Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gestopt met de pil in Augustus!

+19
Muppetje
Tiara
Phileine
nisavi
Susan
Limburg85
VeryCherry
Océane
smooch
chocolate
Annie24
mimikske2
Summergirl
joyce0606
DeniseT
zjam26
Fiebje
sweetgirl27.
_Sneeuwwitje_
23 plaatsers

Pagina 8 van 44 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 26 ... 44  Volgende

Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 8 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 25 nov 2010 - 4:51

Haha ik weet het niet welk plekje voor mij is!

Klopt het trouwens niet dat er nog mensen missen, die wel op het oude forum waren maar niet hier? Net als Assia bijvoorbeeld???
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 117
Punten : 125
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gestopt met de pil in Augustus! - Pagina 8 Empty Re: Gestopt met de pil in Augustus!

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 4:55

_Sneeuwwitje_ schreef:Haha ik weet het niet welk plekje voor mij is!

Klopt het trouwens niet dat er nog mensen missen, die wel op het oude forum waren maar niet hier? Net als Assia bijvoorbeeld???
C_CAKE hoorde toch ook bij ons? De rest is er vlg mij. Zjam, Sweetgirl, Mimikske en Summer zijn hier al een keer geweest.

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 25 nov 2010 - 5:01

Ja klopt C_CAKE ook ja, dus we 'missen' er twee zegmaar, zou wel jammer zijn als ze hier niet terug komen kletsen!
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:02

Ja klopt, er zijn er een paar die wel al op dit forum zijn geweest, maar (nog) niet erg actief zijn. Verder zijn Assia en C_Cake nog niet op dit forum geloof ik.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 25 nov 2010 - 5:15

HAHA en ik dan? ben ik nu afgeschreven omdat ik al zwanger ben gweest.... lol!

ik wil ook graag weer zwanger zijn hoor....het is net als of je aan een stukje onweise lekkere taart heb mogen ruiken maar niet proeven....

ik weet nu voor 95% dat me eisprong heel snel is. ik voel het dus gewoon weer zoals altijd...gelukkig.

vandaag is het precies 4 weken geleden.....en als het zo is dat je je eisprong 14 dagen voor dat je ongesteld wordt is. dan zou het precies 6 weken zijn! en dat schijnt heeel normaal te zijn, want na een MK word je na 4 tot 6 weken weer ongesteld (of niet)

we hebben lekker gesext en vanavond ook maar even aan de slag!

spannen kruumel...ik moet zeggen dat ik toen ik zwanger was inderdaad een harde buik had, aan mijn blaas kant...maar dat is helemaal niet meer weggegaan, ik heb dus nog steeds zo'n harde buik!!
maar ik wil je natuurlijk niet blij maken met een dooie mus!

gewoon omdat ie leuk is! :rendeer:
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 5:25

joyce0606 schreef:HAHA en ik dan? ben ik nu afgeschreven omdat ik al zwanger ben gweest.... lol!

Ik zei over de cyclusdata:
@Sneeuwwitje: Dank je wel haha. Welke plek is voor jou? Joyce is eerder en Fiebje later toch?

Je staat er hoor! En bij de andere dames noemde ik alleen degene bij naam die hier niet dagelijk posten, zoals JOYCE, Sneeuwwitje, Kruumel, Fiebje en Denise.

:P

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 25 nov 2010 - 6:26

shame on me Embarassed

het was ook niet aanvallend bedoelt hoor!!!

maar ik vindt het wel tijd dat er weer iemand zwanger is hoor!! duurt allemaal veelste lang smile

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:32

Vind ik ook Joyce!

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 25 nov 2010 - 6:42

Mee eens. 🎅
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:44

Ik heb een beetje het idee dat ik alleen nog maar over mezelf praat in dit topic... Zijn er nog meiden met nieuws? Meiden die bijna kunnen testen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 6:51

joyce0606 schreef:shame on me Embarassed

het was ook niet aanvallend bedoelt hoor!!!

maar ik vindt het wel tijd dat er weer iemand zwanger is hoor!! duurt allemaal veelste lang smile

Nee joh, zo vat ik het ook niet op. Maar wilde even laten merken dat ik je echt niet vergeten ben Very Happy

Gast
Gast

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 25 nov 2010 - 6:54

Kruumel schreef:Ik heb een beetje het idee dat ik alleen nog maar over mezelf praat in dit topic... Zijn er nog meiden met nieuws? Meiden die bijna kunnen testen?

Nou kruumel, we zijn ook allemaal erg benieuwd naar jou! Ik zit nog lang niet op de test datum. Jij en Denise zijn als het goed is de eerste, dus is niet zo gek hoor als het nu iets meer over jou gaat en das ook helemaal niet erg hoor. Ik vind het zelf nog wel mee vallen hoor!!
_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 7:04

Oh, gelukkig maar... Is ook wel fijn, zo zijn we allemaal om de beurt het gespreksonderwerp angel

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 7:19

Vind het ook niet meer dan logisch dat je nu in het middelpunt staat, jij bent overtijd, de rest niet...

Gast
Gast

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 7:34

Lief van jullie!

Gast
Gast

Bericht  DeniseT do 25 nov 2010 - 7:37

heeey meiden!
Ba ik ga testen zaterdag spannend!!Very Happy
En kruumel wanneer ga jij testen??

En hoe staat het rijtje nu ingevuld??!!
Wie wordt de eerste kruumel!!???

Hier gaat alles prima hiih voel me goed:P veel plassen...
Iemand last gehad toen zij zwanger was van je tepels? in het begin... of van die vele afscheiding? of iemand die het van iemand weet?!

Naja meiden ik hou jullie op de hoogte!

xxxxx(K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 131
Punten : 136

http://lt1f.lilypie.com/Gekup1.png

Bericht  mimikske2 do 25 nov 2010 - 8:17

Hey

Spannend Kruumel en Denise!! Ik duim zo voor jullie!!

Ik moet zeggen dat ik er ook vaak over fantaseer hoe het zou zijn om zwanger te zijn of een kindje te hebben.
Maar ben wel realistich. Ik weet ook dat het fout kan gaan en hoop alleen maar dat als het zover is dat het dan gezond is.
Klinkt misschien wat overdreven maar we hebben dit van dichtbij meegemaakt dus wie weet kan dit ook bij ons gebeuren. (ga er niet van uit maar je weet maar nooit).

Wij kunnen weer beginnen met proberen Laughing . Ben er wel over aan het denken om die ovulatietesten te gebruiken maar vraag me af of dit echt meerwaarde heeft?? Sommige van jullie hebben die al gebruik toch?

mimikske2
mimikske2
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 30
Punten : 33
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Fiebje do 25 nov 2010 - 8:25

Hoi meiden,
Nou je weet het wel spannend te houden Kruumel.
En maakt niks uit dat je nu in de belangstelling staat!!! We wisselen elkaar gewoon af.
Joyce zag dat je ook je oude ticker weer terug hebt, ik heb mijn oude ook maar weer van stal gehaald.
Begin nu het spoor bijster te raken, volgens deze duurt het nog 4 dagen. Die oude had ik het nu bijna achter de rug........... dus we ovuleren maar door......... Maar uiteindelijk denk ik dat ik hem al gehad heb (hoe bedoel je eigenwijs).
Nou wat dat 'klussen' betreft kunnen het beestje ook gewoon bij z'n naam noemen?!?
Moet zeggen dat wij de laatste keer aardig met beide voetjes weer op de aarde zijn gezet en dat fantaseren laat ik dan ook maar aan jullie over. Fantaseren gaat denk ik pas als ik 12 weken zwanger ben. Maar ik zal denk ik hierin niet de enige zijn............
Fijne avond!!

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552

Bericht  joyce0606 do 25 nov 2010 - 8:55

Fiebje schreef:Hoi meiden,
Nou je weet het wel spannend te houden Kruumel.
En maakt niks uit dat je nu in de belangstelling staat!!! We wisselen elkaar gewoon af.
Joyce zag dat je ook je oude ticker weer terug hebt, ik heb mijn oude ook maar weer van stal gehaald.
Begin nu het spoor bijster te raken, volgens deze duurt het nog 4 dagen. Die oude had ik het nu bijna achter de rug........... dus we ovuleren maar door......... Maar uiteindelijk denk ik dat ik hem al gehad heb (hoe bedoel je eigenwijs).
Nou wat dat 'klussen' betreft kunnen het beestje ook gewoon bij z'n naam noemen?!?
Moet zeggen dat wij de laatste keer aardig met beide voetjes weer op de aarde zijn gezet en dat fantaseren laat ik dan ook maar aan jullie over. Fantaseren gaat denk ik pas als ik 12 weken zwanger ben. Maar ik zal denk ik hierin niet de enige zijn............
Fijne avond!!

Your damn right!!!

ik heb dat ook hoor, fanteseren doe ik ook niet meer.....ik denk dat ik eerst minimaal 12 weken zwanger moet zijn, om zo ook het vertrouwen in me lijf ook terug te krijgen!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 9:49

Ik snap jullie helemaal hoor, dat jullie nu bang zijn om te fantaseren... bang dat het weer misgaat... je hebt dat al een keer meegemaakt, en je wilt dat natuurlijk nooit meer meemaken.

Ik durf soms niet te fantaseren omdat ik soms bang ben dat ik helemaal niet zwanger kan worden, dat vind ik best een enge gedachte.

Mimikske, ik weet het niet met die ovulatietesten... als je wilt weten wanneer je eisprong precies is is dat misschien wel fijn. Ik heb er geen ervaring mee. Maar als je nog zo in het begin zit zou ik eerder kiezen voor regelmatig seks te hebben, dan voor die testen. Als je langer bezig bent en het wil niet lukken zou ik misschien wel ovulatietesten overwegen.

Gast
Gast

Bericht  joyce0606 do 25 nov 2010 - 19:55

owwww kruumel!!! het wordt nu wel heeel spannend!

wanneer ga je een test doen, morgenochten...ik zou het wel met ochtend urine doen hoor! er staat wel dat dat niet hoeft.,,maar bij mij was hij in het begin met ochtendurine wel positief en in demiddag negatief!

ik hoop het zo voor je!!

@fiebje: ik denk'bijna elke dag aan je want wij noemen de pipetten op mijn werk wel eens fiebje! lol!
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  DeniseT do 25 nov 2010 - 21:18

heeeey!

@ kruumel morgen ga je ook testen!?!?!?! of vandaag??
Ik snap wat je bedoeld met in de belangstelling staan..weet het ook niet zo goed maar idd wij zijn degene die nu als eerste kunnen testen..
Ik ga morgen testen en dan met ochtendurine!

@ joyce je hebt gelijk met de ochtend urine.
Maar jij had dus die ochtend getest en toen was het positief en de middag die dag was het negatief??

@ all klussen denk ik inderdaad ook aan timmeren enzo hahaha..
Als we het nou gewoon me best gedaan noemen of uhm sexen gewoon of gisteravond hebben we weer goed naja k weet t niet misschien iemand ideeen???
En niemand heeft dus die klachten gehad die ik heb??! want er wordt niet op gereageerd?!

@ hier .. gaat allemaal goed voel niets:S ben echt benieuwd welke kant het opgaat zeg!!!

Hadden degene die zwanger zijn geweest voor dat je ongesteld moest worden klachten???

xxxxx (K)(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Sneeuwwitje_ do 25 nov 2010 - 21:31

Ik kan wel begrijpen dat er zijn die een miskraam hebben gehad het moeilijk vinden om te fantaseren, voor mij heeft dat eigenlijk het fantaseren erover niet weggenomen. Als ik me even rot voel ofzo, dan denk ik gewoon aan vrolijke dingen en daar zit een baby natuurlijk ook bij! Maar zodra ik er te veel over ga denken en ik zie weer een zwangere lopen ofzo dan wordt het toch weer realiteit dat het voor mij nog niet zo ver is en dat is dan wel weer even slikken.

Kruumel, ben echt zo benieuwd he!! Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent, want anders zou het ook nog eens betekenen dat je cyclus weer langer is. Maar ik dacht dat je vandaag ging testen, of heb ik dat verkeerd begrepen??

Denise, Ik had misschien alleen last van pijnlijke borsten toen ik nog net niet overtijd was, maar dat kan ik al niet eens meer met zekerheid zeggen omdat ik er op dat moment nog niet bewust van was. Heb je last van iets dan??

_Sneeuwwitje_
_Sneeuwwitje_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast do 25 nov 2010 - 21:46

Nou dames... ik heb getest!
Er kwam een heel licht streepje. Ik heb mijn man gebeld, die is komen kijken, maar het is een streepje. (Nou ja, niet heeeeel licht, maar wel een stuk lichter dan de controlestreep).
Ik heb geprobeerd een foto te maken, maar dat lukt niet, het licht steeds zo op dat ik een witte vlek op de foto krijg.

In de bijsluiter staat wel dat een lichte streep ook een streep is, maar ik kan het nog niet geloven... ik doe zondagochtend nog eens een test. (48 uur later moet het HCG verdubbeld zijn toch?)

Ik heb meteen m'n laptop in de kamer gehaald om jullie het nieuws te vertellen, jullie leven zo mee. Ik lig nu in bed te laptoppen, haha.

Joyce, ik heb idd met ochtendurine getest, dat lijkt me zo in het begin toch beter.

Gast
Gast

Bericht  DeniseT do 25 nov 2010 - 21:46

@ sneeuwitje ik heb last van veel afscheiding echt heel veel...
En vd week jeukende tepels en ik had vd week ook 3 keer ofz ineens misselijk gevoel dan at ik snel iets en ging het wel weer weg.
En ik had 3 keer als ik opstond dat ik zwart zag beetje duizelig enzo!
raar toch :S?!

xxx(K)
DeniseT
DeniseT
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 8 van 44 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 26 ... 44  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: