ik heb een voordeel, ik werk in de horeca he, dus wij zijn 1 januari gewoon geopend. De kans zit er wel in dat ik dan 's ochtends moet werken, dus dan zeg ik gewoon dat ik met de auto ga omdat ik 1 januari om 7 uur moet beginnen... ik zie wel.
Haha... ik heb er graag een alcoholvrije carnaval voor over hoor!
Haha... ik heb er graag een alcoholvrije carnaval voor over hoor!
Gast- Gast
gefeliciteerd
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10
Gefeliciteerd meis, ben zo blij voor je! Heb de hele ochtend eraan zitten denken, maar kon op mijn werk natuurlijk niet even spieken.
En echt, streep is streep hoor.
Foto maken zonder flits, kan dat niet? Wil het zien...
En echt, streep is streep hoor.
Foto maken zonder flits, kan dat niet? Wil het zien...
Gast- Gast
Het kan bij zwangerschap horen hoor, last van je tepels, maar ook bij PMS. Veel plassen kan bij zwangerschap horen, maar ook door kou of blaasontsteking komen. Afscheiding kan ook door verschillende dingen komen... Dus het is erg moeilijk om te zeggen wat het is natuurlijk...DeniseT schreef:Hier gaat alles prima hiih voel me goed:P veel plassen...
Iemand last gehad toen zij zwanger was van je tepels? in het begin... of van die vele afscheiding? of iemand die het van iemand weet?
Morgen weet je misschien meer.
Ik ben af en toe misselijk, kan door zwangerschap komen, maar kan ook griepje zijn wat niet helemaal door zet. Of PMS. Of stress. Of iets gegeten wat niet goed gevallen is...
Gast- Gast
Morgenvroeg heb je (hopelijk) meer duidelijkheid Denise... Je klachten (en dit geldt voor heel veel klachten) kunnen wijzen op een zwangerschap, op een aankomende menstruatie en op andere vage dingen (zoals blaasontsteking, griepje etc).
BA, ik hoop met je mee! Nog een paar daagjes en dan zit je op de 25 dagen van je langste cyclus... spannend!
Foto zonder flits werkt ook niet, zelfde vage vlek, jammer... ik zal t straks nog proberen, de test is nog hetzelfde dan vanmorgen.
BA, ik hoop met je mee! Nog een paar daagjes en dan zit je op de 25 dagen van je langste cyclus... spannend!
Foto zonder flits werkt ook niet, zelfde vage vlek, jammer... ik zal t straks nog proberen, de test is nog hetzelfde dan vanmorgen.
Gast- Gast
heey!
ben echt zo blij voor je kruumel!
hihi !!
Ik heb geen last van me buik ofz zoals ik normaal wel heb als ik ongesteld ga worden.
Ik vind het wel spannend maar weet niet of het te snel is omdat ik eigenlijk morgen pas op dag 28 zit... maar wel vandaag al een langere cyclus heb dan vorige maand.
eerste 17 nu al 27 dus tsja:D
maar goed ik weet morgen misschien meer...wie weet...
Ik vind het spannend me vriend ook........
xxxx (K)(K)(K)
ben echt zo blij voor je kruumel!
hihi !!
Ik heb geen last van me buik ofz zoals ik normaal wel heb als ik ongesteld ga worden.
Ik vind het wel spannend maar weet niet of het te snel is omdat ik eigenlijk morgen pas op dag 28 zit... maar wel vandaag al een langere cyclus heb dan vorige maand.
eerste 17 nu al 27 dus tsja:D
maar goed ik weet morgen misschien meer...wie weet...
Ik vind het spannend me vriend ook........
xxxx (K)(K)(K)
Het is ook lastig Denise... je weet niet hoe lang je cyclus is. Maar als je niet test is het zeker onduidelijk, als je wel test kan die negatief zijn, dan heb je nog niet meer duidelijkheid dan dat je niet test. Maar de test kan natuurlijk ook positief zijn, dan heb je wel meer duidelijkheid. En als het raak is, wil je het natuurlijk wel weten. Spannend!
Leuk dat je vriend het ook spannend vindt, hoe lang zijn jullie al samen?
En cyclus van 27 (of een paar daagjes langer) is natuurlijk wel heel normaal... 17 dagen is erg kort.
Ik testte afgelopen dinsdag (dag 28) nog negatief, terwijl ik vandaag (dag 31) pas een heel licht streepje had.
Leuk dat je vriend het ook spannend vindt, hoe lang zijn jullie al samen?
En cyclus van 27 (of een paar daagjes langer) is natuurlijk wel heel normaal... 17 dagen is erg kort.
Ik testte afgelopen dinsdag (dag 28) nog negatief, terwijl ik vandaag (dag 31) pas een heel licht streepje had.
Gast- Gast
jaa ik heb gewoon niets te verliezen.. zo bekijk ik het!
eigenlijk kan het allemaal meevallen!!
Alleen het is zo spannend! en tsja weet je uhmm als ik dinsdag nog niet ongesteld ben is het wel heeeel spannend! pff wil duidelijkheid haha!!
Maar goed idd een cyclus van 17 dagen is onwijs kort maar nu is me cyclus vrij normaal maja ik zie het wel!
XxxxxxX
eigenlijk kan het allemaal meevallen!!
Alleen het is zo spannend! en tsja weet je uhmm als ik dinsdag nog niet ongesteld ben is het wel heeeel spannend! pff wil duidelijkheid haha!!
Maar goed idd een cyclus van 17 dagen is onwijs kort maar nu is me cyclus vrij normaal maja ik zie het wel!
XxxxxxX
Hey kruumel gefeliciteerd. Een streep is een streep, en kan makkelijk dat het even duurt voor de streep donker word bij mij duurde het ook een paar dagen. Hoop ook echt dat het goed blijft gaan en jij idd de destr zwangere bent met de feestdagen. Wij hebben dit wknd een loge van 2, vriend lief is nu druk om er in bed te houden! Heb vanmiddag heerlijk met haar op de bank geslapen en meiden kan jullie vertellen het voelt goed! Nou joyce ben blij dat er dan nog iemand aan me denkt!! Vandaag laatste dag werk achter de rug.gr wel echt fijn zorgt voor minder spanning en dat is ook weer beter...
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Bij een cyclus minder dan 20 a 21 dagen kan je ervan uit gaan dat je geen eisprong hebt, dus telt eigenlijk ook niet als cyclus. Dus is deze keer je eerste ronde als je het zo bekijkt. Maar dat neemt niet weg dat je nu echt wel zwanger kan zijn natuurlijk.DeniseT schreef:Maar goed idd een cyclus van 17 dagen is onwijs kort
Gast- Gast
@ Fiebje: Heb je nog wel een leuk afscheidskadootje gehad ofzo?
En maandag natuurlijk spannend, kijk je er naar uit of tegen op?
En maandag natuurlijk spannend, kijk je er naar uit of tegen op?
Gast- Gast
sorry dat ik zo kortaf was kruumel. maar ik ben super!! blij voor je, dat je zwanger bent. alleen komt het nog zo hard aan, als iemand dus daadwerkelijk zwanger raakt.
maar ik hoop echt zooo erg dat alles goed gaat...en dat je over 8 maanden een heerlijk kindje in je armen heb liggen!
maar ik hoop echt zooo erg dat alles goed gaat...en dat je over 8 maanden een heerlijk kindje in je armen heb liggen!
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
* Knuff * voor jou. En natuurlijk ook voor Fiebje, kan me wel indenken dat het voor jullie erg dubbel is.joyce0606 schreef: alleen komt het nog zo hard aan, als iemand dus daadwerkelijk zwanger raakt.
Gast- Gast
Pagina 9 van 44 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 26 ... 44
Soortgelijke onderwerpen
» Gestopt met de pil in augustus 2010!
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
» Gestopt met de pil.
» Gestopt met borstvoeding en ongesteld...
» Wie er is uitbehandeld of gestopt? Hoe voelt dat?
» Wanneer ben jij gestopt met bv?
Pagina 9 van 44
Permissies van dit forum: